Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Oricum, ce spui tu ca faci la o masina cu benzina este o prostie: "deci pun contactul..dispar toti martorii care trebuie sa dispara si apare lampita rosie stop oil pres." Nu ai bujii incandescente ca si la diesel, la benzina bagi cheia si o invarti. Nu trebuie sa lasi sa se stinga nimic. Daca lasi contactul, desigur ca se aprinde lampa rosie si 3 bipuri ca nu ai presiune de ulei. Nu este asa? Chiar nu ai presiune pentru ca NU ai pornit motorul. Aia ca se aprinde in mers, da, nu este normal. Posibil ca sa se fi incurcat senzorii si nu l-ai primit inapoi pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Am pățit următoare problema mi sa aprins martorul roșu urmat de mesajul stop am oprit imediat, apa era la 80-85, am verificat uleiul era la nivele,(pot specifica ca am cam încinso, nici un zgomot mai ciudat)dupa ce am lăsat-o cam 10 minute am pus contactul nu mia apărut nici un martor,am pornit-o nu mia apărut nimic....de la ce ar putea fi ???astept păreri.multumesc 

ps:scuze de topic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesajul apare daca presiunea uleiului scade sub o anumita valoare in mers, nu la relanti. Urmareste daca mai face. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/18/2017 at 21:50, georgel01 a scris:

salut! Am pățit următoare problema mi sa aprins martorul roșu urmat de mesajul stop am oprit imediat, apa era la 80-85, am verificat uleiul era la nivele,(pot specifica ca am cam încinso, nici un zgomot mai ciudat)dupa ce am lăsat-o cam 10 minute am pus contactul nu mia apărut nici un martor,am pornit-o nu mia apărut nimic....de la ce ar putea fi ???astept păreri.multumesc 

ps:scuze de topic 

Salut . Deoarece ai cam incinso , uleiul s-a subtiat si si-a pierdut din vascozitate . Vascozitatea fiind mica  , luand in consideratie uzura motorului  , apar pierderi interne de presiune . Pentru a fi sigur sa nu distrugi motorul  , dupa ce s-a incalzit motorul , desfa capacul pe unde pui ulei si vezi la relanti daca iti sar stropi de ulei in chiulasa axelor cu came , apoi cu ajutorul unui prieten , tureaz-o la 2000 rpm . Vei vedea cum arunca mult mai mult ulei . Daca e asa cum zic , asta e bine dar tine cont ca motorul are uzuri interne datorita varstei  (cuzineti de biela, arborele cotit poate fi ovalizat , (asa e la mine in momentul de fata ) :( , etc.. si la un moment dat va trebui reparat  daca mesajul de presiune ulei este din ce in ce mai des . Tine sub urmarire cand vine caldura. Daca iti place sa conduci mai sportiv  , nu stiu ce ulei ai in momentul de fata.. , poti trece la un ulei Mobil 1 - 5W50 Peak Life . Asta e ce mi-am pus eu dupa ce am investit aprox 800 lei in motor pentru problema cu presiune la ulei si tot nu am rezolvat-o . Imi apare mesajul foarte rar (in general cand merg bara la bara) . La urmatorul schimb de ulei imi voi pune un 10w60 Mobil 1 Extended life . 

In general , acest defect are multiple cauze incepand de la sorb infundat , pompa de ulei , uzura arborelui cotit (vibrochenul) / cuzineti si din ce tot am mai urmarit acest forum , din zona axelor cu came (joc in capac , semeringuri uzate..etc..) si nu este de neglijat . Poti cala motorul unde costurile sunt destul de ridicate pentru refacere sau alt motor SH.

Sper sa-ti fi dat niste informatii utile.

