Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

vesti nasoale pt tine...o fi pompa de ulei...?!?!? sau canalele infundate?!?!?

nu era mai bine sa fi cuparat un alt motor? :P

nu ar trebui luata din service fara sa fie probata ca merge ceas ca inainte

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: 1.6 FSI nu are distributia pe lant?

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este pe cablu.

Pompa de ulei mi-au zis ca s-ar putea sa fie dar vor sti cu certitudine abia dupa ora 18:30 astazi.

Aveti idee cam cat costa una noua ?

@DragosR: Nu aveam cum sa iau eu masina pentru ca eram plecat din tara + ca masina cat avea motorul rece se auzea ceas. Chiar nu am avut ce face si oricum, cheltuilile de deschidere a motorului nu il mai suport eu orice ar fi.

Modificat de Balanescu Mircea Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut din nou. Nu am mai spus nimic pana acum pentru ca nu s-a mai intamplat nimic cu masina, pana ieri.

Ieri am fost chemat sa o iau de la service ca este gata. Zis si facut.

Am ajuns acolo, era pornita. Computerul de bord imi spunea ca s-a mers cu ea cam 1km in aproape 1 ora de cand fusese pornita (este explicabil pt ca au urcat si coborat pante, au mers prin service (ciclop pentru cei care citesc ce scriu pentru prima data).

Zgomote nu pot spune decat ca se auzeau tachetii un pic ceea ce mi s-a spus ca este normal pentru ca trebuie sa se amorseze si servo, ziceau ca trebuie sa se aeriseasca conductele si ca ambele zgomote vor disparea in timp.

Bun, plec multumit de acolo si o fac dreapta inspre romana. La romana o fac iarasi dreapta pe langa fostul hotel Dorobanti, o iau inspre bulandra si dupa 100 m de acolo primesc iarasi acel mesaj frumos si rosu cu STOP !!! ca sa trag pe dreapta si ca nu am presiune la ulei. Opresc masina imediat pe dreapta desi era interzis, stau cca 5 minute si imi continui drumul usurel. Eram la 200 m de casa si cum nu aveam unde sa las masina am dus-o pana in fata casei.

Dupa vreo 4 ore (pe la app 22:00), ma hotarasc sa o duc la service. Dupa 10-15 min iarasi apare mesajul, fix cand eram la service.

Ce i s-a facut acestei masini stiti: rectificat vilbrochen la cota 1, cuzinetii toti cumparati la cota corespunzatoare, ulei 5w40 mobil, distributie (pt ca am vrut eu), pompa de ulei noua (asta este mai noua, nu am apucat sa va spun de achizitionarea ei), nici nu mai stiu, mai multe.

Au trecut 2 luni de cand oamenii astia au incercat tot ce se putea. O pun pe tester si vad ca au presiune la ulei si ca nu are alte probleme.

Va rog frumos, vreau sa incep si eu sa ma bucur de aceasta masina pe care o am de 2 luni jumatate si de 2 luni este in service. Asa ca orice fel de parere referitor la ce sa se uite sau ce sa mai incerce m-ar ajuta teribil.

Pe cuvant ca nu mai am putere sa fac nimic, nici financiar (pentru ca le-am dat 2000 de euro) si nici psihic iar oamenii de acolo dau din umeri si se apuca luni din nou sa deschida motorul, ceea ce inseamna ca iara o sa mai stea cel putin 2-3 saptamani.

Multumesc,

Gabi

Modificat de Balanescu Mircea Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa desfaca motorul ... au verificat si contactele sondelor de presiune? am citit ca unele motorase au 2 (de ex. la motorul meu asa este)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, se pare ca le-au verificat, cel putin ei asa spun. Si da, sunt 2 sonde. Una sus si una jos. Mi se pare ca cea de sus trebuie sa aibe 2,5 bar iar cea de jos 4. Ei imi spuneau ca manometru indica valoarea corecta. Pot sa nu ii cred ? :)

Oricum, maine ma duc sa vad cu ochii mei cum citesc ei aceste doua valori si revin cu informatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sondele sunt OK si presiunea tot OK, nu i-ai intrebat..." cine aprinde martorul din bord"? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma era mai economic si cu mai putina bataie de cap sa fi cumparat alt motor (SH evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai zis de trei ori pana acum ca mai bine lua un motor nou....chiar trebuie sa mai continui povestea? nu si-a luat unul nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, presiunea scazuta la ulei poate avea urmatoarele cauze: pompa de ulei defecta sau, probleme la cuzineti. In cazul tau, altele ca: ulei, filtru... cred ca ies din discutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai zis de trei ori pana acum ca mai bine lua un motor nou....chiar trebuie sa mai continui povestea? nu si-a luat unul nou!

nu inteleg care e problema ta de te oparesti asa?? stai linistit ca faci riduri

dupa ce face si desface motorul de atitea ori si tot nu e in regula ii mai zic inca o data ca a gresit sa il repare si daca intr-un final e reparat si merge ar trebui sa scape instant de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelu: pompa de ulei a fost inlocuita cu una noua. Ar mai ramane cuzinetii care baietii spun ca au fost facut pe cota corespunzatoare alezarii vibrochenului adica la cota 1. btw, ce e ala un martor ? :P

@DragosR: poate ca a fost o greseala, poate nu. Asa stiam ca se poate face, pe cand daca era sa cumpar un motor SH nu aveam idee pe ce dadeam banii. + ca aveam sanse sa ajung in aceeasi situatie in care sunt acum.

