Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Pavy, am verificat si cu manometru in locul senzorului, am mentionat intr-o postare anterioara. Problema e ca sunt eu idiot :banghead: :banghead: . Astazi a trebuit sa merg cu masina undeva, si cand am pus contactul mi-am dat seama ca nu am deschis bine ochii. Martorul rosu care clipeste si tiuie la mine e cel de la agentul de racire care a scazut sub nivelul minim (nu am completat niciodata de cand am masina) e deasupra celui de presiune ulei. Multumesc tututror pentru ajutor, parea o problema de domeniul SF si pana la urma am fost de vina eu, ca am incurcat borcanele. Si am umblat pe la mecanici si electricieni, am schimbat doi senzori de presiune ulei... am pierdut si ceva ulei... m-a dus distractia undeva inspre 100 de lei. Atentie, sa nu patiti la fel :icon_confused:

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

 

 

E sunt fericitul care a scapat de problema cu presiunea. La mine se aprindea martorul in bord dupa ce ajungea apa la 90 gr.

 

Rezolvarea a fost sa schimb uleiul, din Castrol Magnatec 10w-40, in GM(pt Opel) 10w-40.

 

 

Am 9000 km si nu s-a aprins nici macar o data, in conditiile in care la 5000 km, cu ulei Castrol Martorul se aprindea foarte repede si insistent.

 

 

 

Bafta!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine ar fi sa pui un manometru sa vezi ce presiune ai cu uleiul asta. din cate stiu in mod normal martorul se aprinde cand scade la 0.8bari. sigur nu ai o presiune prea mare. dupa ce ajunge apa la 90 gr merge bine motorul la relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CHIRIAC GABRIEL

salut.am si eu o problema.pe autostrada se aprinde uleiul in bord pe galben.i-am schimbat sensorul si aceasi problema.nivelul este la maxim.ce poate sa fie?imi mai spune pe com masini control nivel ulei dar ulei este.aveti idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand o diagnoza sa vezi daca ai ceva erori legate de vreun senzor.Dupa aia verifici presiunea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi senzorul de capota deschisa sa nu fie defect.

Bordul doar asa stie ca ai completat nivelul de ulei

Sent from my GT-S5690 using Tapatalk 2

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,

 

A trecut ceva peste o luna de cand am fost la reprezentanta si am schimbat senzorl presiune ulei.

 

Sper sa fi rezolvat problema: de atunci nu mi s-a mai aprins martorul ulei rosu cu alarma STOP. Facuti peste 900 km.

 

Off-topic: insa mi s-a aprins martorul galben de la motor pe care il eliminasem tot acum o luna, crezand ca alimentand cu benzina superioara se rezolva, dar nu a fost asa. Voi face o diagnoza.

 

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Detin un Bora Variant 1.9 TDI 85kw 115CP. Am avut o problema cu presiunea uleiului, mai concret avarie nivel rosu palpaia 4-6 secunde la o turatie intre 1400-1900 rpm. Cea ce era ciudat ca problema asta facea numai pana cand motorul nu sa incalzit la 90 grade. Dupa aia nu mai aparea simptomul. La o scanare cu VAg-COM 409.1 la Sectiunea Instruments block 002 la presiunea ulei arata < min, adica sub 0.9 bari. Aleatoriu daca mai apasam pe acceleratie se schimba in OK, dar 1-2 sec, apoi revenea. Problema sa rezolvat prin schimbarea senzorului de presiune care este langa filtrul de ulei (culoarea gri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , am si eu o problema. Azi mergeam cu masina ( motor Vw 1.9 tdi  Fabricatie 2000 ) si dintr-o data s-a aprins becul de la ulei si clipaia + sonor. am simtit si ceva la frane pentru ca nu mai tineau aproape deloc ... imediat m-am gandit ca a sarit ulei ceva . Am oprit si am vazut sub masina o pata de ulei , am tras masina pe dreapta si am deschis capota si era plin de ulei pe la scut si toata zona ... deci s-a intamplat ceva ca si cum a iesit tot uleiul cu putere ... cu presiune. de la ce ar putea sa fie , am verificat joja si nu mai este ulei deloc .. de atunci nu am mai pornit masina. Cine stie sa ma anunte si pe mine ! Masina are si scut si baia de ulei nu a fost atinsa deloc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema o am si eu. Ieri am facut schimbul de ulei la Brady, si azi in timp ce mergeam mi-a aparut mesajul STOP! Preiune Ulei...

Am verificat joja si este USCATA...nici pic de ulei pe ea. M-am uitat la locul de parcare si am gasit o mare pata de ulei.

Nu inteleg de ce nu m-a anuntat martorul din bord sa verific nivelul uleiului inainte sa pierd tot uleiul din motor.

Am lasat masina in locul unde am oprit, nu stiu daca sa pun alti 4 litri de ulei sa o duc la service sau sa o iau cu platforma.

E posibil sa fi uitat mecanicul sa puna busonul la loc la baia de ulei? Sau pe unde ar putea sa piarda atata ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca uita nu mai ajungeai pana acasa,cred.Daca pui alti 4 nu crezi ca se vor scurge la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu l-a strans destul de bine, altfel nu pot sa imi explic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aceeasi problema o am si eu. Ieri am facut schimbul de ulei la Brady, si azi in timp ce mergeam mi-a aparut mesajul STOP! Preiune Ulei...

Am verificat joja si este USCATA...nici pic de ulei pe ea. M-am uitat la locul de parcare si am gasit o mare pata de ulei.

