Jump to content

Alimentare gresita


Vizitator
 Share

Postare recomandată

O prietena a pus la Ibiza 1.2 HTP motorina in loc de benzina, cam 30 litri, din neatentie. Nu ma intrebati cum a reusit, din cate stiu, capatul pompei de motorina are diametrul mai mare decat cea de bezina, tocmai pentru a evita asemenea situatii. A mers cu masina cativa km, dupa care motorul a inceput sa tremure puternic si sa nu se mai tureze. M-a sunat, insa nu mi-a spus ca a bagat motorina in loc de benzina, eu presupunand ca e vorba de o bobina de inductie. A ajuns in service la Porsche Bucuresti Vest tractata de altcineva, masina era oricum programata pentru vopsitul catorva elemente de caroserie.

Mecanicii de la Porsche si-au dat seama imediat ca s-a alimentat cu motorina in loc de benzina, avand in vedere ca langa buson erau urme de motorina. I-au spus ca o consta 450 RON, insa nu i-au spus si ce se schimba. In afara de golirea rezervorului si schimbarea filtrului de benzina, se curata cumva si injectoarele?

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Capul pompei de motorina este mai mare doar la pompele cu debit marit (cele pentru camioane). De regula fiecare benzinarie are si un asemenea cap. Insa restul sunt identice ca marime.

2. In afara de golirea de continut (motorina) nu prea vad ce ar fi de facut la injectoare.

3. Probabil ca, pe langa injectoare, intreg sistemul trebuie sa fie golit de motorina (pompa, conducte), altfel toata va ajunge in motor.

4. Daca ajuta cu ceva, greseala inversa (benzina in loc de motorina) s-a discutat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am gasit multe topic-uri in care s-a discutat despre alimentarea cu benzina la motoarele diesel, insa, din pacate, nici un topic in care s-a discutat despre alimentarea cu motorina la motoarele pe benzina. Ma gandesc ca ar trebui schimbate si bujiile, oricum masina are 60.000 km, era programata o revizie completa, inclusiv schimbarea bujiilor.

Ma gandeam la curatarea injectoarelor avand in vedere ca motorina are alta consisenta decat benzina si e mai grasa.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit pana acum despre inlocuirea filtrului de combustibil daca tot s-a alimentat gresit...crede-ti ca nu este necesar sa fie si el schimbat dupa o greseala de genul acesta?

De ce anume zic asta?

Pt. ca daca se punea benzina peste motorina din rezervor... se observa ca masina nu prea mai lua viteza( peste 60-70 km/h).

La cei care ar pune motorina peste benzina nu s-ar observa nici o problema de genul acesta, ori asemanatoare?

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact ce se intampla, insa in cazul masinii de mai sus, motorul nu se mai tura deloc si tremura rau, deci problemele sunt mai mari in cazul alimentarii cu motorina in loc de benzina. In plus, motorina e mai densa si sunt sigur ca filtrul de benzina s-a cam infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam la curatarea injectoarelor avand in vedere ca motorina are alta consisenta decat benzina si e mai grasa.

Nu vad nici o problema in faptul ca motorina are alta vascozitate si este mai uleioasa. Daca injectoarele (impreuna cu tot sistemul de alimentare) se golesc de motorina, cred ca este suficient. Benzina degreseaza destul de repede. Oricum raul a fost facut, faptul ca mai raman ceva urme de motorina ce va fi ulterior spalata de benzina nu este un capat de tara.

In privinta filtrului, si eu as opta pentru inlocuire - chiar daca nu cred ca s-a infundat ci doar imbibat cu motorina. Insa oricum se umbla la filtru pentru golire - atunci de ce sa nu fie operatiunea completa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a inlocuit deja filtrul de benzina si cam atat, in afara golirii rezervorului de motorina. Ar fi totusi interesant de discutat care sunt efectele asupra motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc

la alimentarea cu motorina in loc de benzina trebuie sa se testeze si uleiul daca nu cumva a ajuns motorina in ulei.Filtrul ar trebui schimbat...restu nu stiu ce sa zic....sa nu fi afectat si canistra de carbon si clapeta de acceleratie....trebuie curatat tot ....deci e ceva de munca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am citit pana acum despre inlocuirea filtrului de combustibil daca tot s-a alimentat gresit...crede-ti ca nu este necesar sa fie si el schimbat dupa o greseala de genul acesta?

Se curata tot , rezervor , conducte , injectoare , interior cilindrii motor , filtru combustibil ... esapamentul se curata singur .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce legatura are carburantul gresit cu clapeta de acceleratie la un motor pe injectie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata tot , [...] interior cilindrii motor , [...]

Ce intelegi prin curatarea interiorului cilindrilor motorului? In ce ar consta operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi prin curatarea interiorului cilindrilor motorului? In ce ar consta operatiunea?

Demontarea bujiilor si invirtirea in gol a motorului cu electromotorul citeva minute ( 4-5min )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!pot sa va spun ca am patit-o si eu ..am fost la un P****M un angajat sa oferit sa imi alimenteze eram putin garabit si am zis OK ,iam spus suma si cuvantul benzina,am platit si am .taiato.am mai mers cu aproximatie 3 km dupa care a inceput calvarul .am cezut k am nimerit o benzina proasta dar vazand dupa ce am avut ghinionul de a merge asa 50 de km ca scot un fum negru dens si un miros urat mi-am da seama k este motorina cu benzina.am golit tot rezervorul siam alimetat cu o benzina c cifra octanica mai mare dar tot se manifesta urat motorul,asa ca fratilor puneti-va singuri carburant.Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!