Tnx pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, nu fac riduri, ca sunt tanar :icon_thumright: dar incercam sa-ti spun un mesaj: NU si-a luat un motor nou, hai sa-l ajutam sa rezolve problemele in situatia de fata. Si spre informarea tuturor: nu s-a desfacut partea de sus a motorului, nu s-a dat decat baia de ulei jos, deci practic, motorul este inca sigilat....

Eu inteleg ce spui tu, dar si un motor nou e cu dus si intors...nu a desfacut motorul de multe ori, idiotii ii dau baia de ulei si cuzinetii jos de fiecare data,,,,in rest chiulasa e sigilata! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din pacate nu avem cum sa il ajutam; xxnelu a mai postat o informatie vis-a-vis despre faptul ca nu e prea indicat sa se faca operatiuni de genul asta, sau se face cu inlocuirea blocului motor(care iese din schema).

Mai batrin fiind, prefer sa schimb zeci de chiulase si garnituri decit sa umblu la bloc motor/arbore/cuzineti/pistoane/biele.

Cind vb de motor nou(SH evident) o spun iar din proprie experienta: am avut la job un kadett diesel care a fost reparat de mii de ori si tot tractat ajungea la garaj la meseriasii nostri. Pina la urma, dupa ce au epuizat toate improvizatiile, au fost nevoiti sa ia un motor nou si masina am vazut-o si astazi mergind fara probleme.

Motorul a avut garantie 3 luni (sigilat de vinzator cu ceva vopsea in pct. cheie) si crede-ma ca nu a fost menajat :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu mai am inca nici o veste pentru ca cel care se ocupa de masina se pare ca este bolnav si nu se apropie nimeni de masina pana cand nu se intoarce "probabil maine".

Lasand asta la o parte, mi-a spus un prieten despre produsele METABOND unde cica ar fi un ulei care curata motorul. Am intrat la ei pe site si intradevar au nu stiu ce aditivi si elemente in uleiurile acelea care le-ar face magice. Intrebarea este, a incercat cineva la nevoie asa ceva ?

Inca o intrebare: exista posibilitatea sa se fi fisusar blocul motor si din cauza acelei fisuri insesizabile cu ochiul liber sa apara aceasta lipsa de presiune ? Stiti un loc (inafara de Romaero care s-a desfiintat) unde se poate verifica blocul ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu prea cred ca lipsa de presiune din circuitul uleiului e cauzata de o eventuala fisura; daca era asa ar fi trebuit sa se vada cumva ori la exterior ori in apa

daca dai un search dupa metabond (numai in titlu) o sa gasesti destule informatii, dar cred ca asta e betie cu apa rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Thanks DragosR

A inceput sa progreseze treaba. Au spus ca au masurat din nou, iar la sonda de sus cica ar fi niste fluctuatii asa ca o sa comande o sonda noua sa vada daca o fi ea de vina.

Daca ar fi stricata, nu ar trebui sa nu indice ? adica sa iasa din prima la tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelu: btw, ce e ala un martor ? :D

Ca sa te citez: acel mesaj frumos si rosu cu STOP !!! :icon_thumright:

In rest... pompa, am inteles ca au schimbat-o si cuzinetii sunt noi, arbore rectificat,etc. Sper sa nu se confirme ce ti-am spus mai la inceput si ti-a reamintit DragosR ceva mai sus. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A mai trecut ceva vreme, eu tot cu masina acolo sunt. Au deschis chiulasa si se pare ca axele cu came sunt "raschetate". Aveti idee care ar fi o optiune viabila pentru reparare ? incarcare si alezare sau nivelare la cota si adaugati cuzineti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind se uzeaza axele cu came regula este sa se inlocuiasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi, da ce are de-a face axa cu came cu lipsa presiunii la ulei?? camele actioneaza supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

si eu am trecut prin fiorii provocati de martorul de ulei. Mergeam linistit cand din senin "chek oil, service". M-am speriat, am tras pe dreapta, m-am uitat pe dedesubt, am lasat motoru 15 min sa se raceasca, nimik totu era ok. am dat ceva tel si explicatia a fost ca a fost programat sa apara acel mesaj sa ma instiinteze pe mine sa schimb uleiul.

Ce credeti?

Ps: merci celor care mi-au raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

He he...si ai scos joja sa verifici nivelul la ulei?

Cati km ai facut de la ultimul schimb de ulei?

Daca ai in jur de 10 mii este normal si trebuie sa mai completezi cu vreo 200 ml (asta dupa caz) pana la urmatorul schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai facut o chestie tare naspa. La Golf nu se pune apa distilata in nici o situatie. In instalatia de racire ai antigel G12 si numai din ala ar fi trebuit sa pui. Acum iti recomand o schimbare pentru tot lichidul de racire ca tot vine iarna si sa nu ai probleme cu inghetul. :scratch:

scuze daca sunt olecutza off topic. Antigelul G12 nu se pune intr-o anumita proportie cu apa distilata ? Trebuie pus integral acel G12 ? Eu am inlocuit anul trecut in octombrie antigelul cu G12 dar tin minte ca mecanicul a pus si apa distilata intr-o anumita proportie. Din pacate nu mai retin care a fost proportia. Mentionez ca nu am avut probleme toata iarna trecuta. Colegul care a pus antigel, de unde am si dat acel quote, la fel ca si mine, ce repercursiuni am putea avea in timp ? Ce s-ar putea strica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
auzi, da ce are de-a face axa cu came cu lipsa presiunii la ulei?? camele actioneaza supapele

Prin axele cu came trece ulei. Daca axele cu came sunt "raschetate" automat si semichiuloasa este in aceeasi situatie. In momentul in care exista o "gaura" suficient de mare uleiul umple gaurile si nu mai este impins cu aceeasi presiune.

Cred ca asta ar fi logica :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!