Jump to content

Schimbare motor


trompy400
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am un Passat cu motor pe benzina si as vrea sa ai iau un motor diesel sa inlocuiesc motorul de pe masina. As dori sa stiu daca a facut cineva aceasta operatiune si daca e foarte complicata. De asemenea daca mai trebuie schimbat ceva in afara de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca operatia este destul de costisitoare. Ai nevoie de:

1. Motor

2. Instalatia electrica de la compartimentul motor

3. Instalatia de racire de la motor

4. Coloana evacuare

5. Filtru motorina

6. Calculator DFI in loc de MFI

7. Alt bord cu ceasuri

8. Posibil alta cutie de viteze

9. O gramada de alte nimicuri de pe la motor si la interior, inclusiv controlul acceleratiei care s-ar putea sa fie electronic la diesel

10. Altele care nu-mi vin acum in minte

Gandeste-te bine si planifica timpul si banii daca vrei sa faci operatiunea. Nu cred ca e foarte greu de facut modificarea pe cat e de costisitor.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pffff, e foarte costisitor sa schimbi atatea chesti

numai din cate a enumerat ALEKS te rupe la banii.

cel mai bine vinde benzinarul si ia un diesel....se-a mai simpla varianta.

si asa nu sunt asa scumpe masinile astea si daca o cumperi neinmatriculata te mai costa cam 600 eur sa o inmatriculezi daca e eur 2.

asa ca...nu are rost sa te complici cu schimbatul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cred ca varianta lui Bogdan e cea mai sigura si ar mai fi varianta sa pun instalatie de gaz pe ea. Zilele astea vad ce fac ca incepe sa ma dispere consumul asta asa mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate inmatricularea la un diesel de 1,9 euro 2 e undeva la 1300 de euro,atata am platit eu la a mea,desi dupa aceea exista posibilitatea sa ii dai in judecata sa-ti recuperezi banii....dar alti bani alta distractie....si oricum e mult mai ok sa o vinzi si sa-ti cumperi un diesel decat sa schimbi doar motoru pentru ca vor interveni multe costuri ascunse si sigur vei iesi cu mult mai scump decat te-ai astepta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. da Alin dar nu te-ai gandit si la varianta sa depreciezi masina?

da o fuga in piata de masini si ai sa vezi ca un G3 cu euro 2 si motor de 1.8 se imatriculeaza undeva intre 600-800 eur...cu tot cu deprecierea facuta la masina.

practic cu deprecierea taxa scade aproape...aproape la jumatate...dar numai pt motoarele mici...ce e peste 2.0 deja te cam rupe.

2. trompy 400 eu zic sa iti iei un diesel...si nu te mai complica si cu gazul...ca faci praf motorul...incet...incet...

ti-am spus...cel mai bine vinde benzinarul si ia un passat 1.9 tdi si te-ai scos....poate o sa iesi putin mai scump cu dieselul dar macar iti scade consumul la jumatate.

eu unu nu as da benzinarul pe diesel...e mai placut....si plus ca un diesel cand se strica...se strica...dar benzinarul...e mai usor de reparat..parerea mea...

acuma tu sti ce e mai bine pt tine.

asa de curiozitate da un ochi pe site-urile de masini...mobile.de sau autoscut24.de si ai sa vezi la ce pret iti cumperi un diesel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!referitor la motoarele carora li s-au adaugat instalatie gpl,credeti-ma ca este cea mai mare greseala facuta vreodata.am un passat de 1.6 benzina si pot sa spun ca in momentul de fata motorul efectiv e distrus;binenteles la aceasta a contribuit si "priceperea" mecanicilor la care am apelat.din pacate cel care era in masura sa rezolve treaba a refuzat sa lucreze dupa altii, altfel spus sa repare carpelile si prostia altora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salutare. Am un Passat cu motor pe benzina si as vrea sa ai iau un motor diesel sa inlocuiesc motorul de pe masina. As dori sa stiu daca a facut cineva aceasta operatiune si daca e foarte complicata. De asemenea daca mai trebuie schimbat ceva in afara de motor?

