Jump to content

LCR 2010


eddie

Postare recomandată

Anul trecut dar nu mai stiu exact cand, sa fie septembrie-octombrie cred...oricum si ce sa intelegem de aici? ca lcrul nou nu are 265cp? are 290-300? asta si in rodaj cand nu e motorul lasat de tot...dubios oricum :D

Link către comentariu
  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    36

  • Bogdan_wrc

    14

  • GtSport

    8

  • xht20

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cu siguranta peste 265 cu "imbunatatirile" astea de la frig cred ca ar avea vreo 285-290. :D

Link către comentariu

@zGb: ce frumosi sunt muntii aia. Tu i-ai desenat? :251:

@Eddie: ne vedem maine dimineata sa nea apucam de treaba.

Link către comentariu

Cu tot respectul pentru aceasta masina,dar nu are cum sa aiba 262 de cai putere la roata... este cum zice si Zgb,asta ar insemna aproximativ 300 de cai putere la motor, si la puterea asta la roti, ar fi trebuit sa aiba 400 Nm. Tineti cont si ca masina asta este inca in rodaj,performantele maxime le scoate dupa 10.000 km... Si pe siteul rri.se puterea este la motor ,nu la roata ,chiar daca este scris whp,uitati-va la toate masinile ca sa va convingeti.Arata si cat la suta a specificat producatorul la cai putere si cuplu si producatorul da puterea la motor ,nu la roata!!

Masina e super ,sa te poarte sanatos!!

Link către comentariu

Ma bucur ca ne-am intalnit ieri la Polivalenta, a fost frumos.

Din pacate Twintake-ul de Scirocco nu se potriveste pe LCR, pozitia MAF-ului e diferita :lol:

Trebuie sa-mi comand unul nou. Sorry TEFF.

Link către comentariu

Extraordinar de frumoasa masina, sa te poarte sute de mii de km fara probleme si incidente si drumuri cat mai libere colega :scratch:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In sfarsit a aparaut in stoc la Forge admisia pentru mine, asa ca i-am dat drumul la comanda. Ar trebui sa ajunga saptamana viitoare candva. Abia astept :-)

Link către comentariu

Aha! M-am inselat, credeam ca iti pui ITG. De Forge Twintake nu stiu prea multe, o sa o vad/aud la tine. Bafta, vad ca te misti repede cu modificatul. :))

Link către comentariu

Merci mult ;) , tocmai am trecut de 1900 km, tre sa-i dau bataie. Urmeaza evacuarea si B16. Si sa nu uit, Stage 2 + :))

Link către comentariu

:icon_idea: spune sincer de cate ori ai apasat F5 pana ti-a aparut admisia pe site?

e ff smechera b16, bv

Link către comentariu

no comments :-)

Pe B16 Fusco m-a facut s-o aleg. N-are cum sa iasa rau

Link către comentariu

Felicitari! Ai facut cea mai buna alegere dpdv calitate/pret care poate fi facuta in momentul de fata in piata auto din Romania! Sa o alergi fericit, ''pana la adanci stage-uri...''!

Link către comentariu

Felicitari pt masina eddie :cool:

Te-asteptam si pe la intalnirile saptamanale din Brasov cu masinuta ca are cine s-o admire :D

Multi km fara incidente :)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Multumesc frumos.

Sambata am resoftat masina. Cu ajutorul lui Adi si Nadir, LCR a primit un REVO Stage 1 si SPS.

Operatia s-a efectuat ca la carte, Adi fiind un profesionist care nu mai are nevoie de alta prezentare: Loguri inainte si dupa, setarea parapetrilor etc.

Sunt foarte multumit de intrega operatie, si abia astept sa-mi vina admisia saptamana asta si sa o montez.

Urmeaza evacuarea, pompa de benzina, eventual Twincooler ( un pic mai tarziu) si Stage 2+

Inca odata multumiri Adi :icon_thumright:, multumiri Nadir :(

Modificat de eddie
Link către comentariu

Felicitari!

Eddie, la tine nu va fi nevoie de pompa de benzina, la TSI se pare ca sistemul nou de injectie reusete sa faca 170 de bari.

LE: Imi pare rau, asta e, merge foarte bine cu pompa aftermarket.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Din pacate din loguri se vede ca pompa nu poate mai mult de 130 bar.

Asa stiam si eu , dar nu e din pacate. Erau buni banii de pompa sa-i folosesc in alta parte :icon_thumright:

Modificat de eddie
Link către comentariu

Inseamna ca e totusi diferenta intre pompa de pe LCR si cea de pe Octavia 2 RS (pompa stock a lui TEFF face 170 de bari).

Felicitari pentru soft!

Link către comentariu

Felicitari, asteptam admisie, evacuare, intercooler si HPFP. Altceva nu prea ti-ar maitrebui la motor :)

Link către comentariu

Dap, dar nu stiu ce sa zic. O sa schimbam admisia si mai facem loguri. Sper sa vina pana sambata ca deja sunt foarte nerabdator.

Link către comentariu

:eek: la tine in dictionar nu exista cuvantul rabdare..ma jur.

f bine ! ma bucur pt tine.

astept dyno in acelasi loc unde ai mai fost.

Link către comentariu

felicitari pt soft, char astazi m-am vazut cu Nadir si mi-a povestit ca esti foarte incantat de soft. Mi-a povestit si de faza cu pompa, imi pare rau. Dar...se rezolva si asta :D

Sa te bucuri de masina in continuare fara probleme

Link către comentariu

Merci mult. O sa desfac capacul la motor sa ma uit un pic la pompa sa vad codul de pe ea.

Bogdan, Dyno o sa-l fac si in Bucuresti si in Bv.

Se pare ca admisia ajunge pana sambata, abia astept

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!