Jump to content

LCR 2010


eddie

Postare recomandată

Super masinuta... Si frumoasa si puternica. Abia astept sa o vad prin oras sau poate chiar la o intalnire vwforum de la Real( joi la 18:00). Drumuri line si sa vada service doar pentru revizii :offtopic:

Link către comentariu
  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    36

  • Bogdan_wrc

    14

  • GtSport

    8

  • xht20

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa stapanesti sanatos masina si sa ai parte numai de drumuri fara gropi si libere si cati mai multi km fara probleme.Intr-adevar cel mai frumos model de la Seat de pana acum :Driver:

Link către comentariu

Multumesc pentru urari. King@rthur din pacate eu stau la birou pana seara tarziu si mi-e imposibil sa vin la intalnirile de la ora 18. Poate mai veniti voi la karting :P cand o fi vremea frumoasa :)

Astazi am avut putin soare si fara zapada pe drum. Directia e ok, chiar imi place, te pune un pic la treaba, simte drumul foarte bine si parca nu mai am torque steering atat de evident in comparatie cu Leonul vechi, chiar daca puterea e mai mare si cauciucurile mai late. Cred ca-si face treaba si XDS-ul.

Modificat de eddie
Link către comentariu

Felicitari pentru masina... nu am cuvinte. Absolut fantastica. Face si sex masina asta ?

Modificat de Kostas
Link către comentariu

Multumesc Kostas. Inca nu stiu, n-am avut drumuri uscate, dar cu siguranta o sa-mi dau seama imediat ce vremea o va permite :)

Link către comentariu

Sunt sigur ca face si sex masina ta mai mult ca a mea. Asa am simtit si eu cand m-am dat la ea.

Link către comentariu

Eu sper din toata inima si sper sa fie de buna calitate :) Pe drumul de Poiana cel putin.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina este superba si sa ai parte de cat mai multi km fara incidente..

Link către comentariu

Multumesc:)

Azi m-am programat la Dyno de la 16:00. Sunt foarte curios de rezultat

Link către comentariu

Multumesc :icon_thumright: e frumoasa foc .

Bogdane, e in rodaj dar nu trebuie sa merg constant la turatie maxima. Un test Dyno nu e mare scofala. Si apoi nu am de ales, daca e vremea frumoasa in W-E ( fara zapada adica) vin in Bucuresti si montez admisia Twintake. Vreau neaparat sa stiu cat a avut stock.

Link către comentariu

Cred ca gresesti aici. Un dyno e destul de stresant pt masina. E full load si racirea nu se poate face prea bine chiar daca pun ventilatoarele alea.

Link către comentariu

Cum sa fie full-load!?

Doar nu e pe strada... iar racirea e foarte ok daca se face cu ventilatoare specializate (nu cu improvizatii "eftine").

In plus, motorul e deja rodat la rece (cu apa), poate doar ambreiajul sa sufere - dar repet, cum frecarea nu e la fel ca pe strada eu zic ca poate incerca.

PS: Eddie, poate faci dyno la Bucuresti cand (daca) vii, vrei sa vorbesc sa aranjez? :)

Link către comentariu

Cum sa nu fie full load? Doar nu crezi ca rotile merg ca si cum ar fi suspendata pe cric. Ma rog poate nu am inteles ce vrei tu sau eddie sa ziceti dar daca masina e inca in rodaj eu nu as face dyno pt ca e exact cum i-ai da blana pe sosea, chiar mai rau datorita lipsei unui curent de aer comparabil cu viteza masinii (doar nu crezi ca 2 ventilatoare simuleaza un curent de 160 km/h).

Link către comentariu

E in regula, l-am facut :)

Masina a fost accelerata la 6000 si lasata sa revina la 2000.

Ventilatoare profi si curenti de aer naturali :) . Am mai lasat-o un pic pe ventilatoarele si dupa test, la relanti.

Rezultat: 262 Hp la roata, cuplu 350 Nm.

Modificat de eddie
Link către comentariu
Rezultat: 262 Hp la roata, cuplu 350 Nm.

Cei 265 declarati de producator nu trebuiau sa fie la motor? 262 la roata inseamna cat, 295 la motor?

Link către comentariu

Asa e, cei declarati sunt la motor. Faptul ca sunt 262 Hp la roata ma bucura :blink:. Habar nu am cat inseamna cei 262 la motor

Link către comentariu

:blink: interesant...si eu sunt in dubii,pe un site din anglia,GT-ul meu figura cu 190 de cai pe fisa dyno...am sa caut totusi denumirea lui...brgds

Link către comentariu

Unde ai facut dyno? La noi in general sunt hp friendly, dar cred ca pe acolo e a ta, in general toate Cuprele pe dyno au scos mai mult decat e declarat, asa ca a ta, The King Cupra are cu siguranta peste cei delarati.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Dyno l-am facut la AutoTest in Brasov. Am vrut neaparat sa stiu puterea reala inainte de orice modificare. Inainte de testarea pe circuit intre Golf GTI, Focus, Megan si Cupra R, Evomag a facut Dyno si Seatul avea puterea peste cea declarata. Am vrut sa stiu. :vaidecapulmeu: Oricum dupa modificari gen intake o sa mai fac Dyno atat la Bucuresti cat si in Brasov. Din pacate n-am vazut modelul turbinei, m-am uitat de sus de jos si tot n-am aflat. Pana la proba contrarie creditez producatorul si spun: K04

Link către comentariu

Frumoasa masina, felicitari! Daca ti-a dat 260cp la roata, inseamna ca un lcr stock ma omoara...rofl...sigur e ceva gresit pe acolo :D

Link către comentariu

Si eu zic ca e gresit..stock un gti 5 are 140 si cv la roata..

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!