Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

In general motorul 1.4 gama VAG de pe Golf IV are blocul motor din aluminiu. Acest bloc nu tine la reparatii capitale...iar daca il repari arunci niste bani degeaba pentru ca o sa inceapa sa manance mult ulei si o sa faca ca toate cele...Sfatul meu, repara-l si vinde masina cat mai repede :)

Modificat de strooler2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ieri am fost la spalatorie si m-am hotarat sa spal si motorul(sambata am reparat radiatorul de racire si era cam murdar,dupa ce am esit din spalatorie dupa vreo 5 km mi sa aprins in bord STOP Oil Press service manual si martotul de ulei de culoare rosie.

Am oprit motorul si m-am apucat sa ferific dar nu am gasit nimic neobisnuit,uleiul la nivel,la relantiu motorul lucraza normal si in sarcina la fel.Dimineata innainte sa pornesc masina iarasi am verificat nivelul uleiului,dupa aprox. 70km facuti pana la pranz nu mi-o mai aparut nimic in bord.Poate fi de la cum am spalat motorul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, acum 2 zile, dupa 2 minute de cand am plecat de acasa (cu motorul rece), a inceput sa-mi palpaie becul rosu de la ulei. Am tras imediat pe dreapta, am oprit motorul, am stat 2 minute si am pus contactul. Becul rosu nu mai era aprins asa ca am pornit motorul. Am stat 2 minute sa se mai incalzeasca dupa care am plecat. Nu a mai facut nimic nici in ziua aia nici ieri. Azi dimineata insa patesc iarasi acelasi lucru tot cand am plecat de acasa doar ca dupa ce am pornit a 2-a oara de pe loc mi s-a aprins becul rosu 5 secunde dupa care s-a stins si nu a mai aparut pana acum.

Inclin sa cred ca e senzorul de vina insa nu stiu unde se afla la modelul meu de motor. In Autodata nu il gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. Sunt nou pe acest forum si cu mecanica la pamant. Am si eu un golf 4 1,4 . De dimineata mi-a aparut in bord STOP si ceva de presiunea la ulei ( service manualy) .Cand am deschis capota era o pata de ulei pe capac. Imi puteti recomanda si mie un service unde sa verific ce se intampla? Si daca tot ma duc sa schimb si distributia. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari.

Acum cateva zile s-a produs inevitabilul...

pe timpul verii, la 90 gr. Celsius temperatura motorului, se aprindea martorul de presiune ulei (martorul rosu). Saptamana trecuta, dupe o perioada de stat, in care nu a fost pornita deloc, motorul a devenit zgomotos imediat dupa pornire si imediat s-a oprit. L-am pornit in prezenta mecanicului si a venit vestea proasta: "nu se mai unge motorul"

Am desfacut motorul astazi si am gasit asa:

- pompa de ulei - terci-

- cuzineti axiali - terci-

- semeringuri axe cu came - terci-

Pe langa cuzinetii axiali este si arborele uzat si trebuie inlocuit...

Deci o "delasare" de genul "hai ca ma duc eu cu ea la mecanic mai incolo" sau "ma duc, da' sa se faca mai cald" va costa pe putin 2500 de lei cu arbore SH,cu distributie+pompa de apa schimbata, ulei+filtru schimbat

deci cum mai spunea cineva, nu va jucati cu presiunea de la ulei...uleiul este o parte din viata motorului...

maine dimineata, ma duc sa vad un arbore la dezmembrari si sa iau piesele noi.

Revin cu poze si detalii...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din pacate si la mine s-a produs inevitabilul.

Am fost in Germania dupa un Golf IV1.4 16V.Masina arata ok,motorul functiona bine,fara batai,zgomote,etc.Pe drum a aparut mesajul in bord cu "STOP nu se unge motorul" ,am verificat nivelul uleiului ,care era la minim.Am completat cu ulei si am plecat mai departe.

