Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Pompa de ulei este dar din pacate mi-au zis ca ma costa 5000 ron ca vine cu tot ansamblul..... etc.................... Daca stie cineva cum sa rezolv mai ieftin.............

Nr. piesa 06A 103 295 N - carcasa de diferential cu roti, arbori si pompa ulei

Nr. piesa N 028 222 2 - Inel etansare 20x3,15

Nr. piesa 06A 115 251 D - Conduca de aspiratie

Nr. piesa N 106 536 01 - Surub cu cap cilindric si interior hexagon/inbss M6X20

Nr. piesa N 907 773 01 - Inel O 12x2.5

Nr. piesa WHT 000 360 - Surub M7

Nr. piesa 06B 115 121 - Roata de lant

Nr. piesa N 903 663 03 - Surub cu cap cilindric, autoblocant M8x22

Nr. piesa 06A 103 340 - Aparatoare tabla

Nr. piesa N 908 208 01 - Bucse de trecere 11x11

Nr piesa 06F 115 230 Drive chain

Nr piesa 06B 115 130 A - Intinzator de lant

Nr. piesa N 907 356 03 - Surub cu brida, cap hexagonal cu cavitate hexagonala - M7x28

Nr. piesa N 06A 103 206 D - Racord

Toata astea pt pompa de ulei.................................

Tip auto : VW BORA berlina, 2.0 An fabricatie : 2003 Tip caroserie : Berlina Nr. identificare : WVWZZZ1JZ3W412693 Cilindree ( cmc ) : 1984 Putere max. ( kw ) : 85 / 115 Tip motor : AZJ Serie motor : 055246

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei eu vad ca se vinde si separat la 185 de lei. Restul nu am inteles de ce trebuie schimbat? Nu se poate schimba decat cu totul sau de ce a zis asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si eu pompa separat .... cik asa se schimba la motoru asta nu stiu ce sa zic.... pe cine sa mai intreb... dar mi se pare prea detot.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer si mie, daca se vinde piesa separat nu vad de ce nu s-ar putea si schimba separat. Eu zic sa mai ceri inca o opinie la alt service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar eu nu inteleg ce legatura au detonatiile cu pompa de ulei? Cum se rezolva faptul ca tu ai detonatii prin schimbul pompei de ulei? Mecanicul s-a gandit ca ai o ardere incorecta din cauza ca nu ai presiune la ulei?

Este foarte posibil sa fie 2 probleme total separate, pentru ca nu vad o legatura directa intre ele, in afara de ce a zis Ebi cu temperatura uleiului.

Parerea mea e sa schimbi service-ul si sa faci o diagnoza mai completa. La motorul meu stiu ca se pot urmari detonatiile cu vag-com separat pe cilindri, poate si la tine. Daca urmaresti conditiile in care apar sau dispar poate iti dai seama de unde vine problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca ma rezolvat problema......totul era din cauza sorbului din baia de ulei care era putin infundat........pompa funciona perfect dar nu avea pe unde sa traga ulei sa il urce sus la rampa si din cauza asta tachetii bateau putin pt ca nu aveu ulei destul......Va multumesc pt sfaturi......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa totusi o scanare peste ceva timp si vezi daca ti-au mai aparut erorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu azi am patit o chestie ciudata.Dupa ce am pornit masina si mers 2 sute de metrii s-a aprins becul rosu de la ulei si dadea beepuri intermitent.am mers 2 kilometrii ca masina mergea ca de obicei,am oprit la colega la bloc si am oprit motorul dupa care martorul si la repornire totul a disparut. 9000 kilometrii am cu uleiul .Trebuie sa fac si eu ceva investigatii ca nu vreau sa am surprize

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul uleiului sa fie ok

Verifica senzorul si mufa acestuia sa nu cumva sa fie oxidata mufa

Si mai trebuie verificat daca pompa de ulei face presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Sunt posesorul unui golf4 1.6 16v cod AZD, si ma lupt cu o problema de vreo 5luni de zile care nu-i dau de capat.

Inamicul meu este LIPSA PRESIUNE ULEI!!!!!! Am avut masina umblata prin service-uri si am schimbat la ea: senzor de presiune, pompa de ulei, cuzineti de pe arbore, si blocul motor(era fisurat). Vreau sa precizez ca arborele cotit este ok(i-am facut raza), blocul motor este bun(este schimbat), pompa de ulei nou,cuzineti la fel, si cu toate astea la manometru la 2000de turatii daca debia am 1bar si putin. In bord imi arata "STOP ...OIL PRESSURE....SERVICE MANUAL"cu bipuri. Am observat ca daca merg constant in 3000 de turatii, acest martor se stinge(asa merg cu motorul de mult si de multi km).

Va rog ajutati-ma cu un sfat,o idee cum sa dau de capat acestei probleme(altfel inebunesc!!!!!!!!)

