Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

AM pus vag comul pe ea..aveti poze cu valorile care au iesit la scanare...curios e ca imi da aceleasi valori si cu mufa cuplata si cu ea decuplata la senzorul de presiune...citeste pe vag com presiunea din alta parte?post-10346-0-31086500-1302092866_thumb.jpost-10346-0-76683700-1302092879_thumb.jpost-10346-0-03088300-1302092891_thumb.jpost-10346-0-48441000-1302092922_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte curios intr-adevar. Am pus chiar si un topic separat pe aria motoare benzina pe subiectul acestui switch pentru ca si eu am o situatie ciudata. Imi scrie in vag-com oil.pr.2<min dar nu mi se aprinde becul in bord.

Oare are 2 switch-uri si asta sa fie switch2 si cel pe care il stim noi sa fie switch1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa gresesc, dar eu stiam ca exista un switch pentru nivel mic de ulei si un alt switch pentru presiunea uleiului.

Modificat de b4dy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gresesti...cel pentru nivel este pe baia de ulei...cel de presiune e sus pe chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati...de vreo 2 zile...nu mai apare pe bord mesajul tot timpul...pornesc...merg putin..stau la semafor ...se stinge...ajung la destinatie, opresc..plec...se aprinde iar, pe urma se stinge..are oare vreo legatura cu faptul ca ploua? sau semnalul de presiune are vreo legatura cu cel de la senzorul de nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are legatura cu nivelul. In conditiile in care presiunea este in regula, toate indiciile duc catre un senzor defect sau ceva cablaj defect. Poate faptul ca ploua si ca exista mai multa umezeala ajuta contactul prost si de aici sa nu mai faca tot timpul. Esti sigur senzorul nou este bun si pt modelul tau? Poate doar o inspectie ochiometrica a cablurilor nu e de ajuns. Poate ne zice cineva mai priceput daca se pot masura intr-un fel ca sa se vada daca si ajung acolo unde trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul este cumparat dupa seria de sasiu..are acelasi cod cu cel vechi. Firul care pleaca de la senzor(NEGRU-VERDE) merge direct in bord...l-am verificat cu aparat de masura e ok..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema o am si eu la passat. Daca scoti mufa din senzor vede lipsa de presiune si aprinde becul dar daca legi firul la masa ar trebui sa vada presune si sa nu se mai aprinda becul niciodata. Eu l-am legat la masa si nu s-a mai aprins deci nu sunt probleme de cablu sau cluster. Oare senzorii vin noi cu defecte? sau din anumite motive ramane pompa fara ulei?

Hai sa continuam discutia in aria de benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de ulei am patit aceeasi problema de 12 ori intro noapte de la Suceava la Pitesti si a trebuit sa opresc din 20 in 20 km, cum treceam peste damburi facea la fel si cu ulei nou.

Solutie schimbat senzor ulei -30 Ron montaj singurel .:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut... si eu am aceiasi problema cu presiunea / nevelul uleiului de motor... pe golf... dar interesant am observat ca doar atunci imi apare cand temperatura afara i peste 25 grade si motorul i la 90 grade... si ce am mai observat in plus ca daca o subturez sa zicem in treapta 2 sau 4 se aprinde iarasi martoru de presiune la ulei... si daca o turez se stinge... dar numai daca i foarte cald afara si nu tot timpul... pe timp urat si rece nu imi apare :dry:... sunt confuz... poate sa ma ajute cineva cu un sfat va rog...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca daca citesti de la inceput toate paginile gasesti sfaturi bune. Becul de presiune ulei se aprinde cand presiunea scade sub 0,4 bari aprox. Presiunea uleiului este facuta de o pompa de ulei miscata de motor. Uleiul este mai subtire la cald decat la rece. De aici poti deduce de ce la tine se aprinde becul de presiune ulei cand este cald si cand motorul este subturat. La turatii mari pompa de ulei se invarte mai repede, presiunea creste si becul se stinge. La fel daca este frig, uleiul este mai gros si presiunea mai mare.

