Jump to content

Golf 6 Plus - Webasto


adifox
 Share

Postare recomandată

si cand pornesti apa la cate grade e?

daca e parbrizul inghetat usor , gen floricele ai sanse sa se dezghete? nu ca ar fi greu sa dau 10 raclete pe el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice diesel are incalzire auxiliara. Incalzirea stationara e altceva,

da, dar din punctul meu de vedere, cele 3 bujii incandescente care consuma 20A fiecare, si care sunt intalnite pe circuitul lichidului de racire sunt ineficiente.

mai ales ca decupleaza foarte repede.

interesant am intalnit la un golf 6 1.6 tdi din 2010, sistemul electric de incalzire al aerului in aeroterma, care tinea mai tot timpul lichidul de racire la 90 grade, asta am observat stand 15 min in masina la relanti, afara fiind -8 grade.

la mine la golf, daca stau asa si nu mergea webasto, acul nu se ridica de la 50 grade, si am termostatul bun(radiatoru e rece)

mark21: apa e la 60-70 grade, daca era gheata pe geamuri, aceasta e topita, se vad aburinde sau chiar uscate.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adifox, la tine ce fum scoate? alb sau negru?

la mine doar alb si destul de putin..ma asteptam sa fumege mai tare..

stii cumva care e temperatura maxima de la care porneste webasto?

am gasit de 2 ori eroare ca nu a pornit din cauza temperaturii ridicate de afara.. cred ca erau 5-6 grade..

O sa incerc si eu faza cu recilcularea.. de orientat gurile si dat spre parbriz facusem.., si vreo 4 trepte la ventilator..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e sub +4 grade porneste.

fum, depinde de situatie, uneori invizibil, alteori se intorc priviri mai putin si veneau cu instinctorul :lol:

aia cu eroarea nu o inteleg, daca e 5-6 grade sau peste e normal di punctul lui de vedere sa nu porneasca, nu ar trebui da fie vreo eroare.

a, daca sunt +10 grade si eu vreau sa o pornesc, porneste fara probleme.

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile erau doar in vcds, de pornit a pornit, adica se auzea motorasul si era led ul aprins in climatronic..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treaba cu recircularea e foarte importanta.

cand uitam sa apas recircularea, nu era la fel de calda.

ca sa dezgheti toata masina, e bine sa fie doar pe vant in fata, nu si la parbriz, recircularea, si 4 trepte la ventilator.

atunci sufla mult aer cald, dar sa apuce sa mearga 30 min, si sa fie pus pe 25-26 grade sau chiar pe hi.

a, ce am observat, daca e si pe parbriz si pe fantele din fata, aerul merge mai mult pe parbriz si nu prea face cald in toata masina astfel incat sa dezghete toate geamurile.

testeaza...

Modificat de adifox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai parbrizul sa l dezghete, sincer nu inteleg de ce n au pus si optiunea de parbriz incalzit la G6..

am observat ca nu merge dezaburirea spate pe webasto,, merge doar pe partea electrica a masinii..

personal nu ma intereseaza sa faca cald in masina, ca am scaune incalzite.. si imediat ma incalzesc, eu ma multumesc sa dezghete parbrizul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca doar pe parbriz dai, in 30min si daca ai gheata de 1cm pe el, tot topita o gasesti, poate chiar si uscat parbrizul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice diesel are incalzire auxiliara. Incalzirea stationara e altceva,

da, dar din punctul meu de vedere, cele 3 bujii incandescente care consuma 20A fiecare, si care sunt intalnite pe circuitul lichidului de racire sunt ineficiente.

Daca imi arati cele 3 bujii la diesel din 2005 incoace ....

EDC16 au o rezistenta de incalzire a habitaclului langa radiatorul de caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci e bine, deranjant pentru mine este ca la masinile mele, comandand ca optional webasto, mi-au scos acea rezistenta electrica, care mai mult de 50 euro nu ar putea costa, dar la webasto m-au incasat cu peste 1000 euro.

de ce e deranjant?, daca se blocheaza/strica, sau din diferite motive nu porneste webasto, inghet de frig primele 20 de minute.

frumos ar fi fost sa lase si acea rezistenta electrica, care uneori e mult mai eficienta ca un webasto care incalzeste lichidul de racire.(am avut un vw fox cu acel sistem electric)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca au scos-o ?

nu se poate monta oare optional?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt sigur ca nu am asa ceva, deoarece atunci cand nu mergea webasto, dupa 5 minute de functionare abia sufla aer caldut, dar si era afara -7-8 grade.

cum spuneam inainte de golf, aveam pt sotie un vw fox, la care, dimineata la -10 de ex, cu recirculare dupa 1 minut sufla aer cald, iar motorul era 1,4tdi.

e adevarat, consuma mult curent electric, se simtea efectiv in mers, de ex daca mergeam cu a2-a la 30km/h si cupla releul pentru acea rezistenta, simteam cum da in nas si nu mai trage motorul.

la o pornire dimineata si plecat imediat de pe loc, dupa 3-400m rulati, deja baga aer caldut, ceea ce la cele care se bazeaza pe aerul incalzit de caloriferul din bord, prin care circula lichid de racire, nu se intampla acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ziua buna si Multi Ani!

