Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Pune pozitiile/faza scurta si ia contactul,deschizi portiera daca suna functioneaza buzzer-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut ieri o scanare cu Bosh KTS (interfata VAG nu mai functiona) si am gasit

 

0232 Engine oil sensor short to earth

0232 Engine oil sensorsignal improbable

 

Am verificat cablajul parea ok (am inteles ca firele care merg la senzor se mai rup ca ar fi boala la G4) si in final am schimbat senzorul, deocamdata nu a mai clipit nimic in bord.

 

Sa vad cum se comporta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.

Acceasi problema si la mine. Dupa ce am exersat cateva parcari (turat putin motorul cu masina mai mult sau mai putin in loc) am primit acel mesaj cu STOP si cu presiunea uleiului

Am fost cu ea azi in service sa masor presiunea uleiului. In loc de 2bari/2000rpm am avut sub 1bar/3000rpm.

Urmeaza sa vad poimaine ce se mai afla. Ca si cauze eu enumerat o posibila opturare in baia de ulei, pompa de ulei ai cel mai rau probleme la motor. Dupa ce aflu detalii revin.

Crede-ti ca ar putea fi din cauza uleiului care e 5w-40 (am cumparat-o recent din Germania si i-am facut schimbul de ulei. Baietii de la service au pus putin peste limita (cu aprrox 1cm))

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

scuze daca sunt olecutza off topic. Antigelul G12 nu se pune intr-o anumita proportie cu apa distilata ? Trebuie pus integral acel G12 ? Eu am inlocuit anul trecut in octombrie antigelul cu G12 dar tin minte ca mecanicul a pus si apa distilata intr-o anumita proportie. Din pacate nu mai retin care a fost proportia. Mentionez ca nu am avut probleme toata iarna trecuta. Colegul care a pus antigel, de unde am si dat acel quote, la fel ca si mine, ce repercursiuni am putea avea in timp ? Ce s-ar putea strica ?

:offtopic:

Nu se strica nimic..inafara de banii tai

Poti pune G12 in proportie de 100%... asta iarna...vara insa il poti combina cu apa in proportie de 50% si totul este ok.

Eu am mers cu apa blink.gif numai pt nu stiu cati km...la temperaturi de 50 Grade...si trebuia sa pun apa la fiecare 3 zile... tongue.gif

De cand am schimbat pe G12 si apa 50% pun la 10 zile...cate putin sa fiu sigur.

Asa ca...esti ok oricum...

 

Antigelul nu se pune 100% pt ca concentrat 100% (nediluat  minim 30% cu apa)  are temp de inghet scazuta   singurul antigel fara apa este EVANS dar nu se gaseste in Romania.  

 

  La etilen-glicol:

- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -37C

- amestec 70% antigel 30% apa - ingheata la -64C

- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -14C 

La propilen-glicol:

- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -32C

- amestec 60% antigel 40% apa - ingheata la -47C

- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -57C 

 

  http://www2.gi.alaska.edu/ScienceForum/ASF6/680.html                                                              

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut am un golf 4 motor 1.6 16v AZD 2001, am o problemă la el, mi-a apărut în bord presiune ulei scăzută.. Acest martor apare doar când e cald motoru.. deci merg un timp cu ea şi după apare.. presiune ulei scăzută... se stinge după câteva secunde, minute...  după care iar apare am schimbat senzoru de presiune, schimbat uleiu.. de la ce poate fi ? 

Modificat de AlexG4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare ulei numai CU MOTORUL  la cald (apa la 80grd)   la 5 min dupa oprire motor... pe suprafata plana si neinclinata...(cf manual vw) si completare la maxim PE JOJA daca NIVELUL E JOS. . DACA se mentine simptomul o verificare cu manometrul a presiunii de ulei la cald in turatie la un service.

Ce ulei ai pus...? Marca vascozitate ?

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Mobile Super 2000 10W40, Semi-Synthetic, Masina are 168 de mii.. 

Modificat de AlexG4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum am spus verificare la service  cu manometru  presiune la cald in turatie si ralanti cf manual,senzor presiune ulei,curatenie sorb pompa  ulei (sant pest 60% sanse sa fie semiinfundata sita pt ca s-a mers cu semisintetic peste interval  7500km/6luni).

