Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Cum se masoara presiunea la ulei si citi bari trebuie sa fie sa fie buna .Motorul trebuie sa fie cald?Am gasit acest link in franta cu un manometru aici la service iti cer 30euro sa masori presiunea la ulei acest manometru este 25 euro ce ziceti este bun are tot cei trebuie?http://www.bc-elec.com/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/0/6096sw2-7.jpg

Scuze acesta este linku cu manometru este cel la 25.5 eurohttp://www.google.com/aclk?sa=l&ai=C8--7RFpLUM3eN7CZ0wWgkoDwBJuY9ZcDs6rPhUSWiL2aFhAIIKWA4xAoCFC92a6m-P____8BYPup74L0CaABjZXfywPIAQGpAh1WsgdFeLU-qgQhT9BAmIWn7QH9w0QIpQy3C5Y7BgmxJ8vyyN9qaTmxRTxQ&num=11&sig=AOD64_3-AHIfmjucGcEGZGljvaVZ-eyd1Q&adurl=http://www.PrixComparer.Fr/manom%25C3%25A8tre%2Bpression%3Fk%3D53666fca6392d6f724efb1cce1f12d380a9d85663c87061b5f30449dcb9c1f30%26m%3DcHZnbC1mcl9GUi1sYWI%253D%26c%3D18183131731

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde as putea gasi acest tip de manometru?cine comercializeaza asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost schimbat arborele, cuzinetii axiali si cei de biela, pompa de ulei...si problema a reaparut la un an de la schimbare...deci cred ca un 15w-40 si un Duralube reprezinta cam singura solutie care imi vine in minte...

corectati-ma daca gresesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mai bine ai pune 5w50 de la Mobile1, e putin mai scump dar mertita. Eu am aceiasi problema si de cand am schimbat uleiul merge mai bine si apare rar in bord semnalul de alerta cu "STOP".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica-i presiunea

2. schimba-i sezorul

nu e de joaca, cand ai problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"a la Dorel":las'o ba ca merge'asa :) Cand va apare des(ca acum zici ca apare rar),ce ii mai faci?Vreo sfestanie,ceva?Vezi de unde e problema daca vrei sa te mai tina,ca mai ai un pic si bagi si ulei de cutie.Cum Doamne iarta'ma mai mege masina aia cu presiune 1bar?Cat ulei mananca intre schimburi?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am ce sa-i mai fac ca am schimbat cam tot din motor: cuzineti,pompa de ulei,senzori,bloc motor etc. si nu mananca ulei. Mototrul se comporta bine, numai ca stiu ca nu am presiune la ulei si nu-i dau de capat care-i problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca scoti capacul de la ulei in timp ce merge, se vede ceva ulei la axele cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian06

daca pun 5w40, il mananca de nu se vede pe autostrada(turatii mari si sustinute)

ca si tine am schimbat ce era de schimbat. Dupa un an a reaparut defectul.

Incerc si ceva mai vascos si un Duralube si mai vorbim...

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incerca cu Duralube. 5w50 este un ulei special, mai ales pentru motoarele pe benzina avand un coeficent mare de vascozitate chiar si la temperaturi mari (adica in turatie). Parerea mea este sa iti pui mobile1 5w50 este facut anume pentru problema asta si nu ajungi la performantele lui cu alte uleiuri si aditivi.Alegerea este a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit`o si eu si cred ca am elucidat`o.

Oil pressure si Stop! apare pentru ca se opreste motorul in rulare!

problema e de ce se opreste motorul? pentru ca e presiunea prea mare pe instalatia cu pompa de benzina (scuzati limbajul nespecializat)

iar presiunea e prea mare pentru ca este o pompa care scoate gazele din rezervoru de benzina (ceva de genu) si aia nu merge!

pompa aia e cum ridici capota, in stanga, pe margine, o chestie neagra, mai mica decat bateria, care tre sa tzacane intruna, daca merge. daca nu tzacane, nu merge si aia e!

asa mi`au explicat mie niste mesteri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mari aberatii nu am auzit de cand sunt...

bigdi...sa nu mai mergi la acei mesteri, pentru binele tau...cat despre ''Oil pressure si Stop!'' se refera la presiunea de ulei scazuta iar pentru a nu deteriora motorul te roaga insistent cu mesajul STOP sa opresti motorul...

"pompa aia e cum ridici capota, in stanga, pe margine, o chestie neagra, mai mica decat bateria, care tre sa tzacane intruna" se numeste recuperator de vapori...adica benzina care se vaporizeaza in rezervor este adusa tot sub forma de vapori in admisie si dozata foarte precis si nu are nici cea mai mica legatura cu mesajul ''Oil pressure si Stop!''

Daca esti interesat de cum functioneaza sistemul de ungere si respectiv cel de alimentare la Golf IV, ai doua variante...dai un search pe Google sau dai un search pe forum aici...imposibil sa nu gasesti ceva sa te lumineze...dar nu mai scrie chestiile de mai sus...

lucian06...spui sa folosesc un Mobil 5W-50...tu ai folosit si tot nu ai scapat de problema...sau...ai scapat...??? ca nu prea inteleg...

