Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

liquimoly e mai bun ca mobilul si castrolul,foste standarde de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu sunt cel mai dezamagit de Castrol...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

bigdi, cum a spus si gabyte00, este parerea noastra, a celor care ne-am mai lovit de probleme de genul asta unii dintre noi mecanici iar altii simpli posesori de VW. Tonul meu "destept" nu urmarea sa te puna intr-o lumina nefavorabila ci doar sa te fereasca pe viitor de mecanici gen "nea Gigi" sau "Dorel". Tonul mai a venit pe fondul exprimarii tale, destul de dezordonata si din cauza faptului ca esti informat gresit.

Las deoparte orice urma de polemica, nu este locul si nici momentul si revenim la problema ta.

Aceleasi probleme l-am avut si eu, motorul s-a oprit, mesajul a ramas pe bord. Motorul s-a oprit din cauza faptului ca uleiul nu a mai ajuns in partea superioara a motorului, "culbutorii" lucreaza cu ulei(compensare hidraulica) si prin lipsa uleilui, supapele nu s-au mai deschis sau nu s-au mai deschis suficient. Faptul ca uleiul nu a mai ajuns acolo este un indiciu important ca exista pierderi mari de presiune a uleiului (cuzineti uzati, arbore uzat, etc.), cu atat mai mult cu cat spui ca nu ai avut erori stocate pe motor...

Spui ca nu ai mai avut probleme...pana acum.

Acel recuperator nu are legatura cu sistemul de ungere, nu functioneaza mereu deci nu il vei auzi mereu, nu comanda nimic spre pompa de benzina, acei vapori recuperati merg in admisia de aer si sunt folositi deci nu sunt eliberati in atmosfera. Presiunea mare si benzina iesita in atelier de unde a venit, din recuperatorul de vapori sau din rampa de injectoare?

Daca a venit din rampa de injectoare este perfect normala, iar daca a aparut la canistra a recuperatorului de vapori...este o problema...acolo nu trebuie sa ajunga benzina...

Este ilogic ceea ce ti-au spus mesterii, "in mers, recuperatorul de vapori s`a oprit, sau nici n`a pornit, a crescut presiunea pe instalatie, senzorul aferent a comandat pompei de benzina sa se opreasca, motorul s`a oprit, nefiind alimentat, iar intrucat era in rulare si in viteza si in contact, a crescut presiunea la motor si a aparut mesajul."

Martorul rosu cu "canistra de ulei" se aprinde cand presiunea scade nu cand creste...daca motorul este antrenat de roti su nu de carburant, nu exista motiv ca presiunea uleiului sa creasca peste masura...pompa de ulei este formata din doua roti sa zicem dintate, care imping uleiul in instalatie...in postul 211 din acest topic gasesti o poza cu o pompa de ulei...

Cu alte cuvinte vreau sa subliniez faptul ca cele doua probleme sunt total diferite si faptul ca au aparut in acelasi timp este doar o coincidenta.

Cum spunea o vorba romaneasca, cine are urechi sa auda...a auzit si a inteles...

Numai bine si spor!

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am o problema la golful meu 4.1.6.16v,105 CP,De ceva vreme mi sa aprins in bord martorul rosu de la presiune ulei,am oprit masina,am facut o diagnoza si imi zicea scurt circuit senzor presiune ulei.Am schimbat senzorul,am resetat eroarea si tot asa.Tin sa precizez ca doar cand imi ajunge apa la 90 de grade se aprinde,suna de 3 ori si dupa palpaie intermitent.Cand opresc motorul si ii dau iar cheie nu se mai aprinde decat cand mai merg ceva timp cu ea.Am verificat uleiul este la nivel.Nu stiu ce sa-i fac.Multi au zis ca este sorbul,ba pompa,ba cuzinetii sau axul cu came...Ce ar putea fi,sa nu deschid toata masina:(.Astept un raspuns din partea dvs sau de la care sau mai intalnit cu aceasta problema.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune in locul sondei un manometru clasic si urmareste presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut. Mi s-a aprins martorul de presiune ulei saptamana trecuta pentru prima data la masina din semnatura si am dus-o la mecanic. A verificat presiunesi era scazuta. El a zis ca asta este beleaua motoarelor 1.4 16v si ca a mai rezolvat aceasta problema si la alti clienti schimband carterul cu axele cu came. Va rog sa imi spuneti si parerea voastra? Are dreptate mecanicul meu sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am aceiasi problema ca si  almlghtl,  numai ca la mine si pierde ulei, cam 400ml in 8k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. am avut si eu acesta problema pan acum aproape 2 luni (de atunci nu a mai aparut problema deloc) in sensul ca ma atentiona cam des cu mesajul rosu "oil pressure/stop engine" si dupa schimbul de ulei s-a rezolvat... aveam aral hight tronic 5W40 si am bagat castrol magnatec 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema , am schimbat semeringurile de la axele cu came (3 buc.) acum nu mai pierde ulei si nu mi-sa mai aprins martorul de presiune ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema , am schimbat semeringurile de la axele cu came (3 buc.) acum nu mai pierde ulei si nu mi-sa mai aprins martorul de presiune ulei .