Nu inteleg de ce nu m-a anuntat martorul din bord sa verific nivelul uleiului inainte sa pierd tot uleiul din motor.

Am lasat masina in locul unde am oprit, nu stiu daca sa pun alti 4 litri de ulei sa o duc la service sau sa o iau cu platforma.

E posibil sa fi uitat mecanicul sa puna busonul la loc la baia de ulei? Sau pe unde ar putea sa piarda atata ulei?

 

Pai nu te-a anuntat pentru ca probabil nu ai facut 100 de km de la ultima deschidere a capotei. Ma refer la martorul nivel ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o informaţie interesanta. Nu stiam asta.

Oricum am rezolvat până la urmă. Au venit cu platforma si au luat masina la service. Problema a fost că au uitat sa strângă capacul la filtru de ulei. Însă nu au vrut sa recunoască din prima. Au vrut dea vină pe capac, că ar fi uzat si se desface singur :-/. In fine i-am ameninţat cu ANPC si au revenit cu picioarele pe pământ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! 

am un 1,9 TDI ALH la care s-a aprins senzorul galben de ulei la 100.000

schimbat uleiul care era timpul de interval insa senzorul nu s-a mai stins. Schimbat senzorul cu unul nou, tot nu se stinge.

aveti idee ce poate fi? 

can pun contact, se aprinde senzorul rosu, apoi se stinge si dupa 1 sec ramane aprins galben

nu am certitudinea ca mi-a pus ulei recomandat la ultimul schimb. Poate fi vascozitatea uleiului de vina din cauza ca nu e din cel recomandat?

Multumesc anticipat de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi buna si o scanare cu vag-com.

Toate cele bune.

din pacate nu afiseaza nici o eroare. suspectez consistenta uleiului desi nu e prima oara cand bag din modelul ala de ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

din pacate trebuie sa schimb pompa de ulei la golful meu!

ce piese trebuie schimbate? am auzit ceva de un lant si o garnitura in afara de pompa! altceva? si bineinteles uleiul si filtrul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema cu un Golf 4 1.9 SDI motor AQM, am schimbat baia de ulei si uleiul de vreo 2 saptamani jumatate pentru ca busonul nu mai strangea. In baia de ulei este un plastic "spargator de valuri" sau asa ceva ii zice, la care era rupta urechea care il fixa de blocul motor. Mecanicul la fixat la loc atunci cat a putut el de bine. Toate bune si frumoase am facut un drum pana la Cluj (aproximativ 750 km dus-intors) fara probleme iar dupa ce m-am intors am verificat  nivelul de la ulei si era OK. Dupa sa zic vreo 3 zile plec de la munca si opresc dupa vreo 6 km iar dupa vreo 10-15 minute am repornit masina, a pornit fara probleme, dar becul de ulei a palpait galben de cateva ori (5-6-7 nu stiu sigur) fara sa scoata vreun sunet apoi sa stins, masina merge normal. Am mai oprit si pornit motorul dar nu sa mai aprins. A doua zi cand am plecat de la munca dupa masa am facut cam 5 km si mi sa aprins martorul de nivel ulei scazut. Am oprit m-am uitat la nivel era scazut pe moment, am asteptat un pic apoi am mai pus vreo 200 ml de ulei (gandiduma ca nu avea cum sa consume asa mult in nici 100 de km de cand l-am verificat) si am plecat . Dupa vreo 3 ore am verificat nivelul si am vazut ca era peste zona hasura, deci ulei aveam. Am banuit ca o fi de la spargatorul de valuri si nu ajunge inapoi in baie. Am vb cu mecanicul si ieri am schimbat acel plasitic. Totusi azi cand am plecat de la munca iarasi la pornire a palpait becul galben fara sa scoata nici un sunet. Deocamdata becul de nivel nu sa aprins. Inca nu am facut o scanare cu vag-com dar maine o sa incerc sa fac. Am citit ca ar putea fi probleme pe la mufa de la senzor. Acelasi ulei l-am avut si inainte Castrol Profesional 5w-30 ca si acum cand am facut schimbul si in afara de faptul ca il manca nu am avut becuri sa palpaie la masina. M-am uitat in manual si zice acolo ca e cea legat de senzor. Acum sa se fi stricat senzorul ala asa subit nu stiu ce sa zic desi nu ma mai mira nimic....

 

Ce credeti e vreo problema de conectica, de senzor sau altceva mai nasol.

 

Multumesc

Modificat de Mishu77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu ca sa nu se imparta diferite pareri,fa o scanare cu vagcom-ul daca ai pe cineva/undeva si poti incerca sa localizezi si acel senzor si sa ii dai o curatare.

 

Grija mare cand completezi sa nu depasesti maximum pe joaja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mishu77, nu stiu in ce situatie palpaie martorul respectiv, la mine cand e nivelul scazut scoate acel tiuit specific si ramane aprins, nu palpaie si nu se stinge pana nu deschid capota...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In manual scrie asa:

 

Cand la sistemul de control al nivelului uleiului apare o defectiune, aceasta este indicata printr-un semnal acustic si prin clipirea lampii de control.

 

 

Cand scade nivelul si la mine piuie si ramane becul aprins galben, dar acum vad ca palpaie, culmea e ca nu face la fiecare pornire .... maine sper sa fac un test sa vad ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Daca ai posibilitatea...verifica daca ti-a infipt bine mufa senzorului...

Tot maine daca o scanezi...scaneaza si ceasurile si da-le un test...poate s-a ars intre timp bezzer-ul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!