George

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 minutes ago, GeorgeDTG said:

Salut . Deoarece ai cam incinso , uleiul s-a subtiat si si-a pierdut din vascozitate . Vascozitatea fiind mica  , luand in consideratie uzura motorului  , apar pierderi interne de presiune . Pentru a fi sigur sa nu distrugi motorul  , dupa ce s-a incalzit motorul , desfa capacul pe unde pui ulei si vezi la relanti daca iti sar stropi de ulei in chiulasa axelor cu came , apoi cu ajutorul unui prieten , tureaz-o la 2000 rpm . Vei vedea cum arunca mult mai mult ulei . Daca e asa cum zic , asta e bine dar tine cont ca motorul are uzuri interne datorita varstei  (cuzineti de biela, arborele cotit poate fi ovalizat , (asa e la mine in momentul de fata ) :( , etc.. si la un moment dat va trebui reparat  daca mesajul de presiune ulei este din ce in ce mai des . Tine sub urmarire cand vine caldura. Daca iti place sa conduci mai sportiv  , nu stiu ce ulei ai in momentul de fata.. , poti trece la un ulei Mobil 1 - 5W50 Peak Life . Asta e ce mi-am pus eu dupa ce am investit aprox 800 lei in motor pe  ntru problema cu presiune la ulei si tot nu am rezolvat-o . Imi apare mesajul foarte rar (in general cand merg bara la bara) . La urmatorul schimb de ulei imi voi pune un 10w60 Mobil 1 Extended life . 

In general , acest defect are multiple cauze incepand de la sorb infundat , pompa de ulei , uzura arborelui cotit (vibrochenul) / cuzineti si din ce tot am mai urmarit acest forum , din zona axelor cu came (joc in capac , semeringuri uzate..etc..) si nu este de neglijat . Poti cala motorul unde costurile sunt destul de ridicate pentru refacere sau alt motor SH.

Sper sa-ti fi dat niste informatii utile.

George

multumesc frumos de sfat, o tin sub observatie momentan, pana acum nu a mai facut nici o problema, sa vad la vara daca se manifesta la fel la temperaturi mai ridicate

!

am castol 10w40 am doar 2.500 de km de cand am schimbat uleiul, inainte sa i-l schimb tot castrol 10w40  dar nu am patit asa ceva...oricum problema trebuie remediata.

numai bine!

On 19.04.2017 at 7:36 PM, gabyte00 said:

Mesajul apare daca presiunea uleiului scade sub o anumita valoare in mers, nu la relanti. Urmareste daca mai face. 

multumesc de sfat, sper sa fie doar asta problema.

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @GeorgeDTG normele alea de ulei care le ai recomandat le as pune intr o masina doar pentru a o vinde si atat...si ce ai facut de aia 800 de lei in legatura cu presiunea daca nu te superi ca te intreb?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 pompa de ulei noua,  schimbat cuzinetii biela, ulei 10w40 castrol +manoperă service.  Legat de ulei , ceea ce am precizat colegului  are norma VW dar se utilizeaza dupa cerintele motorului. Toate cele bune!

Modificat de Laurentiu_LWR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gasesc tipul lui de motor aici http://www.carrepairdata.com/service/repair/manual/eng/volkswagen/golf_iv_1997-2006/ dar ar trebui sa fie echivalent cu akl(ca si numar de kW) si automat se potrivesc si normele de ulei dar eu acolo nu am vazut 5w50 ori 10w60 ori ''cineva'' minte si nu vad rostul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe forum asa ca va rog sa aveti rabdare cu mine...in noiembrie 2016 am achizitionat un volkswagen golf 5 1.6 fsi  cod motor bag, an 2004, nu am apucat sa fac mai mult de 500 km pana acum si din pacate inca nu i-am schimbat uleiul si filtrele, masina a functionat foarte bine, dar acum 3 saptamani dupa un drum de 25 km mi-a aparut in bord " stop oldruck motor aus ! si betriebs - anleitung ", din cate am inteles este vorba de presiunea la ulei,, am tras imediat pe dreapta, am verificat joja, uleilul era in limitele normale, am pornit iar motorul si a mers fara probleme, am fost la un mecanic si dupa o verificare cu vag com ul mi-a aparut " Sonda lambda banc 1 probe 1 scurt circuit", mecanicul mi-a spus ca trebuie inlocuita sonda lambda si ca una originala ar costa 1000 ron,, am convenit sa las sa treaca Pastele si daca mai apare sa o schimb si cat mai urgent si uleiul, Am mai facut de atunci cam 75 km fara sa apara nimic, iar azi cand am scos masina din garaj am lasat motorul  sa mearga putin la relanti apoi cand am accelerat pe la 2000 - 3000 ture mi-a aparut iar eroarea " stop oldruck motor aus ! si betriebs - anleitung ", am oprit, am verificat iar uleiul totul normal, am pornit motorul iar am lasat la relati mergea fara probleme, imi este teama sa mai circul cu ea ca sa nu stric ceva ... va rog daca ati mai avut aceasta problema cum ati scapat de ea ? sau daca imi puteti recomanda va rog un service autorizat sau care are angajati care chiar pot sa rezolve problema,as vrea sa o duc la un service poate rezolv problema, dar din ce am citit cei de la ivas cam au bile negre, am citit multe postari dar majoritatea sunt din 2006, 2007, ma scuzati daca nu am postat unde trebuie si va multumesc pentru rabdare si raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut.

