Jump to content

intrerupe in mers


marius_16V KR
 Share

Postare recomandată

marius_16V KR

fratilor un prieten bun are o problema la un golf de 1.3 injectie multipunct masina e din 90 si intrerupe in mers !!!oare ce sa fie pompa de benzina e exclus au fost schimbate ambele !s-a mai comfruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alta bobina sau alt modul aprindere.....si ..curata delcoul cu un spray de contacte(in interior)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot injectie multipunct am si eu , dar la mine e alta problema ,cand e motorul rece pana-n 90 grade masina trage foarte bine ,

dar cand se incalzeste trage greu de tot parca merge infranata. Poate stie cineva ce sa-i fac ca daca ma duc la un mecanic

sigur schimb jumate de masina si tot la fel face. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea fiind mai cald am schimbat kitul de ambreiaj ,bujiile,toate filtrele si uleiul la motor

si problema tot persisata, adica trage greu motorul la cald .

O sa-i schimb senzorul de apa ,bobina de inductie ,si inlocuiesc si uleiul de la cutie si sa-i

curat injectoarele poate isi revine :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_16V KR

curios si prietenul meu azi schimba ambreajul si apoi mai vedem ce are

posibil oare sa intrerupa de la senzorul de apa?n-as crede astea de 1,3 au senzor de detonatii oare?n-ar putea fii din ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios si prietenul meu azi schimba ambreajul si apoi mai vedem ce are

posibil oare sa intrerupa de la senzorul de apa?n-as crede astea de 1,3 au senzor de detonatii oare?n-ar putea fii din ala?

Are senzor de apa care daca e decalibrat da informatii gresite la ecu .

Si la mine smucea in mers , dar la mine era capsula de vacuum de pe delcou stricata , si eu am schimbat tot delcoul

si n-a mai facut figuri de atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La acest tip d problema ma incadrez si eu cu G2 1.3 carburator cu soc automat dublu camera.

porneste greu(adik nu se declanseaza socul automat ) si cand se incalzeste motorul "moare'.

I-am schimbat si eu delcoul cu totul deoarece imi curgea ulei prin el,parca nu mai moare asa repede in mers,dar tot se opreste dupa un drum mai lung,iar in rest imi dardaie masina fffff tare in relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

intreruptul in mers e de la senzorul de temperatura, cel albastru, am schimbat si eu vreo 4 buc pana am gasit unu bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intreruptul in mers e de la senzorul de temperatura, cel albastru, am schimbat si eu vreo 4 buc pana am gasit unu bun

Ce marca de senzor ai pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema s -ar putea sa fie alta, o luam de la simplu la complex

Am patit la fel si eu- firul de masa de la baterie era intrerupt!! Verifica de asemenea contactele de la baterie sa nu fie f oxidate, corodate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa imi spun si eu offul ca sincer am ajuns la capatul rabdarii : la un 1.8 8v 107 hp mi se intampla beleaua sa nu imi mearga bine motorul exact cand am mai mare nevoie de el , adik zilele astea trebui sa ajung la RAR sa termin cu recarosarea si imi vor face si ITP'ul acolo... adik merge super bine si apoi deodata se schimba mersul si merge in 3 iar dupa ce se chinuie putin moare. Am schimbat asa : admisie completa , delco , fishe , bujii , baterie . Alternatorul incarca 14,5 , sincer nu mai stiu ce sa ii fac la motorul asta ca ma baga in pamant . Rugamintea mea ar fi ca daca are cineva din bucuresti motor ca al meu sa imi imprumute si mie 10 min debitmetrul ca sa elimin si posibilitatea asta , apoi pot sa pun linistit ciocanul pe el ca nu mai am rezolvare. Alte idei mai are cineva?

PLS HELP !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si masele ( - ) de pe caroserie si motor, pot sa apara si de acolo probleme. ar mai fi de verificat si sonda de apa care da semnalul la injectie, si de-acolo iti poate inneca admisia cu benzina si sa mearga prost motorul..

oricum intai verifica - , e primul lucru si cel care nu necesita $

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fratilor am si eu o problema similara, sper sa fiu on topic.

Am luat acum un golf IV 1.4 benzina 16 v din 2002 si masina a iesit bine pe tester, mi-au evaluat motorul ca fiind ok pt varsta masinii. Acum intervine problema TRAGE IN HOPURI. in turatii mici de la 2000 pana la 2500 imi da vreo 3 hopuri destul de fine. Daca ii dau mai nervos de la inceput nu face asa, merge rotund. Mecanicii mi-au zis ca asa au ele boala asta, ca ar fi o problema de soft si ca as putea sa ii schimb softul cu un altul original (500 euro) sau cu unul mai "neoriginal" 250 euro.

Insa mi-au spus ca exista riscul ca problema sa nu se rezolve. Rog un ajutor de la cei care s-au lovit de aceasta problema, deoarece mecanicii mi-au zis sa o las asa, dar mi se pare ca se chinuie un pic la acceleratie, ar vrea sa se duca dar ceva o opreste.