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu o problema cu senzorul de ulei in sensu ca in o luna mi sa aprins martorul de ulei cu mesajul stop si ceva presure.....nu mai stiu ce...masina merge normal uleiu e la nivel e schimbat recent scanare nu iam facut ca sint in franta si am sters din greseala programul cu vag com si nu mai am cd de istalare,,,,ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce culoare are lampa care palpaie: galbena sau rosie? daca e rosie e cam nasol ca trebie sa mergi urgent la service. Cu presiunea de ulei nu e de gluma ca-ti strici motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu pilpiie e martorul de ulei cu masina acea cu picatura de ulei nu pilpie se apride si mesajul stop dupa care se stinge de la ce poate fi?care poate fi cauza cu presiunea de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou cu problema mea astazi mi sa aprins din nou martorul de ulei si a inceput sa pilpie cu mesajul stop de culoare rosie si avertizarea oil presuri....service manual a durat cam 4 secunde apoi sa stins am mers cu masina 400km a mers normal .Am 2 luni de cind sa aprins prima data si pina acum mi sa aprins cam de 4 ori.Am observat ca se aprinde numai in viteze mici si numai cind frinez sau trec peste denivelari.Intrebarea mea ese urmatoarea.....Daca ar fi fost probleme cu presiunea de ulei raminea martorul aprins si in doua luni se ducea naibii motorul daca mergeam asa.Inclin sa cred ca este o problema electrica la senzorul de ulei.Astept sa-mi vina o interfata din tara ca am facut comanda dar pina atunci ii dau cu presupusu.La service ma rupe astia aici in franta daca ma duc.Repet masina merge normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am inceput sa am probleme cu masina, motorul mi s-a oprit in mers,dupa multe incercari a mers sa-l pornesc dar dupa o saptamana, acceasi problema intampinata de eroarea in bord "OIL PRESS" + "STOP" si nu mai porneste deloc.

Aveti vreo idee care ar fi problema ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva sta aprins si martorul de ulei,rosu?

Asta e cam cel mai alarmant semnal pe care il poate da motorul.Neaparat investigat din ce cauza nu mai are presiune uleiul.Poate fi doar un senzor defect sau pompa de ulei dfecta.Masoara presiunea uleiul!

Nu cumva si sunteul motorului mai ragusit(mai grav)?

Iti recomand sa nu mai pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rica Am aceeasi problema dar la mine nu e nici pompa nici senzorulsi nici altceva. Mecanicii au verificat tot si pana la urma au constatat ca exista un joc intre axul cu came si lagar si pe acolo pierde presiune. Sper ca la tine sa nu fie asa grav...

Modificat de 33nae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare ...sa presupunem ca se merge fara presiune ulei suficienta la motor cit ar dura pina sar strica motorul? o saptamina o luna?asta in conditiile de mers zilnic 100km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Sunt posesorul unui golf4 1.6 16v cod AZD, si ma lupt cu o problema de vreo 5luni de zile care nu-i dau de capat.

Inamicul meu este LIPSA PRESIUNE ULEI!!!!!! Am avut masina umblata prin service-uri si am schimbat la ea: senzor de presiune, pompa de ulei, cuzineti de pe arbore, si blocul motor(era fisurat). Vreau sa precizez ca arborele cotit este ok(i-am facut raza), blocul motor este bun(este schimbat), pompa de ulei nou,cuzineti la fel, si cu toate astea la manometru la 2000de turatii daca debia am 1bar si putin. In bord imi arata "STOP ...OIL PRESSURE....SERVICE MANUAL"cu bipuri. Am observat ca daca merg constant in 3000 de turatii, acest martor se stinge(asa merg cu motorul de mult si de multi km).

Va rog ajutati-ma cu un sfat,o idee cum sa dau de capat acestei probleme(altfel inebunesc!!!!!!!!)

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu am avut aceeasi problema si pana la urma s-a dovedit ca scapa presiunea pe la capacul de la axele cu came. Era un mic joc intre axe si capac.Am cumparat capacul (1350 lei pe original) si problema s-a remediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.cum masor presiunea la ulei cu vag com?care este procedura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta se intampla cand unii nu inteleg ca un ulei ieftin sau lipsa unui tratament te duc la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea la ulei nu se poate masura cu vag com. Presiunea la ulei se masoara doar cu manometrul, care se conecteaza cu un furtun in locul senzorului de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin atanasiu

Salutari.

am aceeasi problema...nu am presiune la ulei cand este cald motorul, la turatii 1000-2000, in special cand merg pe autostrada o distanta mai lunga si o perioada mai lunga, deci cand uleiul are o temperatura mai mare si o vascozitate scazuta.

Am hotarat sa ii pun un ulei mai vascos (15w40) si un tratament Duralube...

Revin cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana sa bagi 15w40 care nu stiu daca poate fi indicat nici macar la 500k km,plus inca cateva zeci de lei buni pe duralube,care in nici un caz nu am auzit sa faca miracole,mai bine dai baia jos intr'o dupa amiaza si verifici sorbul pompei de ulei si starea pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!