Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Am cumparat senzorul...dar nu l-am montat. Am schimbat insa uleiul (avea putin peste 11.000 km) fara sa schimb si senzorul...sa vad cum se comporta. Oricum, inainte de schimbul de ulei, am dat jos senzorul sa-l curat sau sa vad daca nu are cumva ceva mizerie. Prima impresie este ca senzorul este destul de robust (carcasa de metal...), nu prea vad cum ar putea sa se "strice" (mesajul fiind aleator...nu prea e explicabil "uneori" sa ai presiune la ulei, alteori NU)! Dupa ce l-am scos si l-am curatat (preventiv) am mai facut 300km cu uleiul vechi si nu a mai aparut mesajul...dupa care am schimbat uleiul si de atunci totul merge perfect (...aprox 500 km).

Deci pana la urma verdictul meu este ulei murdar (asa a si fost...), cu anumite "impuritati" care se depun pe acel senzor in anumite momente, rezultand in mesajul ptr care s-a inceput acest topic.

Daca mai apare ceva (sper ca nu), am sa postez !

Salutari ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Saptamana trecuta am tras si eu o "sperietura" cu mesajul asta. Mi-a aparut intr-o dimineata duma ce am facut 20m cu masina. Am tras pe dreapta si am oprit motorul. Dupa o serie de telefoane am ajuns la concluzia ca , pana nu vad de unde e, mai bine o las acolo. Drept urmare am luat metroul. :rolleyes:

Mi s-au explicat 100 de teorii, cum ca ar fi de la vilbrochen, ba ca ar fi de la axa cu came, ba ca ar fi de la pompa de ulei. Oircum nu era de bine. Bineinteles, cand am ajuns la servici dimineata aia am consultat forumul si am gasit topicul vostru si m-am mai linistit. Ideea era ca mie imi arata mesajul "STOP..." de fiecare data cand porneam motorul si treceam de 2000 de ture. Ulei aveam. Am pus vag-com-ul pe ea, idem...nici o eroare. Avand in vedere ca nu posed cunostinte avansate despre masini, am hotarat sa ajung cu ea pana la un service specializat (fara sa trec de 2000 ture) :lol: Deja imi facusem planuri sa imi repar masina din urmatoarele x salarii, in capul meu eram falimentar. Cand imi arata omul de la service ca mi se rupsese firul de la senzorul de presiune de ulei = 5 minute inlocuit firul = 100 mii bacsis = eu fericit. Mi-a spus mecanicul de acolo sa nu ma ingrijorez, cazurile in care mesajul asta conincide cu realitatea sunt foarte rare. Concluzia: chiar daca nu sunt specialist in masini, e mai bine sa arunc eu un oki inainte sa imi fac griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers doua luni cu "Oeldruck motor aus" pe bord, avertizandu-ma ca nu am presiune la ulei de fiecare data cand treceam de 2000 de ture. Am cumparat senzorul respectiv (vreo 300.000 lei de la Volskman). schimbarea a durat 5 minute.

inainte de asta, scanari, masurare presiune la ulei, etc, si nimic, nimeni nu stia.

ba chiar unii cand vedeau mesajul ziceau ca am jumate de kil de span in motor.

Modificat de silcos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare,

Am un G4 2002 1600 cmc FSI abia luat acum 3 saptamani. Problemele au aparut cand am plecat weekendul acesta la munte iar pe drum (intr-o mare aglomeratie) am fost nevoit sa stau destul de mult timp cu prima respectiv a doua viteza (subturat). Din cand in cand, pe bord imi aparea mesajul STOP ! Oldruck Motor Aus urmat de Betriebs Anleitung. Cum nu stiu germana este un pic cam greu sa imi dau seama ce inseamna. Precizez faptul ca lampa de ulei se aprindea si ea odata cu mesajul de stop si "bipaia" de trei ori.

Am verificat uleiul si este intradevar un pic cam scazut.

Intreband in stanga si in dreapta ce inseamna am primit multiple raspunsuri: Presiunea in baia de ulei este scazuta, nivel scazut al uleiului, segmenti care nu merg in regim normal, etc. Indicatii pentru aceasta problema: sa nu mai merg cu masina. Metode de a rezolva aceasta problema: sa cumpar nu stiu ce aditiv de la benzinarie pentru a unge segmentii (nu stiu unde s-ar turna aceasta solutie), completarea uleiului (desi as vrea sa ii fac o revizie completa).

A mai intalnit cineva aceasta problema ? imi recomandati sa fac ceva ? un service unde sa ma duc sa o puna pe tester astazi ? eventual unde sa imi fac programare si sa fie deschis pana la 18-19 ?

Multumesc pentru raspunsuri,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind din Bucuresti poti sa te duci la o intalnire sau sa rogi un coleg sa iti puna BC pe limba engleza. Nu stiu sigur dar se pare ca uleiul e si putin si vechi, asa ca trebuie sa consulti un service pentru un schimb de ulei. La a mea am pus Castrol SLX Professional sau mai intreaba colegii ce e indicat la masina ta.

