Jump to content

Ulei in motorina - motor TDI


catin_maus
 Share

Postare recomandată

Salut.

Eu am o Skoda Octavia RS 2007, motor BMN, 2.0 tdi 125kw, de ceva timp(aproximati 6 luni) am observat ca teava de esapament este neagra de la fum, pe moment nu m-am panicat, dar cand a sosit timpul reviziei am observat ca filtrul de motorina era negru, nu de la mizerie ci de la ulei.....ciudat nu? Am verificat nivelul de ulei in baie si era la semn, mai departe am golit toata instalatia de alimentare(rezervor, conducte, pompa, cam tot ce am putut), am schimbat uleiul si filtrele am pus motorina curata si speram sa fie totul ok, dupa ce am pornit motorul cam 5 min mers in relanti am verificat din nou filtrul de motorina si era negru tuci.

Sper ca am explicat destul de clar si ca nu v-am plictisit, astept o parere de la voi pt ca pe mine ma depaseste intrebare "DE UNDE ULEI IN MOTORINA???".

Problema e ca si cei din service sunt depasiti de situatie si nimeni nu a avut curaj sa spuna schimba piesa X ca "poate" se razolva....

Daca doriti si alte explicatii referitor la "boala", vi le furnizez cu mare "drag"....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie desfacute injectoarele si schimbate - semeringuri si oringuri , la tine din cauza aceste neetanseitati pleaca uleiul din baie pe returul injectoarelor si ajunge in rezervor si dupa in filtru

Modificat de Drogas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok sunt de acord dar dupa cate stiu uleiu din jurul injectoarelor nu e sub presiune, acesta ajunge acolo doar din balbotaj iar motorina de pe retur nu stiu exact la ce presiune e dar cred ca mai mare decat cea a uleiulu.

Nu vreau sa fac pe desteptul dar asta e cauza din care intra motorina in baia de ulei si nu invers, poate gresesc eu si de asta am scris pe forum sa cer mai multe informatii, poate si explicatii tehnice.

Imi cer scuze daca sunt nepoliticos dar va rog sa ma credeti ca m-am saturat de experimente pe banii mei.

Multumesc Dragos si imi cer scuze inca o data.

Modificat de catin_maus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta mea, stiu acelasi lucru: oring-urile de la injectoare. Nu cunosc explicatia. Motorina intra in contact cu uleiul doar la injectoare si la pompa tandem.

Dar la pompa nu e presiune de ulei, deci teoretic nu are cum sa intre in motorina. Doar invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marius.Cum ai rezolvat-o pana la urma ?Ai schimbat pana la urma oringurile de la injectoare ?Ai remediat problema ?mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri, fiind la un gratar, am scos nu pic de motorina din rezervor pentru a aprinde focul, si spre surprinderea mea, motorina era negricioasa, deci avea ulei in ea, si sunt si sunt sigur ca era curata ca eu am turnat-o cu mana mea din bidoane transparente, si atunci era galbena, verzui. Oricum maine o sa schimb 2 injectoare deoarece unul e blocat si al doilea are valori peste 2. Sa fie din cauza injectoarelor aceasta patrundere a uleiului in motorina? Cand sunt oringurile uzate stiu ca procesul e invers, si patrunde motorina in ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intre timp am schimbat 2 injectoare (din alte cauze), si oringurile la toate 4, am schimbat motorina din rezervor, care era negricioasa, am facut plinul cu motorina curata si dupa aprox. 300 km am scos din nou motorina din rezervor si e la fel de neagra ca cea pe care am schimbat-o. Eu personal cred ca contaminarea se face pe la pompa tandem. Are ceva daca merg cu motorina asa negricioasa? Mentionez ca nu e neagra tuci, ci are doar culoarea putin schimbata spre gri, dar e foarte limpede si nici uleiul din baie nu scade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Revin la cest subiect si vreau sa va aduc la cunostinta, celor care au zis ca e din cauza oringurilor, faptul ca am inlocuit toate cele 4 injectoare cu unele noi-noute(implicit si oringurile) si inca mai am ulei in motorina, am mai primit cateva posibile cauze, cum ca ar fi chiulasa.....etc. eu sunt optimist si strang bani pt pompa tandem, daca cei care au mai avut problema acesta si au rezolvat-o si stiu exact de la ce a fost, va sunt recunoscator daca imi spune-ti si mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba pompa tandem. Eu am schimbat-o cu una sh (200 ron) si nu am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare. am constatat si eu ca filtrul de motorina este destul de negru, si negru de ulei. Am acelasi motor BMN 170 cai. I-ai dat de cap? Am sa mai fac ceva km apoi sa verific iarasi filtrul de motorina sa vad daca e curat sau daca este negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a fost negru cand l-am schimbat ultima oara dar motorina din vas era curata si fara urme de ulei.

