Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema mare (cred) dupa un drum de 660Km cand am urcat un deal mi sa smucit motorul,a scazut turatia la zero (culmea e ca nu sa oprit),mi sa aprins catalizatoru,ESP ,mi palpaia palnia de ulei si afisaj STOP.Am verificat nivelul de ulei (este normal) .Am oprit am stat 5 min si am pornit masina si a mers.Azi cand am ajuns acasa mia facut la fel.Ce sa fie oare?A mai patit cineva asa ceva? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o diagnoza sa vezi ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am facut o diagnoza si imi zicea ceva de senzor G28....Am sa pun logu mai tarziu cand intra colegu abstrakt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy Aceste erori le-am avut

16706 - Engine speed sensor (G28) : No signal

P0322 - 35 -10 Intermitent

01314 engine control module

013 check DTC memory - intermitent

00771 Fuel level sensor (G)

30-10 open or short to plus - intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am avut si eu probleme cu presiunea de ulei ,Initial s-a aprins martorul,palpaia si se stingea apoi dupa 4 km a ramas aprins si palpaia.M-am dus direct la service unde am scos sonda ,s-a montat manometrul si presiunea era de 0,5 bar deci mica.Putea fi pompa sau tachetii . Problema era de la tacheti care bateau.Dupa 3 ore de munca si 560 lei s-a rezolvat Ptesiune 1.8 bari la 2000 rot/min. Manometrul se monteaza f usor si chiar nu minte.

Va salut si multi km fara probleme!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut... acu 2 saptamani am avut un accident pe partea dreapta aripa+usa... iar de atunci imi tot apare martorul galben de presiune a uleiului cand pun contact si palpaie circa 4 secunde dupa care dispare... cand am schimbat uleiul acu 6 luni cel de acolo a spus ca trebuie sa schimb si semeringul pt ca masina nu mananca ulei si pe acolo scapa.. acu am verificat nivelul de ulei si am completat sta ok.. dar martorul tot se aprinde... cred ca de la accident se trage... vreo idee?

Modificat de Cama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in urma socului au aparut ceva probleme la instalatia electrica, dupa cum am vazut si in alte posturi de-ale tale. Trebuie o diagnoza si o verificare a instalatiei electrice.

Posibil sa fie intrerupte firele de la senzorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta mam gandit si eu bundy si vreau sa le verific singur... dar njtiu mai exact unde se afla senzorul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se afla langa buson, pe unde eliberezi uleiul la schimb. Mai precis sub motor pe partea dreapta.

Poti sa te bagi sub masina, ai grija ca e cam joasa , si verifici si daca mufa aceea mai e conectata la senzor, daca nu mai e , o pui la loc, daca tot apare becul in bord incearca sa dai cu un spray de contacte acolo la mufa.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.. ms de sfat.. o sa incerc maine.. stiu ca e joasa nu e prima oara cand ma bag sub ea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mam bagat azi sub masina si mam uitat la senzor.. totul pare ok... lam scos si lam bagat iar... dar tot apare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios, contacteaza un coleg forumist din orasul tau si fa-i o diagnoza. Cu siguranta ti-ar fi mai usor ca sa identifici problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala de pe baia de ulei nu e senzor de presiune

Stim, dar lui i se aprinde senzorul galben de presiune al uleiului, ok e senzorul de nivel al uleiului daca e galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am aceiasi problema: OIL PRESSURE, ENGINE STOP si nu porneste.

A stat cateva zile nepornita in parcare, verificat ulei si este destul.

O duc la service dar intrebarea este: cum o pornesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai mai incercat sa o pornesti in repetate randuri, daca scria clar pe computer, OIL PRESSURE, ENGINE STOP ?

Incearca o diagnoza sa vezi ce ar putea fi. Cum o duci la service? Platforma :-"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca am incercat sa o pornesc in mod repetat dar ai inutit bine :icon_thumright:

Nu am incercat zile la rand sa o pornesc, doar am spus ca a stat zile la rand in parcare nepornita.

Ce ma nedumireste este ca nu imi apare pe bord mesajul de ulei cand pun contactul. Mesajul apare dupa ce pun contactul, se sting martorii incerc sa o pornesc ... invarte de cateva ori fara sa porneasca si apare mesajul cu rosu pe display.

S-ar putea sa fie si de la calitata uleiului (am vazut tot pe forum explicatia asta), am parcurs aprox 15k km de la ultima schimbare de ulei din Februarie 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moderatori: stiu ca am dat quote inutil la mesajul de mai sus, imi cer scuze, won't happen again. (trecuse timpul de editare).

Ai incercat sa lasi mai mult contactul pus, sa vezi daca apare eroarea inainte sa dai la demaror? Te pot ajuta cu un VAG-COM, spune-mi daca e cazul. Calitatea uleiului se semnaleaza prin martor ulei aprins galben, si nu rosu, iar mesajul este altul - cred ca gen: XXXXXXXX, CHECK SERVICE MANUAL, si nu STOP ENGINE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceiasi problema: OIL PRESSURE, ENGINE STOP si nu porneste.

A stat cateva zile nepornita in parcare, verificat ulei si este destul.

O duc la service dar intrebarea este: cum o pornesc ?

Se poate face diagnoza si la fata locului, si apoi doar daca e nevoie o duci la service. Cand pui contactul se aprinde spira de bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri mi-a aparut si mie mesajul STOP - Oldruck motor aus. Am oprit, am ridicat capota si am vazut ca am foarte mult ulei aruncat pe langa joja de ulei, incepand de sus pana jos. Pt ca aveam foarte putin ulei, am completat cu vreo 500 ml. Azi dimineata, cand am pornit-o mi-a aparut acelasi mesaj, plus BETRIEBS ANLEITUNG. Plus ca aveam o balta de ulei sub ea, si imi scapa continuu. Am dus-o la un service, insa nu se pot uita la ea pana miercuri. Oare ce o fi crapat?

Modificat de sebi_2102
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie de la frig. In noaptea dinainte de a-mi face figura asta, a fost -19 grade. Ms pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si rezultatul la problema mea - motor semigripat. Cred ca trebuie sa multumesc si mecanicului. Dupa 4 zile de stat in fata serviceului, timp in care a pierdut tot uleiul, mecanicul a pornit-o si a dus-o vreo 50 de m pana in atelier. Dupa ce a completat cu ulei, a incercat sa o porneasca, insa fara rezultat. O intrebare pt cei care au trecut prin asta - cam la ce pret ar fi piesele pt o segmentare? Manopera stiu deja ca va fi 400 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!