Jump to content

seat leon 1,8t


mihai20

Postare recomandată

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai20

    42

  • Bogdan_wrc

    6

  • Roger

    5

  • S I M A

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicat (modificat)

imi spune si mie cineva care e imbunatatirea daca recurg la bujii mai reci ?

vreau sa schimb bujiile, odata cu schimbul de ulei si filtre, si nu stiu ce sa aleg. NGK-uri-le recomandate (ca 45 ron/buc) , BOSCH recomandate pentru 1,8 turbo (cca 25 ron/buc) sau NGK BKR7E (18ron/bucata) cum are nautilus, si care sunt mai reci

astea mai reci mi se par suspect de ieftine.....daca erau asemanatoare la pret cu cele stock, nu ezitam si le luam, dar asa, ma gandesc sa nu fie mai proaste :) . stiu ca motivul e stupid , dar de obicei calitatea se reflecta si in pret

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Si eu sunt foarte curios de un raspuns. Am exact aceeasi dilema si si eu vreau sa le schimb.

Link către comentariu

spune-mi te rog ce simtome aveai cu tamponul rupt la motor?

se simtea o lovitura cand schimbai vitezele?

Link către comentariu
intr-un final am schimbat si lichidul de frana,am pus ate original , dot4 , aprobat de vag . nu pot spune ca s-a simtit diferenta la franare, dar na, sa stiu ca e nou si am baza pe frane.

un prieten si-a pus pe capota colant de imitatie de carbon, si am zis sa incerc sa pun si eu la bord.

a cam fost chin, iar la partea cu climatizarea a trebuit sa punem din mai multe bucati , dintr-o bucata nu am fost noi in stare.....nu zic ca nu se poate, dar nu am avut suficienta dexteritate.

colantul asta e foarte rigid,marca ORACAL, si e si in relief... a trebuit sa il incalzim cu un feon profesional, si pentru prima incercare eu zic ca e ok.

mie imi place foarte mult cum a iesit, astept sa vad daca se dezlipeste la margini....preventiv mi-am mai oprot niste colant, pentru eventualele dezlipiri.

e frumoasa tare masina, sa ma anunti cum se prezinta colantul..

multi km fara probleme!

Link către comentariu

BKR7E sunt cu electrod de cupru motiv pentru care pretul este foarte mic comparativ cu seriile Iridium sau Platinum. Pe langa asta, va trebui sa le schimbi mult mai des, cam odata la un schimb de ulei (adica cca. 10000 km). Pastreaza-le si pe cele stock, iarna ai interesul sa rulezi cu alea, ca nu iti trebuie bujii mai reci pe frigurile din Romania.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

pai si vara care ar fi interesul sa folosesti bujii mai reci??? inseamna ca se incalzesc ele mai putin in functionare presupun, dar chiar se simte chestia asta pentru motor ? daca e folositor, le schimb odata cu uleiul , la 10000 , ca nu sunt scumpe deloc.

ngk iridium am avut pe o alta masina turbo si au inceput sa oboseasca dupa 20000 km, deci diferenta de durabilitate nu e chiar asa mare

@crazycro...te anunt cu colantul, mai pun niste poze cu el peste vreo luna, sa vedem daca se mentine .ca sfat, daca vrei sa pui colant....neaparat sa ai un feon profesional cu tine, sau macar unul normla, dar puternic.

am pus o bucata fara feon, si e muuult mai greu de mulat , si se pare ca si adezivul reactioneaza la caldura

Modificat de mihai20
Link către comentariu
Publicat (modificat)
spune-mi te rog ce simtome aveai cu tamponul rupt la motor?

se simtea o lovitura cand schimbai vitezele?

scuze ca nu am raspuns mai devreme, acum am vazut postul tau.

da, la pornire trepida motorul, la acceleratie mai brusca se simtea o lovitura...la decelerare la fel, iar cand schimbam vitezele mai repede agata un pic si la fel, cand cupla acceleratia din nou, smucea .

eu am pastrat tamponul vechi, si vreau sa pun pe el bucse poliuretanice.

