Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Mircea, ai mai facut ceva cu motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum o saptamana, intr-o seara, venind acasa mi s-a aprins becul galben de ulei si pe computerul de bord imi aparea un mesaj de genul CHECK OIL.

A doua zi am verificat nivelul, era in zona hasurata, dar am mai completat 100 de grame cu speranta ca scap de problema. N-am scapat.

Ieri am si scanat-o, nu da nici o eroare, si cu toate astea are ulei destul iar becul de ulei sta aprins in continuare. Sa fie totusi defect senzorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca sunt olecutza off topic. Antigelul G12 nu se pune intr-o anumita proportie cu apa distilata ? Trebuie pus integral acel G12 ? Eu am inlocuit anul trecut in octombrie antigelul cu G12 dar tin minte ca mecanicul a pus si apa distilata intr-o anumita proportie. Din pacate nu mai retin care a fost proportia. Mentionez ca nu am avut probleme toata iarna trecuta. Colegul care a pus antigel, de unde am si dat acel quote, la fel ca si mine, ce repercursiuni am putea avea in timp ? Ce s-ar putea strica ?

:icon_thumright:

Nu se strica nimic..inafara de banii tai

Poti pune G12 in proportie de 100%... asta iarna...vara insa il poti combina cu apa in proportie de 50% si totul este ok.

Eu am mers cu apa :ceuameni: numai pt nu stiu cati km...la temperaturi de 50 Grade...si trebuia sa pun apa la fiecare 3 zile... :D

De cand am schimbat pe G12 si apa 50% pun la 10 zile...cate putin sa fiu sigur.

Asa ca...esti ok oricum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal am o problema am un golv IV 1,9 TDI 96kW 2003 si am dat vreo 7 chei ca sa-mi porneasca precizez ca afara era vreo 15 grade si a pronit iar seara cand am vrut sa plec a pornit la a doua cheie si apoi mi-a murit in intersectie nu stiu ce sa-i fac sunt disperat ca s-a fi intamplat ceva nasol .In bord imi arata daca tot dau cheie (presione fuelo motto) i-am schimbat uleiul acu 2 zile in urma am pus AGip 7004 5w40 masina cred ca este PD (oare nu-i bun uleiul) si nu stiu ce are se mai aprinde si becul de la bujii cand dau contactul habar n-am ce sa-i fac dati-va cu parerea pls.

Daca continui sa tin cheie in contact imi apare STOP mare si rosu

Modificat de Cristopher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... CHECK OIL.

....... dar am mai completat 100 de grame cu speranta ca scap de problema. N-am scapat.

...... cu toate astea are ulei destul iar becul de ulei sta aprins in continuare. Sa fie totusi defect senzorul ?

Mai pune ulei si nu aprecia tu ca are destul ca nu masori tu acolo :lol: ; cind e defect senzorul ai alt mesaj: oil sensor workshop

La ultimul schimb de ulei am pus doar 4 litri ca sa vad daca imi lucreaza noul senzor (SH) si dupa 4500 km uleiul e la partea superioara a zonei hasurate si nu comenteaza inca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o pana la urma era doar pompa de motorina din rezervor si sonda .I :lol: in primul rand sonda care era stricata si care imi indica 53 L dar defapt nu aveam deloc si apoi toate s-au dus la pompa care s-a ars datorita impuritatiilor din rezervor ne mai avand motorina .Toata afacerea ma costa vreo 1100 Ron e din Praga Pompa+sonda astept vreo 3 zile aaaaaa nu e originala .acuma sa vedem ce s-o mai strica .vroiam sa o inmatriculez dar mai astept vreo 2 luni :lol:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt inginerul:

Un priten a patit la fel , dupa competare , chiar si dupa ce a facut schimbul, tot nu s-a stins becul. A rezolvat problema prin scoaterea bornei de la baterie ( avea afisaj mic pe bc cel cu bec martor, la mine chiar daca ramin fara ulei imi apare semnul pe jumatate din displei pt citeva secunde dupa care dispare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum o saptamana, intr-o seara, venind acasa mi s-a aprins becul galben de ulei si pe computerul de bord imi aparea un mesaj de genul CHECK OIL.

A doua zi am verificat nivelul, era in zona hasurata, dar am mai completat 100 de grame cu speranta ca scap de problema. N-am scapat.

Ieri am si scanat-o, nu da nici o eroare, si cu toate astea are ulei destul iar becul de ulei sta aprins in continuare. Sa fie totusi defect senzorul ?

