Jump to content

Presiune ulei - probleme


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Am patit o chestie ciudata azi... mergeam normal cu masina si dintr-o data a inceput sa piuie, mi s-a aprins martorul de ulei si pe computerul de bord scria MARE STOP!... am semnalizat ca sa trag pe dreapta, dupa cca 2 secunde a aparut pe computer Oil pressure. Stop motor!... Pana sa opresc de tot mesajul a disparut si de-atunci n-a mai aparut (am mai facut cam 20km cu masina de-atunci)... Am verificat nivelul uleiului si e OK. Any ideeas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a aparut iar... dar a disparut la max 2sec dupa aparitie (n-a mai apucat sa apara si al doilea mesaj). Nu stiu daca are vreo legatura dar a aparut prima oara in ziua in care am montat alarma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi a aparut iar... dar a disparut la max 2sec dupa aparitie (n-a mai apucat sa apara si al doilea mesaj). Nu stiu daca are vreo legatura dar a aparut prima oara in ziua in care am montat alarma.

<{POST_SNAPBACK}>

Ideea este ca poate sa apara si daca uleiul este la nivel bun ;)

Acuma, nu stiu ce sa-ti zic, dar daca intr-adevar sunt probleme de presiune ... este foarte naspa situatia ... Eu zic sa incerci un service autorizat care sa-ti puna diagnosticul ... daca intr-adevar ai lipsa de presiune sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca e dusa pompa de ulei (doamne fereste) aveti idee cam care-ar fi pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu stie nimeni nimic despre acest subiect? n-a mai patit nimeni ceva similar?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in caz ca e dusa pompa de ulei (doamne fereste) aveti idee cam care-ar fi pretul?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu stiu in ce masura te ajuta, dar in SOTE (adica pret de reprezentanta Germania fara TVA) pompa ta de ulei costa 94E. Nu prea inseamna mare lucru, insa, am avut tot felul de surprize cu preturile astea (e.g. un bord care costa 170E acolo, la PoRo e 12M... nesimtiti)

In ce priveste problema propriu-zisa, eu m-as duce rapid la un mecanic, dar banuiesc ca posibilitatile sunt:

- ulei insuficient

- filtru infundat

- senzor de nivel ulei (daca ai / exista)

- senzor de presiune ulei

- pompa

- altele mai rele (gen capilare infundate)

Poate sa incerci un schimb de ulei si filtru cu un motor flush inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul este suficient, am verificat si ras-verificat... schimb de ulei iar nu cred ca e nevoie, a fost schimbat acum 4000km si uleiul si filtrul... nu stiu ce sa zic, o sa trec astazi pe la service lui cwr sa-mi dea cu niste spray de contacte pe senzorul de presiune ulei si eventual sa-si dea si cei de-acolo cu parerea... daca apare din nou eroarea dup-aia, o s-o duc in service sa vad ce-i fac... mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut de mai multe ori problema asta in manute .....in 98% din cazuri buba era sorbul de la pompa de ulei prin care nu mai trecea nici macar un aculet ....de altfel daca vei merge la un service care e in mintile lui asta va fi prima cheste care ti-o vor propune ....demontarea baii de ulei pt. verificarea sorbului ....asta as face eu .....rezolvarea: sorbul ars vreo 30 min pana se carbonizeaza toata depunerea de pe el si apoi curatat temeinic ......ca sa fii impacat cu ideea ca ai facut tot ar trebui sa iei o presiune de ulei inainte de demontarea baii si apoi .....in cazurile avute de mine diferenta era de 3/4 bari ..succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la cwr, am dat cu spray de contacte pe senzorul respectiv, acum asteptam... daca mai apare probabil ca urmeaza demontare baie ulei + curatare sorb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Au trecut mai mult de 2 saptamani si n-a mai aparut, deci se pare ca intr-adevar era un contact prost. Cred ca se poate inchide topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre noi fie vorba defectele intermitente (intermitent ca aparea si disparea problema) nu sunt de obicei probleme mecanice ci electrice (de contacte de obicei dar nu numai). Deci eu nu as paria pe sorb sau pe filtru sau pe pompa de ulei. Cat despre capilare......nici atat. My $0.02 cum zic unii sau 2 bani ai mei :) :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Uite ca sunt 2 luni de cand am curatat senzorul si totul e ok. Sincer, nu ma asteptam sa se rezolve atat de usor/ieftin :cheers: Am incercat acelasi tratament si pt G62 care la fel are erori intermitente... asteptam sa vede daca da si acolo rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu vineri la un drum mai lung sa se aprinda martorul de ulei.