Semisinteticul se schimba la 7500km/6luni, e de fapt un mineral cu 30 % sintetic in el ce cedeaza dramatic si baza si aditivii f repede mai ales la motoare mici si turate ca cel in cauza  tinut intervalul de mai sus se comporta la protectie aproximativ  ca un sintetic grupa 3+...dar cati fac acest lucru.....99.9% schimba semisinteticul la 12 luni...cand e praf si a umplut motorul de sludge...si a distrus deja segmentii cuzinetii ax came tacheti....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat presiunea uleiului cu un manmetru şi la relantiu e de 1 şi unpic.. 

De la ce ar putea fi..  ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și în turație cât e? Dacă e peste 0.9 la relanti e ok. În sarcina trebuie sa fie cam 3.5. Și eu am problema asta. La relanti e ok, dar în sarcina nu trec de 2. Luni mă duc la service și dau baia jos și curat sorbul, fac schimbul de ulei cu un 5w40 sintetic. Am avut de 2 schimburi motul 10w40 semisintetic de care am fost mulțumit, dar e posibil sa se fi făcut mazga în baie. Am mai avut problema asta acum 3 ani și am rezolvat cu curățatul sorbului din baie. Sper sa scap și de data asta așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e normal sa se murdareasca sorbul nici la 300.000 km.

daca la relanti face presiune, dar in turatie nu face trebuie verificata intai supapa de suprapresiune, e posibil sa fie decalibrata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semisinteticul nu se tine mai mult de 7500km/6luni....daca vreti sa folositi 10w40 folositi  Mobil1 10w40  de la Cluj, Valvoline Durablend 10W40, Ravenol 10w40 TSI,  Selenia GOLD 10w40...intervalul de km luni de mai sus.   Daca motorul are uzura ff mare consuma mult ulei si e zgomotos   in loc de 10w40 se foloseste ulei 5w50 care e mult mai bun  e subtire la rece si gros la cald  10w40  e gros la rece si subtire la cald deci tot n-ajuta .

Consumul de ulei va fi mare si motorul zgomotos la cald iar presiunea se pierde datorita uzurii.   Uleiuri recomandate Mobil 1  5w50, Valvoline VR1 5w50,   schimb la 12luni /10000km....

Motoarele VW au fost proiectate pt uleiuri subtiri (vascozitate cinematica mica)  deci 5w50 e mult mai bun ca 10w40.( avand valori HTHS mari fata de 10w40)   la uzuri ff mari si consum de ulei ff mare..ca o solutie de compromis in locul Rk partial motor.

Inainte de curatat sorb si desfacut motorul e bun un flush engine cu PRO-TEC ENGINE FLUSH si apoi drenat uleiul pe la dop  si curatat sorb...ars cu o lampa de gaz bine sita sorbului  sa ramana impecabila ca noua.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Am dat baia jos și sorbul era infundat așa cum am bănuit. La fel și epuratorul. Exact aceleași probleme ca acum 3 ani de când mecanicul de atunci a folosit un flush din ăsta de recomanda toată lumea. Am băgat ravenol 5w40 vsi pe care l-am mai folosit și am fost mulțumit. Am scăpat deocamdată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un golf 4 1.9 TDI ALH 90 cai. Dupa ce pun contactu imi palpaie de 5 ori senzorul de la ulei ( culoare galbena ) apoi se stinge. Am facut o scanare si am gasit un fault code:

 

 DTC 00562   - Oil sensor

                      - Short circuit to positive or open circuit

                      - Permanent

 

Banuiesc ca este senzorul de temperatura/nivel ulei. Din cate am inteles este acelasi senzor si temperatura si nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin am dus vineri masina la un service.. Cauze pompă ulei.... ax cu came şi capacul de la axul cu came.. :( Toată distractia cost 400 de euro.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

Incep si eu cu o intrebare...si anume faptul ca ieri am facut un drum de vreo 200km  si la jumatatea drumului pok lampa rosie pentru ulei palpaie in bord:(, trag  iute pe dreapta, verific uleiul, stau 10 minute si o iau din loc. La nici 20 km din nou acelasi martor nesimtit imi strica buna dispozitie si opresc din nou, verific din nou nivelul uleiului ,totul pare in regula din punct de vedere al nivelului DOAR CA STIU SI SIMT CA CEVA NU ESTE IN ORDINEA MERSURILOR BUNE ALE MOTORULUI!!!!

