Jump to content

Golf 6 Plus - Webasto


adifox
 Share

Postare recomandată

Poate fi cumva de vina bateria? Nu am probleme la pornire nici macar la -20(in Iasi), dar o aud ca invarte putin mai greu decat in anii trecuti. Poate fi o baterie imbatrinita de vina sau nu au legatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am facut un drum de 450 km si astazi am mai incercat odata sa pornesc din telecomanda. Surprinzator, a functionat perfect, fara sa se mai opreasca prematur.

Ca si intrebare, exista o procedura periodica de service pentru webasto? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii. Asadar dupa drumul de 450 km, timp de 3 zile, webasto pornit din telecomanda a functionat perfect. Apoi masina a stationat 3 zile si iarasi se opreste prematur.Masina porneste fara probleme la -11, -12, deci nu stiu daca pot spune ca este bateria de vina.La o scanare cu VCDS pot afla detalii legate de functionarea webasto, pentru ca ma gandesc sa fac una in weekend.

Revin cu detalii. Asadar dupa drumul de 450 km, timp de 3 zile, webasto pornit din telecomanda a functionat perfect. Apoi masina a stationat 3 zile si iarasi se opreste prematur.Masina porneste fara probleme la -11, -12, deci nu stiu daca pot spune ca este bateria de vina.La o scanare cu VCDS pot afla detalii legate de functionarea webasto, pentru ca ma gandesc sa fac una in weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Intrebare generala: revizia Webasto se face numai la reprezentanta webasto sau se poate si la VW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce intelegi yu prin revizie la webasto ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal mi se pare ca scoate cam mult fum la pornire si banuiesc bujia(parca are o bujie) de la webasto. De asemenea am descris anul trecut ca nu sta pornit atunci cand ii dau drumu din telecomanda. Ma gandesc ca fiind o parte mecanica este supusa unei verificari la o perioada. Doar intreb. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai ce verificari mecanice sa-i faci. Daca vrei ii poti curata camera de ardere dar daca merge te sfatuiesc sa nu desfaci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Singura mea problema este ca mi se pare ca acum(uneori, nu tot timpul) la prima pornire din zi, atunci cand pornese webasto-ul, scoate cam mult fum...cu siguranta mult mai mult fata de anii trecuti. Si nu imi dau seama daca este din vina bujiei sau are alt motiv pentru care face acest lucru. E putin incomod sa pleci din loc, sa te pui la semafor si sa se invaluiasca masina intr-un nor de fum... :blink: ...lumea se uita tare straniu la tine. Ca sa nu mai spun ca in masina se face un miros de toata frumusetea! Iti face ziua mai parfumata :biggrin: !

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu arde corect motorina-camera murdara, bujie sau sita pe duca.

Porneste-o inainte si las-o sa mearga un pic in parcare. Fumul il face numai la inceputul arderii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Din cate am vazut multe service-uri nu prea se baga la webasto. De aceea intrebam de reprezentanta oficiala webasto. Intentia mea era sa ma duc la ei, sa le spun ce nu-mi place la functionarea lui si apoi sa rezolve cauza(curatare camera, inlocuire bujie sau sita). Insa imi spui te rog de ce nu recomanzi desfacerea si curatarea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reprezentanta nu le curata-le inlocuieste-pret camera ardere undeva la 950 lei. Eu pe al meu l-am curatat cu Al Bundy. Am tras ceva de munca. Camera e acoperita cu o foita de mica care se poate deteriora iremediabil. Se demonteaza bara fata si se desface unitatea de pe masina-furtune antigel, motorina etc. Curatarea camerei o faci in 5-10 min, mai mult iti ia demontarea si montarea.

La modelul tau nu stiu daca bujia se poate imlocui fara camera de ardere. Se vinde la complet :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Mutumesc mult pentru detalii. Este exact ceea ce aveam nevoie. Daca devine prea enervant am sa o inlocuiesc(camera + bujia daca este sa fie integrata) deoarece nu am de ales :P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand nu mai vrea poti incerca si curatirea ei, dar repet, e ceva efort. Nu e fizica atomica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am si eu o problema cu un Webasto si ma gandesc ca poate ma puteti ajuta. Am un Cross Polo 2011 iar Webasto e cu Telestart T100 HTM ,mi s a spus ca e montat ulterior la VW si nu direct din fabrica VW. Acum 2 ani am schimbat bateria la masina vara si cand a venit iarna nu a mai pornit .Am ajuns pe linga Otopeni la reprez.Webasto si dupa 1 ora pe Laptop a revenit la viatasi a mers perfect. Mi s a zis ca a intrat in protectie la 3 erori si s a oprit .Acum a venit iarna si cand am incercat sa il pornesc din telecomanda -surpriza iar nu mai vrea - exista vreo varianta de RESETARE fara sa merg la reprezentanta ,eu nu l am mai folosit de la sf iernii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista vreo modalitate de dezactivare a webasto-ului, sa nu mai porneasca de capul lui ci doar cand ii dau eu comanda de pe klima sau din telecomanda?