M-am alaturat recent forumului VW dupa achizitionarea unui Golf 6 2.0 TDI. Am cateva nelamuriri din care, una legata de Webasto.

Momentan este setat pe "dezactivat" in bord. Asta inseamna ca el nu se va activa deloc, nici macar daca ii dau din telecomanda? Pe de o parte mi se pare normal, intrucat nu este setat timpul de functionare. Dar vroiam sa scap de acest dubiu.

A doua intrebare nu stiu daca are legatura cu Webasto dar atinge subiectul de incalzire a motorului. Cum temperatura exterioara scade sub -2, -3 grade, incepe sa-mi scada si temperatura din bord. Adica merg 10-15 minute continu si acul atinge 90 de grade. Apoi daca stationez 2 minute cu motorul pornit, deja vad cum acul incepe sa indice temparaturi sub 90 de grade. Usor usor scade. Cum ma pun in miscare creste din nou la 90.

Este acesta un comportament normal? Inainte de Golf am avut un BMW E46 318d si pateam fix invers. Pe loc motorul se incalzea, dar in mers(la temperaturi scazute afara) cand curentii de aer rece deveneau din ce in ce mai intensi si loveau radiatorul, temperatura motorului scadea. De vina a fost termostatul EGR, care nu mai inchidea corect, racind motorul la capacitate maxima indiferent de temperatura externa.

Ma gandesc ca la Golf, situatia fiind invers, nu poate fi aceeasi buba. In mers temperatura sta la 90(cel putin asa indica acul). Dar in stationare(la temeperaturi exterioare scazute) temperatura incepe sa scada. Este normal sau trebuie sa investighez?

Multumesc!

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in mers nu scade temperatura lichidului de racire, e ok.

in stationare e normal sa scada, daca ceri multa caldura in habitaclu, motorul nu produce la relanti atata caldura cat sa si tina acul la 90, dar si in masina sa fie cald.

ca sa fi sigur de termostat, atunci cand ai mers ceva cu masina, acul la bord nu e inca pe 90 grade, sa fie asa pe la 80grade, ridici capota si vezi daca radiatorul e rece.

daca e rece e bine, termostatul e inchis, daca e cald, nu e bine si acolo e o problema.

in privinta incalzirii auxiliare, daca nu porneste singur sub 4 grade celsius, dar e functional Webasto, te poti considera norocos, ca ai control asupra lui, si nu merge tot timpul.(asta, teoreti inseamna ca nu se va strica asa repede)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de reply. O sa incerc testul pentru termostat.

Legat de Webasto inca nu l-am activat manual. In bord este dezactivat. Ideea este insa ca uneori(nu neaparat in functie de temparatura, dar clar cand este mai rece afara) dupa ce pornesc masina vad cum iese niste fum(cu putin alt miros decat cel din esapament) din partea dreapta/fata a masinii. Au fost momente cand in urma unui drum scurt, am oprit masina si se auzea un zumzet din aceeasi parte. Dupa cateva minute inceteaza.

Eu am considerat ca acest Webasto mai porneste si singur ca sa ajute motorul si incalzirea habitaclului. De asemenea ma gandesc ca se poate porni si prin actionarea butonului de incalzire auxiliara. Cel putin asa am gandit eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esti sigur ca au scos-o ?

nu se poate monta oare optional?

A mea nu are nici webasto nici incalzire cu rezistenta electrica nici cele 3 bujii pe circuitul de apa :((.. Nu e lege desi cred ca am EDC16. De montat se monteaza dar deranjul e prea mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In sfarsit am gasit un topic care trateaza probleme ale incalzirii WEBASTO!

Am incalzire stationara pe GOLF 5 PLUS 2005 2.0 TDI si iarna asta m-am hotarat sa verific de ce nu functioneaza. Detin masina din 2008, anterior a fost masina de SHOW ROOM si TEST DRIVE, ma rog .... cu putini KM la bord.... Nu stiu cat de des a fost folosit sistemul WEBASTO in perioada de dinainte (intuiesc ca foarte rar), eu de cand o am n-a functionat deloc.... asta din cauza unei erori de functionare a pompei de recirculare. Am fost la un prieten am aflat care e cauza si am schimbat pompa cu una noua si originala.

La testul de functionare separata a subansamblelor sistemului au rezultat ca:

- pompa de motorina functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- ventilatorul arzatorului functioneaza, ,(nu are erori, se aude)

- pompa de recirculare - recent schimbata - functioneaza,(nu are erori, se aude)

- bujia de initiere a arderii functioneaza (nu are erori).

