Jump to content

seat leon 1,8t


mihai20

Postare recomandată

salut

am intrat si eu in grupul vag, cu un seat leon top sport, din 2003 , motor 1,8 turbo 6 trepte

masina e destul de dotata, suficient de puternica pentru mine . o am de o saptamana si pana acum sunt multumit de ea.are cateva chitibusuri pe care trebuie sa le rezolv, dar sper sa nu fie nimic grav

as vrea niste pareri de la cei care au aceasta motorizare :

1. ce probleme apar mai des la aceasta motorizare ?

2. am 105.000 km pe bord, cu carte service pana la 70000. atat avea pe final de 2007. voi ce ziceti , sunt reali sau nu ? eu as tinde sa cred ca da, din moment ce in 4 ani s-au facut 70000 cu ea, in inca 2 ani si cateva luni 35000 km mi se par ok. plus ca daca erau mai multi, cat sa fie, ca doar nu dadea inapoi km de la 150000 pana la 105.000

3. consum . la mine (pe oras vorbesc) e intre 11 la mers potolit si 18 mers tare. am medie 13, ceea ce mi se pare foarte ok pentru caii ei

orice sfat e binevenit de la posesori de 1,8t, legat de intretinere si mentinere intr-o stare tehnica buna.

voi face si poze , cand va fi mai frumos afara, acum se murdareste in 15 minute de cand plec din spalatorie :blah:

Link către comentariu
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mihai20

    42

  • Bogdan_wrc

    6

  • Roger

    5

  • S I M A

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bine ai venit , asteptam cu mare interes pozele ...altfel nu te credem:D

Multa bafta!

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos.Nu vreau sa te supar, dar nu cred ca, km astia sunt reali.Golful meu 5, fabricat 2006, cumparat de mine in 2008, avea pe bord in jur de 100 de mii km.Pusa pe tester avea 256 de mii km.

Link către comentariu

Ai aici cateva linkuri utile:

http://vwforum.ro/index.php?showfo...r=all&st=30

http://vwforum.ro/index.php?showforum=13

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=32063

pe aici gasesti destule informatii despre 1.8T. si nu numai aici. e un motor ff cunoscut.

legat de km, depinde de proprietar. nu poti face o medie exacta. poate in 1 an a mers mai mult, poate nu. dar daca masina nu-si arata km, atunci nu-ti fa griji.

ai grija de ea, revizii la timp, nu-i da forja cat e rece uleiul, si lasa-o sa se raceasca pe loc inainte de a opri motorul dupa o forja sau drum lung, consumabile bune, un DV care sa tina bine si alte 2-3 amanunte si nu vei avea probleme cu ea.

eu am 170 000 cu ea, luata de la ~105 000 si daca ai grija de ea, are si ea grija de tine si de zambetul tau.

multi km inainte !

Link către comentariu

Un prieten a luat un Golf 4 in aceeasi situatie ca a ta la cartea service, eu tind sa cred ca sunt reali deoarece a fost observata de numeroase persoane ,mecanici, etc., ceea ce a patit Pedy_golf 5 tind sa cred ca e o exceptie, oricum km se pot observa si in interior si la alte componente si cum spuneai tu intr-un an nu cred ca s-au facut mai mult de 35000.

Link către comentariu

Motorul este unul foarte reusit, vei fi multumit de el.

Ceva poze nu ar strica. ;)

Link către comentariu

multumesc de urari :P

ai grija de ea, revizii la timp, nu-i da forja cat e rece uleiul, si lasa-o sa se raceasca pe loc inainte de a opri motorul dupa o forja sau drum lung, consumabile bune, un DV care sa tina bine si alte 2-3 amanunte si nu vei avea probleme cu ea.

eu am 170 000 cu ea, luata de la ~105 000 si daca ai grija de ea, are si ea grija de tine si de zambetul tau.

multi km inainte !

