Jump to content

seat leon 1,8t


mihai20

Postare recomandată

merci de sfat bogdan, am luat 2 cutiute de lichid de frana ate la 0,5L

tamponul nu prea mai puteam astepta , era cam zob :icon_thumright:

acum cu filtrul normal, nu se mai aude nimic cand iau piciorul din gaz.....cu filtrul sport, cand luam piciorul din acceleratie, fasaia gen BOV

in alta ordine de idei , m-am convins ca masina nu are soft....m-am intaratat cu un leon FR modelul nou, de 170 de cai, si a ramas destul de mult in spate,dar nici nu l-am pierdut total.....gen 3 masini intre noi, in conditiile in care el are masina de 1 an si o cunoaste foarte bine iar eu nu prea reusesc sa schimb repede

post-64712-1269096523.jpg

post-64712-1269096523.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai20

    42

  • Bogdan_wrc

    6

  • Roger

    5

  • S I M A

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

doamne, prima oara cand am citit am inteles ca te-a facut el pe tine si nu imi venea sa cred cum sa pierzi. A doua oara dupa citire am inteles:) Rezultatul pare real, cam asa e si la mine. La mine sunetul de BOV se auzea si cu filtrul stock in cutie si astazi am pus un filtru BMC si se aude incredibil de tare. Aproape as crede ca ceva nu este in regula...

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu
doamne, prima oara cand am citit am inteles ca te-a facut el pe tine si nu imi venea sa cred cum sa pierzi. A doua oara dupa citire am inteles:) Rezultatul pare real, cam asa e si la mine. La mine sunetul de BOV se auzea si cu filtrul stock in cutie si astazi am pus un filtru BMC si se aude incredibil de tare. Aproape as crede ca ceva nu este in regula...

:) imi faceam mari probleme daca ma facea cu 170 de cai si cu masina mai grea. din fericire nu a fost cazul

si cu filtrul stock se aude, dar putin....eu fiind obisnuit cu sunetul de la filtrul ala sport BMC , mi s-a parut foarte mare diferenta.

oricum , am curatat bine si filtrul sport, cu solutie speciala,dat cu ulei, uscat bine in casa ... pot sa il pun cand vreau.

mi-a spus cineva sa pun poza cu spatele, ca nu stiu daca si bara spate e de cupra R sau nu .

asa ca ma conformez, si astept o parere....ce bara e pe spate ?

post-64712-1269106982_thumb.jpg

post-64712-1269106997_thumb.jpg

post-64712-1269107362_thumb.jpg

post-64712-1269107410_thumb.jpg

post-64712-1269106982_thumb.jpg

post-64712-1269106997_thumb.jpg

post-64712-1269107362_thumb.jpg

post-64712-1269107410_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Da, e de FR/ Top Sport/ Cupra.

Nu e de CUPRA R "in set" cu bara din fata.

Link către comentariu

pune-ti-mi si mie o poza cu aia de cupra R , pls. oricum , bara e vopsita destul de prost,in unele locuri s-a crapat vopseaua :( trebuie refacuta

Link către comentariu
carceacristian

Salut mihai,

Sa stapanesti sanatos Leutul si sa te bucuri de el :( ,masina e dementiala,cu galbenu ala de fabrica iar motorul,numai are nevoie de laude...numai bine :D

Link către comentariu

E foarte .... sportiva :icon_thumright: . Sa o stapanesti sanatos si sa ai grija cum dirijezi armasarii ca nu sunt potini :D . Drum bun fara evenimente!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
s-o stapanesti sanatos. si eu am una lafel. au personalitate!:cool:

am vazut-o pe a ta pe un alt forum. foarte frumoasa. intr-adevar, de mult nu mi-a placut asa mult o masina. de obicei ma plictisesc imediat de masini, seatul asta insa simt ca il voi tine mai mult decat ultimele 2 masini, respectiv un 330i-9 luni, si s60-1 luna. parca a fost facuta pentru mine,si m-am atasat de ea.