Nu mai circula cu masina pana nu remediezi problema. Nu pune nici un fel de aditiv, e deajuns sa faci schimbul de ulei. Masina n-are carte service? Cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul tau spune asa : Oeldruck Motor Aus - lipsa presiune ulei.

Betriebs Anleitung - Instructiuni service - asta poate insemna ca trebuie sa mergi la service pentru instructiuni ulterioare.

Recomandarea cea mai de pret este sa mergi la un service sa vezi ce se poate face. Nu stiu daca e de segmenti sau din alte considerente insa nu te apuca sa pui aditivi aiurea inainte sa verifici daca problema nu e din alta parte.

Mergi ori la service ori vb cu cineva sa faci o diagnoza si sa ti-o interpreteze ulterior cineva sa depistezi sursa problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, asa am patit si eu daca o turam peste 1500-1800 rpm. Motivul: sorb infundat. Daca tot mergi la service zii sa dea jos baia de ulei si sa verifice (operatiune destul de simpla, vezi sa foloseasca silicon rosu cand pune inapoi baia), poate aia e. Adaug ca eu am avut baia de ulei spart, sudat si dupa aprox. 70-80 km mi sa aprins beculetul si mesajul cu avertizarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca stau sa ma gandesc mai bine am reusit sa iau un canal dintr-acela mic de gaze. Se poate ca atunci sa se fi intamplat ceva. Maine ma duc la service si va anunt rezultatul (sau poate chiar in seara aceasta).

Mersi de raspunsuri,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nou update:

Am sunat la Alto Syncron, m-au programat azi la 15:30, m-am invoit de la servici ca sa pot plecat la 13:30 si dus am fost. Cum lucrez pe centura iar acolo tot timpul se merge precum melcul am zis hai sa o iau prin spate pe aratura. Zis si facut. Abia scosesem masina de la spalat, in fine, am facut-o de comanda pana am iesit de acolo. Este un drum de tara, am mers cu 10 km/h (nici nu vroiam sa ridic praful). La un moment dat apare problema mentionata mai devreme Stop. Am zis ok, sunt obisnuit, in 5 km nu se intampla nimic. Am iesit pe drum asfaltat dupa cca 3 minute de mers cu beculetul aprins (ba prima viteza, ba a doua...). Am simtit ca masina nu mai trage asa cum o facea deobiciei asa ca nu am fortat-o. La un moment dat s-a intarit volanul (ca atunci cand e oprita dar totusi este contactul pus), am tras pe dreapta si am ridicat capota. Am zis sa vad care e problema. Am mai pornit odata motorul, cca 5 secunde, am apasat acceleratia si s-a oprit. Mi-am zis ca trebuie sa verific joja. Rezultatul a fost... doar putin ulei in cel mai jos punct al batului.

M-am invartit, am dat niste telefoane. Un prieten mi-a sugerat sa ma duc la benzinarie sa iau niste ulei, sa il torn si sa ajung cumva la service ca nu am decat 5 km. Am cumparat, am turnat, s-a varsat pe jos de parca avea robinet. Acum ce sa fac... am sunat la 10 firme de tractari pana cand am reusit sa gasesc un individ care sa mi-o aduca (scuze dar nu mai stiu la ce firma lucreaza) care a fost amabil. 150 lei am dat pentru a o remorca 5 km (enorm daca ma intrebati pe mine) si am parcat-o la Avia (pe la ora 18:30).

Maine dimineata cica sa fiu acolo la ora 8:30 ca poate i se face cuiva mila de mine si imi spune macar ce trebuie schimbat la ea.

Multumesc nespus celor care au fost alaturi de mine: Razvan Gavan, XXX_Lupu, On_the_run ! Sunt niste tipi grozavi care m-au sunat sa imi spuna ce, unde si cum sa fac, absolut din propria initiativa.

Multumesc de asemenea si celor care mi-au raspuns la intrebari aici pe forum.

Sunteti super !

P.S. povestea o va mai continua pana ce o sa reusesc sa o repar.

P.S. 1. Aveti idee cam cat este o baie de ulei si daca o pot cumpara eu si sa o schimbe cei de la Avia ? pentru ca am impresia ca voi lasa acolo o mica avere pe piese + manopera.

P.S. 2. Daca are cineva de vanzare repede un scut / baie de ulei, pe care sa le montez i-as fi indatorat pe viata !

Multam de raspunsuri !

Gabi

Modificat de Balanescu Mircea Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxx_lupu nu este cumva xxnelu? :lol: Imi pare rau pt. tine :lol: dar, altada incearca sa fii mai atent chiar si la verificari; la tel. mi-ai spus ca ai ulei (masurat pe joja intre min. si max). Te-am intrebat daca nu ai pierdut cumva ulei :D . Bafta in rezolvarea problemei!

LE: ai ramas fara baterie la telefon? :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uliuuu, mii de scuze, am retinut aiurea in graba aia. Ultima data cand am verificat eu acolo era nivelul. Se pare ca s-a intamplat ceva dupa ce am plecat de la firma si pana la centura. Mi-a sarit ceva, o piatra, habar nu am. Dar la viteza cu care a curs uleiul din ea... groaznic.