Modificat de sorin atanasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin problema e 90% daca nu 100% de la axele cu came si eu am pus 5w50 si se comporta mai ok, in sensul ca nu se aprinde asa des becu. am inteles ca un capac cu axe cu came e undeva la 200 si ceva de EURO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. de cateva saptamani mi se aprinde acest martor de la ulei(dar de culoare Galbena) in momentul cand pun contactul mai palpaie de 5 ori si dupa se stinge, nu am computer de bord. alte simptome nu am observat la masina. de precizat ca acum 2ani am avut baia de ulei schimbata, deci nu cred ca ar fi sorbul infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica nivelul la ulei...sau posibil senzorul defect.O scanare ar face lumina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nivelul la ulei l-am verificat prima data, intradevar era la minim, am completat pana la maxim dar de atunci imi palpaie aproape la fiecare pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzorul de nivel de pe baia de ulei , mufa contacte vezi daca e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mari aberatii nu am auzit de cand sunt...

bigdi...sa nu mai mergi la acei mesteri, pentru binele tau...cat despre ''Oil pressure si Stop!'' se refera la presiunea de ulei scazuta iar pentru a nu deteriora motorul te roaga insistent cu mesajul STOP sa opresti motorul...

"pompa aia e cum ridici capota, in stanga, pe margine, o chestie neagra, mai mica decat bateria, care tre sa tzacane intruna" se numeste recuperator de vapori...adica benzina care se vaporizeaza in rezervor este adusa tot sub forma de vapori in admisie si dozata foarte precis si nu are nici cea mai mica legatura cu mesajul ''Oil pressure si Stop!''

Daca esti interesat de cum functioneaza sistemul de ungere si respectiv cel de alimentare la Golf IV, ai doua variante...dai un search pe Google sau dai un search pe forum aici...imposibil sa nu gasesti ceva sa te lumineze...dar nu mai scrie chestiile de mai sus...

n`ai inteles despre ce e vorba si trecand peste tonul tau destept o sa mai explic o data:

in momentul in care apare mesajul pe bord, motorul e deja oprit de 3 secunde. apoi apare mesajul. primul indiciu e acceleratia moarta. incerc cu greu sa franez, pentru ca e picata servofrana, pentru ca motorul e oprit (dar masina ruleaza inca). de asemenea, incerc cu greu sa virez in curba in care mi s`a oprit motorul pentru ca e picata servodirectia. computerul de bord crede ca am motorul pornit deoarece e contctul pus si senzorii lucreaza.

cand am ridicat capota, in ADgarage, recuperatorul ala de vapori nu mergea, iar cand au desfacut furtunele a tasnit benzina peste tot in service, relevand o presiune foarte mare pe instalatie.

asadar, prostii aia de mecanici au concluzionat, cu un grad mare de probabiliate (nicidecum sigur) ca s`au produs in lant mai multe evenimente: in mers, recuperatorul de vapori s`a oprit, sau nici n`a pornit, a crescut presiunea pe instalatie, senzorul aferent a comandat pompei de benzina sa se opreasca, motorul s`a oprit, nefiind alimentat, iar intrucat era in rulare si in viteza si in contact, a crescut presiunea la motor si a aparut mesajul. mesajul apare la 3 secunde dupa ce se opreste motorul si numai atunci. n`am avut niciodata probleme cu presiunea la motor, cu ungerea si cu alimentarea.

este singurul diagnostic primit pe problema asta, de la toti mecanicii pe la care am umblat si cel mai logic. si oricum a fost formulat de unii care au inteles despre ce e vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am mai auzit asa ceva pana acum.

Nu zic ca mecanicii aia nu au dreptate, dar, pe cale logica, ar trebui sa-ti pui unele intrebari. De ex. exista o eroare stocata care se referea la presiune prea mare in rampa sau la nefunctionarea canistrei de vapori? Exista o eroare in primul rand?

Din ce am mai auzit si eu foarte multe dintre opririle in mers ale motorului sunt cauzate de un senzor de rotatii defect. Uneori cu eroare, alterori fara.

Este treaba ta daca ai inceredere in ei sau nu, noi iti zicem parerea noastra.

Cat despre tasnirea benzinei prin service la desfacerea furtunelor, pe rampa ar trebui sa fie vreo 4 bari din ce imi aduc aminte. E de ajuns ca sa vezi ce ai vazut tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a existat nicio eroare care sa aiba legatura cu problema. daca ar fi senzorul de rotatii (nu cumva de turatii?) n`ar ramane tot o eroare stocata?

nu e vorba despre neincredere ci despre parerile emise in baza unor date intelese gresit.

n`am verificat teoria lor, nici nu stiu cum, decat sa schimb recuperatorul si sa astept vreo 2 ani sa vad daca se mai opreste.

merci.

Modificat de bigdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara buna....am si eu o intrebare:care este cel mai bun ulei pt un golf 4,1.4 16v?momentan folosesc MOBIL1 5W-40...ce-mi recomandati?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!