Comprtament : Se aprinde apoi dupa o perioada se stinge si tot asa. Nu pot sa spun ca se aprinde la o anumita turatie, sau ca tine un anumit interval de timp,

motorul trage bine. Ceea ce e clar e ca martorul se aprinde doar dupa ce motorul se incalzeste.

Ulei este destul, schimbat cam acum 5 kkm castrol slx LL

Vineri seara am oprit in Oradea si am gasit un service deschis unde i-am facut o diagnoza(nu vag-com) , dar nu erau erori stocate. Un mecanic a zis ca poate am prea putin lichid de racire. Desi nivelul nu era la minim, ieri venind spre timisoara am oprit si am adaugat niste apa distilata. S-a aprins din nou si cam 40 kkm a ramas aprins. In oradea am oprit cam 1 ora, si dupa ce am pornit a ramas stins.

Daca se mai aprinde ce ar trebui sa masor cu vag-com? Poate sa fie uleiul prea subtire? Sau chiar era prea putin lichid de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat acelasi tratament si pt G62 care la fel are erori intermitente... asteptam sa vede daca da si acolo rezultate.

<{POST_SNAPBACK}>

Idem si eu... Unde ai facut-o si cat te-a costat...? Cat timp a trecut de atunci si ce ti-a aparut la urmatoarea scanare...? Ca la mine a reaparut. Nu stiu exact de ce, am sters-o si mai astept putin si scanez iar (probabil sapt asta). Sper sa aiba dreptate andREI si sa fie doar vb de contacte, ca tot intermitent spune ca e eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut-o la service-ul lu' cwr si a fost 10ron. Nu am mai avut timp de-atunci sa scanez deci nici macar nu am sters vechea eroare inca, acum am masina in service ca sa repar capota. Ma ocup saptamana asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci mi-ai raspuns la o dilema. si anume ca doar aia de acolo sunt fara obraz, nu si cwr. si mie la fel mi-a zis la tlf, 10RON, cnd m-am dus acolo cwr nu era, au rezolvat-o aia dupa ce le-am spus ca sunt trimis de cwr de pe vwforum... si la sfarsit: "30 RON" ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, nasol... doar pt spray de contacte pe G62? ;) eu am vb cu cwr, i-am zis ca vin, baiat f de treaba. in plus m-am imprietenit si cu mecanicul de-acolo care mi-a facut si data trecuta treaba cu senzorul de la presiunea de ulei. (data trecuta m-a taxat tot 10RON si mi-a dat si un capacel d-ala mic pt capacul mare de la motor ca-mi lipsea :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu vineri la un drum mai lung sa se aprinda martorul de ulei.

Comprtament : Se aprinde apoi dupa o perioada se stinge si tot asa. Nu pot sa spun ca se aprinde la o anumita turatie, sau ca tine un anumit interval de timp,

motorul trage bine. Ceea ce e clar e ca martorul se aprinde doar dupa ce motorul se incalzeste.

Ulei este destul, schimbat cam acum 5 kkm castrol slx LL

Vineri seara am oprit in Oradea si am gasit un service deschis unde i-am facut o diagnoza(nu vag-com) , dar nu erau erori stocate. Un mecanic a zis ca poate am prea putin lichid de racire. Desi nivelul  nu era la minim, ieri venind spre timisoara am oprit si am adaugat niste apa distilata. S-a aprins din nou si cam 40 kkm a ramas aprins. In oradea am oprit cam 1 ora, si dupa ce am pornit a ramas stins.

Daca se mai aprinde ce ar trebui sa masor cu vag-com? Poate sa fie uleiul prea subtire? Sau chiar era prea putin lichid de racire?

<{POST_SNAPBACK}>

Salut,

Scuze ca imi faca quote eu singur(sau ar trebui sa deschid un topic nou?), dar ma streseaza problema asta mai ales ca in week end trebuie sa plec la cluj.

saptamana asta nu a mai aparut deloc, dar am facut doar drumuri scurte.