post-12745-0-76831900-1303252814_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. exact asa s-a intamplat si la mine. intrebarea tot ramane. sa fii ajuns ulei din motor in motorina? nivelul la ulei era la max si avea aproape 15mii km de cand ii facusem ultimul schimb :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic. Eu nu mai schimbasem filtrul de 30.000 km cand arata asa. Daca era ulei presupun ca gaseam macar putin si pe fundul carcasei in care intra filtrul (am dat-o jos si am spalat-o deci am putut sa verific temeinic ce ramasese acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva normal sa se innegreasca filtrul de motorina la motoarele diesel dupa 30.000 km. Doar filtrul negru nu e de ajuns sa se traga concluzia ca a ajuns uleiul in motorina.

http://www.ezoil.com...el_Filters.html

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Excelenta explicatie. Deci voi schimba filtrul de motorina si mai des, incepand de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si eu am o skoda octavia rs din 2007 si am aceeasi problema: ulei in motorina

Are cineva o solutie la aceasta problema?

Cei de la service compexit- habar nu au - ei m-au trimis la petrom sa reclam ca motorina e proasta :)

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca e ulei in motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nivelul uleiului nu scade, dar intra ulei in motorina?! De unde? Daca ar fi asa ar trebui sa va bucurati. Este un post unde posesorii de diesel lauda binefacerile introducerii de ulei 2T in motorina pentru ungere suplimentara. Acum uleiul asta chiar daca nu este 2T nu are ce sa strice ca doar nu aveti bujii cu scanteie sa le ancraseze ca si la benzina. Filtrul de motorina nu este normal sa se murdareasca? Nu asta este scopul sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dargut din partea ta Ebi ca sustii adaugarea uleiului 2 T in motorina!!

Cea mai sa zicem buna nu altfel intrebare a puso Cosmin " Cum ai ajuns la concluzia ca e ulei in motorina? " si tot Cosmin spune cred mai sus ca ar fi numai 2 posibilitati Injectoare + pompa tandem.

