Jump to content

prin apa cu masina...


C.T.C.
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor....astazi am vrut sa pornesc masina dar am avut placuta surpriza sa constat ca nu vrea...din prima :( lucrul asta nu mi sa mai intamplat pana acum dar insistand mai mult a luat-o din a 4-a incercare.Toate bune,am zis...si am plecat.La intoarcere acelasi fenomen ciudat [pt. mine]...a 6-a cheie ;) asa ceva nu se poate si gandindu-ma ce s-ar putea intampla,mi-am amintit ca aseara cand se pornise potopul, am traversat un ''lac artificial'' ce imi bara drumul catre destinatia mea...apa era undeva la nivelul jantei [aprox].Intrebarea mea este: credeti ca am luat apa pe undeva,sau...

10 x

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este sigur ca are legatura cu apa.

fa procedura stsndard de verificare:benzina,scinteie.

daca electromotorul invirte bine tre sa cauti defectul in alimentare cu benzina sau electrica(delcou,bobina,bujii)

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

super faza...cineva mi-a spus k de vina ar fi bendixul ;) ...cica ar fi luat apa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e bendixul ,auzi ca electromotorul se invarte(in gol) si motorul sta pe loc asa sa intamplat la tine? daca e asa atunci are dreptate daca nu atunci a spus o prostie(taximetristii sunt multi si cand au un defect se sfatuiesc intre ei si vin cu lectia invatata :) atunci poti sa auzi toate tampeniile la care nici nu visezi... :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e bendixul ,auzi ca electromotorul se invarte(in gol) si motorul sta pe loc asa sa intamplat la tine? daca e asa atunci are dreptate daca nu atunci a spus o prostie(taximetristii sunt multi si cand au un defect se sfatuiesc intre ei si vin cu lectia invatata  ;)  atunci poti sa auzi toate tampeniile la care nici nu visezi... :P )

<{POST_SNAPBACK}>

da,ai dreptate...electromotorul invarte in gol si motorul sta.Ce se poate face in cazul asta?Sa astept sa se usuce de la sine? :P

(sfaturi de la omu' cu ''bendixul'')

___________________________

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la aia mai zgarciti le dau cu diluant in bendix(se toarna si se rasuceste) dar merge relativ putin (e ca frectia la piciorul de lemn :( ) ,cel mai sigur tre schimbat e in jur de 100 de ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la aia mai zgarciti le dau cu diluant in bendix(se toarna si se rasuceste) dar merge relativ putin (e ca frectia la piciorul de lemn :( ) ,cel mai sigur tre schimbat e in jur de 100 de ron

<{POST_SNAPBACK}>

k...deci imi sugerezi sa schimb bendixul?Adik nu isi mai face treaba cum trebuie in starea lui de acuma,sau o mai duce dar nu foarte mult....Am inteles ;) ...o ultima intrebare :cu 100 RON il iau nou sa SH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) am fost atentionat in privinta preturilor...de moderatori :D dar cred ca nu e un secret ...si eu am fost pe la bucuresti si sunt convins ca nu gasesti sub 100 ron(mama ce preturi sunt in capitala la tot in modul general) aici la noi se poate lua la aprox 70 ron (magazinele le aduc din ungaria si totul e mult mai ieftin acolo:3500 forint x 144 = vreo 50 ron :D + adaosul lor ,aprox 70 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult pt. toate sfaturile date,nici nu stii cat de mult m-au ajutat... :D si daca mai ai drum prin Capitala da-mi de veste, poate ... :) ...

Modificat de Bizonul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se intampla acceiasi problema....uneori cand e motorul cald electromotorul invarte in gol....dar o ia la a 2a sau a 3a cheie. Cand e motorul rece nu am nici o problema. Am fost la un electrician si mi-a spus ca un bendix nou costa cam un mil + manopera (cam 3-4 sute de mii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, cand va comandati bendixul trebuie sa stiti seria si producatorul ELECTROMOTORULUI, pt ca difera de la masina la masina, chiar daca sunt acelasi model, acelasi an, si nu se poate determina dupa seria sasiului.

Deci trebuie demontat electromotorul, luate seriile de pe el, cu seria in mana cumparat/comandat bendixul (care costa 80-110 RON) si apoi dus la mecanicul de kartier sa-l skimbe (manopera 30-50 RON).

Cu ocazia acestor operatiuni se recomanda atat schimbarea periilor, cat si a bucselor din electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi s-a intamplat sa nu mai impinga bendixul din cauza ca nu era furca unsa.

S-a pus praf de la carbuni pe ea si era frecarea mare. Dar nu mai invartea de loc.

Bendixul era nou, deci nu avea probleme. Dupa ce am uns n-a mai facut nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie, cand va comandati bendixul trebuie sa stiti seria si producatorul ELECTROMOTORULUI, pt ca difera de la masina la masina, chiar daca sunt acelasi model, acelasi an, si nu se poate determina dupa seria sasiului.

Deci trebuie demontat electromotorul, luate seriile de pe el, cu seria in mana cumparat/comandat bendixul (care costa 80-110 RON) si apoi dus la mecanicul de kartier sa-l skimbe (manopera 30-50 RON).

Cu ocazia acestor operatiuni se recomanda atat schimbarea periilor, cat si a bucselor din electromotor.

<{POST_SNAPBACK}>

da asa este dar sunt unele care se poate citi direct pe masina(pana gaseste omul bendix poate umbla cu masina altfel... :P ), la acest electromotor tre sa fie 10 cifre bosch 0001 +inca 6 cifre :banghead: ,eu recomand doar in plus schimbarea bucselor si nicidecum a periilor(decat daca au ajuns la sarma) deoarece inca in romania periile se cositoresc si la un frig bun da romanul vreo 10 chei si se topeste cositorul fapt care duce la intepenirea periilor si bineanteles la inca o schimbare si inca o manopera :o ,asa ca periile care sunt chiar la jumate si sunt sudate din fabrica tre lasate ca merg inca cel putin un an :huh: ,eu spun asta deoarece fac cam 1 electromotor la 2 zile si am vazut ce e trainic si ce nu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este dar sunt unele care se poate citi direct pe masina(pana gaseste omul bendix poate umbla cu masina altfel... :P ), la acest electromotor tre sa fie 10 cifre bosch 0001 +inca 6 cifre :banghead: ,eu recomand doar in plus schimbarea bucselor si nicidecum a periilor(decat daca au ajuns la sarma) deoarece inca in romania periile se cositoresc si la un frig bun da romanul vreo 10 chei si se topeste cositorul fapt care duce la intepenirea periilor si bineanteles la inca o schimbare si inca o manopera :o  ,asa ca periile care sunt chiar la jumate si sunt sudate din fabrica tre lasate ca merg inca cel putin un an :huh:  ,eu spun asta deoarece fac cam 1 electromotor la 2 zile si am vazut ce e trainic si ce nu :D

<{POST_SNAPBACK}>

ai perfecta dreptate,asa am observat si eu.cositorit nu prea tine,mai alas la taxi,care porneste de zeci de ori/zi.

nu stie nimeni cu ce s-ar putea suda periile noi de suport?eu caut o metoda de mult timp,dar n-am gasit nici o metoda ca lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor,si-a revenit :flower: ...se pare k nu a fost o problema asa de grava dar mi-a dat ceva batai de cap :banghead: ... insa pe viitor voi avea mare grija in ce ape ma scald :salut: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!