Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

buna, as dori cateva indrumari....mi sa aprins acum cateva zile becul la ulei in bord tot la 5 min in mers , am verificat nivel era ok....am ajuns la un meserias si mi-a zis ca e sorbul de la pompa infundat, am ajuns azi la lucru si am dat baia de ulei jos....am gasit langa sorb doua "saibe" washer thrust ...le-am gasit pe net(nu sunt mecanic ) atasez o poza ...e pozitia 29  post-105955-0-04781000-1438717825_thumb.    problema e ca 2 erau in baie si doua inca acolo dar foarte uzate si binenteles au facut uzura si pe arbore!...ce e de facut?! alt arbore ? alta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e cuzinet axial ia alt vilbrochen

Nu stiu daca se rectifica

schimba si piesele uzate secmenti cuzineti biela palier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut ,vreau si eu cateva indrumari ,ieri mi s-a aprins senzorul galben de la ulei ,am verificat nivelul uleiului este ok ,astazi i-am schimbat senzorul de pe baia de ulei ,dar continua sa stea aprins .Trebuie stearsa eroarea ,sau are altceva?Acest senzor are functie doar pentru nivelul uleiului sau si alceva?Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat si firele daca sunt ok? Ai tensiune de alimentare pe ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema ,in prima faza am scanat-o ,nu am gasit nici o eroare ,iar martorul din bord nu s-a stins ,iar problema am rezolvat-o prin scoaterea bornei minus ,am lasat-o 10 minute asa ,iar  atunci cind am pus borna si am pornit motorul s-a stins martorul si nu s-a mai aprins .Deja acum am ajuns in italia ,deci 1700km si nu s-a mai aprins.Multumesc,s-aveti drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare baieti,

 

 

Am si eu probleme cu presiunea la ulei  la un Golf 4, 1.6 FSI.  Eroarea a aparut de cateva ori in mers, "STOP! Oil Press..", Primele dati doar cu mesajul, iar apoi  dupa alti zeci de kilometri insotit de lampa rosie intermintenta in bord. Dupa cateva zile cand masina a fost repornita la cateva plimbari prin oras sa gasesc un service disponibil, a functionat totul normal. Singura verificare pe care am reusit sa o fac este cea a presiunii uleiului si la relanti era de 0 bari, iar la turatie de 2000 rpm crestea dar nu de ajuns ( nu mi-a zis exact valoarea). Intrebarea mea este: Cat de riscant este sa o aduc asa pana in Iasi avand de parcurs un drum de 120/130 km, in conditiile in care acum la pornire nu se aprinde nimic in bord? E posibil sa se intample asta pe drum banuiesc, dar cu toate astea...risc sa stric cu totul motorul ? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tie iti trebuie 1,5 bari min.in relanti, acum sa pleci cu ea..eu nu te pot sfatui.

Cauta pe cineva acolo unde te afli si rezolva ti problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OAMENI BUNI am si eu o intrebare
am cumparat un golf 4 1.4 16v nerulat in tara cu 139.000 km Reali ceea ce ma face si mai disperat
de cand am cumparat-o am avut aceea problema cu nenorocitul ala de bec rosu de ulei pentru presiune
Prima data s-a dovedit a fii pompa de ulei iar la primul test de manometru a iesit bine
La o luna dupa asta becul apare din nou 
Mentionez ca masina suna extraordinar si bataia nu suna aproape deloc ceea ce ma ingrijoreaza si mai tare
Urmeaza sa ii fac un schimb de ulei cu castrol 5W 40 full sintetic si o spalatura buna cu motorina
De asemenea masina nu scoate gram de fum de orice culoare si porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Problema mea sta in felul urmator:

-prin luna septembrie a anului trecut mi s a aprins in bord martorul cu Oil Stop...(la mn era diferit datorita faptului ca bordul masini reda erorile in italiana-masina din Italia).Vazand eroarea si uitandu ma la nivelul uleiului care era cumva in ordine (putin sub jumatatea jojei cu masina abia oprita dupa 15 km parcursi)si stiind ca trecusem aproximativ cu 1000 km peste limita celor 10000 km la care fac schimbul de ulei, am facut schimbul de ulei si filtru in aceiasi zi.(LIqui moly Full sintetic 5w40).Toate bune si frumoase ,eroarea nu a mai aparut,motorul functiona la fel de bn,nici vb de aparita lampii de ulei in vreo culoare.Toate astea pana in data de 20 decembrie,cand, dupa ce am parcurs aproximativ 30 km si oprind la un magazin  fara a opri si motorul masinii,turatia acestuia a sacadat aproximativ 5 secunde, dupa care am oprit motorul masinii.Si acum incepe distractia...incercand sa pornesc motorul in bord si a facut aparitia martorul check engine care in momentul in care incercam sa pornesc palapaia si motorul refuza sa porneasca.Chemand un mecanic din zona care avea si tester am constatat ca imi dadea missfire pe cilindrul 1 si 2.Dupa stergerea erorilor motorul a pornit dar mergea neregulat...oprit din nou si incercand din nou sa pornesc aceiasi problema.Mecanicul vazand toate acestea si avand in masina si dispozitivul de masurat compresia a constatat ca pe cilindrul 1 si 2 nu se atingea valorile cerute(din ce am inteles in jur de 11 bar).La recomandarea lui masina a fost adusa acasa pe platforma unde dupa 2 zile a venit la masina un nou mecanic cu inca un tester si desi i am spus valorile compresiei el a tras concluzia ca la pb mea de vina este bobina de inductie si bujiile.Cumparate noi,mers la mecanic ,puse pe masina nici un rezultat.Vazand toate acestea a inceput sa demonteze pe la motor si dupa diferite teste mi a dat ca si diagnostic desfacerea si segmentarea motorului.Mentionez ca reusind sa porneasca masina in timpul testelor aceasta scotea pe la furtunul de la epurator fum precum o locomotiva cu abur.

Acum rugamintea mea este sa mi spuneti ce daune pot fi provocate motorului in astfel de situatii.In afara aparitiei martorului cu Oil... in luna septembrie masina vreme de 3 ani de cand este la mn nu mi a facut nici un fel de problema cand vine vorba de functionarea motorului.NU scotea fum,nu manca ulei intre schimburi,nu functiona gresit in nici un fel.

Toate au aparut brusc si ceea ce ma intriga este gravitatea problemei.In tot acest timp masina a avut parte de distributie schimbata cu cele mai bune piese spun eu(pompa apa hepu curea continental role ina) benzina numai de la rompetrol (95 si 98) si o exploatare decenta,fara turatii extreme sau bruscarea in vreun fel a masinii.

Pentru cei care stiu exact cum stau lucrurile in astfel de situatii ii rog sa mi spuna care ar fi ordinea fireasca a operatiunilor ce vor avea loc.(sa incep prima oara cu desfacerea motorului de sus in jos sau prin verificarea la inceput a pompei de ulei si a sorbului care din ce am citit se infunda de obicei-problema mea se poate datora sorbuui infundat?)

Desi mergand intrerupt motorul nu  bate,zdrangane,zornaie....

Masina este un Golf 4 1.6 16V AUS din 2001.

Un pret estimativ si o recomandare de mecanic in zona Ploiestiului mi ar fi de altfel foarte folositoare.

Va multumesc si va rog sa mi iertati marimea postului.Zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm....daca a apucat sa desfaca pentru a incepe orperatiunea de segmentare,nu prea mai poti sa verifici mare lucru.Ce e sigur e ca 11 nu era o valoare a compresiei de speriat.Conditia era ca diferenta intre pistoane sa nu fie mai mult de 3 bari.