A mai aparut odata acel mesaj dupa care imediat s-a auzit zgomot la motor si s-a oprit,.Deseara ajunge platforma cu masina acasa. :(

Intrebarea mea ... daca a mai patit cineva,este daca merita sa repari motorul(dpdv al costului),sau mai bine sa-l inlocuiesti cu totul.Luni voi merge la mecanic sa vad despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o si eu si la fel am zis ca o fi senzorul defect. nu era senzorul de vina!!!

sorbul de la pompa de ulei se infunda si de aici ungerea deficitara

deci mergeti de urgenta la service, dati jos baia de ulei si sorbul si curatati-l

la mine din cauza presiunii la ulei s-a gripat o axa cu came, distributia mi-a sarit de la punct si s-au indoit supapele

deci nu e de joaca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ _zenith_

si cum ai rezolvat problema? reparat sau alt motor ?

Merita facuta reparatia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se repara dar cu costuri mari: se schimba doar axele cu came, supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a ajuns azi noapte platforma cu masina.Din curiozitate i-am dat "o cheie".A pornit ,dar se auzea o bataie puternica(gen taca-taca).Am oprit imediat.

Avand in vedere totusi ca motorul a pornit,damage-ul poate fi mai mic?gen piston spart(de unde poate si zgomotul) sau cuzineti rashketati?Oricum pe marti-miercuri desface mecanicul motorul si revin cu detalii.Ideea este ca pana atunci ma tot gandesc cum sa procedez.Nu as vrea sa ma apuc de reparat motorul si sa constat ca ajung la pretul unuia SH(800 E) su mai mult.

Numai bine !

Modificat de cutzmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari

am reusit sa termin reparatia pe marti seara...

Totalul lucrarii: 2500 lei

S-au inlocuit asa:

- arbore cotit(vilbrochen) 200 E - sh

- cuzineti axiali+ cuzineti de palier - 100 lei - sh

- distributie completa cu pompa de apa

- pompa de ulei noua - 300 lei

- semeringuri axe cu came

- ulei + filtru

- manopera - 500 lei

pot spune ca motorul suna altfel, merge altfel, dar si vantul suna altfel prin buzunarele mele...

Am reusit sa scap de niste trepidatii foarte enervante in urma acestei reparatii, deci una peste alta rezultatul este unul foarte bun.

La parcul de dezmembrari omul a desfacut un motor complet fuctional "si fara probleme" care s-a dovedit a avea aceeasi problema cu al meu, numai ca, inca mai avea presiune la ulei. Tot el a spus ca nu e prima data cand desface un motor de Golf IV 1.4 16V si gaseste treaba asta...

Pana la urma am gasit tot la el un vilbrochen de Golf V care s-a potrivit la marele fix.

am atasat cateva fotgrafii cu arborele si cu unul din cuzinetii axiali, cu pompa de ulei si cuzinetii de palier...in ce hal fara de hal sunt...

post-35428-0-76505500-1297628338_thumb.j

post-35428-0-05146700-1297628386_thumb.j

post-35428-0-76740500-1297628491_thumb.j

post-35428-0-74558300-1297628521_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am observat ca piesa in care se insurubeaza busonul de la ulei are o ureche rupta. E vorba despre piesa de plastic care se roteste in capacul chiulasei si are pe ea filetul pt busonul de la ulei. Ea se misca si nu prea sta etansa. Credeti ca e vreo problema ? Se poate schimba? se gaseste in magazin?:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema asta mi'a aparut prima data in vara 2008, computeru mi'a oprit motoru in mers, cu mesaju respectiv pe bord. am pornit masina si am plecat, iar de atunci n'am mai intampinat mesaju. pana ieri, de 2 ori la vreo 60 km distanta!! deci cred ca e irelevant ca nu apare problema dupa 2 saptamani.

maine am de facut 300 km pana acasa si mi'e oleaca groaza.

