Jump to content

LCR 2010


eddie

Postare recomandată

Cred ca asta e cea mai tare masina de pe vwforum...:icon_thumright:

Link către comentariu
  • Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • eddie

    36

  • Bogdan_wrc

    14

  • GtSport

    8

  • xht20

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

In primul rand: Sa o stapanesti sanatos!

Ce sa iti zic, masina arata senzational :D , interiorul e genial.

Sa-ti traiasca. :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte frumoasa! S-o conduci cat mai mult timp si cu zero evenimente! Iar zambetul cred ca va mai creste dupa ce iesi din rodaj si poti s-o exploatezi corespunzator :icon_thumright:

Link către comentariu

Multumesc, ma bucur foarte tare ca si voi impartasiti aceeasi impresie cu mine si nu e doar entuziasmul meu subiectiv :). Astazi un prieten (4est) care a vazut-o live mi-a spus:" Arata mult mult mai bine decat mi-am inchipuit". :)

Modificarile atat HW cat si SW vor veni, inclusiv suspensia pentru ca neaparat trebuie s-o mai coboram "putin".

Bogdane n-am cum sa uit, mai ales n-am cum sa uit faptul ca nu i-am spus lui Fusco de curba de 90 grade de la capatul centurii :):). Basca pietricelele....

:beerchug: Iar ninge in BV si eu am cauciucuri de vara :(

Link către comentariu

Oh my goodness ... atat iti spun ... sper ca nu te superi pe mine dar prima foto pusa de tine e background-ul pc-ului meu de la serviciu :rolleyes: ... N-am rezistat sa nu o am si eu barem pe desktop :D ...

felicitari pt. achizitie ... FENOMENALA !

Link către comentariu

Da mai Eddie, ce sa zic... FELICITARI!

Stiu cat de mult o asteptai, ma bucur ca este asa cum ti-ai dorit.

Sunt foarte nerabdator sa o vad si eu live, ne auzim curand.

Multe sute de mii fara probleme! :icon_thumright:

Link către comentariu

cuvintele sunt de prisos. Sa o stapanesti sanatos.

Intrebare: motorul este TSI sau TFSI? Si sunt curios ce turbina are.

Drive safe!

Link către comentariu

Motorul e TSI iar turbina e K04. Boost Pressure: 1.2 bar: "The new engine on the CUPRA R is a development of the familiar 2.0 TSI. Its 265 hp comes from a different engine management set-up, as well as greater turbo pressure compared to the 240 hp engine: 1.9 bar at maximum output and 2.2 bar at maximum torque compared to the 1.8 bar of the 240 hp 2.0 TSI"

Cod Motor CDL:

195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft

Link către comentariu

felicitari pentru achizitie si sa o stapanesti sanatos... :D

asteptam cu interes si modificarile :)

astept sa o vad live

Link către comentariu

Ai intercooler-ul de S3? Esti sigur ca nu ai turbina IHI, tot "vechiul" K04?

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Dap, IC e de S3. Cel putin asa se vede de afara :). Turbina nu am vazut-o dar asa scrie in specs.

Intake : Forge Twin Intake sau ITG inca nu sunt hotarat, astept raspuns de la ei daca au produsl disponibil pentru LCR

Modificat de eddie
Link către comentariu

Cred ca admisia Forge Twin Take este exact ce vinde Teff, ITG-ul e foarte folosit in UK, dar ei au alte drumuri, ma gandeam si eu la el, dar e mult prea fragil la praf. Bine ca ai IC de S3, iar datorita faptului ca pompa de TSi lucreaza la presiune mult mai mare, s-ar putea sa vedem peste 380 cp cu Stage 2+. :)

Link către comentariu

380 cam imposibil :)

practic masina e un s3 cu tractiune fata ..

Modificat de guessWHO
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina. Cred ca e prima Cupra pe rosu pe care o vad. E nemaipomenita senzatia cand cand iti masina noua din showroom.

Sa te bucuri de ea!

Link către comentariu

Acum mi-am data seama si de ce imi place cutia de viteze asa de mult ;) :

Custom gearbox

The six-speed manual gearbox fitted in the CUPRA R has also been modified compared to the 240 hp version.

Reinforced to withstand the car

Link către comentariu

hai ca ti s-au aburit ochelarii de bucurie :P

dar pacat ca e zapada pe jos :lol: cred ca d-abia astepti vara sa urci in poiana.

Link către comentariu

Da nene, e zapada in Bv ca iarna :lol: si cica n-ar fi nici o sansa sa apara soarele saptamana asta.

In alta ordine de idei LCR e listata la Forge in lista de aplicabilitate pentru admisia :FMIND12 - Twintake induction System. Cred ca ma indrept cu pasi mari spre aceasta. O sa vb cu TEFF.

Link către comentariu

evoms nu misca nimic pt tine? twin ala...parca e prea "extrem" la design.

pai daca stai in BV!! facem schimb? tu ai nevoie de 4x4 acolo :lol:

Link către comentariu

Frumos exemplar. Sa o stapanesti sanatos fara evenimente neplacute.

Eu as incepe chiar cu un LSD, 265 cp neputand fi pusi la asfalt mai ales pe virajele stranse, si apoi as vedea de putere mai multa.

Link către comentariu

In primul rand sa vada cum merge masina pe caldura si viraje cu XDS :)

Inca odata, rosul o prinde foarte bine :D

Link către comentariu

Daaa, merci mult. Intr-adevar, in primul rand sa vedem cum se comporta XDS-ul care e noutate absoluta. Dupa aceea iau o decizie.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina! E super jucaria!

Pentru preturi super bune la forge poti sa-mi dai PM.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!