Jump to content

LCR 2010


eddie

Postare recomandată

Eu unul sper sa nu fie nimic gresit, si eu vazusem testul Evomag in care Seat-ul a iesit foarte aproape de Focus RS.:D

Modificat de GtSport
Link către comentariu
  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    36

  • Bogdan_wrc

    14

  • GtSport

    8

  • xht20

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum sa nu fie full load?

full load e totusi pe strada, cand "trage" si caroseria dupa ea. asa pe dyno e mai ok.

oricum, 262 e fff bine :) eu stiam un 274 la motor, dar se pare ca stai mult mai bine. bravo :)

eee...acum sunt curios deja fata de Focus RS...

Link către comentariu

@zGb: Merci man, dar se pare ca asa e, o LCR stock cam rupe tot in zona 250 HP;

@cristi_407: Si cam ce sa fie gresit? Poate doar temperatura exterioara care era undeva in jurul valorii de 1 grad.

:) E soare in BV si daca o tine tot asa maine am admise noua :)

LE: True / Effective horsepower (chassis dynamometer)

True horsepower (THP), Effective horsepower (EHP) and wheel horsepower (whp) are the brake horsepower converted to useful work. In the case of a road vehicle this is the power actually turned into forward motion as measured on a chassis dynamometer. Power available at the road is generally 10% to 20% less than the engine's actual bhp crankshaft rating due to vehicle related parasitic losses, much of which is due to the vehicle's rubber tires rather than true transmission losses. Aside from adding simple dyno parasitic drag, there are no additional power adding factors and power is corrected using appropriate atmospheric correction factors

So, daca un GTI 5 stock are doar 140 Hp la roata din 200 la motor, e o problema undeva.

LLE: zGb cum sa te omoare o LCR stock ? Acu am realizat ca ai STi ;)

Modificat de eddie
Link către comentariu

Pai nu ti se pare cam mare diferenta intre Gti si masina ta..cum ar venii masina ta are aproate dublu cat un Gti..In fine.Daca tie nu ti se pare mare diferenta inseamna ca e ok..Nu o lua in nume de rau dar mi se pare ciudat..

Link către comentariu

daca ati vazut acum 3 seri la discovery emisiunea 5th gear,un gti pe dino a dat 147 de cai.personal cred in logistica unei astfel de emisiuni,ca si top gear de altfel,si cred ca daca ai sa faci 3 dyno in 3 locuri diferite,ai sa ai 3 rezultate diferite.cel putin in romanica.

masina e traznet oricum,sa ai parte de ea.brgds

Link către comentariu

Acum m-am uitat mai bine pe forumuri din afara..178 la roata da un gti stock..

Link către comentariu

Tot mi se pare mult...in fine..se pare ca puterea care construcotrul a declarato la motor tu ai obtinuto la roata..e bine atunci..succes cu masina..

Link către comentariu

Cristi, si prin UK, Cupra R a scos 274....de alerga Focus RS :)

Link către comentariu

nu am zis ca nu scoate..mi se pare un pic mai mult..atat..e parerea mea si am dreptul la ea.. oricum ori + sau - 10-15 cp tot aia e...adic sunt singur ca un 245-250 cp sigur pune la roata..

Link către comentariu

pai aia 10 pot fi influentati si de frigul de afara. deci pe acolo sunt datele.

Link către comentariu

Asa cum se arata vremea acuma, da. Daca va incepe sa ninga pe valea prahovei nu cred. Sper sa nu mai ninga

Link către comentariu

Wow, arata genial. Felicitari pentru achizitie si sa te bucuri la maxim de ea. Nici nu ma gandesc sa te intreb de consum .. inca, dar banuiesc ca nu e tocmai mic.

Link către comentariu

Multumesc. Consumul nu e chiar problema care ma framanta pe mine :), dar iti pot spune din specs: consumul mixt e mai mic cu 0.3 l/100 fata de consumul Leonului meu vechi 1.8T adica 8.1 fata de 8.4.

Modificat de eddie
Link către comentariu

Imi place foarte mult Leon-ul face-lift,dar cand vine vorba de Cupra R ma pierd cateva secunde :) scaunele,forma,motorul,stergatoarele ( dupa care sunt innebunit) ma fac sa spun cu mana pe inima ca este una dintre cele mai frumoase masini de forum.Felicitari pt alegere,sa aveti grija unul de altul si sa va plimbati sanatosi!

Link către comentariu

Dap, 345 fata si 286 spate

As on the CUPRA version, the brakes have been reworked to do justice to the new SEAT

Link către comentariu

@eddie: pai eu pe graficul de 340cp (soft mai slab si cu serpii oem) si 462nm, am avut fix 265cp la roata...

here, take a look (din pacate e scrisa puterea la motor)

post-1303-1268411697_thumb.jpg

Link către comentariu

cand e facut?

si stii si tu ca pierderile la 4x4 sunt mai mari. deci nu m-ar mira un 290 la eddie, daca are 262 la roata.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!