pe forum sunt pareri si pareri, unii par experti, textele uneori mai mult confuzeaza. ar fi bine cand emiteti o opinie sa precizati si calitatea voastra, adica daca sunteti mecanici de o viata sau soferi ocazionali, ca io sincer nu stiu daca mi'i senzoru defect sau o sa'mi crape maine motoru, de aici reiese ca se pot intampla ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca ar zice x care emite o opinie numai ca e mecanic ai avea incredere orbeste in el? Iti zic ca unul care a schimbat mecanicii ca pe sosete ca NU poti avea incredere 100% in cineva pana cand nu treci prin filtrul tau ceea ce iti spune. Daca un mecanic de pe forum iti zice da-i inainte ca nu are nimic, iti plateste el motorul in caz ca se rupe in 2?

Dar sa revenim la subiect. Emit o pararere in calitate de om care a tras 2 luni de zile cu probleme la presiunea uleiului: Gaseste un service si masoara presiunea la ulei atat la relanti cat si in sarcina INAINTE SA PLECI LA DRUM!!!. Daca ai valori normale, din cate stiu eu minim 1.4bari la relanti si vreo 3.5bari in sarcina, atunci ai o sansa sa fie doar senzorul de vina, insa retine ca senzorul nu are nicio legatura nu opritul motorul. La mine statea aprins si mergea motorul fara sa se apreasca. Abia atunci cand presiunea era aproape inexistenta se oprea.

Daca ai valori mici la presiune parerea mea este sa nu pleci drum. Desfa baia de ulei si verifica sorbul din baie si o data cu asta poti sa schimbi si filtrul de ulei. Opertiile astea nu dureaza mult si sunt ieftine ca bani. Mai scump o sa fie daca va trebui sa desfaci pompa de ulei pt. ca trebuie data distributia jos.

La mine prima oara s-a infundat filtrul, a doua oara sorbul. Prima oara am desfacut si pompa de ulei pt. verificat si era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, mi'a zis azi un nene ce are un punct de schimbat uleiul, mai rasarit, ca problema mea n'are a face cu uleiu. pai cum, am zis? pai, zice, in mers ti s'a oprit motoru pentru ca ti s'a taiat alimentarea cu benzina, e defect releul sau pompa de benzina. astfel ca motoru oprit la viteza a determinat modificarea preziunii si computeru asta a zis, ca nu e presiune la ulei.

hmm, am derulat si m'am gandit ca lucrurile s'au petrecut asa: la viteza, s'a aprins martoru triunghi galben, concomitent cu taierea pedalei de acc. dupa aprox. 1,5sec. a aparut STOP press oil nu stiu ce iar motoru se oprise (candva in timpu asta, probabil cand mi'a taiat pedala) si era si martoru cu bateria rosie aprins.

si ma gandesc, prin filtru meu, ca omu a gandit logic si ca'i plauzibil ce a zis. mai ales ca n'am auzit pe nimeni pe topicu asta sa zica de opritu motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, e important sa relatezi corect ce se intampla. Nu zic ca are dreptate sau nu, si mie mi se pare logic pana la un punct. Atunci cand se opreste motorul, indiferent daca in mers sau nu, se opreste si senzorul de presiune la ulei, nu? Cum de s-a aprins senzorul cu motorul oprit? Si eu am avut mai demult opriri in mers si nu s-a aprins presiunea la ulei niciodata. Esti absolut sigur ca ordinea de aprindere a becurilor nu e alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, aia a fost ordinea, intai triunghiu galben iar apoi STOP si bateria. sau bateria si STOP sau astea doua deodata. ma gandesc ca fiind cheia rasucita in contact, senzorii sunt porniti si daca se invarte roata senzoru de presiune ulei e activ.

oricum o duc zilele astea la doctor.

apropo, am venit azi 300 km fara probleme. poa sa fie urmatorii 50000 sau 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Revin cu continuarea aventuri - presiunea la ulei scazuta

Dupa ce s-a desfacut motorul,au rezultat urmatoarele piese cu "damage" :

- arbore cotit+cuzineti

- 3 biele ovalizate

- pompa ulei

S-au schimbat toate acestea (SH)+garnitura chiulasa+curea distributie(daca tot s-a desfacut motorul)+ulei si filtre(ulei,aer,polen)+antigel

Total reparatie 750 E din care 1000 lei a fost manopera

Ca si concluzie,nu va jucati cu astfel de lucruri.Daca se aprinde atentionarea cu "STOP presiune ulei scazuta" - trebuie oprit si verificata situatia.