Trebuia pus un manometru pe traseul de ungere sa se vada presiunea exacta(la relanti si in turatie).Daca valorile dadeau ceva de banuit,incerca alt filtru de ulei(am intalnit dela filtru de ulei sa apara avertizarea de presiune a uleiului).Apoi data jos baia si verificat sorbul.Daca nu era infundat,verificata pompa(daca era cauzl se inlocuia).Totodata se putea observa uzura cuzinetilor de la biela(jocuri anormale,etc---dar ar fi trebuit sa "bata" motorul in timpul fctionarii)...

Vis-a-vis de problema cu tremuratul si aparitia missfireurilor initial bobina(sau fise)...daca persistau puteau fi injectoarele sau chiar supape ciobite(astea de obicei apar cu consum de ulei-fum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Sandulungu2007

Salut am si eu o problema la g 4 1.4 16 v axp dimineata pornesc masina toate bune si frumoase dar cand se incalzeste si apa e la 90 imi apare  becul de presiune ulei doar cand e sub 2000 de ture, daca depasesc peste dispare. Aveti idee de la ce ar putea fi, am schimbat ullei ,filtru si senzor presiune dar degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Uzura la cuzinetii de la arborele cotit. Poate sorb infundat sau pompa ulei rea.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sandulungu2007

Am de gand sa schimb si popmpa de ulei sapt asta. Trebuie sa caut sa o cumpar ma gandeam sa iau din dezmembrari una buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sandulungu2007

Te referi la cuzineti axiali de arbore si ce cuzineti sa iau motorul are 183000  am vazut ca sunt mai multe dimensiuno

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Masina: Golf IV 1.4 AXP (2001)

Problema: Se aprinde martorul de presiune a uleiului si da 3 bip-uri

Problema apare de obicei cand incetinesc dupa mers la viteza medie/mare (scad de la 100-120 la 40-60 km/h) sau in oras la mers bara la bara.

Din ce stiu sunt 2 senzori de presiune pentru ulei, iar cele 3 bip-uri ar trebui sa apara daca presiunea e prea mica la turatii mai mari de 2000, doar ca problema la mine apar exact invers. Martorul de presiune si bip-urile apara DOAR sub 2000 rpm, imediat ce accelerez si ajung la 2000+ rpm, martorul se stinge.

Niciodata nu se aprinde  martorul fara cele 3 buzzuri, tot timpul apar simultan. 

Niciodata nu s-a aprins martorul de presiune la turatii mai mari de 2000 rpm.

Am incercat si cu ulei 10w40, si 15w50, aceeasi situatie.

 

Vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea uleiului cu un manometru. Are zgomote ciudate la relanti ?gen lant? zornaiala ceva? Sorb ulei infundat sau pompa ulei uzata.Daca presiunea este buna senzorul sa nu fie cumva defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia in weekend pot ajunge sa verific presiunea la un service. Dar totusi, conform manualul de service si a documentatiei de la vw, buzzer-ul avertizeaza doar cand turatia motorului este peste 2000, atunci intra in functiune al 2-lea senzor de presiune. La mine problema e doar sub 2000, acolo unde senzorul care activeaza buzzerul nici nu ar trebui sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/5/2008 at 10:34 PM, likudio said:

Avand in vedere ca este deja o defectiune pe computerul de bord (si anume un martor aprins) cu siguranta va gasi.

S-ar putea totusi sa nu gaseasca! Si aici pot sa vorbesc si eu despre problema mea (daca se mai poate). Cand pun contactul, dupa cateva secunde mi se aprinde martorul rosu de la ulei acompaniat de un sunet, lumineaza intermitent pt inca 3-4 sec dupa care se opreste. Pornesc motorul, nu "zice" nimic, dupa ce trece de 2000 rpm, incepe sa se aprinda intermitent si ramane asa. 

