Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

  • 7 months later...

Salut. Cine ma poate lamuri? Dupa o reconditionare de turbina acum doua luni, la golf 4 alh, 1.9 tdi 90 cai, ieri mi s-a aprins intermitent martor ulei rosu ( lipsa presiune ) si sunet. Am oprit. Ulei aveam la minim. Dar am zis ca restul e imprastiat. Am completat ca aveam la mine fresh. Nu a mai aparut martorul. Dar. Inainte de reconditionare imi papa ulei si la 1000 km papa apropape jumate litru. Se aprindea martor ulei galben. Completam si se stingea. Faza e ca surubul meu de la baie este M15. Am dat filet nou si nu etanseaza bine ca e fara helicoil. Si am pus silicon. Iar mecanicul care a schimbat uleiul la reconditionare turbina a pus silicon cum i-am zis dar tot curgea dupa ce a pus. Problema era de acolo zic eu( sper ). Nedumerirea mea este de ce nu s-a aprins martor ulei galben care semnaleaza ca e pe minimum? De ce direct rosu? Sa excludem senzor bulit sau nevoia segmentarii. Mai ales ca am 275 mii km. Ulei folosit e magnatec 10w40 si motorul a avut schimbul la timp, chiar la 8 mii km de 5 ani incoace. Deci ce parere aveti ? O fi sorbul pompei de ulei infundat ? Altceva nu am ce sa imi dau seama. Un vagcom am inteles ca nu arata decat temperatura la ulei. Iar de facut test de compresie nu vreau. Am bagat in masina 1800 lei in ultimele 3 luni. Sunt satul.

Modificat de Alex2015
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martor galben - nivel ulei scazut

Martor rosu -presiune ulei scazuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, EEXCALADE said:

Martor galben - nivel ulei scazut

Martor rosu -presiune ulei scazuta 

Corect...deci nu era cazul de ulei la nivel mic. Atunci e sorbul infundat sau senzorul sau motorul trebuie segmentat. Intre-timp, am luat un filtru si furtun sa fac oil catch can. Am vrut sa dau intercoolerul jos dar deja are un surub unde candva cineva a dat gaura. Dupa ce am reparat scurgerea de ulei la baie mi-a mai aparut odata la pornire martorul de presiune ulei. Am deja 25 km facuti si la traseu lung si in oras si nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi, revin si eu cu o problema cu senzorul de ulei, care de cca 20 000km imi tot da batai si nici cum nu reusesc sa ii dau de capat! Masina in cauza este un Golf 4 1.9tdi ALH 1999 cu motor schimbat ( masina are 226 000km, iar motorul cca 455 000km )! Toata distractia s-a produs dupa 3000km dupa ce am montat motorul! Menetionez intai ca motorul trage ff bine, nu consuma ulei, nu scoate fum, consuma f putin ( motorina ), cu alte cuvinte merge foarte bine! Ca sa mai scurtez povestea, mi se aprinde senzorul rosu de ulei ( nu am minidot si nu imi afiseaza si scris STOP ) care palpaie de 3 ori acustic si vizual dupa care tot palpaie vizual! Mereu am oprit masina in mers cand il auzeam, dar de vreo 5 ori am testat pret de 100m ce se intampla daca merg asa! Daca merg normal nu dispare, dar daca accelerez mai tare si sa trec de 3000rpm se stinge! Apare doar cu motor cald, gen dupa 10km de mers prin oras si doar la mers subturat! Este mai prezent daca masina este incaracata si mai ales cand urc un deal, doar daca este subturata, cam sub 2000-19000-1800 rpm si doar in momentul in care accelerez!

La masina s-au schimbat urmatoarele

- verificat presiune de 2 ori in 2 locuri diferite si mi s-a spus ca e ok ( nu stiu valorile )

- schimbat senzor presiune ulei ( o data cu unul nou AM si a doua ora cu unul SH OEM tot de pe ALH 1999 )

- schimbat pompa ulei noua AM ( lant si intinzator au zis ca erau ca noi si nu le-au schimbat ( erau cumparate si le-am facut retur )

- curatat sorb ulei

- schimbat termoflot si curatat locasul la filtru de ulei ( era plin de ulei, solidificat, mizerie, termoflot distrus, dar nu imi baga ulei in antigel sau sa il manance )

- testat cu alte ceasuri de bord

- motorul dupa ce l-am schimbat a primit ulei Motul 10w-40, dupa 3000km a inceput sa se aprinda martorul, la 8300km schimbat ulei, problema persista

Dupa operatiunea cu termoflotul uleiul si filtrul nu s-au schimbat ( de 2 saptamani ), uleiul are 3000km, Shell 5w-40, pe luni vreau sa ii fac un engine flush si sa schimb uleiul si filtrul!