ce e dv-ul :blink: , zau ca nu stiu.si zi-mi si alea 2-3 amanunte, daca tot te-ai apucat :)

de exemplu, ce ulei de motor sa aleg 5w50 mobil sau 5w40 ? sau orice, dar sa nu fie castrol, ca am alergie

cu km sunt in dubii....scaunele sunt de piele, au cateva cute, dar nu rupt nimic, sau crapat....volanul nu e tocit deloc, pedalele la fel. singurul obiect la interior mai tocit e schimbatorul de viteze, in rest arata super. oricum nu sunt stresat cu km, am descoperit ca o masina de 30.000 pe mana unui tembel poate fi mai uzata ca una de 300.000 care a fost ingrijita, deci factorul principal a fost aspectul si cum trage motorul, nu kilometrajul

cu forja la rece ..... am descoperit din prima zi ca trebuie sa o las sa se incalzeasca 2 minute inainte sa plec de pe loc....daca ii dau cheie la rece si vreau sa plec imediat, tremura, parca da sa se opreasca. banuiesc bujiile sau soft pe masina

vin pe pe bmw 330i, si mi s-a parut un pic ciudata chestia asta cu incalzitul , pentru ca la bmw cheie si in 15 secunde era relantiul la 800 si plecam

later edit: din unul din linkurile date de tine, se pare ca e o problemuta comuna cu furtunul de epurare, care la mine e anulat. e vreo problema ? anulat la modul ca s-a spart cel original iar fosul proprietar a pus un furtun normal in loc , orientat in jos la unul din capete , iar celalalt l-a mufat unde trebuia (zice el) ca eu oricum nu stiu cum trebuia sa fie. dar cel putin mi-a spus chestia asta.

sa ma agit sa il comand, sau nu ? daca ramane asa inca vreo luna, pana fac alte chestii mai importante la masina, e grav ?

Modificat de mihai20
Link către comentariu

In primul rand... felicitari. In al doilea rand, mai multe: sa speram ca sunt reali km aia, pentru ca oricat de ingrijita a fost masina conteaza si km. Unele componente pur si simplu obosesc dupa multi km, e normal. Tu ai 6 viteze? cati cp ai? N-ar strica o vizita la service sa te lamuresti mai ales cu furtunul ala... distributia ar trebui s-o schimbi pt. mai multa siguranta, lichidul de frana, uleiurile, filtrele, antigelul, mai scoti niste banuti, dar e pentru siguranta ta si a masinii. Bafta!

Link către comentariu

conteaza cum te simti tu!!! felicitari pentru achizitie :cool:

Link către comentariu

DV = Diverter Valve

post-51697-1267910435_thumb.jpg

daca ii dau cheie la rece si vreau sa plec imediat, tremura, parca da sa se opreasca.

Clasic. Vezi ca s-a discutat pe tema asta (in aria Motoare pe benzina).

Link către comentariu

fa-i o revizie completa.

distributie, filtre, ulei, bujii si ar fi indicat bobine (asta e alta boala a 1.8Turilor). si cand te pui pe picioare cu banii, ia o bobina de rezerva la tine mereu. stiu ca suna aiurea, dar asta e adevarul. multi posesori de 1.8T au asa ceva de rezerva. mai ales la cele modificate.

verifica-i PCVul -asta face probleme cand e rece si trepideaza. (cauta in linkurile alea ce e ala, si ce e DVul) si daca e anulat, vezi cum si incearca sa pui poza. eu te-as sfatui sa-l pui cum e stock.

si vezi daca are erori la motor cu VAG-COMul, si fa-i niste loguri pe turbina, injectoare si debitmetru(alt punct sensibil la acestor motoare).

eu am fost f multumit de ARAL si de 4-5 ani doar asta folosesc. am grija sa scrie pe el ca e facut in Germania la BOCHUM si e bun.

de la cine are soft? sau daca nu stii sigur daca are, fa logurile si vedem atunci presiunea in turbina si alte informatii.

Link către comentariu
Tu ai 6 viteze? cati cp ai?

