Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Au pus-o pe VAG si a iesit doar sonda lambda cu probleme ( de asta stiam ca mi se aprindea becul din cand in cand). Intr-adevar mi-au spus ca nu ajunge ulei in motor si am si vazut ca era "uscat" desi nivelul era maxim pe joja. Insa alta eroare nu le-a iesit. Acum ma chinuie intrebarea: de ce se aude motorul asa rau de parca ar fi un diesel? Ce poate sa se fi distrus acolo? Maine demoneteaza partea de sus de la motor si imi dau un verdict, insa ar fi bine sa stiu la ce trebuie sa ma astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude ca dieselul pentru ca acolo toate elementele in miscare au lucrat fara ungere, deci uzura mai accentuata in cilindri, axa cu came, tacheti, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

liviuplaton

Asemenea sfaturi NU sunt admise pe acest forum! :)

O asemenea postare este mai degraba o bagare in seama decat un sfat demn de urmat.

Cu prima ocazie cand mai vrei sa postezi astfel de sfaturi te rog sa te abtii, altfel vei primi warning. :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial am crezut ca mi se pare... Am plecat la drum si dupa vreo 100m mi-a aparut martorul rosu de ulei cu mesajul STOP. Am incercat sa merg in continuare

STOP interj., (2, 3) stopuri s.n. 1. Interj. Stai! Opreşte!

dar masina mi s-a oprit in mers. Am tras pe dreapta, am pornit-o iar si dupa ce am mers inca 100m iar s-a oprit in mers.

Faptul ca motorul se tot oprea impreuna cu aparitia mesajului STOP chiar nu te-a pus pe ganduri macar un pic? Ceva gen "ma, poate-ar trebui sa.. stiu si io... sa OPRESC???"

Motorul de auzea in continuare de parca ar fi fost un diesel. Am verificat nivelul uleiului si era la maxim. Am pornit-o iar pentru ca mai aveam vreo 400m pana acasa insa mi s-a mai oprit motorul inca o data.

Mesajul STOP nu te-a convins. Faptul ca motorul se tot oprea nu te-a convins. Faptul ca motorul a inceput sa faca ca toti dracii tot nu te-a convins! Tu trebuia neaparat sa mergi cu ea pan-acasa. Si dup-aia vii si scrii pe forum ca aoleo, ia te uita ce-am patit. Fara suparare, dar mi se pare o chestie scoasa dintr-un film prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce te aprinzi asa. Nu-s mecanic si nici mare cunoscator intr-ale motoarelor si m-am gandit ca cineva care se pricepe poate sa-mi spuna ce s-a defectat.

La urma urmei nu toti stim sa facem "filme bune".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocma' asta mi se pare aiurea, nu cred ca trebuie sa fii mare mecanic sa intelegi ca STOP + niste sunete extrem de dubioase de la motor inseamna ca trebuie sa opresti :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit verdictul. Din cauza uleiului prost utilizat pe perioada indelungata s-a dus vibrochenul. La mine masina n-a fost decat vreo 5 luni timp in care i-am inlocuit uleiul cu Castrol Magnatec 5W40. Motorul s-a distrus cu timpul, ca sa-i raspund lui Ice 2K.

Deci cine are un motor AXP, Golf 4, 1,4, 16V? Si cat face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice motor se duce cu timpul asa ca in cazul unor avertismente ignorate de tine curba uzurii e alta...

pentru un arbore cotit schimbi tot motorul? nu iesi mai ieftin cu o rectificare???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..... long time no see!

Am o problema destul de nasoala cu un golf 4 1.4 16v 2001. E a surorii mele si e plecata in Germania la Berlin. PE drum incolo i s-a aprins becul galben de nivel ulei . A comletat si s-a stins , dar dupa cateva sute de km , becul a inceput sa se aprinda si sa se stinga in mers , pana cand in Berlin a ramas aprins de tot .

Cam care ar putea fi cauzele ? variante optimiste si pesimiste ?Ar putea fi doar un senzor ? Cred ca mesajul STOP-check engine ar fi cel grav , avand in vedere ca ar putea fi pompa de ulei . N-as vrea sa o las sa vina asa cu ea pana acasa. Nivelul de ulei e ok.

Ar putea evident s-o duca la un service acolo , dar s-ar putea sa coste mult si sa nu-i dea de cap . O eventuala scanare ar da vreun rezultat ?

Motorul merge rotund , fara batai sau altceva......indicatorul e aprins de vreo 100-200 km .

Un raspuns ar fi ideal , avand in vedere ca doar luni ar putea sa o duca la service. Dar totusi as inclina sa cred ca e doar senzorul de nivel.........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi as inclina sa cred ca e doar senzorul de nivel.........

Si eu cred ca senzorul de nivel e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, si asta ar influenta functionarea motorului ? adica .......sa vina 1500 km cu masina ori ba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice motor se duce cu timpul asa ca in cazul unor avertismente ignorate de tine curba uzurii e alta...

pentru un arbore cotit schimbi tot motorul? nu ieși mai ieftin cu o rectificare???