De ceva vreme am si masina mea manifesta problema descrisa aici insa cu unele particularitati: se aprinde martorul galben de ulei si apare textul Oil Sensor Workshop aproape tot timpul cand urc o panta. Dupa cateva secunde se stinge si apoi se aprinde din nou si tot asa. Pe drum drept nu apare deloc aceasta problema.

Am schimbat senzorul insa nu s-a schimbat nimic.

Aveti idee de la ce ar putea sa fie problema asta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca scrii

10 minute în urmă, bamwels a scris:

aproape tot timpul cand urc o panta

o sa pun o intrebare mai prosteasca. Nivelul uleiului l-ai verificat? ca daca ai pante mari de urcat si nu ai destul ulei mi se pare normal sa nu mai ajunga ulei la sorb si sa-ti dea eroarea asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am uitat sa specific. Initial si eu am crezut ca asta ii problema si am pus niste ulei insa problema a persistat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi dupa cam 100km de mers fara nici o urcare s-a aprins becul si s-a stins după câteva secunde. Asta s-a întâmplat de vreo trei ori. Apoi totul a fost ok. 

Poate sa fie problemă pompa de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba sorbul și e ca nouă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

   Buna ziua,

din pacate sunt nevoit si eu sa cer ajutorul aici pe forum. Sunt de curand posesorul unui Golf 4 1,4 cod motor AXP. Ca dupa orice achizitie, am schimbat distributie, curea accesorii, ulei (motul 10w40) + filtre. Problema e ca mi-a aparut eroarea de presiune ulei (martor rosu + buzzer). Am masurat cu manometrul si este 0,7 bar la 2000 ture, deci foarte mica. Mentionez ca sunetul motorului este normal, pompa de ulei a fost schimbata si sorbul curatat. Parerile mecanicilor sunt impartite: 2 vilbrochen, 1 axe cu came. Va rog sa-mi spuneti cum pot obtine o diagnoza sigura sa nu bag bani inutil. Va multumesc anticipat !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa de ulei a fost schimbata iar sorbul curatat ramane doar uzura motorului si anume linia de arbore...axele cu came mai rar fac o uzura incat sa nu mai apese tachetii cum trebuie. Primul lucru de facut ar fi dat jos capac culbutori si verificati si tachetii respectiv axele ca asta ar fi cel mai ieftin, adica pretul distributiei si ceva in plus. Daca desfaci singur iesi ieftin daca nu fara 4-500 de lei nu scapi doar pentru a elimina un factor. Daca ai sa cobori in jos deja nu merita investitia asta e clar indiferent cat de pasionat ai fi masina are o varsta si incep sa cada piesele in sistem domino.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am mai aflat, se pare ca nu a schimbat pompa de ulei. A curatat doar sorbul. E posibil sa fie din cauza pompei presiunea asa mica ? Daca ar fi uzura la motor nu ar trebui sa se auda batai sau sunete ciudate ? (la mine motorul suna absolut normal si trage bine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este posibil...asta cu trasul bine pare nitel bizar(este totusi 1.4...).Schimbi pompa si refaci testul de presiune si pune ulei macar 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
calinoiu.alexa

Salutare, 

Am si eu o problema cu masina din semnatura, VW Bora 2001 1.6 16V AZD, cand imi e lumea mai draga. Se aprinde in bord "Oil pressure engine stop" desi:

1. am schimbat toti senzorii 

2. cablajul este ok

3. se aprinde cand este cald afara si merg linistit in bucuresti cu ea, de regula la semafor cand accelezi usor ptr 1 metru. 