Daca mai apare ce ar trebui sa loghez?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu vineri la un drum mai lung sa se aprinda martorul de ulei.

Comprtament : Se aprinde apoi dupa o perioada se stinge si tot asa. Nu pot sa spun ca se aprinde la o anumita turatie, sau ca tine un anumit interval de timp,

motorul trage bine. Ceea ce e clar e ca martorul se aprinde doar dupa ce motorul se incalzeste.

Ulei este destul, schimbat cam acum 5 kkm castrol slx LL

Vineri seara am oprit in Oradea si am gasit un service deschis unde i-am facut o diagnoza(nu vag-com) , dar nu erau erori stocate. Un mecanic a zis ca poate am prea putin lichid de racire. Desi nivelul  nu era la minim, ieri venind spre timisoara am oprit si am adaugat niste apa distilata. S-a aprins din nou si cam 40 kkm a ramas aprins. In oradea am oprit cam 1 ora, si dupa ce am pornit a ramas stins.

Daca se mai aprinde ce ar trebui sa masor cu vag-com? Poate sa fie uleiul prea subtire? Sau chiar era prea putin lichid de racire?

<{POST_SNAPBACK}>

Ce culoare se aprinde martorul de ulei: galben sau rosu? Galben inseamna ca nivelul de ulei este la minim, rosu inseamna ca nu ai ulei si nu prea mai ai voie sa mergi. Eu baniesc ca senzorul de la ulei face un contact imperfect, ai putea sa curati contactele de la senzor sau sa il schimbi. Mai multe detalii nu stiu sa iti dau (cum se face operatiunea).

Tu ai facut o chestie tare naspa. La Golf nu se pune apa distilata in nici o situatie. In instalatia de racire ai antigel G12 si numai din ala ar fi trebuit sa pui. Acum iti recomand o schimbare pentru tot lichidul de racire ca tot vine iarna si sa nu ai probleme cu inghetul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul e rosu,

AM pus apa distilata cam 100 ml deoarce nu am gasit g12.

Unde e senzorul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum deschizi capota jos, in fata grilei. inainte de capacul mare al motorului. nu stiu cum sa-ti explic exact, poate fac o poza azi-maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum deschizi capota jos, in fata grilei. inainte de capacul mare al motorului. nu stiu cum sa-ti explic exact, poate fac o poza azi-maine.

Mi-ar fi utile niste poze

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

iar a aparut porcaria aia de eroare... tot cand are ea chef apare si sta cateva secunde... am facut azi comanda la augsburg de senzorul de presiune a uleiului. sper sa fie asta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare... uleiul cand e motorul rece este evident mai vascos iar cand se incalzeste motorul devine lichid... cand exista presiune mai mare? ma gandesc ca pompa de ulei creeaza mai greu presiune intr-un unei mai vascos, dar el fiind mai vascos nu are automat o presiune mai mare... imi dau seama ca suna aiurea exprimarea, nu stiu cum sa zic clar... se prinde careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ice_2k, daca te ajuta cu ceva poti sa-ti spun ceva din experienta mea mai veche, e drept de benzinar, si care ar putea fi utila in context.

Dupa cate stiu presiunea uleiului aratata de senzori poate fi mare cand uleiul e rece, dar vascozitatea fiind crescuta, ungerea nu e prea buna in aceste conditii.

Din acest motiv, tot dupa cate stiu, motorul nu trebuie exploatat decat la sarcini mici-moderate pana cand uleiul ajunge la temperature optima. Aceasta ar trebui sa se intample cand temperatura uleiului ajunge cam la aceeasi valoare cu cea a lichidului de racire.

Pentru o ungere cat mai buna vascozitatea uleiului e bine sa se incadreze in limite cat mai largi dpdv al normelor SAE; adica 5 sau chiar 0 pentru porniri iarna la rece si 50 sau chiar 60 pentru explotarea in regim sport (caz in care pot fi necesare si radiatoare de ulei pentru ca temperatura uleiului sa nu se ridice la valori prea mari – am avut si 120 grade la dacie - si ungerea sa fie astfel compromisa).

Cred ca dupa ce schimbi senzorul o sa te poti edifica mai usor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!