Am schimbat motorul dar am pus exacta acelasi tip de motor 1.9 TD AAZ si m-a costat in jur de 800 EUR numai motorul adus din afara.plus ca am muncit la el cateva zile numai cat l-am montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!referitor la motoarele carora li s-au adaugat instalatie gpl,credeti-ma ca este cea mai mare greseala facuta vreodata.am un passat de 1.6 benzina si pot sa spun ca in momentul de fata motorul efectiv e distrus;binenteles la aceasta a contribuit si "priceperea" mecanicilor la care am apelat.din pacate cel care era in masura sa rezolve treaba a refuzat sa lucreze dupa altii, altfel spus sa repare carpelile si prostia altora.

Pot sa te contrazic referitor la GPL. Cu o intretinere corecta si cu o instalatie bine reglata nu o sa ai nici o problema. Personal am vazut Cielo uri si Tico uri la Km peste 400-500 mkm si se comporta exemplar iar motoare sunt inca nedesfacute. Asa ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pina la urma am pus gaz pe ea. Dar tot nu sunt multumit. Consuma 10% la drum intins. Dar poate si eu sunt putin circotas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, ca am ajuns sa citesc topic-ul, pot raspunde! :P

Eu am avut pana joia trecuta, un B3, motor 2E, 115CP! L-am schimbat cu un B3, motor 1,6 TD! Consumul?!..pff undeva la 6L la % km mixt, si vorbesc iarna!

Cu vitezele: 1,2, R, hai si a 3-a asa mai rar, am facut de 25lei, 100 km! adica 5%! La relanti insa consuma mai mult decat un benzinar cred!

Cand am vazut cum merge masina, am facut schimbul, chit ca asta nu e inca inmatriculata, insa merita toti banii!

Parerea mea, daca vrei consum mix, ori iti iei un 1.9TDi, ori un golf, 1.4, ori iti iei Matiz de 800cm3! :)) insa, un Matiz de 800cm3, consuma cat un Passat 1.9TDi , in concluzie e acelasi consum, insa pierzi confort si spatiu de depozitare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sper sa ma ajute si pe mine cineva,deorece nu pot posta un nou thread,asa ca o sa scriu aici.

Am avut un passat 1.9 tdi cod motor 1z.(90hp),mi`a lovito un prieten :(( am cumparat alta grabit fara sa intreb la rar(desi erau relatii) ,am luat masina identica dar motor diferit cel de 110hp(cod motor AFN).

cand am gasito am vazut ca merge in 3,dar am luat pt ca aveam masina lovita de piese si nu era problema de 1-2 injectoare.

zis si facut,ma`m dus la rar sa o recarosez,acolo mi s-a spus ca imi trebuie motoru de pe masina veche,noroc ca era bun.. dupa 2 zile la`m pus sus.dau sa pornesc si aici vine surpriza,ai impresia ca merge in 3,dar el nu mergea in 3,mergea perfect.deci ce ar putea fi... eu am zis ca ar fi calculatorul.

pana sa ajung sa dau motrou jos am fost la un tester,si nu mi s-a putut conecta la masina,de acea cred ca este calculatorul,dar si aici e o problema,la-m schimbat cu cel de pe masina lovita,am luat urmatoarele parti: calculator,imobilizer ,cheia de pornire cu cipul si am schimbat si ceasurile de la bord(mi`a zis cineva ca ar fi din acea cauza) cand o pornesc se opreste ca si cum nu ar avea cip cheia.

daca cineva ma poate ajuta sa o pornesc va rog ajutati-ma.

si am uitat sa intreb. desi ar fi foarte costisitor ce imi recomandati: sa pun sus motorul de 110 cai dupa ce trec rarul?sau sa pastrez pe cel de 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat motor pana la urma, acum mai am o nelamurire: Cum aflu anul fabricatiei din seria motorului si care e diferenta intre motoarele cu serii sub 250 000 si cele peste(cand cumparam piese, tot timpul vanzatorul ma intreba chestia asta); Motorul vechi era 1z seria 464 xxx, cel "nou" este 189 xxx

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!