cat te a costat treaba? la semeringuri te referi cele din capete ..poti da mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vad ca , colegu nu raspunde...ma poate ajuta cineva cu info pentru piesele de mai sus ...si cam ce ar presupune operatia

Ms

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cat ulei intra in motor 1.6 16v azd golf 4 ulei mobil 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
cikyu

 

Scuze pentru intarziere , am fost in concediu . Toata lucrarea plus cele 3 semeringuri a costat 150 lei . Prea multe detalii nu pot sa iti dau ca nu ma lasat sa ma uit in timp ce lucra (am stat in spatele masini , in atelier ) dar ce am putut vedea ca au demontat aproape jumatate de motor si a durat cam 3 ore .

Modificat de vios2308
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 merci....

am facut tot motoru cap coada si tot am lipsa presiune ulei......cred ca o dau la remat..........    :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema :icon_bounce: , cu ajutorul unor colegi de pe forum :icon_thumright: ,carora o sa le dau :beer: ,masina are si presiune de ulei acum.

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zi si care a fost problema sa stim cu totii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a fost sonda de ulei de alt model. ??? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

joc axe cu came in capac foarte mare si scapa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

uleiuri proaste din ulei reciclat in marea majoritate a cazurilor  facute pt piata estica...

Pt motoarele trecute de 150000 cu presiune mica si uzuri mari  o solutie de compromis o perioada macar inca 100000 km   e sa puneti in ulei  10w40  1 flacon ADITIV  oil tratament  2+2  culoare albastru cel fara teflon  care are polimeri si zinc in compozitie si dopeaza uleiul facandu-l mai gros la cald   -stinge si becul de ulei la relanti in 90%din cazuri  si bineinteles lungeste timpul pana motorul ajunge la loc de verdeata si liniste... bineinteles la schimb ulei  se spala motorul la interior minim 15 min la relanti  cu un motor flush..

uleiul se schimba la maxim 10000km parcurs mixt sau 7500 km mers numai in oras

merge pus in orice ulei  motor la motoare pe benzina ce consuma mult ulei si au presiune mica   cu peste 150000 km.nu se intampla nimic rau cu uleiul si motorul...

 

ideal ar fi ca cei care au multi km si presiune mica o verificare a presiunii de ulei la cald (90grd temp apa) cu un manometru si daca se dovedeste a fi mica presiunea  la cald se da baia jos se curata sorbul de ulei preventiv si se verifica cuzinetii de biela daca au uzuri pronuntate se inlocuiesc cu altii noi daca arborele e inca in cota standard.

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare , mi-a aparut si mie de doua ori eroarea in bord de presiune ulei , si mi s-a oprit motorul, nu a mai vrut sa porneasca, decat dupa 15 min si merge normal. Ce poate sa fie ?

Uleiul si filtrul este schimbat, este vizibila o mica scurgere, pe la capac sus, dar e minora, nu se observa pe joja de nivel nimic.

Unde este localizat senzorul de presiune ulei, vreau sa curat mufa.

Golf 4, 1.6 benzina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si mie mi s-a intamplat mi sa oprit deodata motoru si a inceput sa clipeasca martorul rosu de ulei adica presiune ulei si scia STOP pe BC dupa care un mesaj in germana cu presiune scazuta ulei . Dupa aceea am dat cheie sa o pornesc nu a vrut, a doua cheie a pornit dar persista mesaju si clipirea martorului ulei am mers 50 m incet cu ea am deschis capota mam uitat la joja pe la motor bn sa vad ulei ceva nimic cand am inchis capota si am revenit in masina nu mai aparea nimic se stinsese toti martorii mentionez masina era pornita asa dar dupa asat am observat ca nu mai trage cum tragea inainte si mai intrerupe cateodata intrerupt adica nu moare motoru scade pana la turatie de relanti si dupa revine asta mia facut de 3 ori si la viteza de 110 km/h intra 5 ce credeti ca ar fi ? Masina e luata de 2 luni si nu a fost schimbat nimic in afara de fise bujii noi ca 2 erau izolate dar face la fel uleiu nu este schimbat si nici nu stiu la cat a fost dar nu arata rau orcum tre sal chimb bujiile sunt bune leam scos sunt ca noi nau calamina nus umede .

Sa fie din filtru benzina , filtru aer sau filtru ulei si implicit ulei ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama, da ce te-ai certat cu semnele de punctuație! în rest, nu știu care e rezolvarea, deși și mie mi s-a întâmplat la fel de mai multe ori.. e ceva electric zice-s-ar.. dacă ți se mai oprește, calcă ambreiajul și ar trebui sa repornească motoru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAi bine nu mai porneai masina si verificai presiunea de ulei cu un manometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am spus sa o verifice pe loc, ci la un service. dar na, fiecare citeste cum ii convine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!