Ca sa elimin problema senzorului si a presiunii (datorata de pompa sau de capilare), precizez ca am fost la mecanic, a masurat presiunea cu manometrul (1.8-1.9 la 2000rpm), dupa care a facut diagnoza (nici o eroare) si a urmarit parametrii in care lucreaza motorul (senzorul lucreaza, pentru ca arata valori un pic mai mici de 2 bari pe la 2000 rpm). Mecanicul a zis ca presiunea asta este buna chiar daca nu este exact 2bari la 2000rpm cum ar trebui. 

Concluzia lui a fost ca s-ar putea sa fie o problema intre calculatorul masinii si bord, dar asta e doar asa o teorie, pentru ca a tras concluzia asta in lipsa de alte explicatii.

Daca a mai intalnit cineva problema asta sau este pe aici cineva care cunoaste, as aprecia un mic sfat.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Am o problema la un golf 4 din 2001 (1.6 16v 105cp). S-a aprins in mers de 2-3 ori martorul de presiune la ulei, apoi am parcurs aproximativ 250 km fara probleme dupa care s-a aprins iarasi de 2-3 ori. Senzorul are mai putin de un an de cand a fost schimbat, iar nivelul in baie era in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 posibilitati :

- senzor prost sau cablaj senzor nu face contact bine pe undeva

- probleme la sorb-pompa ulei 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/18/2013 at 10:32, vios2308 a scris:

Am rezolvat problema , am schimbat semeringurile de la axele cu came (3 buc.) acum nu mai pierde ulei si nu mi-sa mai aprins martorul de presiune ulei .

Salut ! Fii amabil , imi poti spune cat era presiunea masurata cu manometrul inainte sa schimbi semeringurile de la axele cu came ? As si eu un G4 1.6 16V BCB  , am schimbat pompa de ulei , cuzinetii de pe biela , curatat sorb , schimbat ulei /filtru dar presiune tot e mica sus in chiulasa. 0.7-0.8 bar la relanti si 1.8 la 2000 rpm . Mai sus de 2000 rpm nu mai creste mult..pana in 2 bar.  Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...am si eu o problema cu martorul de la presiunea uleiului...sa va povestesc ce am patit poate imi da cineva un sfat sau o indicatie....unui prieten de al meu cu acelasi motor(1.6 16v) ii aparea in bord lamp de la ulei si m.a rugat sa.i imprumut ptr o proba senzorul de la presiune ulei...si l.a montat si tot ii aparea...dupa ce l.am montat inapoi pe masina la mine a inceput sa.mi apara si mie( nu mereu...cel mai des cand pun contactul..dupa ce pornesc dispare) si bineinteles acele 3 beep.uri enervante cu STOP oil pres.

Va rog sa imi dati un sfat ...ar putea avea prb masina? Sau e doar un "fault"? Mentionez ca pe tester nu imi arata eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. E normal sa iti apara martorul la punerea contactului si sa dispara dupa ce pornesti. Asa iti facea si inainte, dar nu ai observat tu.Plus ca masurarea presiunii se face numai cu motorul pornit.

2. Pe tester nu apare eroarea niciodata pentru ca nu e o eroare.

3. Povesteste in ce situatii iti apar cele 3 bipuri si STOP pe BC. Astea sunt singurele situatii care conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi aparea inainte....deci pun contactul..dispar toti martorii care trebuie sa dispara si apare lampita rosie stop oil pres.trei beep.uri...inainte nu aparea sigur...dupa ce pornesc nu mai scrie si nici nu mai apare lampa rosie...asta se intampla cel mai des...foarte rar se mai aprinde si in mers(stop oil pres...si imediat dispare)..multumesc ptr raspuns.

Modificat de Laurentiu_LWR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul nu a fost manevrat corect in special la strangere este posibil sa fie defect...unul aftermarket este in jur la 25 de lei(nu este o avere)il montezi si apoi vezi daca se mai aprinde sau nu ca sa stii ce ai de facut in continuare.Sa nu se inteleaga gresit eu nu recomand piese aftermarket doar o posibila rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!