6 trepte,tractiune fata, 180 de cai cod motor AUQ

legat de diverter valve....e acelasi lucru cu pop-off valve ? am mai avut un volvo turbo, iar acela avea asa ceva.....arata la fel ca cea din poza pusa de cri-cri,doar ca era metalica nu din plastic.

eu am fost f multumit de ARAL si de 4-5 ani doar asta folosesc. am grija sa scrie pe el ca e facut in Germania la BOCHUM si e bun.

de la cine are soft? sau daca nu stii sigur daca are, fa logurile si vedem atunci presiunea in turbina si alte informatii.

asta voiam sa aud.... un ulei folosit de cineva cu acelasi motor mai mult timp si care a fost multumit. eu oscilam intre 2 mobil, respectiv 5w50 si 5w40, si aralul 5w40......toata lumea recomanda castrol, dar eu nu agreez deloc, dupa o experienta mai proasta cu el. MULTUMEEEESC

nu stiu daca are sau nu soft....iar daca are, in nici un caz nu stiu de unde.

saptamana asta schimb tamponul de la motor/cutie care e rupt, lichid servo, ulei cutie,lichid de frana,filtru polen si benzina.

cel de aer astept sa imi cumpar carcasa originala, caci acum are pus un filtru sport conic,dar vreau sa revin la cel stock initial, iar mai tarziu un k&n pentru carcasa originala.

o sa iau si bujii si o bobina - sa fie :ceuameni:

uleiul e ok, e schimbat de fostul proprietar, si dupa aspectul curat il cred.il mai tin vreo 2000 km si cand il schimb voi face si distributia.

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu

Salutare,

In primul rand sa iti traiasca masinuta si sa iti aduca numai bucurii!

Din sept 2009 ma face fericit si pe mine un motor exact ca al tau. A mea a avut unic proprietar si full service history, am luat-o la 102k km si acum am 108k km. Eu am avut noroc ca a schimbat distributia, si cum a spus si Bogdan asta ar trebui sa fie prima pe lista si la tine. Discutia "km reali" e complicata, important e cum ai spus si tu sa mearga motorul bine si sa fie ingrijita cum trebuie.

Cu pornitul dimineata am si eu aceeasi "problema". Am patit de vreo 5 ori de cand o am sa trepideze si sa "dea sa moara" si fara un anume model repetitiv, adica am patit si la -12 grade si la +10 si seara si dimineata. Si eu o las 1 minut pornita inainte sa ies din parcare. Cu uleiul nu am nici o experienta, i-am facut revizia acum 1000km dar am fost convins de altii din jur de Castrol Edge. In schimb nu stiu de ce te orientezi intre w50 si w40. Cu toate ca si eu ma gandeam la inceput la 5w40, pe siturile motul castrol si mobil sunt oil type configurator si pe toate 3 siturile mie mi-a recomandat 5w30 si aia am ales.

In rest nu stiu ce sa mai zic, linkurile alea 3 sunt lectura obligatorie :P

Modificat de PaulMIG
Link către comentariu
Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

multumesc frumos

da,topicurile le-am luat usurel la citit deja.

cu pornirea m-am linistit, ca daca o las 1 minut, merge perfect, nu mai tremura deloc :D,,pana

nu vreau 5w30 pentru ca la clima noastra mi se pare mai putrivit 5w40.

sunt o groaza de informatii despre motoarele astea pe forum , mai ales pe parte de tuning am vazut, dar pe mine ma intereseaza sa o mentin cat mai stock, nu am pasiuni extreme, plus ca nu sunt in tema suficient cu denumirile pieselor, etc ;) intotdeauna mi-au placut masinile puternice, dar din fabrica, nu prea am inclinatii tehnice

am facut cateva poze astazi cu telefonul ....numerele nu le afisez, ca sa nu deranjez fostul proprietar

post-64712-1267983950_thumb.jpg

post-64712-1267983964_thumb.jpg

post-64712-1267984031_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu
mihai_alexandru_pma

Frumoasa bestiutza! sa te bucuri de ea, si cat mai multi km fara pr! cat a costat?

Link către comentariu

Felicitari pentru masina !

KM sunt foarte posibili sa fie reali, nu cumpara lumea 1.8T sa bage mii si mii de km.

Ai bara fata de cupra R, nu e cea originala. Se vede bine cu intercooler frontal :frigbaitata:

Fa-i o revizie completa apoi evacuare+soft si e alta masina.