Cand se aprinde martorul, motorul nu fumega, nu isi schimba sunetul, nu bate, nu nimic, trage bine!

Inafara de engine flush, mai vreau sa incerc si cu alt ECU si sa pun alt ulei ( as pune tot 5w-40 ), poate imi recomandati voi ceva, dar nu stiu daca imi va rezolva problema! Ceva idei, sfaturi sunt bine venite ca am cam ramas fara idei…

Multumesc foarte mult!

 

 

 

 

Modificat de DJ_Primaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Presiune slabă golf 4 1.4 16 v ulei relantiu max 1 bar și în turație 2,5 nu ii dau de cap problema a apărut acum 6 luni am schimbat pompa de ulei (pierburg)totul bine presiunea a crescut dar dupa 4 luni și aproximativ 2000 km aceași problema ,am segmentat motorul și sa rezolvat problema timp de o lună și iar a apărut .menționez că nu am schimbat cuzineți de la palier decât cei de la biela sa fie de la ei sau e posibil sa se fi stricat pompa așa repede un mecanic a zis că e de la tacheți hidraulici fac joc între perete și ei și pierd presiune daca a avut cineva probleme asemănătoare care a fost cauza mașina are 230 000 km reali 

Modificat de mari009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos senzorul de ulei și am suflat cu compresorul pe unde este montat și ce am observat cu bușonul de la ulei dat jos că pe lângă tacheți care se vedeau scoatea bule ,este normal să piardă presiune pe lângă ei?înafara de sonda de sus mai are alta unde se poate lua presiunea? Să vadă dacă face presiune pompa sau pierde cu toate că pompa etc este noua ,dar de ce a mers după ce a m schimbato daca pierdea presiune nu trebuia să am presiune nici atunci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat bine sorbul de ulei si ai schimbat garnitura lui de tabla cand ti-au facut motorul?
Tachetii la asta mai greu sa prinda joc in locasul lor.
Ti-a aprins becul rosu pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sorbul este curățat foarte bine garnitura este schimbata odată cu pompa dar când am făcut motorul am curățat sorbul dar am pus garnitura veche că decât ce a fost schimbata.Am vrut să schimb motorul poate făceam mai bine așa că am citit că mulți au avut bătăi de cap cu presiunea uni nici nu au rezolvat .Urmează să verific joc ax came că am văzut că uni colegi au rezolvat așa.

Modificat de mari009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVXbecul sa aprins acum 4 luni am schimbat pompa ulei și a  fost totul bine 3 luni după care sa aprins iar ,am segmentat motorul a mai mers o lună și sa aprins iar??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de presiune este in chiulasa nu in capacul de tacheti unde ai axele montate.
Vezi totusi schimba sonda cu una mai ok,o hella.
Pompa Pierburg este foarte ok.
Ce ulei ai folosit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVXdupa ce am schimbat sonda am pus Castrol și după segmentare ulei am pus unul ieftin că am zis sa îl țin  puțin  de rodaj și să îl schimb dar nu am făcut nici 500 km 

Presiunea am masurato iar la rece la relantiu 1.5-2 și când se încălzește la relantiu scade aproape de 0,5 și când accelerez se duce la 2,5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/19/2015 at 2:29 PM, cikyu said:

Joc axe in capac. Pompa de ulei baga debit nu presiune. Daca ai jocuri mari intre piese se pierde presiunea

Cum se verifică jocul am desfăcut capacul și axul are un joc mic stânga dreapta?ce am mai observat doi tacheți nu sunt amorsați până la capăt sunt puțini moi dintre care unul este nou schimbat când am segmentat mașina acum o lună deci exclus sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are cineva ideie ce este aceasta piesa pare o supapa de sens la ulei și e blocata pe deschis este posibil să am probleme de presiune din cauza ei?

IMG_20230718_130904.jpg

IMG_20230718_131000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
GolfuleTZ27

Salutare! Cred ca s-a mai pus intrebarea in topic, dar nu prea am timp sa caut in tot topicul. 

Problema mea este cu martorul de presiune ulei, se aprinde cand trec de 2000 de turatii cu motorul cald, la rece nu se aprinde. 

Am masurat presiunea cu manometru: 3 bari la rece si 2 bari la temp de 90*, in turatii urca aproape de 3 bari, din ce am vazut.  Am schimbat senzorul, dar degeaba. 

Si inca o chestie, dupa ce motorul se incalzeste, incepe sa se auda un sunet cam ca sunetul cand mergi mai tare in marsarier. Ce probleme ar avea? Este normala presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la  2000 rpm si la 80 grade minim 2 bari, la turatii mai mari sa nu depaseasca 7.

din ce spui tu , la tine, presiunea este mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La relanti cu motor cald, ce presiune ai?

Exact cum a scris si bundy, pare ca ai probleme cu presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!