VA ROG AM NEVOIE DE UN SFAT INAINTE DE-A AJUNGE SA APELEZ LA RESUSCITAREA SI READUCEREA LA VIATA A GOLFULETULUI MEU:(((

AJUTORR :Driver: VREAU SA PETRECEM INCA TIMP IMPREUNA!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul roșu care pâlpâie nu are nici o legătură cu nivelul uleiului. Nu mai merge cu mașina pana nu o duci la service. Riști sa calezi motorul și adio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ,

 

Am si eu aceasi problema cu presiunea uleiului . Doar in oras (la turatie mica) se aprinde martorul rosu insotit de semnalul acustic si mesajul Oil pressure - stop engine.

Am verificat presiunea la service , am 1 bar la relanti si creste proportional cu turatia la 2000 e 2 , la 3500 e 3,5 . Mecanicul a spus ca e ok presiunea si ca de vina ar fi senzorul defect . Schimbat senzor , ulei +filtru dar problema nu s-a rezolvat .

"Ochiometric" pompa de ulei se pare ca-si face treaba - dupa cum spune mecanicul ; spun "ochiometric" pentru ca a desfacut capacul de ulei de pe motor si pentru ca arunca stropi de ulei a concluzionat ca pompa e buna.

Nu am sesizat nici-o schimbare in mersul sau sunetul motorului , trage la fel ca inainte , iar pe tester am o singura eroare legata de EGR , o problema mai veche pe care inca nu am rezolvat-o.

Ce operatiune sa incerc mai departe? Ma gandeam la desfacut baia si curatat sorb si eventual schimbat marca de ulei - am folosit Castrol Magnatec 10/40 la recomandarea celor care mi-au segmentat motorul acum 1 an.

Mecanicul m-a speriat cum ca ar trebui desfacut motorul, schimbat cuzineti , tacheti ,rectificat nu stiu ce ...si binenteles o suma de toata frumusetea...motivul, cei care au segmentat motorul n-au facut treaba buna,ca trebuia rectificat nu stiu ce la cota 2.

Culmea e ca motorul a mers perfect pana sa-l duc la mecanicul asta sa-mi schimbe semeringul de la axul cu came , se scurgea ulei pe langa. La 2-3 zile dupa schimbarea semeringului a aparut problema cu presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salutare! va rog ajutati-ma si pe mine cu un sfat..presiune mica ulei dupa ce am schimbat senzor de presiune, pompa de ulei, curatat sorb, segmentat motor, reconditionat chiulasa. mecanicul mi-a spus ca sunt in stare buna cuzinetii si lagarele. nu stiu ce sa mai fac..vineri o sa merg sa se uite din nou la motor..poate demonteaza iar chiulasa...motprul e 1.4 akq...e posibil sa fie acolo problema? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Joc axe in capac. Pompa de ulei baga debit nu presiune. Daca ai jocuri mari intre piese se pierde presiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asta se pare ca e problema...trebuie "bucsat" capacul axelor cu came! multumesc cikyu

Modificat de dr4gosh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu tot o problema cu senzorul vietii,in sensul ca odata la 2-3 zile se aprinde martorul de senzor presiune ulei si acolo sta.Turez motorul 2400rpm+ si dispare,cum merge la turatii mici cum apare iar....sau nu....depinde cum are chef.alta data merg aproape 1sapt si nu apare.

 

Sa am si eu joc in ax?senzorul,relativ e nou,distributia noua,ulei schimbat in urma cu 3000km aprox.,e inca galben,pe joaja e aproape maxim.

Modificat de cxr2test
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...asta se pare ca e problema...trebuie "bucsat" capacul axelor cu came! multumesc cikyu

Iti recomand unu din dezmembrari cu verificare..... si nu mai baga bani in ea.....ahw akq euro 2 proaste rau... parere personala (am ahw)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
mariusika1992

mi-a aparut si mie acest mesaj cu oldruck motor aus si stop....am schimbat uleiul de cateva saptamani si acum cand am verificat uleiul este foarte subtire. stie cineva care ar putea fi problema? precizez ca uleiul este subtire si cand motorul este rece si am bagat ulei 10w40 mobil diesel.

Modificat de mariusika1992
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!