Si daca gandim mai profund, injectoarele si rampa sunt sub presiune deci poate intra uleiu din motor in injectoare sau rampa? eu unul nu cred, motorina in ulei mai mult ca sigur dar ulei in motorina nu. Apoi pompa Tandem cine a desfacut pompa a vazut cum este conceputa si a vazut la ce foloseste uleiul de la motor in pompa Tandem si anume la ungerea pompei de vacum, si atunci daca pe partea pompei de vacum este vacum pe partea pompei de motorina este presiune cum face uleiul sa intre in motorina?? Cornel sustine intru-n alt subiect ca la el se inegrea motorina din cauza garniturii dintre pompa de vacum si cea de motorina...nu stiu. Ca un filtru este negru dupa un anumit numar de km, este normal ca asta este rolul lui si mizeriile din mototrina nu se vad cu ochiul liber. VW spune ca filtru se schimba la 60000 km si se goleste de apa la 30000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine trecea uleiul in motorina, pe la semeringul dintre cele doua pompe. Pe ax in locul unde etanseaza semeringul, am gasit un sant destul de adanc, dar acum nu stiu daca asa e axul sau e uzura. Cert e ca se vedeau urme de ulei in acea zona, in partea cu motorina si dupa ce am schimbat pompa, motorina nu s-a mai inegrit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel eu nu vreau sa contrazic parerea ta despre locul unde poate intra uleiul de motor in motorin, dar nici nu pot sa sustin (inca) aceasta afirmatie din 2 motive, 1. pompa de motorina este alimentata de pompa electrica din rezervor care impinge cam cu 1 Bar motorina in pompa tandem respectiv pompa de motorina ( am inteles ca la modele mai noi aceasta pompa din rezervor impinge chiar cu 3 Bar sau cam asa) deci uleiul din motor ar trebui sa invinga acesta presiune de 1 Bar ca sa poata ajunge in motorine, sau poate vede cineva altfel?. 2. nu am demontat pompa tandem pana la semeringul dintre pompa de vacum si pompa de motorina, si deaceea prefer sa ma abtin in a te contrazice. Dar am acasa o pompa tandem din acel model cu capacul negru nu cadmiat, defectul fiind stutul de vacum nu mai etanseaza, si pot oricand sa o desfac sa vad cum e cu simeringul. Dar logic pare imposibil ca uleiul sa treaca in partea motorine deoarece uleiul se gaseste pe partea pompei de vacum, respectiv pompa e sub vacum, iar pompa de motorina e sub presiune de min 1 Bar. Na ja practica si teoria sunt 2 lucruri diferite, eu personal gasesc cunstructia pompei de vacum putin bizara datorita faptului ca presiunea creata in urma creerii vacumului este impinsa in motor si deaceea aburul ala de ulei care iese pe la buson sau la joja si pe multi ii impacienteaza ca vai motor terminat sau alte discutii. Undeva are o logica acest tip de pompa tandem, ca doar a fost conceputa de cineva cu studii, dar na si cei cu studii mai fac greseli, ce sa facem nimeni nu e perfect , nici macar eu! O saptamana buna la toata lumea si cat mai putine probleme cu TDI urine noastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AJM-ul meu nu are pompa de motorina in rezervor, pompa tandem trage combustibilul, si poate pe langa motorina tragea si putin ulei din cauza uzurii. Am facut un experiment la vrema aceea, sa vad cam cat ulei trebuie in motorina sa se inegreasca, si am pus cu o seringa 5 ml de ulei ars, in 10 l de motorina si aceasta sa inegrit complet, mult mai neagra decat o aveam eu in rezervor. Deci trecea foarte putin ulei, 15-20 ml la un plin, dar era de ajuns sa o inegreasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am facut revizia ieri, am un 2.0 TDI BKD pe un golf 5, iar mecanicii ce au facut revizia au fost uimiti sa vada ca era negru filtru de motorina dupa numai 10700 KM, chiar aratandu-mi prin comparatie un filtru ce il scosesera de pe un 1.9 TDI la 15000 KM mai inainte si care arata mai curat ca al meu.

De asemenea motorina ce era in vasul unde se afla filtrul era neagra. Am ramas si eu mirat, bag motorina de la OMV deci nu ar trebui sa fie chiar asa rau. Mecanicii nu au spus nimic altceva, dar citind acest thread imi dau seama ca s-ar putea sa am o problema cu ulei ce intra in rezervor. Ulei imi mananca intre schimburi dar stiam ca e normal deci nu mi-am facut griji.

Tin sa mentionez ca pe teava de esapament nu am nimic gen cum a descris colegul in primul post. A mai avut cineva asa o problema si a reusit sa o rezolve in afara de colegul ce a schimbat pompa tandem? A reusit vreun mecanic sa aduca o alta explicatie cu privire la cauze posibile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si mie astazi mi s-a parut ca e cam mare nivelul la ulei peste linia de maxim dar dupa ce uleiul era cald. Inainte sa pornesc nivelul era ok exact la nivelul corespunzator. E posibil sa creasca si sa-mi arate pe joja cu 1cm mai mult dupa ce se incalzeste incalzeste uleiul sau probabil intra motorina in ulei?(Din cate am citit sunt multe posibilitati de a intra motorina in ulei dar daca intradevar mai creste nivelul cred ca primul lucru ar trebui sa schimb oringurile la injectoare, pompa tandem pare buna, fara scurgeri de motorina sau ulei pe langa ea, porneste bine la temperaturile scazute cum a fost de ex azi -22 grade)

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are voie sa creasca nivelul, si eu tot ajm am si la cad imi arta mai putin, miroase joja daca simiti miros de motorina nu mai sta pe ganduri schimba oringurile. Daca iti intra prea multa motorina in baia de ulei nu o sa mai faca ungerea calume si prima pe lista e turbo care se duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!