Am impresia ca mai nou, scoate un sunet in plus. Iernile trecute cand functiona se auzea doar ventilatorul. Acum face si un mic barait, de parca ar fi un mic motor diesel. Se aude numai de afara, din dreptul pasagerului.

Sunetul:

Modificat de ViBogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat zilele trecute si voi incera si eu o curatare la userul Al Bundy, caruia deja ii multumesc mult pentru detalii. Pana cand ajung sa fac curatarea as dori sa dezactivez webasto-ul ca sa nu mai scoata fum in trafic deoarece deja devine jenant. Inteleg ca se rezolva prin scoaterea sigurantei. Am gasit in carte cum ca siguranta in cauza este F30, si tot acolo se specifica faptul ca amperajul este 20. In schimb la mine, la pozitia F30 e o rezistenta de 50. Daca o scot mai dezactivez si altceva in afara de webasto? Nu inteleg de ce diferenta de amperaj. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul userului pronet si Al Bundy am reusit sa identific siguranta in cauza. Daca cineva o mai cauta pe viitor, la 2.0 TDI, este in cutia de sigurante din compartimentul motor, pozitia F11/SB11, de 20A, ca in atasament.

 

Dupa curatare o sa  pun la loc, insa macar nu mai fumega pana atunci.

 

 

post-116161-0-06949800-1450007546_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere. Eventual reposteaza si diagrama ptr fuse bix-poate mai are cineva nevoie-asta daca nu e deja postata. Cheers. Duminica placuta.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am atasat acum si diagrama pe care mi-ai trimis-o, pentru cei care mai ajung pe aici si o cauta :) . O duminica faina!

a6fuse.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Scurta intrebare. Faptul ca am decuplat webasto(in paralel am si clapetele din galeria de aer blocate pe deschis la maxim - motorasul v157) poate cauza o pornire mai grea la prima pornire din zi pe temperaturi mici?

 

In anii trecuti pornea la sfert cam la orice temperatura. Anul asta am schimbat atat bateria cat si releul de la bujii(am pus Bosch in loc de Beru) iar la -5, -6 invarte de 5-6 ori ca sa porneasca. La restul pornirilor din zi(chiar daca a stat si 10 ore si motorul e rece) porneste la sfert...doar la prima pornire din zi(daca peste noapte a fost mai ger sau chiar ceva mai multe nopti la rece) o ia mai greu.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am facut Webasto bucati, am inlocuit evacuarea si merge perfect acum. Nu mai scoate pic de fum si incalzeste fara probleme.

Insa am o singura intrebare. De la ce teperatura in jos porneste webasto singur? Are un senzor separat sau primeste comanda de la ECU pe baza a ce spune G62?

Intreb pentru ca ieri, la 5 grade afara, webasto nu a pornit singur. A trebuit sa-i dau eu comanda din bord. Ori am o setare nebifata, ori senzorul lui de temperatura(daca are asa ceva) nu merge cum trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Buna seara. Daca scriu in topicul gresit va rog sa ma scuzati dar nu mai stiu unde sa caut, am citit toate forumurile.

Incep cu o intrebare mai simpla, am webasto pe un golf 6, 2.0 TDI 140 CP. este cu telecomanda dar in computerul de bord nu gasesc setarile pt incalzirea stationara. Asta sa insemne ca doar o pot pornii din telecomanda pe ultimele setarile ale climatronicului dinainte de a oprii masina?

Si acum partea distractiva, pe VCDS imi aparea pompa blocata, era arsa, a fost schimbata dar era arsa mufa care mergea la modulul de comanda si electricianul a spus ca 99% a ars popmpa si modulul. Mentionez ca atat din telecomanda cat si din climatronic s aprinde becul de la incalzire auxiliara pt 1 secunda dupa care se stinge.

Acum cautat modul de comanda cu codul 7NO 963 272 A, dar nu am gasit niciunde in tara. Am gasit doar cu codul 7NO 963 513 A, oare se potriveste si acesta sau nu o sa mearga?

Multumesc frumos si daca aveti alte recomandari de verificare le astept cu drag!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!