Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Salut din nou, vin cu ceva vesti pt ca acum m-am intors de la service:

Au scos motorul si au desfacut doar partea de sus, ramanand ca partea de jos sa o desfaca luni cand o sa am un deviz complet:

-distributia este la locul ei;

-supapele sunt ca noi;

-tachetii la fel.

Restul nu mai retin ce mi-a zis ca mai e bun pe acolo, deci toata partea de sus este neatinsa !

In partea de jos nu se vad decat cuzinetii busiti, vibrochenul trebuie alezat, nu stiu camasile cum sunt si azele cu came (desi am impresia ca astea sunt sus) :Driver:

Ceva pareri ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara alt motor................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine este ziua cea mare cand voi afla ce mai are masina. Pana acum banuiesc ca ar fi doar vibrochenul + cuzinetii. Aveti idee cam cat ar costa alezarea vibrochenului + cuzineti noi ?

Totodata, ce ar mai trebui cumparat pentru a o pune in circulatie ? Ulei (60-80 ron/litru), antigel (?), baia de ulei (400 ron), kit de ambreiaj (600 ron), curatare clape de acceleratie (?), curatare injectoare (?) .

Am scapat ceva ?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am devizul care suna cam asa:

Set cuzineti biela R1 set 1.00 250.41

Set cuzineti palier R1 set 1.00 180.83

Set cuzineti axiali R2 set 1.00 53.32

Baie ulei buc 1.00 453.78

Sorb ulei buc 1.00 78.95

Carcasa semering palier + semering buc 1.00 167.35

Curea distributie 1 buc 1.00 36.55

Curea distributie 2 buc 1.00 65.27

Pompa apa buc 1.00 118.80

Filtru ulei buc 1.00 15.13

Ulei Mobil 5w40/1l bid 4.00 0.00

Antigel bid 4.00 63.84

Set garnituri inferior set 1.00 127.64

Materiale service set 1.00 21.37

Rectificat vilbrochen luc 1.00 214.29

Set ambreiaj set 1.00 0.00

Rola ghidaj curea distributie buc 1.00 92.44

Incarcare inst. clima cu freon luc 1.00 151.26

+ manopera cam ce parere aveti ?

Modificat de Balanescu Mircea Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Per total cred ca te duce undeva la 1500 - 1700 eu , daca nu mai mult ...

Cati km ( reali ) are masina la bord ?

Daca ai de gand sa efectuezi reparatia , verifica si volanta .

Tot schimbi kitul de ambreiaj , asa ca daca e nevoie o schimbi si pe ea .

Parerea mea ! :D

LE : De-abia acum am vazut in semnatura ca ai 1.6 Fsi . :)

Uita de volanta ... :D

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia si ambreiajul trebuiau schimbate?cati km are masina?

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord scria 92.000 km, fiind benzina nu am cum sa vad cati km reali are iar cartile de service pot fi manarite. Baietii de la service s-au uitat la toate iar doar aceste piese au considerat ca ar fi nevoie sa le schimb.

Cu distributia au zis ca mai merg 15-20 mii de km dar acum daca tot este deschis motorul ar fi o idee buna sa o schimb acum.

Devizul total este 46 milioane + ulei (cam 3-4 milioane) + distributie (kitul este 6 milioane) + scut de metal (6 milioane). Nu stiu ce care este volant si care este rolul ei, poate ma ajutati ca maine ma duc sa ma vad cu ochii mei ce piese sunt acolo si cam ce trebuie schimbat.

P.S. Manopera este 18 milioane cu tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca km sunt reali nu trebuie schimbata nici distributia,nici ambreiajul.de volant se prinde placa de presiune si intre cele doua se afla discul de ambreiaj.reteta este destul de mare,mai bine cumperi alt motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am mai zis, alt motor.....................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un motor nou este 4000 de euro.. nu cred ca merita sa fac o astfel de investitie. Unul refacut este 3000 de euro iar unul sh este 1000 de euro.

Sincer prefer sa fac reparatie si sa fiu intre unu sh si unul refacut considerand ca in acel moment as avea un motor de 3000 de euro la pret de 1500. Gresesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu poate fi mai mult de 800e.cum crezi.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi - am si eu un fix :D ; i-ai intrebat pe cei din service ce zic despre ....vezi mai jos. Extras din manualul de reparatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot ce ai insirat mai sus bate in 90 milioane adica 2800 euroi

ia mai analizeaza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelu, ii intreb maine :D. Din cate stiu nu umbla acolo ca nu au de ce.

@DragosR, costa 46 milioane cu tot cu TVA. Sa zicem 50 de milioane rotunjit cu tot cu ulei.

Nu merita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Devizul total este 46 milioane + ulei (cam 3-4 milioane) + distributie (kitul este 6 milioane) + scut de metal (6 milioane).

P.S. Manopera este 18 milioane cu tva.

asta e tot ce am adunat eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelu, ii intreb maine :(. Din cate stiu nu umbla acolo ca nu au de ce.