2 lucruri ma deranjeaza :

1. ca nu e cupra (obisnuit cu 330, asta e mai moale) , si in privinta resoftarii am dubii in ce priveste fiablitatea....dar ma mai interesez, ca am vazut ca multi au soft pe 1,8 turbo si e ok

2. e cea mai rigida masina pe care am avut-o, si cam pe 3 din oricare in care m-am urcat. au depasit-o doar un 330i cu bilstein b16 parca, si un bertone tb cu koni reglate ambele maxim jos, si maxim dur......ma obisnuiesc eu si cu suspensia

i-am pus finala de cupra , am scapat de oracaitoarea borla. vreau sa ii pun si intermediara tot de cupra, si poate si catalizatorul, sa vad cum stau financiar.

vroiam si intercoolere de cupra de la un user de aici de pe forum, dar a fost foarte amabil si mi-a explicat ca e durere de cap cu montajul , iar tevi de legatura nu prea are cine sa imi faca, asa ca am renuntat. insa la esapament vreau sa pun cat mai mult din el de la cupra, caci e mai mare, pe 63mm in loc de 55.

am luat bucsele de bara stabilizatoare si bieletele de directie , aveam una cu joc mecanicul mi-a zis sa le iau pe amandoua, sa scape de mine mai mult timp, ca in rest e super pe articulatii si suspensie.

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Salut, daca tot te apuci sa umbli la evacuare, mai bine orienteaza-te spre un catalizator sport, dar de marca.In felul acesta mai storci ceva caluti si ramai si in normele legale de poluare, iar facand asta deschizi oportunitatea de a trece la un soft personalizat din prima.

Link către comentariu
Salut, daca tot te apuci sa umbli la evacuare, mai bine orienteaza-te spre un catalizator sport, dar de marca.In felul acesta mai storci ceva caluti si ramai si in normele legale de poluare, iar facand asta deschizi oportunitatea de a trece la un soft personalizat din prima.

catalizatorul va ramane cel stock, un motiv fiind pretul unuia sport bun, iar al doilea pentru a nu avea erori in bord . plus ca nu vreau nimic extrem de la masina asta, cand ii voi face soft, voi cauta ceva destul de bland , gen 210-215 maxim, pentru a nu afecta fiabilitatea. am vazut ca ar putea ajunge la vreo 240cp stoarsa , dar nu am de gand sa fac asa ceva.

poze cum arata toba finala de cupra. cand pun si intermediara, vreau sa ma duc si cu finala mai inauntru un pic, acum mi se pare cam iesita in afara, dar nu foarte mult. 2 cm o voi mai impinge, acum cand am pus-o nu am mai avut rabdare, s-asa a avut sudorul o groaza de treaba de facut

post-64712-1270479575_thumb.jpg

post-64712-1270479738_thumb.jpg

post-64712-1270479797_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

hmm..daca vrei ma uit sa vad ce parti din evacuare mai am eu, de 63, si-ti spun. dar la mine e traseul putin schimbat din cauza haldexului.

daca nu, ia ce are bbm de pe a lui.

softul e ff important, mai ales la 1.8T care e un motor cu zeci de senzori si f sensibil . deci te sfatuiesc sa ai grija cu el, daca ai, de unde ai..sau daca-l faci.

Link către comentariu

pai de la bbm am luat finala, si i-am spus ca saptamana asta iau si intermediara si cat mai e pana la finala.

raman cu cat-ul si racordul de la turbo de 55....as vrea sa pun totul de 63 :(( dar .... bbm mi-a spus ca nu mi se potriveste racordul acela de la el, pentru ca la cupra e turbina diferita, iar adaptare a prinderii la turbo nu prea are cine sa imi faca aici....ma multumesc cu ce se foate face plug&play, fara sa fie nevoie de modificari :(

mi-e sa nu imi faca sudorul ceva gresit.....ca banuiesc ca ar trebuie sa taie prinderea la turbo de k03 si sa o sudeze in locul prinderii de la traseul de cupra....teoretic nu e mare lucru, dar practic cred ca il ia durerea de cap daca ii spun sa faca asta.

plus ca nu stiu cum e cu cat-ul si sondele....ar merge sondele de pe esapamentul meu direct pe cel de cupra, ca sa nu imi dea erori, sau ar trebui facut soft imediat, ca sa se ocupe si de chestia asta ?

despre soft...tu ce recomanzi ?

cam toti tunerii ofera aceleasi date de putere si cuplu, la un stage1 pe motorul asta...primii la care ma gandesc sunt voinea, ca am auzit despre el de mult timp, si dimsport .....in ideea de a fi facut cat mai multe masini, pentru ca vreau un soft fiabil , nu vreau putere extrema.