tamponul a fost cca 150 ron, si se schimba foarte usor si rapid.

masina a ajuns la 107.500 km

acum am facut si eu schimbul de ulei si filtre, am luat-o la 105.000, dar am avut altele mai importante de facut la ea, plus ca vazusem ca uleiul era proaspat schimbat, filtrul se vedea si el schimbat, si am zis ca pot merge 2-3000 asa.

fostul proprietar mi-a spus ca bagase in ea la ultimul schimb ulei 10w60.... am considerat ca e prea gros pentru un motor turbo, plus ca nu avea normele vw 502.00 etc, si am pus ulei 5w40, Mobil

baiatul a fost sincer, se vedea ca uleiul nu are mai mult de 3-4000 km....eu am facut 2600 de cand am luat-o, si mi-a spus ca il schimbase cu maxim 1000 inainte sa iau masina. uleiul arata foarte bine...innegrit in limite normale, dar nu se simtea deloc subtiat, si la joja nu pare sa fi mancat nimic din el. ramane de vazut cu 5w40 cum se comporta

imi cam pare rau ca nu am reusit sa pun Motul ca oricum era la acelasi pret, dar nu mai voiam sa astept sa fie pe stoc.

am avut o surpriza la bujii....ma asteptam sa le gasesc pe cele de fabrica, dar se pare ca s-a facut service-ul conforma cartii masinii, caci acolo scria ca au fost schimbate bujiile la 70.000, si se pare ca au fost schimbate, caci nu prea aveau uzura, aratau foarte bine, si nici probleme nu mi-au facut, masina mergea foarte bine, chiar si in ture mari nu se simtea vreo ezitare de la aprindere.

cele de pe masina erau Bosch platin ..... eu am luat bosch super4, astea le-am gasit recomandate chiar pe site-ul bosch si de asemenea in programul unui distribuitor de piese cu care am colaborat.

am pus si un aditiv de benzina Duralube, am folosit la toate masinile mele, si sunt de parere ca isi face treaba.

aditiv Duralube - 40 ron

filtru de benzina Mann - 35 ron

filtru aer Mann - 35 ron

filtru de polen Mann (simplu nu cu carbon activ) - 26 ron

filtru ulei Mann - 25 ron

ulei Mobil 5w40, 4 litri + 1 litru - 193 ron

bujii Bosch - 96 ron

post-64712-1273243650_thumb.jpg

post-64712-1273243668_thumb.jpg

post-64712-1273243676_thumb.jpg

post-64712-1273243685_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Eu bujii am NGK PFR7Q, astea le da cartea pt AUQ si deocamdata isi fac treaba.

edit: ...desi daca ma uit pe site-ul NGK, la AUQ ei recomanda PFR6Q lol :D

Modificat de jmf
Link către comentariu

in programul distribuitorului de piese cu care am lucrat eu la un moment dat apare tot PFR6Q

treaba pana la urma la bujii este ca daca au aceeasi lungime si aceeasi distanta la electrod, merg, chiar daca nu sunt speciale pentru acel tip de motor. nu stiu in ce masura afecteaza performantele

PFR7Q vad ca au aceeasi lungime si disttanta la electrod ca pfr6q , dar in gama de utilizari, din grumpul vag apar folosite la audi a6 si a8 cu 4,2 v8....2,7 biturbo......rs4.....corado si golf 3 de 2.0 litri.

eu nu am simtit diferenta acum , cu schimbul de bujii, dar cum am spus , cele date jos erau in stare foarte buna. am o portiune de drum unde testez mereu cand fac cate ceva la masina, si nu am simtit diferenta

in schimb, datorita uleiului mai subtire, se incalzeste mai repede ( poate au efect aici si bujiile)

Link către comentariu
aditiv Duralube - 40 ron

Ce te-a determinat sa faci asta?

Eu nu as pune un produs duralube in masina mea nici sa ma tai. Am citit prea multe lucruri negative ca sa folosesc vreodata acest produs.