Ca sa nu mai zic.. am vorbit la telefon aproape incontinuu pe 2 telefoane in acele 2 ore. Doar cel de firma mai avea un pic baterie si cu o ultima suflare am ajuns cu bine inapoi acasa pescuit de la Avia.

Gata, l-am pus sa ia niste juice :offtopic:

Modificat de Balanescu Mircea Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca nu sunt cel mai potrivit sa dau sfaturi, avand masina de putina vreme, dar eu daca eram in locul tau eram putin mai atent cand primeam mesajul "STOP" mai ales daca stiam ca am lovit baia de ulei. Daca zici ca s-a oprit si motorul din cauza ca nu era ulei, sper sa nu ai nici o problema cu motorul. Era bine sa o duci de la inceput tractata pana la service. Din cate intamplari am citit pe forum cu baia de ulei sparta mie mi se ridica parul cand vad cate o denivelare in asfalt si nu mai pot s-o evit. Mai bine trec cu roata peste ea decat s-o iau intre roti.

Asteptam cu interes noi vesti dupa ce o vad cei de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai greu o tractare de la Bran pana in Bucuresti :))

Si eu sper sa fie doar baia de ulei ... :lol:

Sa ne auzim cu bine,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne fereste de ce e mai rau,trebuia sa opresti motoru` si sa nu mai faci o miscare cu masina netractata din momentul in care a aparut avertizarea in bord. E crima pt motor sa mergi cu el cu ulei asa putin. Nu vreau sa te sperii, dar nu e bine ce ai facut. Bafta si iti tin pumnii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie bine. Cand am plecat de la servici uleiul era pe la jumatatea indicatorului pe joja deci nu as avea de ce sa imi fac griji pt motor :)

Hai ca abia astept ora 8:30 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt balanescu (ps1)

Saut, nefericita intamplare, stiu ca si eu am patito. Referitor la pretulri: cu senzor undeva pe la 300-350 RON fara 200-250 ron. Dar mai bine incearca sa iti sudez baia daca gasesti pe cineva. pret pana in 150 ron cu montat sudat tot, de tinut sper ca da, eu am facut vreo 200 km si baia e uscata, ca nisipul din sahara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am intors de la service. Rezultatul: motor semi gripat. Baietii au zis ca nu are rost sa deschida motorul sa vada cat de grav este pt ca nu cunosc cum sa il puna la loc. Nefiind service VW e riscant, asa ca m-au indrumat catre un service vW specializat. Intrebarea mea este: unde recomandati sa ma duc pentru a il deschide, eventual a inlocui piese in el ?

Trebuie sa precizez ca motorul face o parte din cursa, nu stiu, sa zic undeva la jumatate. Cei de la service mi-au mai spus ca s-ar putea sa fie doar chiulasa si supapele stricate si ca restul as putea sa il refac.

Acum masina este inca la service. Stiti pe cineva care ar putea sa o urce pe trailer si sa o duc la alt service cu mai putin de 150 ron ?

Ce parere aveti ?

Mersi de pareri,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai repede cumperi un alt motor....normal, cu acte garantie, etc.

de care sa ai mai multa grija pe viitor :blink:

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mi s-a intamplat si mie. mergeam cu 170km/h pe a1 si bac mi se aprinde becul la ulei. Opresc masina si repornesc din nou, becul mi se stinge. De atunci am facut 6000km, sute de scanari cu vag com, am fost si la reprezenta vw si nimeni nu mi-a putut spune din ce cauza a fost. de atunci nu mi s-a mai intamplat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Balanescu, imi pare rau pt tine,ca temerea mea sa adeverit. Achizitioneaza alt motor, nu mai sta pe ginduri.Fiind un benzinar , nu poate fi prea scump. Nu incerca sa il repari, ca iesi mai scump ,decit alt motor, si nu o sa fi multumit de cum o sa functioneze.Sa ne ti la curent, de evolutia problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc acum la 18 sa o iau din service si o duc in alta parte unde cica sunt specializati in motoare. E o relatie a unui prieten. Ma intereseaza sa stiu in primul rand exact ce are si sa vad daca merita reparat. Daca nu merita o sa cumpar altul si asta e.

Va tin la curent,

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul lui, reparatia ar putea fi mult mai costisitoare. Daca motorul este acelasi cu cel de pe Octavia, are blocul din aluminiu. In acest caz, orice reparatie a arborelui cotit (mai bine zis...simpla demontare a arborelui) implica si schimbarea blocului motor. Trebuie cantarit foarte bine cat ar costa in acest caz reparatia. Daca diferenta nu este foarte mare, cred ca ar merita un motor nou. In plus, cu cel vechi la schimb poate iese la un pret rezonabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi asteptam cu interes damage-ul de la masina. Dupa ce ma suna seful de la service o sa postez ce trebuie schimbat, sa va dati si voi o parere.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am devizul si voi sti exact in ce parte sa o apuc. Va tin la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!