Eu as incepe cu schimbatul uleiului si filtrului de ulei, apoi curatirea sorbului pompei de ulei daca nu se rezolva schimbarea senzorului de presiune, apoi schimbarea pompei, spalarea motorului pe interior,cuzineti noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test de compresie,ca sa fii sigur ca nu e din cauza uzurii excesive(multi km)+un ulei mai "gros" la cald.Presupun ca ai 5w30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul de compresie nu are legatura cu presiunea uleiului,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PAX ..ori uleiul este prea fluid(ce ulei ai bagat?),ori senzorul e defect si valorile date de el sunt destul de aiurea.Am mai auzit cazuri cu 5w30 la motoare cu vechime tot cu bec aprins-schimbat 5w40 si problema a disparut.La benzina 5w40 ..bec aprins..schimbare cu 10w40 problema disparuta.In mod normal cred ca e o problema din cauza uleiului daca tu confirmi ca face doar la temperaturi mari,daca era o problema interna a motorului;pompa de ulei etc nu avea simptomele astea si la pornira iti batea motorul si axa cu came.Mai exista o problema care duce de asemeni la fenomenul respectiv;sorbul pompei de ulei se cam infunda si optureaza din cauza impuritatilor din ulei.. cu trecerea timpului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un castrol de 5w40... ma gandesc ca i cum ai zis tu... i si vechimea motorului i sigurat.. am 216000 de km ceeea ce cred ca nu i adevarat pt ca masina :Driver: i din 99' :mellow: :eek: ... am fost si la mecanicu meu si o zis si el lafel, ca ar trebui schimbat uleiu' cu un 10w40... mersi mult de sfaturi ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea a fost verificata la un mecanic (de incredere) cu manometru...eu eram in masina nu am vazut presiunea dar cumnatul meu era cu mecanicul la motor si pe la 2000 de ture ajungea in jur de 3-4 bari. senzorul e schimbat cu unul nou. Am mai auzit astazi ca din cauza socului pe care l-a avut masina sa fie o problema din bord..o lipitura la rece ceva sa fi cedat..asta mi-a spus un mecanic de la audi...ramane sa vad si treaba asta... motorul merge rotund, nu face galagie nivelul la ulei e ok....ma gandesc sa dau jos baia si sa verific sorbul desi daca ar fi infundat...nu as avea presiune nu?

Ia vezi tu la senzorul de la baie, sa nu fii lovit in el. Legat de la soc, nu este vorba de nicio lipitura la bord. Scoti pur si simplu mufa de la centrala de ABS si pornesti masina. Garantez ca becul se stinge. Opresti, bagi mufa, si totul revine la normal. Doar daca nu e ceva la senzorul din baie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare!

Sunt un posesor al unui VW Passat 1.9 TDI - AVB (inj cu PD). Aseara in trafic, cam dupa 10km parcursi mi-a aparut pe afisaj (BC+) : "semnul pt. ulei + STOP! OIL PRESS! STOP ENGINE!", am tras pe dreapta, am oprit motorul. Nu m-am dus sa verific nivelul la ulei (stiam ca acum ~7000km am facut schimbul de ulei 'Castrol EDGE 5W40'), si am repornit motorul. Toate bune si frumoase, nu s-a mai aprins nimic in bord pana acasa (6km). Azi de dimineata m-am dus si am verificat nivelul la ulei, ce sa vad: aproape de 3 ori nivelul normal indicat pe joja. Hopa! ceva nu e in regula, ca nu mi-a pus nimeni peste noapte ulei in motor... Precizez ca era foarte, dar foarte subtire si de culoare normala dupa parerea mea... Pun mana pe telefon si sun la mecanic, ii explic prin telefon cum sta treaba iar el ma invitat la service. La service auzind motorul imi spune: motorina in ulei! ... De ce? Raspunsul lui: Injector busit, sau garnitura/garnituri duse. ... Pe tester nu spunea mai nimic decat probleme la injectie... A demontat capacul de la motor, motorina din plin... si unul cate unul afara cu injectoarele. Ca sa vezi ce garnituri frumusele avea ele, care culmea schimbate acum ~3000km toate 4seturi. Erau scobite, si vai de capu lor, guma de mestecat. Raspunsul: proasta calitate a garniturilor.