Interesul e sa merg cuminte cu ea nu sa o alerg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune te rog intrebarile pe aria de golf 4, aici la aria de 1 si 2 mai greu o sa gasesti raspuns pentru problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare oameni buni.Mi-am cumparat si eu acum un an un Golf 2 fabricat in 86 cod motro MH,aprindere electronica,carburator dublucorp 2e3.De ceva vreme a inceput sa imi intrerupa in mers.Am crezut ca o fi ceva gunoaie in carburator,asa ca l-am dat jos si dupa o baie buna in decarburol si suflat cu aer,schimbat filtrele l-am montat la loc si facut reglajele necesare ca la carte(manualu Haynes,descarcat in prealabil),toate bune si frumoase,motoru parca mergea altfel.Intre timp am mai scimbat si bujiile cu unele noi (denso) si am cumparat tot odata si un capac de delco pt rezerva.La un moment dat incepuse sa intrerupa iar ,dar cum spuneam nimic grav.Am zis ca poate o fi apa prin benzina asa ca nu incercat cu benzina de la alta staie.Tot asa a continuat sa faca.Acum vreo 4 zile in timp ce veneam de la serviciu, la un moment dat se opreste de parca ar fi ramas fara alimentare.am trs-o pe dreapta si m-am apucat de cautat defectu.Mai pe scurt benzineste da nu scanteieste.Dupa vreo cate curatiri de contacte si mufe tot nimi,am schimbat fisa centrala cu a unui coleg si a pornit.Buuun mi-am zis eu,am gasit buba si am plecat cu ea acas.Vreo 2 zile a mers ca ceasu,pana aseara cand sa plec de la lucru cand o apucat-o iar bazdaganiile.schimbat fisa din nou ,nimic,curata iar mufe,nimic,testa elecrovalva-buna .Am incercat bobina pe masina unui preten si era buna,pus capac de delco nou si tot nimic.testat cu alta bobina si tot nimic,curatat mufa de la aprinderea electronica si delcou -tot nimic.Dupa vreo cateva incercari nereusite tot nu dadea scanteie,mai misc eu de fire pe acolo ca nu mai stiam ce sa ii fac si de unde sa iau alt modul de apridere nu aveam la ora aia.Pana la urma dupa vreo 2 ore de chin si stors creierii a pornit la sfert.Acum zic eu ca ori ceva nu face contact cum trebuie(vreun fir intrerupt ) ori modulu de aprindere e pe duca(cam ce simptome ar avea?).Are vreun releu prin tablou care are legatura cu aprinderea?

Instalatia electrica nu stiu exact care e C1 sau C2(la cesurile de bord am doua mufe)

Culmea ca merge ca ceasu o perioada apoi o apuca si vreo 2 ore indiferent de ce i-as face nu vrea sa porneasca.

Vreo idee ceva ?

Poate sa fie modulu de aprindere electronica?Cum pot sa il masor? :icon_idea: :banghead: :question:

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e din 86 masina, atunci ai instalatie CE1.

Situatia asta apare doar la cald ? Sau ai patit si la rece ? E posibil ca una dintre componentele de aprindere sa faca figuri cand se incalzeste (e doar o idee).. si e nasol sa-i dai de cap daca doar o testezi pe alta masina fara sa o lasi sa vezi daca se reproduce..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura data nu a vrut sa porneasca la rece,in rest numai la cald

ultima data a pornit la sfert si am mers cu ea vreo 50 m apoi a murit,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca doar 50m a mers atunci nu a apucat motorul sa se incalzeasca.. deci si la rece face la fel. Eu am incercat sa aflu prin intrebarea respectiva daca nu cumva apare din cauza supraincalzirii vreunei piese. Dar avand in vedere ca s-a intamplat la timp asa scurt dupa pornire, atunci e clar ca nu are legatura cu asta.

Cand intrerupe, ce anume se intrerupe ? doar moare motorul, sau iti cade si curentul pe ceasuri ? Chiar dupa ce cade, cand dai la cheie ce se intampla ? Invarte bine ?

Studiaza prima data chestiile simple, vezi in primul rand cum e masa la caroserie si la motor, ca daca nu e buna, e posibil de acolo sa taie curentul..

Porneste masina.. si la relanti misca mufele de la aprindere, bornele, masele, si vezi daca nu intrerupe din cauza vreunui contact imperfect..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

moare doar motorul,ceasurile se aprind normal,la automat invarte bine,taie doar curentu de la bujii.am incercat cu alta fise centrala,capac de delco nou,alta bobina,, tot bordu,semnalizari faruri ,claxon functioneaza normal.Nu am avut la mine un aparat de masura sa vad ce tensiune vine la bobina(asta daca mai venea ceva atunci) asa ca am incercat cu un bec si nimic,niciun impuls macar,am luat plusu la bobina de pe baterie si tot nimic,bobina mea am pus-o pe alta masina si am mers cu ea si se comporta bine.posibil sa nu faca masa pe undeva cum zici tu sau sa fie contactu electric de vina.in ultima vreme am cam avut probleme cu contactu mecanic(nu mai puteam sa scot cheia din el) si i-am dat cu wd-40(asta l-am avut la indemana)sa fi ajuns si pe la al electric wd-40.da de intrerupt in mers ma facea ea si inainte da nu asa ca acum.ma duc azi la un meserias sa vedem daca ii dam de cap. :( :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poate fi inlocuit un delcou ,modelu ce se monteaza pe chiulasa, de golf 2 cu unu de golf 3? Am vazut ca arata cam la fel.Se pare ca una din problemele intreruperi in mers ar fi senzorul hall din delcou si cum senzoru al mai ieftin e vreo 250 lei ma gandeam sa schimb delcou cu unu de g3(de asta as putea face rost mai repede si mai ieftin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica mufa care intra in delcou...curata foarte bine, strange-o putin sa faca bine contact si curata si la delcou.

Incearca sa dai jos instalatia de la aprindere , si sa verifici continuitatea firelor (sunt 6 fire decat)

Modulul de aprindere este indestructibil.

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma se pare ca buba era senzoru din delcou. Am schimbat delcou cu unu de golf 3,al meu era uzat si nu mai lucra cum trebuie . Partea mai putin placuta e ca asta nu are avans vacumatic cum avea cel vechi,dar merge si asa destul de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut baieti , am si eu problema cu un golf 2 motor 1.3 injectie multipunct ... si masina nu mai merge pe benzina ... debidmetrul de aer este stramb ... aveti idee unde gasesc si eu un debidmetru de aer .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!