Eu cred ca daca pui consumabile de calitate la timp esti mult mai castigat decat cu duralube. Macar nu pune in motor, nu cred ca ii face bine.

Masina foarte frumoasa, imi place culoarea. S-o folosesti cu placere mult timp. :icon_thumright:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

multumesc la fel :P :P

consumabile , incerc sa iau intotdeauna marci consacrate pe grupa respectiva de produse, in limita posibilitatilor financiare.

in motor nici eu nu sunt de acord cu aditivi, am folosit o singura data,prin 2001, nu am avut probleme, dar la fel, am citit multe lucruri urate si nu as mai avea incredere

la benzina PROASTA de la noi cred ca produse de-astea pentru curatarea sistemului sunt indicate din cand in cand. plus ca am mai folosit la alte 2 masini, un volvo turbo si un bmw, iar la volvo chiar s-a simtit o imbunatatire a consumului si un pic de efect placebo in sensul ca mi se parea ca trage mai bine.oricum rau nu i-a facut, am tinut masina aia inca 30.000 dupa ce am pus duralube, si cand am vandut-o inca mergea excelent, nu am avut nici cea mai mica problema cu ea la motor.

Modificat de mihai20
Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Publicat (modificat)

am avut o eveniment destul de urat in seara asta.

mergeam cu viteza destul de mare ...incepand cu 22 cam asa, si s-a desprins scutul de plastic de sub masina. zgomot infernal, ca ramasese agatat intr-o parte :(....m-am gandit ca s-a spart turbo,ca am avut o aventura asemanatoare cu alta masina , si sunetul era asemanator.

am franat usor, de frica sa nu fi ajuns ulei pe discuri (cum am patit data trecuta) , si cand ridic capota-surpriza. placuta pot spune, pentru ca ma asteptam la chestii mult mai grave. l-am desprins de tot, si am plecat spre casa cu viteza regulamentara :)

chestia asta ma face sa ma gandesc si la niste cauciucuri noi, pentru ca cele de pe fata sunt aproape de semnul de uzura

am pus si becuri de pozitie galbene, de fapt cam portocalii cum e semnalul. gasisem aici pe forum ca exista w5w si pe culoare galben si am tot cautat , pana intr-un final am descoperit ca sunt WY5W cele galbene. mie imi place foarte mult cum se vad. aparatul foto in schimb are o parere proprie, si nu vrea sa redea mai bine culoarea

vopsit etrierii galben

post-64712-1274823896_thumb.jpg

post-64712-1274824410_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

la etrierii aia ar merge placutele mele de frana :beerchug:

Link către comentariu
aparatul foto in schimb are o parere proprie, si nu vrea sa redea mai bine culoarea

Regleaza white balance-ul :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

deoarece nu am mai facut mai nimic special pe la masina , nu am mai postat :(.

de mers merge bine si sunt foarte multumit de alegerea facuta

noutati : am mai umblat un pic si la folia de carbon de pe bord, pe unde nu iesise corespunzator

cauciucuri nankang ns2.... am avut si pe fosta masina, si am fost multumit de raportul pret-calitate . la bmw m-au tinut vreo 9000 km(pe spate) , daca pe seat tin 12-15000 e ok

dupa ce mi-au picat 2 bobine in aceeasi zi , si a mers ca un tico, acum am bobina de rezerva in portbagaj :huh: cum unii posesori de 1,8t m-au sfatuit de la inceput, dar eu nimic.....batman batman

am mai schimbat un rulment pe fata ca uruia.

are vreo 2500km de la schimbul de ulei,am verificat nivelul ,nu a scazut nici un mm pe joja, masurat in acelasi loc in garaj.

foarte multumit de faruri , la drum, noaptea. cele mai bune dintre masinile pe care le-am avut.

vreau sa ii iau saptamana asta covorase la interior, si cotiera OEM, am mers cu un top sport cu aceste elemente originale si e o mare diferenta vizuala fata de cotiera de Vitan pe care o am eu pe masina :(

post-64712-1279321402_thumb.jpg

post-64712-1279321784_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Cum sa te tina cauciucurile doar 15.000 KM? Merg si mai mult.