Inginere fa in felul urmator: cand schimbi uleiul , scoate si senzorul de nivel din baie, curata-l cu ceva (sa zicem motorina), sufla-l cu aer comprimat si e posbil sa fi scapat de problema. Eu asa am facut acum un an ca mi se parea ca minte din cand in cand. De atunci nu am mai avut probleme (adica nu a mai fost mincinos). Si a trecut ceva timp in care putea sa-si faca de cap.

Altii sunt si mai radicali, ziceau ca e bine sa dai jos baia si o cureti de ce se mai depune pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai adauga ceva..de verificat aici...

Tija care masoara nivelul uleiului are la capat o portiune de plastic care ( la mine ) se scoate. In timp piesa se deterioreaza, largeste, sparge sau mai stiu eu ce. Daca ceva de genul asta se intampla atunci tija propriuzisa sta mai jos decat normal si nu se mai poate citi nivelul uleiului corect. Eu am schimbat-o de vreo 2 ori deja ( aici e cald rau ...mai ales vara si de deterioreaza).

Fii sigur ca tija citeste nivelul corect al uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea, ai mai facut ceva cu motorul ?

Salutare, scuze de intarziere. Da am mai facut, motorul merge foarte bine acum, doar ca am acel check engine aprins. Presiunea la ulei este corecta, axele sunt ok, senzorii toti functioneaza (stiu sigur ca i-am inlocuit pe toti cu exceptia celui mai scump pe care l-am inlocuit temporar si la fel se aprindea martorul).

Ce am patit de dimineata a fost sa imi plezneasca furtunul de la servodirectie iar cei de la service mi-au zis ca inlocuirea cu tot ce trebuie (furtun, ulei, lichid de curatare, manopera, etc) ma costa 10 milioane si sincer mi se pare enorm pentru un furtun. Stiti de unde as putea gasi un sh ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia sunt glumeti rau de la service.

Cauta tu furtunul separat si mai cauta si alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Momentan sunt pieton pentru o luna de zile, cu care ocazie tin sa multumesc din nou militiei romane si sa le urez multa "sanatate", dar de indata ce-mi voi reintra in drepturile de sofer super bun ce sunt, o sa ma duc sa rezolv problema :D

Am de gand sa scot uleiul afara intrucat mai am de facu vreo 7 mii de km cu el, si sa curat bine senzorul. Sper sa funtioneze smecheria.

Nu se pune problema de tija uzata, e ok tija de ulei, la fel si nivelul, este putin peste zona hasurata. Deci senzorul face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
gabismail2003

salutare am si eu o intrebare sper sa gasesc un raspuns aci pentru ca am gasit si topicul NIVEL DE ULEI dar e inchis. am schimbat uleiul si nu stiu cum am facut ca am pus peste nivel cu vreo juma de centimetru cred daca nu si mai mult, si am facut vreo 350km pana sa observ. am citit ca pot fi probleme la catalizator daca se merge cu nivelul peste maxim. Zic asta pentru ca am un zgomot ciudat pe sub motor , de parca ar fi toba sparta sau "saxofonu" ala sau galeria , am fost la un service am bagat o pe groapa si nica. Mie mi se parea ca scoate si niste gaze pe dedesupt dar nimic. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel am patit si eu, am crezut ca-i catalizatorul sau altceva, dar din pacate era turbina stricata, freca paleta de pe admisie in corpul turbinei.

Poate nu-i in cazul tau turbina, totusi cauta un mecanic bun sa vada daca nu cumva ai joc foarte mare la ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

adi bm dar eu totusi inainte de accident ca am avut o lovita, nu se auzea nimic, deci sa se fi stricat turbina asa degeaba? masina nu a mers cateva luni. si dupa ce am facut o a inceput sa se auda zgomotu respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabismail2003

pana la urma am gasit problema... ambreiaju:(, zgomotul se aude incet, daca apas putin ambreiajul se aude mai accentuat, daca il apas si mai tare se accentueaza si mai mult, daca il apas de tot nu se mai aude nimic.:) bye si ms totusi de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic, apelez la acesta, sper sa fiu lamurit. Astazi, am facut o cursa de vreo 90km cu masina, in conditii meteo foarte nasoale (ploaie intensa si carosabil ud). A mers perfect, ca unsa. Am ajuns acasa, am facut o pauza de cateva ore, iar apoi, am plecat in oras ca sa duc pe cineva. Surprinzator, mi s-a aprins lampa la galbena ce indica presiunea uleiului. M-am indreptat spre casa, am ajuns, am oprit motorul pentru cateva minute, i-am dat din nou o cheie, iar a-2-a oara, nu s-a mai aprins. L-am lasat ulterior vreo ora sa se raceasca, am verificat joja, e chiar la inceputul zonei B (chiar aproape de mijloc).