Am luat ulei, filtru si garnituri si acum astept sa ma sune sa vad rezultatul.

Nu va bazati direct pe: Contact imperfect, sau senzor defect! calculatorul masinii traduce parametrii incat stie ce spune! chiar daca a aparut un martor/afisaj si apoi a disparut si nu a mai aparut cine stie cat timp, ceva - ceva tot e, si trebuie verificat, nu de lasat ca ehhh asa a avut si ala si la el era senzorul. Asa credeam si eu, dar cazurile difera de la masina la masina si de la situatie la situatie!

Sper ca vin in ajutor cu acest post!

[poza e luata de pe net, in cazul meu martor ESP si ABS nu erau aprinse, doar afisajul BC+]

post-98614-0-68586800-1319197658_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!am si eu o pb asemanatoare si poate mi ai putea da vreun sfat!si mie mi s a aprins becul in bord;Stop motorul nu are ungere corecta iar dupa 2 min s a stins.am verificat uleiu si era la maxim.dupa inca o sapt mi s a aprins iarasi si nu mi s a mai stins si motoru facea un zgomot mai puternic ca de obicei.ce crezi ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul si apoi mergi la un service sa iti masoare presiunea.Sa nu ai probleme cu pompa de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 de km.Castrol 10W40.

Maine merg la un service dar vroiam sa stiu la ce sa ma astept .dc este grav.din cate am citit pe aici unii au platit si 3000 de lei....

dupa ce becu mi s a aprins prima data .am oprit motoru iar dupa repornire nu s a mai aprins delok timp de aprox 300 de km

i posibil sa fi busit ceva ca am mai mers cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mi-a aparut si mie eroarea Senzorul de ulei de culoare rosie si scrie Oil Press Stop Motor la bora 2.0 benzina 2003, faza e ca si motoru a inceput sa faca ca unul diesel . am oprit masina nu mai merg cu ea. Am verificat uleiul si nu este sub minim . Ce parere aveti ce ar putea fi ? Pompa de ulei?

Modificat de LUCI86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oil Press Stop Motor la bora 2.0 benzina 2003

Mi-au dat urmatoarele erori:

17734 Knock control, cylinder 2 - control limit reached

17735 Knock control, cylinder 3 - control limit reached

17733 Knock control, cylinder 1 - control limit reached

17736 Knock control, cylinder 4 - control limit reached

Poor quality fuel, Incorrect fuel, insecure engine

component, KS Incorrectly tightened/defective,

shield wiring open circuit, poor connection

Ce se poate face in acest caz? Nu zice nimic de ulei...

Ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina facea zgomot ca de diesel ca mergea cu detonatii. Cand mergi cu detonatii motorul se supraincalzeste, uleiul se subtiaza si probabil de aceea s-a aprins becul de presiune ulei. Oricum nu strica sa verifici presiunea.

Erorile vezi ca sunt de la knock control, adica senzorul de detonatii. Acesta cand simte detonatiile, trimite informatia la calculator care micsoreaza avansul. L-a micsorat cat a putut dar limita a fost atinsa si detonatiile tot nu au disparut.( nu auzi caraieli?). Detonatiile apar atunci cand frontul de ardere din cilindru loveste pistonul care este inca in urcare si ii da o contra puternica. El nu ar trebui sa mai fie in urcare in acel moment.

Eu pentru inceput as baga benzina f.f. buna si as vedea daca s-a modificat ceva. Asta si sugestioneaza testul. In rest, KS-senzor de detonatii, mufe, etc. La mine tot asa mergea cu detonatii dar numai la caldura si cand acceleram, si asa de vreo 2 ani. Acum am gasit ca termostatul de aer cald de la filtrul de aer ara blocat, si imi baga aer fierbinte dintre galeria de evacuare in filtrul de aer permanent. (nu numai la rece cum ar trebui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sau maine o duc la service. A vazut-o un mecanic si a zis ca el crede ca e pompa de ulei.. Acum sa vedem ..... Am incercat cu benzina buna , la inceput parca s-a simtit o schimbare in bine insa a revenit la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!