Glumesti sau....cum? :) In pozele de mai jos, daca citesti cu atentie vei mai observa ceva "interesant" la pct. 8 si 9

"Set cuzineti biela R1 set 1.00 250.41

Set cuzineti palier R1 set 1.00 180.83

Set cuzineti axiali R2 set 1.00 53.32 "

CUZINET = Bearinng Shell

Ah... am uitat sa precizez: aceste poze sunt de la motor 1,6 care nu are blocul motor din Al(le-am pus ca sa-ti faci idee despre ce este vorba). Pentru blocul motor de Al, nici nu sunt prezentate aceste poze ci doar :vaidecapulmeu: din postul (meu)de mai sus.

Concluziile...le tragi singur; in final iei si decizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR: Totul incluzand manopera face 46 milioane :) , m-am exprimat eu gresit punand informatia pe bucati, din care 18 milioane reprezinta mana de lucru, 20 milioane piesele iar restul pana la 46 tva. La astea mai adaug ulei si distributie (pt ca asa mi-au recomandat, nu este obligatoriu) + scut in lipsa caruia nu ma mai sui in masina.

@Nelu: nu vreau sa cred ca ai dreptate :vaidecapulmeu: . Cum zicea si colegul cu pasatul care a refacut intregul motor. Si la el scria in cartea tehnica sa nu umble si totusi acum ii merge ceas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice este posibil :vaidecapulmeu: . Eu nu am facut decat sa-ti arat ce spun producatorii. Poti avea sansa sa-ti mearga. Daca eram ferm convins de situatie, iti spuneam... "FA ASA" dar, cum am mai spus, decizia iti apartine. Nu ai face rau sa-i intrebi si pe cei din service, tinand cont de cele prezentate (de mine), cat iti garanteaza "reusita" acestei reparatii. Ei, lucrand, poate s-au lovit de aceste probleme si stii cum este... teoria ca teoria dar, practica ne omoara :)

BAFTA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos Nelu ! O sa ma duc in dimineata asta sa vad cat de negru e dracul :vaidecapulmeu:

Rezultatele vor urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ti-am spus si la telefon, ai scapat ieftin. Nu e o tragedie atat de mare incat sa-ti iei motor nou. Eu personal consider ca schimbarea pieselor va duce la cel putin performantele care le-ai avea cu un motor refacut(reconditionat) care dupa cum am discutat te costa 3000eur.

Daca vei lua un motor nou - 4000 eur si mai adaogi valoarea masinii - ~9000 eur - bani care tocmai i-ai dat realizezi ca iti luai Audi A4. Parerea mea - refa-l, vezi cum merge si in functie de rezultat o tii sau o vinzi. Nu are sens sa faci o investitie mai mare intr-o masina care o vei tine oricum maxim 1 an.

Cand am mers cu ea, ti-am spus ca nu are 92.000 km, avand experienta a multe masini conduse si a multe tepe luate de la altii. Kitul de abreaj trebuie schimbat neaparat deoarece iti patineaza la plecare - semn de km foarte multi rulati. volant, din ce m-am uitat eu nu necesita inlocuire deoarece motorul nu are nici cel mai mic tremur in zona cutiei.

Te-as sfatui, desi stiu ca stai foarte prost cu banii sa verfici partea de articulatii - pentru ca am impresia ca la nivel de bucse - amoriizoare arcuri ai o problema - amortizoarele nu par sa revina bine in gropi iar bucsele cred ca sunt duse - cel putin bucsele de la bascula sau pivotii deoarece se aude acel scartait enervant. Nu e o investitie mare, dar daca tot e dat jos motorul se poate umbla foarte usor la ele - fara s amai adaogi bani la manopera.

Bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Alto Syncro au veriticat suspensie, bucsaraie si au zis ca nu am ce sa ii schimb.. decat daca vreau eu. Treaba cu scartaitul care se aude este numai dupa ce merg pe un teren mai accidentat. La 2 minute dupa aceea dispare. Am gasit cateva pareri pe forum si o sa o urmez si pe a ta.

Mersi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un motor e de la 1200 euro la un schrott dintre Arad si Timisoara, cu km pina in 50 60 mii km.

daca vrei alte detalii(telefoane) , PM me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Revin cu noi informatii abia acum intrucat ieri m-am intors din Grecia.

Au fost schimbate toate piesele spuse intr-un post anterior + scut + kit ambreiaj + distributie. Treaba este ca miercuri a luat-o un prieten din service iar pana acasa i s-a oprit motorul de 3 ori, nu mai tragea, nu se ridica in ture si torcea ca un diesel. El nu a fortat-o sub nici o forma tinand-o in maxim 1500 ture. A mers doar cativa km. Treaba e ca a dus-o din nou joi la service iar vineri s-au apucat sa deschida din nou motorul :) :) :lol: :P

Treaba e ca baietii nu stiau ce dracu mai are.. ideea e ca doar atunci cand se incalzeste face asa. Un tip de acolo a zis ca s-ar putea sa nu ajunga uleiul pana sus la tacheti ca s-ar putea sa fie nu stiu mai ce bulit.

Aveti idee care e treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!