Tatal meu, zice ca acum 3 saptamani cand am cumparat masina, a verificat uleiul, si era la mijloc - era bine.

1) Am facut cam 1500km de cand am cumparat-o... e normal sa fii consumat putin ulei? Ideea e ca masina a fost adusa de dincolo, si nu stiu nici cu ce ulei sa completez. Tatal meu, e putin speriat ca poate consuma ulei.

2)Ma gandesc, daca ar consuma ulei, nu ar trebui sa-mi indice o functionare defectuasa a motorului, ce e verificata cu ajutorul sondei Lambda prin verificarea emisiilor de gaze?

3) Totusi, de ce nu s-a aprins si ulterior, cand i-am dat urmatoarea cheie? Cand se aprinde indicatorul in mod normal?

PS: Mentionez ca stilul meu de condus e un pic mai sport. :icon_thumright:

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 lampa galbena e pentru nivel nu pentru presiune cea rosie e pentru presiune si daca spui ca ai ulei ori a ajuns apa pe la mufa senzorului sau e defect senzorul de nivel ,

cu uleiul e simplu cand cumperi o masina schimbi ulei si filtre ca in cazul eventualelor pierderi sau consum sa stii cu ce sa completezi ,cat despre consum creca are in el un 0w si de aia mai dispare daca bagi un 5w no sa mai fure sau o sa fure mi putin oricum daca consuma scotea fum albastru pe esapament nu tragea pornea greu etc sa mai discutat pe forum scade nivelul de ulei din cauza pierderilor pe langa axul de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mai discutat pe forum scade nivelul de ulei din cauza pierderilor pe langa axul de la turbo

Ah... eu n-am turbo. E Volkswagen Golf 4 Edition, 2001, 55kw 74CP, Motor AXP, Benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

turcule, likuido are masina pe benzina, deci nu are pierderi pe la axul turbinei.

Orice motor are consum de ulei, daca nu ar avea am avea "perpetum mobile". La stilul sportiv un pic mai mare dar depinde foarte mult si de tipul de ulei. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

astazi mi s a aprins martorul de ulei de culoare galbena< check oil level>, am completat cu 250 ml. ulei in motor martorul raminind in continuare aprins . Ce ar trebui sa fac ? Mentionez ca nu am reusit sa verific nivelul uleiului de pe joja deoarece eram in trafic pe autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie sa completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

De vreo cateva ore tot caut prin topics si cred ca am ajuns unde trebuie.

Am patit urmatoarea chestie si as vrea sa am opinia voastra: ieri pe la pranz am incercat sa plec cu masina, initial a plecat la prima cheie si cand sa dau cu spatele...pauza - s-a oprit motorul. Am incercat iar de vreo 3-4 ori...nimic. Initial am crezut ca este bateria, dar arata "verde". Am chemat ajutoare, am incercat sa-i bag curent si pana la urma dupa vreo 4-5 incercari a luat-o. Am mers vreo 8-10 Km pana la cineva sa-mi dea o baterie noua, am oprit-o si am pornit-o iar. Totul era ok. Am mai oprit-o o data si dupa ce am pornit-o iar se auzea ciudat motorul (parca era diesel).

Initial am crezut ca mi se pare... Am plecat la drum si dupa vreo 100m mi-a aparut martorul rosu de ulei cu mesajul STOP. Am incercat sa merg in continuare dar masina mi s-a oprit in mers. Am tras pe dreapta, am pornit-o iar si dupa ce am mers inca 100m iar s-a oprit in mers. Motorul de auzea in continuare de parca ar fi fost un diesel. Am verificat nivelul uleiului si era la maxim. Am pornit-o iar pentru ca mai aveam vreo 400m pana acasa insa mi s-a mai oprit motorul inca o data.

Ajuns acasa am pornit masina de vreo cateva ori si daca nu apasam acceleratia se auzea doar ca fiind un diesel, in schimb daca acceleram imi aparea martorul rosu de ulei.

Am lasat-o pana azi dimineata cand am incercat sa o pornesc insa n-a mai vrut. Ma poate ajuta cineva cu mai multe informatii?

Uleiul l-am aschimbat acum 3000Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aseara am dus-o la "doctor". A pornit-o dupa ce mi-a pus bateria pe redresor, insa tot ca un diesel face. Mecanicul zice ca "e de rau". Dar daca motorul nu este blocat, ma gandesc ca tachetii s-au dus. Are cineva o alta idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai fost cu ea la "doctor" nu a consultat-o putin si cu un vag-com ?

Din ce spui tu mie mi se pare ca pompa de ulei nu-si mai face treaba cum trebuie.

Incearca sa-i faci o diagnoza, pt a vedea in ce parametri functionaza motorul.

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!