Jump to content

Compresie prea mare , scurgere ulei .


plc
 Share

Postare recomandată

Salutare , doar ce-am iesit cu masina din service acum o saptamana unde printre alte probleme remediate am constatat conform spuselor mecanicului ca masina elimina-n filtru (adica pe furtunul dinaintea filtrului de aer inaintea clapetei ) prea multe gaze . Astfel a dat vina pe etansarea motorului si initial a s-a legat de segmentare . Apoi ca sa se convinga mi-a facut o compresie si s-au constat spre surpinderea lui in jur de 13 si putin fara mari diferente pe toti cilindrii .

Am consultat apoi impreuna un fel de manual online si acolo la modelul masinii din semnatura se spune ceva de 10 pe cilindru . (aici nu sunt asa convins ca sursa era sigura) .

Problema care defapt incercam noi s-o lamurim era de ce imi arunca ulei afara ..atata vreme cat nu a iesit o compresie slaba . Pana la urma am constat ca pe langa joja se pierdea si dupa putin silicon pus la locul unde joja se imbina cu baia de ulei timp de o saptamana nu a mai ramas nimic sub masina .

Acum nu stiu care ar fi explicatia logica si ce cauza duce la creerea presiunii acxesteia in baie astfelincat sa scape pe acolo . Cert e ca de 2 zile iar se pierde ulei in aceasi cantitate , cam 5-6 cm2 la 12 ore de stationare .

Inca o treaba ciudata ..... de cand am scos masina din service desi nu s-a umblat decat la ambreiaj si transmisie , putin la joja , filtru de aer ..... uneori cand pornesc motorul imi scoate niste fum alb in spate de zici ca-i tractor ...

Modificat de plc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fum alb, fii atent, sa nu fie numai la pornire. Verifica periodic si nivelul antigelului.

Poate e pe duse garnitura de chiulasa.

Pentru detalii de compresie, vezi pagina atasata din manualul de service. Datele sunt la sfarsitul paginii.

compresie.pdf

compresie.pdf

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat setul motor ?

Modificat de BLiTZ
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru fisier . Nu am schimbat setul motor ca nu am motive , masina merge perfect mai ales acum cu ambreiaj nou .

Doar fumul ala ma intriga mai nou (desi nu mereu se produce ) si scurgerea aia suparatoare care produce si discomfort fiindca miroase dupa ce este ars pe evacuare sub motor .

Dar compresia nu trebuia sa fie alta daca garnitura ar fi dusa ? Fie chiar si-ntre racire si cilindru ?

Nivelul antigelului putin deasupra minimului si a fost la jumate intre minimsi maxim acum 4 luni .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte clar: in cel mai bun caz schimbi doar garnitura de chiulasa si ai rezolvat. Lichidul de racire patrunde in camera de ardere.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Ai mai aflat/rezolvat ceva cu pierderea de ulei?

Si la mine recent a inceput sa piarda ulei cam tot in zona descrisa de tine.

Ce ar fi bine sa verific? Siliconul la joja ajuta ceva pana la urma? Daca da, ce fel de silicon? Rosu e bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
PorumbelLaurentiu
Salut.

Am intampinat si eu o problema, imi aunca ulei in pe la joja, doar in
momentul in care o ridic, iar la turatii mai mari gen 4000 imi arunca
pe langa garnitura busonului de uplere ulei, 


Am fost in service si i-a demontat epuratorul, surpriza plin de "mal"
negru, au incercat baietii sa il curete cu benzina, dar fiind capsula
l-au curatat cum au putu.


Mentionez ca am facut testul de compresie si a rezultat asa

piston 1 - 14 bari
piston 2 - 13 bari
piston 3 - 13 bari
piston 4 - 13 bari
Am fost la un alt mecanic si imi zicea ca pierde compresie in baia de ulei, si daia arunca, voi ce parere aveti?

 

Masina: VW POLO 9N
An: 2003

Motr: BBY 75 CP,  1.4 16V

Multumesc frumos




           
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa schimbi busonul-a imbatranit,cauciuc,deh,si atata. uleiul este sub presiune-pompa de ulei isi face datoria- si e normal sa mai piste nitel pe colo-colo. masinile nu sunt noi,au ceva vechime,si daca te apuci sa schimbi fiecare element ce pare in neregula atunci o schimbi toata piesa cu piesa.

P.S. am observat ca si la mine mai pisca jos, la un senzor, dar nu ma complic sa dau cateva milioane pe senzor doar pt cativa ml ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia este buna, curata filtrul epurator sau inlocuieste-l.  Este o conditie esentiala sa "respire" presiunea din carter. 

Este normal sa scape compresia in carter (gaze). Niciun motor nu functioneaza fara sa faca asa ceva. Segmentii nu pot etansa 100%.

 

Uleiul nu este aruncat din cauza presiunii acetuia.. Se produc gaze in carterul motorului si acestea antreneaza si ulei pe unde gasesc loc sa iese afara. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PorumbelLaurentiu

multumesc pentru sfaturi, am sa schimb epuratorul si revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt sfat: Nu mai descrie aceeasi problema in mai multe topic-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PorumbelLaurentiu

Salutare, acum am revenit de la service am schimbat epuratorul (nu merita curatat, eu asa cred) si masina nu mai arunca ulei merge super!!

Scuze pentru dubla postare, dar trebuie sa ne mai intelegi si pe noi ;)

 

Banii pe care i-am cheltuit

Curatare epurator 40 lei

test compresie 100 lei

 

Epurato 420 lei + 20 le transport

Manopera 20 lei

 

+ tips la mecanici 30 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!