Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

va rog, o poza sau o schema cu amplasarea senzorului de ulei? sa stiu si eu unde sa-l caut? explicatii despre cum se curata? ce solutie se foloseste si de unde se ia? ca am si eu aceeasi problema, avertizare cu intermitente! multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am acum o schema, daca vii pe la o intalnire, iti arat.. in orice caz, trebuie scos capacul mare de deasupra motorului ca sa-l vezi. P.S. Iti sugerez sa-ti cumperi un senzor nou (50RON la augsburg), chestia cu curatatul e cam frectie la picior de lemn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si la mine la inceput clipeste senzorul de ulei , LA augsburg un senzor pt baia de ulei e in jur de 250 Ron , am intrebat sapt trecuta. Se poate curata acel senzor ? sau mai bine caut la dezmembrari ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul pt presiunea uleiului e 500.000 lei vechi, am cumparat eu acum vreo 2 luni :) Tot de la augsburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu exact acelasi lucru desi nivelul de ulei era OK. Am fost la un service si mi-au schimbat uleiul. De atunci am mers 5.000 Km si nu am mai avut probleme. Cica este un senzor care detecteaza atat presiunea cat si calitatea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

aduc problema in actualitate . Aceeasi problema descrisa de Ice am patit-o si eu.Vroiam sa stiu daca schimbarea senzorului de ulei a dus la rezolvarea problemei . Problema s-a manifestat de 2 ori , la motor rece , o data la o pornire in rampa , mai sportiva , dar atunci s-a stins simbolul STOP in 2-3 secunde ,a doua oara , tot pe motor rece , cam la 5-7 minute de la pornire , dar fara a fi fost fortat motorul , panta era nesemnificativa . Si s-a stins doar dupa ce am oprit si repornit motorul . Uleiul e ok , nimvel maxim , schimbat de aproximativ 3000 de km . deci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vroiam sa stiu daca schimbarea senzorului de ulei a dus la rezolvarea problemei.

Dap, senzorul a fost problema. L-am schimbat si-am scapat :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai stii detalii ? cum ii spune exact la senzor ? eventual cod ? daca nu , oi descurca eu problema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Senzor presiune ulei".... ceri asta la augsburg, cel mai simplu... de montat ti-l poate monta orice mecanic, se desurubeaza ala vechi si se insurubeaza ala nou... cel mai simplu ar fi s-o faci odata cu schimbarea uleiului.

P.S. Pretul (pt ALH cel putin) e de ~50RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceeasi problema ..... azi de 3 ori in interval de 3 minute . Apare , dispare mesajul STOP OIL PRESSURE . daca e altceva decat senzorul de presiune de ulei , ce poate fi ? Uleiul are vreo 4000 de km , filtrul a fost schimbat .

Daca ar fi problema mai mare , mesajul nu ar trebui sa persiste ? sa ramana pe ecran ? Sau sa se manifeste tot timpul ?

Oare sa fie doar senzorul acela ? Ma poate ajuta cineva cu un cod de original , eventual cu o poza din cartea tehnica cu localizarea acestui senzor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% e senzorul, are FIX aceeasi comportare ca la mine... pentru cod eu zic sa dai un telefon/pm la volksman si ii spui de senzorul pentru presiunea uleiului si tipul de motor. Localizarea o stie orice mecanic, este EXTREM de usor de schimbat odata cu schimbul de ulei... cand motorul este gol (tot uleiul scurs), se desurubeaza senzorul vechi si se insurubeaza cel nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am asteptat cateva zile ....sa vad ce si cum dupa schimbarea senzorului . Se pare ca e ok . Senzorul a costat 30 RON , italienesc , montajul a durat vreo 2 ore .chiar 3 ..din lipsa de scule . Nu va apucati de treaba daca NU aveti inelara dreapta de 24 !!!!!

Pentru cei care mai au probleme , acest senzor de presiune este localizat in drapta filtrului de ulei pe acelasi corp . E chiar langa joja de ulei si un tub de la clima . De aceea pozitia e incomoda . Si aveti grija sa nu scapati senzorul nou pe scut , ca si mine . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma costa la reprezentanta acelasi senzor 150 RON ( mama lor de hoti) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe original la VW oradea costa 45 RONI ! Cat iti iau manopera ?2 ore ????????????esti in garantie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atuni ce te impiedica sa il schimbi tu ?sau orice mecanic .....mai mult de 20 roni nu are cum sa iti ia !!!! ti-l schimb eu :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca-l schimbi odata cu uleiul, e "manopera" de 30sec, se desurubeaza cel vechi si se insurubeaza cel nou, daca nu exista ulei in motor nu curge nimic, totu' e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe motorul rece e acelasi lucru. Au curs 2 picuri . nesemnificativ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Aceeasi chestie am patit si eu azi-dimineata in drum spre servici (STOP mare si rosu, oil pressure...). Am tras repede pe dreapta, repornit, dupa 1 minut acelasi lucru. Mai aveam 50 de metri pana la parcarea de la lucru, am parcat, am verificat nivelul la ulei care intr-adevar era cam jos, am completat cat trebuia, din pacate am apucat doar sa-i dau o cheie scurta ca trebuia sa intru...

Sunt curios daca in drum spre casa azi o sa mai am aceeasi chestie. Oricum o sa-i fac o diagnoza in seara asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU trebuia sa completezi!!! Mare parte a uleiului era in motor, nu in baia de ulei! Iti sugerez sa verifici nivelul uleiului inainte sa pornesti motorul si sa nu pleci daca e peste maxim, poti sa distrugi catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea cu senzorul defect este un caz fericit.

Problemele mari pot sa apara in pompa de ulei datorita:

- blocarii supapei uni-sens in pozitia inchis sau semi-deschis, (supapa=o bila care obtureaza un orificiu)

- uzurii mari a suprafetelor laterale, pe care se rotesc cele 2 pinioane din pompa de ulei, astfel presiunea se pierde pe acolo

- uzura cuzineti vilbrochen .

- etc

S-au intamplat cazuri in care supapa s-a blocat, dar cu o simpla oprire (pr. egalizarea presiunilor) supapa si-a revenit.

Nu cred ca cu vag-comul, se pot detecta acest gen de probleme.

Un kit, manometru pt. ulei + sonda + racorduri ,pe unde am putea gasi ? (asa cum era la vechile dacii) si la ce preturi...?

Rudolf

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am verificat nivelul imediat dupa ce am plecat de la lucru (pe la 17:00). La 20:00 am facut o scanare completa si nu apare nici o eroare. Acum 5 min am verificat nivelul uleiuluil (dupa ce am citit reply-ul lui ice_2k si dupa ce masina sta de vreo 1 ora si ceva) si intr-adevar e la MAXIM...adica exact la "umarul" de la tija. Sper sa nu fie nici o problema...

Trebuia sa ma gandesc la ce a zis Ice_2k imediat cum am deschis capota, dar azidimineata vazand prima oara mesajul m-am "emotionat" ca sa zic asa. Ideea e ca verificasem nivelul cu cateva saptamani un urma si am observat ca trebuie completat putin, ma rog, sper sa fie ok.

Oricum mersi mult de raspunsuri. Va tin la curent daca se mai intampla ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Astazi s-a intamplat iar...dupa aproape o luna de "pauza". A fost scurt (2 secunde). Nu am mai stat pe ganduri, am comandat senzorul (~ 375.000 ROL).

Il voi schimba singur probabil sambata !

:icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!