Bafta

Link către comentariu

multumesc baieti de urari

Frumoasa bestiutza! sa te bucuri de ea, si cat mai multi km fara pr! cat a costat?

nu mai conteaza acum.

am facut un schimb, si sincer am dat mai mult decat trebuia , i-am dat omului cat a cerut nu m-am tocmit deloc, nici macar 100 de euro, dar chiar mi-a placut masina :biggrin:, si sper sa imi confirme asteptarile .

dupa ce am luat-o , am vazut ca bara e de cupra....nu ma pricep deloc la seat, sau orice din vag, e prima :P

cineva mi-a zis ca si cea spate e de cupra, ca e decupajul mare la esapament. este ?

cu softul...nu prea sunt tentat. ma multumesc cu caii ei, si sa mearga de ei, nu sunt adept tuning.oricat de safe ar fi softul , esti tenta sa o calci si mai mult, si in conditii de stres , presiunea aia mai mare isi va spune cuvantul destul de repede.

revin cu poze cand o spal :) si mai schimb cate ceva pe la ea

Modificat de mihai20
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Pune o poza cu spatele sa-ti spunem ce bara ai.

Vezi ca exista kit de Cupra si Cupra R. Ce ai tu este de Cupra R, adica cel mai frumos kit :))

Link către comentariu

frumos modelul,de motorizare nu mai zic

sa-l rulezi sanatos si fara evenimente

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Sa o stapanesti sanatos! Pune o poza cu spatele sa-ti spunem ce bara ai.

Vezi ca exista kit de Cupra si Cupra R. Ce ai tu este de Cupra R, adica cel mai frumos kit ;)

dupa ce am luat-o si m-am interesat de leon , am descoperit ;)

am verificat si eu masina

rezultat : un tampon rupt la motor, bieleta de pe stanga dusa rau, prinderile de la toba medie rupte :(

in schimb pe parte electronica nici o eroare inregistrata...chestie care m-a bucurat foarte tare.

nici de debitmetru, nici de DV, nici bujiii :) .... presiunea in turbo a iesit undeva la 0.8-0.9

tamponul de jos de la motor l-am schimbata saptamana trecuta, iar astazi mi-a venit si bieleta de stanga, si daca tot ma duc la mecanic, am zis sa schimb si uleiul din cutie ca nu imi apare in cartea service sa fi fost schimbat vreodata si rau nu cred ca i-ar face.

ieri am sudat si prinderea tobei medii....practic suportul pe care vin prinse tampoanele de cauciuc.

am completat si ceva antigel, sa fie la nivel

filtrul de aer aveam de la fostul proprietar unul sport BMC, dar mi-am luat carcasa originala si filtru mann pentru ea.....ca rezultat....nu mi se pare deosebire la cum trage, in schimb nu se mai aude deloc cand iau piciorul din acceleratie...cu filtrul ala sport se auzea un fasait pronuntat, gen BOV. pe de alta parte, nu era CAI, era filtru simplu si primea aer cald de la motor, deci cred ca am facut bine ca ma revenit la cel de fabrica, mai ales ca vine vara.

am atasat o poza cu filtrul care l-a avut pe ea masina, dar m-am gandit sa pun poza abia dupa ce montasem partea inferioara a carcasei originale, si filtrul de aer.....oricum, ideea e ca pana azi nu exista deloc carcasa la filtru , nici macar partea prin care trage aerul.

post-64712-1268931428_thumb.jpg

post-64712-1268931640_thumb.jpg

post-64712-1268931646_thumb.jpg

post-64712-1268931650_thumb.jpg

post-64712-1268931655_thumb.jpg

post-64712-1268931662_thumb.jpg

post-64712-1268931666_thumb.jpg

post-64712-1268931670_thumb.jpg

Modificat de mihai20
Link către comentariu

cand ai timp, schimba-i si lichidul de frana. o data la 2 ani trebuie schimbat.

daca ala e "dogbone" (nu vad bine in poza)..mai bine puneai unu sport. powerflex sau THS.

si daca mai te redresezi cu banii, pune-i un furtun siliconic dupa filtru catre turbo. cand faci soft, va avea tendinta sa se sugrume asta stock.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!