4. se mai aprinde (dar nu mereu) cand trebuie sa schimb din treapta 1 in 2  sau din 2 in 3 si nu accelerez pana la peste 2000, dar daca se aprinde si accelerez pana la 3000 dispare imediat. 

Uleiul pe care il folosesc este Motul 10W40 SYNERGIE+, este cel mai ok fata de alte marci, inainte am folosit Castrol 10W40 care practic se evapora singur si scotea si fum. 

In rest masina ruleaza si se comporta bine. Daca a mai patit cineva ceva de genu si are o oarecare solutie pls Help. 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a verificat presiunea uleiului, cu manometrul ? daca nu, asta trebuie sa faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinoiu.alexa

s-a verificat si mi s-a spus ca este putin scazuta la relati dar e este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna putin scazuta ? daca este sub valoarea minima, normal ca iti aprinde martorul/avertizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calinoiu.alexa

Sa fiu sincer nici nu ma pricep cand vine vorba de valori de compresie, din ce am inteles este cu un indice foarte mic sub valoarea normala. O sa merg si in alt service sa verific so revin cu cifre. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut prieteni.

Am probleme cu presiunea de ulei la mașină din semnătura golf 4,16v,axp motor. 

Se tot aprinde becu rosu cu mesajul de rigoare Stop... dar nu mi oprește mașina. Am schimbat o căruță de senzori fără succes. Mecanicii spun ca presiunea de ulei măsurată ar fi ok. Probelema nu apare niciodată  cu motorul rece doar cu motorul cald. Ca sa exclud firele am suntat firul de la senzor și l am legat la masa mașinii și în aceste circumstanțe nu mi se mai aprinde deci teoretic firul ar fi ok și nu as avea întreruperi sau lipituri reci. 

Mașina consuma cca 700 ml - 1 l de la schimb la schimb. Acum o luna am pus etansant la capacul de culbutorii ca pierdeam ulei și mi se inundau bujiile. După toate verificările se pare ca acum nivelul de ulei ar fi constant. E schimbat recent și epuratorul de ulei. Uleiul a fost schimbat în urma cu 5000 km și este Castro magnatec 10w40 pt benzina. 

Nu am băgat niciodată decât Castrol.

Mașina are în bord puțin peste 200. 000 km. Consuma ulei de la schimb la schimb de când o am din 2009.

Ce as mai putea inspecta? 

Mulțumesc anticipat! 

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor ,

am vrut sa urc o bordura si bum, pistonul 2 sa rupt de la bolt ,biela a spart blocul si 🤬...., minune ,doar bloc spart si biela bucatele impreuna cu cap piston.l-am desfacut si am montat tot intru-un bloc bun, am verificat chiulasa cu toate ca nu a fost lovita deloc de restul pistonului 2, am remontat tot cu semeringuri noi garnituri ,segmenti , cuzineti , filtru ulei,etc , l-am pornit si surpriza, nu sau amorsat culbutorii, am dat baia din nou jos crezand ca nu am verificat sorbul sa nu fie infundat ,degeaba .dupe ce am "lins" ceva pagini de forum , am zis sa verific presiunea ulei , fara manometru am desfacut senzorul de pe chiulasa si am pornit motorul nu iese nimic . pompa de ulei se poate duce asa aiurea ?

la relanti face k mitraliera cand o turez la 1800/2000 ...stop engine /oil presure .e ceva ce nu am pus la punct , de ex pompa ulei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!