Jump to content

Tuning arcuri......Merita?


matlyxx2
 Share

Postare recomandată

vreau sa schimb arcurile cu unele H&R pentru a reduce garda la sol cu 30 mm

cei de la magazinul tuning mall mi au spus ca taria suspensie nu se modifica (nu as vrea sa fie si mai dura).

este o idee buna? ce dezavantaje or sa fie?

pretul este de 8 mil pentru cele 4 arcuri si cred ca i ar sta mult mai bine putin mai lasata

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Romeo23

Nu stiu pe unde ai tu baia de ulei.. daca era diesel (care o cam au in fata motorului si f f f f jos...)... in 2 sapt maxim cumparai alta baie de ulei :icon_thumright: dar depinde si de tine acum.. daca ai sau nu ai grija... in fine.. urcatul de borduri ocazional.. poti sa-ti iei adio... teoretic ar trebui sa-ti iei si alte amortizoare.. cu o cursa mai scurta... facute special ptr asa ceva.. ptr ca din cate stiu eu (si nu cred ca ma insel), amortizoarele pe care le ai acum nu ar merge cu arcurile alea.. fiind f scurte vor lucra prost .. si ti le omori singur... singurul avantaj ar fi design-ul... eu unul nu mi-as face asa ceva.. am suspensie sport acum si vreau sa mi-o mai inalt.. ca dau cu scutu la mine pe strada in 3 locuri si nu e ca n-as fi atent..dar e deranjant.. pur si simplu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

majoritatea (specialisti, vanzatori si utilizatori) spun ca arcuri cu -30mm(40mm) nu reduc durata de viata a amortizoarelor. O reducere mai mare a garzii presupune si schimbarea amortizoarelor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Romeo23

In fine.. fiecare cu parerea lui.. Bilstein are o linie speciala de amortizoare exact ptr acest set de arcuri.. Bilstein B8 sunt facute sa fie atasate exact arcurilor H&R sau Eibach sau Weitec... etc... in prospectul lor scrie f clar ca sunt facute special si setate ptr a lucra cu arcurile de -30 de mm fata de cele stock...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb prin tel si am precizat ca vreau sa mai cobor masina fara a intari susp

ei mi au zis ca cea mai ieftina solutie e schimbarea arcurilor

in ceea ce priveste baia de ulei sau urcatul pe borduri nu ma deranjeaza pt ca sunt f atent, iar bordurile oricum nu le excaladez.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vb prin tel si am precizat ca vreau sa mai cobor masina fara a intari susp

ei mi au zis ca cea mai ieftina solutie e schimbarea arcurilor

in ceea ce priveste baia de ulei sau urcatul pe borduri nu ma deranjeaza pt ca sunt f atent, iar bordurile oricum nu le excaladez.

ms

Daca tot vrei sa faci o prostie , nu schimba arcurile , tai din ele o jumatate de spira cu flexul ( la capatul unde sint scaunele de cauciuc ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Sa nu faca o prostioara, ci o mare prostie ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'lucian.1950' inca se crede prin 1950....ani de marete realizari !

Cred ca nici cei care au Dacii 1300 nu mai fac asa ceva!

Isi cumpara chiar si ei arcuri mai tari decat aveau anterior!

In plus ...daca taie arcurile originale....pierde arcurile definitiv si cand se satura de garda mica la sol , ce face?sudeaza o spira?

p.s.

vrei o modificare?

modifica ceva:

alte arcuri ...alte amortizoare...etc.

dar nu amortizoare" scurtate"( oare se poate?)...arcuri scurtate!

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am trecut la jante de 18" ma tot gandesc si eu cum sa cobor masina un pic.

Schimbarea arcurilor a fost prima la care m-am gandit si daca nu vrei sa renunti la confort nu vad nici o problema sa-ti pui.

Eu am trecut pe jante de 18 pt stabilitate si ma gandesc serios la o suspensie OEM de GTI sau Cupra care imi va rezolva si coboratul masinii si stabilitatea care o vreau eu.

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am arcuri KW pe Cupra care coboara garda la sol cu -30mm si nu am nici o problema, masina e putin mai rigida ca inainte si de aspect nici nu se poate compara :icon_thumright: Am aproape 40.000 km si telescoapele nu au patit fix nimic. Si la fel si la fosta masina cu arcuir H&R, dupa 42.000 km, telescoapele stoc nu aveau nimic. Acum daca tu esti obisnuit sa o rupi in gropi e altceva, dar daca ai grija nu pateste nimic.. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am arcuri KW pe Cupra care coboara garda la sol cu -30mm si nu am nici o problema, masina e putin mai rigida ca inainte si de aspect nici nu se poate compara :D Am aproape 40.000 km si telescoapele nu au patit fix nimic. Si la fel si la fosta masina cu arcuir H&R, dupa 42.000 km, telescoapele stoc nu aveau nimic. Acum daca tu esti obisnuit sa o rupi in gropi e altceva, dar daca ai grija nu pateste nimic.. :)

sal bebeee

crezi ca se poate sa ne luminezi dilema si sa pui o poza cu masina ta mai coborata?

ms, ar fi de mare ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!