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Eu as face Revo. Este un chip profi si eu nu il vad ca unu "pentru mase" cum s-ar zice :(. Plus ca la ei e treaba cu 6 ore de trial version. Daca iti place il pastrezi daca nu nu...

Link către comentariu

foarte frumoasa masina!cat despre soft eu ti-l recomand pe Voinea..sunt sigur ca nu vei fi dezamagit.

Link către comentariu

parerile sunt impartite. pt fiecare tuner vor exista 10 pereri pe plus si 1 pe minus.

personal, recomand ce am eu, pt ca am avzut cateva masini facute de ei, si am citit de altele facute prin Uk care mi-au facut o impresie prea buna. (poti citi aici -adica asta "Mike from Jabbasport achieved the class limit of 185bhp right from 2750rpm to 7500rpm, never waivering at all. It was so tractable that a lap of Curborough didn't require a single gear change!!!") dar din pacate nu au dealer in RO deci e mai complicat. tot la fel, stiu ca si masinile facute de revo sau superchips fug f bine.

vb si cu bbm ca si el a avut 1.8T si stie lumea softurilor bine. si eventual spune-i sa iti spuna de softul lui meme, cu ibiza galbena.

asta e parerea mea personala..si nu o consider perfecta 100%.

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
parerile sunt impartite. pt fiecare tuner vor exista 10 pereri pe plus si 1 pe minus.

de acord cu Bogdan aici..oricum nu o sa fie usor sa alegi un tuner

Link către comentariu

legat de soft....am citit o groaza pe forum despre softuri, si pentru ce imi doresc eu de la masina( sa fie mai rapida, nu sa ma duc la 400m) am ramas sa aleg intre tcm si dimsport.

mi-a placut foarte mult graficul colegului de forum nautilus pe seatul sau cu soft dimsport. scotea 180 de cai de la 3000 si ceva la 7000, iar dupa ce a mai umblat la admisie si downpipe a ajuns la cca 230.

eu m-as multumi cu 180-185 constant peste 3500 rpm

am pus si eu bieletele si bucsele de la bara stabilizatoare . urmarea este ca am ramas doar cu greierasii interiori.

toba finala de cupra e senzationala, silentioasa, si parca se simte motorul altfel in ture mari. cu cea care am avut-o parca era sugrumata.

am luat si intermediara de cupra de la bbm, si cand am timp o sa o montez.

i-am facut si cateva retusuri la vopsea, avea punctulete sarite pe capota si pragurile zgariate. cat de curand un polish si ceara

schimbat si uleiul in cutie....care nu era inegrit deloc, nu am gasit pilitura pe acolo, si ma asteptam sa nu simt nici o diferenta, dar este. la rece intra un pic mai greu in viteze, dar dupa cateva minute e perfect. si NU MAI AGATA deloc la schimbari.

in schimb am lovit destul de tare o janta....vreo 160 km/h si o imbinare de placi de beton. o sa o dau jos , sa vad daca s-a strambat,vizual e un pic atinsa pe buza, a preluat cauciucul impactul

post-64712-1271108436_thumb.jpg

post-64712-1271108495_thumb.jpg

post-64712-1271108530_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

intr-un final am schimbat si lichidul de frana,am pus ate original , dot4 , aprobat de vag . nu pot spune ca s-a simtit diferenta la franare, dar na, sa stiu ca e nou si am baza pe frane.

un prieten si-a pus pe capota colant de imitatie de carbon, si am zis sa incerc sa pun si eu la bord.

a cam fost chin, iar la partea cu climatizarea a trebuit sa punem din mai multe bucati , dintr-o bucata nu am fost noi in stare.....nu zic ca nu se poate, dar nu am avut suficienta dexteritate.

colantul asta e foarte rigid,marca ORACAL, si e si in relief... a trebuit sa il incalzim cu un feon profesional, si pentru prima incercare eu zic ca e ok.

mie imi place foarte mult cum a iesit, astept sa vad daca se dezlipeste la margini....preventiv mi-am mai oprot niste colant, pentru eventualele dezlipiri.

post-64712-1272563349_thumb.jpg

post-64712-1272563377_thumb.jpg

post-64712-1272563417_thumb.jpg

post-64712-1272563430_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!