Altfel e mult mai costisitor.

Numai bine !

Modificat de cutzmi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut puteti sa-mi spuneti si mie unde este amplasat senzorul de presiune la ulei la golf 4, 1.9 tdi ,alh.motivul este ca vreau sa-i montez un ceas de presiune de ulei pentru o monitorizare continua a presiunii uleiului si o sa urmeze si un senzor de temperatura a uleiului.

va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STOP engine...oil pressure strikes again..de data asta la sora mea. Masina, G4 2002 1.6 16V ..a dat intr-o groapa in parcare, la maxim 5-10 km/h..si bing..a aparut faimosul mesaj. Nivelul uleiului e ok, presiunea am verificat-o e ok(desi as vrea sa ii dau baia jos sa vad care e treaba cu sorbul, ca sa stau linistit..apropo..e greu de dat jos baia? ) senzorul de presiune ulei schimbat..eroarea nu dispare..scos borna pus borna..nimic. Vreau acum sa verific traseul firului de la sonda pana in bord..problema e ca nu am reusit sa il identific.. Are cineva vreun sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit firul...verificat continuitate...ok..nu e intrerupt...alte idei? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spui ca ai masurat presiunea si era ok? Cum ai masurat si cat era la relanti si in sarcina? Daca presiunea e ok cum zici nuar trebui sa se aprinda becul. Senzorul aprinde becul cand presiunea scade sub 0.3bari. Din ce stiu eu, cu motorul cald la relanti ar trebui sa ai minim 1.4bari si in sarcina vreo 3bari.

Baia se da jos relativ usor insa iti trebuie rampa sau elevator, o sa fie greu fara. Trebuie sa demontezi teava de esapament, racordul flexibil adica, ca sa ai loc sa scoti baia. Se scot toate suruburile baii si apoi se baga o bucata subtire de tabla printre baie si blocul motorului pentru a dezlipi pasta de etansare dintre cele doua. Asa o sa ai acces la sorb. Normal ca inainte scurgi uleiul. Cand pui baia inapoi trebui sa cureti bine pasta usacata si sa pui una noua. Prinzi racordul flexibil inapoi si gata.

Insa repet, ceva nu este in regula, daca ai avea presiune ok si senzor fara probleme nu ar trebui sa se aprinda becul.

In afara de bec ai alte simptome? Adica tacanit mai lung de tacheti dimineata la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea a fost verificata la un mecanic (de incredere) cu manometru...eu eram in masina nu am vazut presiunea dar cumnatul meu era cu mecanicul la motor si pe la 2000 de ture ajungea in jur de 3-4 bari. senzorul e schimbat cu unul nou. Am mai auzit astazi ca din cauza socului pe care l-a avut masina sa fie o problema din bord..o lipitura la rece ceva sa fi cedat..asta mi-a spus un mecanic de la audi...ramane sa vad si treaba asta... motorul merge rotund, nu face galagie nivelul la ulei e ok....ma gandesc sa dau jos baia si sa verific sorbul desi daca ar fi infundat...nu as avea presiune nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, daca ai presiune buna si la relanti si in turatie, atunci nu are rost sa dai baia jos. Intra cu vag-com pe Instruments, canalul 001 si vezi ce srie acolo de presiunea uleiului. Ar trebui sa scrie Oil.pr.OK. Ma gandesc ca daca ai o problema doar cu bordul ar trebui sa zica ca e ok, desi ai becul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut o scanare imediat cum a aparut beleaua in bord.. a dat doar o eroare de airbag....nu m-a dus capul atunci sa verific presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!