Cotiera noua OEM e destul de scumpa. Eu am dat pe ea 800 RON, noua, acum vreo 3 ani. Stiu ca se practica cea de Golf 4, dar mai bine sa fie originala. Pica mult mai bine. Covorase, ai putea sa-ti iei de Octavia 1, daca vrei din cauciuc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

pai...la bmw am luat 4 bucati noi...235 latime....cele pe spate au sucombat in 8500-9000 km, iar cele pe fata erau la jumatatea vietii, in aceeasi perioada. dar cred ca si stilul de a merge in lateral in ronduri a contribuit destul de mult, imprauna cu atingerea de viteze mari de fiecare data cand ma urcam in masina :blah:....pur si simplu nu ma puteam abtine

15000 eu oricum ii fac intr-un an, asa ca e ok 1 an un set de cauciucuri.

covorase mi-am luat de cauciuc, Petex e firma, am avut pe volvo s40 si am fost foarte multumit de cum s-au pastrat in timp. la seat in schimb mi se par foarte firave, e cauciucul subtire...cred ca mai bine luam oem :nono:. oricum, au schimbat mult interiorul , incomparabil cu improvizatiile initiale.

sun 2-3 poze si cu surioara ei mai mica, un leon top sport 1,9 diesel, 150 de cai, foarte ingrijit. am facut un pic schimb de masini cu proprietarul...el curios sa mearga cu benzina, eu curios de diesel .... amandoi am ramas multumiti fiecare de masina proprie si personala. a lui mi=a placut faptul ca se vede ca a fost ingrijita tot timpul, la a mea mai am unele chestii care tradeaza nepasarea anteriorilor proprietari, dar nu le pot face pe toate odata.

si o chestie foarte misto la dieselul asta : avea short-shifter, si mare cu totul alta cutie, cu toate ca dup-aia trebuie avut grija cine se suie la volan, ala mi s-a parut ca ar fi pentru oricine.

vara asta TREBUIE sa am short shifter

jantele le avea pe 18, si mi se pare ca se potrivesc foarte bine cu masina....ma asteptam sa fie mai rigida, avand si jante pe 18 si arcuri schimbate, iar amortizoarele teoretic sunt la fel ca ale mele, de echipare top sport......surpriza, tot masina mea e mai rigida si mai stabila, de unde suspectez ca cineva a schimbat amortizoarele cu unele extrem de dure, iar arcurile au ramas cele standard pe masina mea.

chiar de cand am luat-o m-am gandit la asta, dar fiindca nu mai mersesem cu leon top sport/fr/cupra, am zis ca poate exagerez eu.

ca idee, e mai rigida decat o cupra modelul nou, cu jante pe 18.

post-64712-1280154137_thumb.jpg

post-64712-1280154142_thumb.jpg

post-64712-1280154146_thumb.jpg

post-64712-1280154150_thumb.jpg

post-64712-1280154167_thumb.jpg

post-64712-1280154180_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

In ultima poza vad ceva ce nu-mi place. Bara de Cupra R nu are celelalte plastice OEM care fac legatura intre bara si aparatoarea de noroi. Exista niste prelungiri speciale, care se prind cu suruburi torx, nu cu niturile alea sau ce se vede acolo.

No offense :))

Cat despre giratorii si restul, ma abtin. Nu incurajez asa ceva si e bine sa eviti sa scrii despre ele. In plus e interzis de Regulamentul vwf si scrie mare cu fonturi bolduite chiar in antetul acestei arii.