In prezent ma confrunt cu urmatoarele probleme si simptome

- Telecomanda functioneaza fara probleme, initiaza sistemul, lampa de incalzire auxiliara de pe butonul de la climatronic este aprinsa, deasamenea pot porni si din buton,

- Pot opri functionarea si din telecomanda si din buton,

- porneste climatronicul dupa programul setat,

dar .... nu porneste si sobitza,

in plus dupa ce porneste climatronicul din programarea zilnica a incalzirii auxiliare.... cu temp pe HIGHT... asa o gasesc dimineata, tot pe hight (fara ca incalzirea sa functioneze.... imi baga aer de afara).... dar dupa ce introduc cheia in contact climatronicul trece pe LOW.... si spre surprinderea mea imi baga aer rece continuu... adica rece .... aer conditionat activ

Nu mai stiu ce sa cred....

temperatura exterioara pe timpul testelor sub +5 grade

nu am lasat pe ECON climatronicul

nu am lasat nivel combustibil pe minim

modul de functionare - setat pe HEATING

Cred ca am inteles deplin meniul de setare si programare..... nu m-am incurcat deloc in intelegerea acestuia....

Ce are? de ce nu functioneaza?.... erori pe VAG nu are....

Aaaa, am uitat sa spun .... putini specialisti in domeniul WEBASTO.... niste urechisti... "nu stim, sa vedem....", unul mi-a spus ca el nu se baga ca e mult de lucru la demontat-montat.

invit un specialist sa ma sfatuiasca.... vreau caldurica in masina...voi cei care stiti ce si cum... AJUTATI-MA

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cateva incercari nereusite, azi am fost din nou la diagnoza si si m-am trezit cu ceva nou...

2 Faults Found:

01410 - Heater Over-Temp

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Freeze Frame:

Ctrl. Pause

Temperature: 148.0°C

Temperature: 40.0°C

02251 - Heater Unit Locked

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Reset counter: 50

Mileage: 127173 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 06:43:08

Ce ar mai putea fi de data asta?

Amintesc ca dupa ce am schimbat pompa de recirculare, butonul de pe climatronic ramanea aprins atat timp cat il lasam..(cateva minute in care rabdarea mea ceda asteptand sa aud ventilatorul de initiere a arderii)... dupa aceste erori ..... webasto a intrat in LOCKED si ledul de pe climatronic se stinge dupa 1-2 secunde... si gata e mort....

Ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e al 3-lea thread in care scrii... Crezi ca primesti raspuns mai repede? Regulamentul l-ai citit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai uitat afara... ce vine?

Intr-adevar am postat pe mai multe topic-uri.

Nu e vina mea ca problemele legate de webasto sunt tratate pe mai multe topic-uri..... in plus nu am vazut niciun efort din partea voastra sa uniti topicurile intr-unul atotcuprinzator

Da , sper sa primesc un raspuns mai repede, si mai ales din mai multe surse.... ce e rau in asta? Regulile sunt facute in litera legii.... te-ai gandit si la spiritul legii?

Toti vrem sa ne rezolvam in vreun fel problemele....

Multumesc echipei moderatorilor pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul lichidului de racire si sa nu cumva sa ai aer pe instalatie

uite aici:

Possible causes:

Too little coolant

Air in cooling circuit

Possible solutions:

Coolant check

Cooling circuit venting

Additional info:

In a new attempt to start the heater switch on outside (F38) or switch (E111), the lockout is lifted and the extra fluid heater restarts

Next time, respecta si citeste regulamentul. Problemele specifice unui model se trateaza in ariile dedicate. Iti intelegem nemultumirea, dar totusi, nici moderatorii nu trebuie sa faca "curat" dupa fiecare dintre noi care nu gaseste o solutie la problema sa. Rolul forumului este sa ne ajutam intre noi, nu sa ne dam unii la altii de munca. Bafta in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! please help..

Address 18: Aux. Heat Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 5K0 963 272 A

Component and/or Version: Standheizer 043 4707

Software Coding: 0031012

Work Shop Code: WSC 44598 141 86298

VCID: 2E58123CC091

2 Faults Found:

03154 - Start aborted due to temperature limit

000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 56

Mileage: 85962 km

Time Indication: 0

Date: 2109.14.30

Time: 08:29:24

Freeze Frame:

Start

Temperature: 69.0°C

Temperature: -3.0°C

Voltage: 14.24 V

00664 - Fuel gauge

002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100010

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 2

Reset counter: 56

Mileage: 85963 km

Time Indication: 0

Date: 2109.14.30

Time: 08:32:46

Address 18: DTCs cleared

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai merge cu rezervorul pe rezerva - asta daac vrei sa folosesti webasto-ul.. Prima eroare este un mesaj de atntionare, nu o eroare in sine: This is probably not a "real" error code, just a note / notice / statement / warning. Therefore, probably no action is required.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica sa am mereu peste 1/2 rezervorul nu?

ce insemna rezervorul pe rezerva?

eu fac plinul o data pe luna sau de 2 ori.., cum se aprinde becul, merg si alimentez.. , nu prea merg pe rosu..

MERCI pt raspunsuri..

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se aprinde becul ce inseamna? Evita sa stai pana te avertizeaza pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!