Mecanicul zice ca merge și rectificare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, si asta ar influenta functionarea motorului ? adica .......sa vina 1500 km cu masina ori ba ?

Pai daca e aprins doar cel galben si nivelul uleiului e la maxim, poate sa vina dar sa verifice periodic nivelul uleiului, la 2-3-4 sute km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..... long time no see!

Am o problema destul de nasoala cu un golf 4 1.4 16v 2001. E a surorii mele si e plecata in Germania la Berlin. PE drum incolo i s-a aprins becul galben de nivel ulei . A comletat si s-a stins , dar dupa cateva sute de km , becul a inceput sa se aprinda si sa se stinga in mers , pana cand in Berlin a ramas aprins de tot .

Cam care ar putea fi cauzele ? variante optimiste si pesimiste ?Ar putea fi doar un senzor ? Cred ca mesajul STOP-check engine ar fi cel grav , avand in vedere ca ar putea fi pompa de ulei . N-as vrea sa o las sa vina asa cu ea pana acasa. Nivelul de ulei e ok.

Ar putea evident s-o duca la un service acolo , dar s-ar putea sa coste mult si sa nu-i dea de cap . O eventuala scanare ar da vreun rezultat ?

Motorul merge rotund , fara batai sau altceva......indicatorul e aprins de vreo 100-200 km .

Un raspuns ar fi ideal , avand in vedere ca doar luni ar putea sa o duca la service. Dar totusi as inclina sa cred ca e doar senzorul de nivel.........

Am patit si eu fix aceeasi chestie la un 1.9TDI 90CP. Aprinderi total random ale avertismentului "STOP motor, low oil pressure" in timp ce nivelul uleiului era ok si masina mergea in rest perfect normal. Motivul a fost senzorul de presiune a uleiului, schimbat cu 50RON. La scanare nu aparea nicio eroare! Daca se poate, eu i-as recomanda sa schimbe acolo la o reprezentanta senzorul acesta. Cel mai probabil poate sa si vina cu ea asa, dar si daca e sa fie ceva mai nasol, va fi f naspa sa faca atatia km in regimul asta.

LE: Acum am observat ca de fapt eu am deschis topicul asta :P Citeste primele posturi din acest topic si vezi daca simptomele sunt aceleasi cu ce-am scris eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am raspuns la inceputurile topicului. Am avut baiul si eu la un G4 1.9 TDI . Am rezolvat relativ usor . DAR , problema de acum e alta . E fara mesajul STOP,CHECK ENGINE . E vorba de becul galben de ulei .ala s-a aprins si sta aprins . Deci e probabil senzorul de nivel , nu cel de presiune ! Sau cel putin asa sper . Alte idei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti se aprinde becul galben fara nici un mesaj, stiu ca e datorita compozitiei proaste (sau calitate, ceva de genu' // a se citi: nu mai da randament, e necesar un schimb) a uleiului. Stiu ca in cazul nivelului scazut, iti spune: CHECK OIL LEVEL -> SERVICE MANUAL impreuna cu martorul galben aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima aprindere a becului , uleiul era scazut la minim sau sub minim . A completat , s-a stins becul . Dupa inca vreo 200 km s-a aprins si s-a stins de cateva ori , in mers , fara nici o logica . Uleiul e schimbat de 3000 de km . Apoi , in berlin s-a aprins si nu s-a mai stins de loc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajung la solutia finala... pune VAG-COM-ul pe ea... si vei afla...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca v-a gasi vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca este deja o defectiune pe computerul de bord (si anume un martor aprins) cu siguranta va gasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur? Intai documenteaza-te si dupa aia posteaza informatiile!!

Daca ai martorul de placute sau cel de nivel de lichid de spalat parbrizul aprinse (sunt galbene la fel ca cel de ulei), sigur nu se stocheaza erori. Asa ca......

WNS avea martorul de ulei aprins galben si NU avea eroare in ECU.

:lol: Si nu inteleg: de ce ai repetat (quote) postul meu ca e chiar inainte de al tau?

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de al bundy.

Tot Cristi a explicat foarte clar in acest topic: Check Oil Level de ce nu apare nicio eroare la diagnoza, e logic si perfect normal sa se intample asa.

Daca senzorul nu are circuit intrerupt sau in scurt si raspunde la interogare la punerea contactului nu se stocheaza eroare. Ca raporteaza alt nivel e alta problema. Daca un senzor de temp raporteaza catre ECU 25 grd si apa are 60grd e defect, dar nu se stocheaza eroare nicaieri ca e intr=o plaja admisa. Daca raport 170 atunci era considerat defect, ca era in afara plajei care o asteapta ECU.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

sal

Cum pot verifica presiunea la ulei?

Se poate cu un vag com sau cu un manometru? ...pt ca am impresia ca nu am ungere corespunzatoare,uneori aud tachetii cum bat,iar cand e mai rece afara merge mai bine motorul

Mc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un manometru conectat in locul senzorului de presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!