Link către comentariu

pai e din trecut domne :vaidecapulmeu: . era vorba de alta masina,si sincer e pacat sa ai tractiune spate si 231 de cai si sa mergi ca melcul. sunt destule 316/320 pentrru asa ceva. nimeni nu cred ca isi cumpara o masina sport doar pentru a se lauda prietenilor/gagicilor/colegilor de forum, dar sa mearga ca dupa mort. pasiunea pentru motorizari mari/puternice cred ca implica si o sportivitate in condus, altfel nu isi are sensul sa cumperi o motorizare de top, cand poti circula cu aceleasi dotari, aceeasi caroserie, dar cu motor cu consum sub jumatate, daca nu iti place sa mergi mai sportiv.

driftul in sens giratoriu(evident ca doar cand era gol) nu cred ca incalca nici o lege a circulatiei, ca il faci cu 40 la ora nu cu 300 . am citit partea de regulament la care faci referire, si nu cred ca am incalcat nici o regula :blink:

bara fata ... asa am luat masina, si stiind ca ea a avut original alta bara, nu am dat prea mare importanta. sincer acum vad pentru prima data ca exista un luft in partea de imbinare cu aparatorile :huh:

nici o suparare, multumesc ca mi-ai spus.

hai ca am pus poze si cu covorasele

m-am chinuit toata ziua sa pun foot lights, dar am abandonat. faptul ca oprirea lampilor de pe usa se face cu intreruperea - si nu a +, m-a incurcat si renunt la chestia asta , cu toate ca imi doream.eventual cand voi gasi pe undeva o metoda mai simpla de a lega luminile alea, si nu de la cele deja existente pe usi.

post-64712-1280182887_thumb.jpg

post-64712-1280182927_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu
  • 2 months later...

sa mai pun si eu niste poze cu masinuta.

nu prea am mai facut nimic la ea, doar km in vara asta , am dus-o pe la fundata ,am saturat-o de serpentine (si pe mine sincer sa fiu dupa vreo 2 ore pe acolo mers mai agresiv,m-a cam obosit)

nu mi-a facut nici o problema cu exceptia faptului ca am atins pe sub bara fata de 2-3 ori(chiar nu aveam cum sa trec altfel) iar la tratament mai agresiv in sepentine am constatat ca placutele pe care le am nu sunt foarte inficate pentru mers sportiv, in sensul ca incinse nu mai tine corespunzator frana, dar na,asa am luat-o, deocamdata raman cu ele.

a avut un consum foarte decent zic eu....pana pe la cheile dambovicioarei, mers maxim 160 pe autostrada si apoi pe campulung cu 60(drum execrabil) am avut medie de 8.8

cheile dambovicioarei-bran , mers destul de tare cu urcari cu serpentine 15,5 , iar apoi de la bran-brasov-sinaia-bucuresti-giurgiu 8,2 dar mers normal, nu am mai abuzat de ea,dar nici nu am mers ca melcul.

sunt in continuare foarte multumit de ea si sper ca anul nou sa o prinda cu un soft nou.

am atasat si o poza cu un furtun pe care vreau sa il schimb. daca stie cineva un cod sau cel putin denumirea acelui furtun, l-as ruga sa imi zica si mie, sa stiu ce sa caut

post-64712-1287526625_thumb.jpg

post-64712-1287526851_thumb.jpg

post-64712-1287526856_thumb.jpg

post-64712-1287526860_thumb.jpg

post-64712-1287526897_thumb.jpg

post-64712-1287526959_thumb.jpg

post-64712-1287527014_thumb.jpg

post-64712-1287527065_thumb.jpg

post-64712-1287527186_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Furtunul ala in Y e de la sistemul PCV, de obicei crapa si cel in S care e in continuarea lui si merge pana la T-ul in care se afla valva PCV.

Eu am schimbat tot sistemul PCV cu unul din silicon de la 034 motorsport. Ai acolo si codurile...

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

multumesc de link cri-cri. au si furtunul acela si o gramada de alte produse interesante.

@ciosmi : ideea cu prelungirea de cupra am avut-o 2-3 zile cand am luat masina, apoi am descoperit ca nu prea trec 3 zile fara sa ating cu partea de jos a barei , mai ales ca asta se intampla chiar in zona unde am garajul, sunt gropi mari. as pierde-o in 10 zile maxim :(

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am gasit tarziu topicul :D

Frumoasa...vad ca te-ai gasit prin vara cu NFS-ul :D...i-am facut prin primavara cate ceva la interior.

Chiar ar merge buza de Cupra R :D

Modificat de C_kst
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!