Jump to content

Martor " EPC " aprins


Diabllo
 Share

Postare recomandată

da era o varinata mult mai usoara decat sa schimb ECU.. merci inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
marcelinhoysy

am si eu o problema legata de martorul epc.am un golf 5 din 2004 si de ceva timp mi se aprinde in timpul mersului epc ul dupa ce masina imi da un sut si se stinge dupa o perioada scurta de timp prin acelasi mod-dupa un sut.in timp ce epc ul sta aprins mai mult de 4000 rpm masina nu si ia,iar turometrul are fluctuatii.daca in mod normal turometrul sta la 700-800 rpm,cand epc ul e aprins sta undeva la 1200 urcand si pana aproape de 2000.i am facut mai multe teste...multi mi au zis sa stau linistit...iar la unul dintre ele mi s a spus ca cel de la care am cumparat-o ori a incercat sa i dea inapoi km ori a incercat sa i bage cai in plus si ca cel la care a apelat nu a facut setarile cum trebuie.km nu sunt dati inapoi k am verificat-o.ma poate lamuri cineva cu un rasp?sau a mai patit cineva asa ceva???

am si eu o problema legata de martorul epc.am un golf 5 din 2004 si de ceva timp mi se aprinde in timpul mersului epc ul dupa ce masina imi da un sut si se stinge dupa o perioada scurta de timp prin acelasi mod-dupa un sut.in timp ce epc ul sta aprins mai mult de 4000 rpm masina nu si ia,iar turometrul are fluctuatii.daca in mod normal turometrul sta la 700-800 rpm,cand epc ul e aprins sta undeva la 1200 urcand si pana aproape de 2000.i am facut mai multe teste...multi mi au zis sa stau linistit...iar la unul dintre ele mi s a spus ca cel de la care am cumparat-o ori a incercat sa i dea inapoi km ori a incercat sa i bage cai in plus si ca cel la care a apelat nu a facut setarile cum trebuie.km nu sunt dati inapoi k am verificat-o.ma poate lamuri cineva cu un rasp?sau a mai patit cineva asa ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu intr-o zi chestia asta.Am scos filtru de aer sa il suflu putin si am sters si pe acolo de praf si nu stiu cum am atins clapeta de admisie.can am pornit masina dupa 10-20 secunde mi s-au aprins multi martori:EPC, motorasul ala de gaze, ESP si nu vroia sa treaca de 1800rot/min+tremura motorul rau.Am sunat un prieten si mi-a zis ca am apasat pe clapeta de admisie.Am apasat pe ea in timp ce megea motorul si si-au revenit toate :ceuameni:

Modificat de WVWZZZ
Nu mai da Quote la postul anterior. Foloseste Add Reply sau Fast Reply. Citeste Regulamentul. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. Am si eu o intrebare. Sper sa nu fiu off. Astazi am scos filtrul de aer sa vad daca are praf si cand l.am pus la loc am uitat sa prind si acea mufa de la el.am pornit motorul si a stat 2 minute fara mufa la relanti.dupa aia am constatat ca s.a aprins martorul in bord.am reconectat mufa am repornit motorul dar acel martor nu se stinge.ce trebuie sa fac?(mentionez ca am turat motorul de cateva ori si imi trece de 4000 rotatii. Golf 4 diesel AXR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e panica - se va stinge - eventual pune testerul pe ea si il stingi. E vb de mufa de la debitmetru.....MAF-ul.

 

in mod normal, trebuia sa se stinga dupa ce ai reconectat mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut 5 km si nu s.a stins.am schimbat la 4000 ture si tot nimic

Am astazi de facut un drum onstanta-vaslui (400km) pot merge asa?

Am astazi de facut ub drum de 400 km pot merge asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti merge linistit. Daca nu ai VCDS sa stergi eroarea cauta un coleg in apropiere care te poate ajuta cu stergerea erorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna dimineata,

Azi de dimineata in drum spre munca, stand in trafic mi-a aparut ENGINE FAULT GARAGE si s-a aprins martorul de bujii (sper sa nu fiu paranoia, dar am impresia ca mi-a dat eroarea cand am actionat sa deschid geamul de la sofer), turatia a scazut...nu stiam ce sa fac si cand sa dau sa plec dadea in gat se tura la 1200 scadea si tot asa, am lasat-o pe liber am dat drumu la avarii si noroc ca era "vale" m-am oprit pe dreapta...m-am dat jos din masina (desi nu stiam ce sa-i fac) si surpriza...s-a stinns martorul si masina a mers perfect normal.

 

Nu stiu daca are vreo treaba cu geamul...dar cateodata cand pornesc masina nu pot actiona geamul de la sofer si dureaza cam 5 secunde sa mi  se aprinda becurile de pe centrala si sa pot sa actionez geamul.

Alta treaba pe care am obserat-o, inainte masina nu se tura pe liber mai mult de 2900, acum se tureaza.

 

p.s. motorul este 1.9 BLS

 

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica incarcarea, bateria

2. fa o scanare sa vedem daca mai ai si alte erori, in afara celor legate de o tensiune prea mica

3. e posibil sa cedeze calculatorul de usa, de la usa soferului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin ms pt raspunsul rapid,

 

Scanare o sa fac in weekend ca stiu ca e cineva de aici de pe forum in zona mea, pe scan vad si incarcarea la baterie ? sau pun aparatul ?

 

Calculatorul de usa ce inseamna ? interfata cu butoane ? sau altceva?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, la scanare se poate vedea si incarcarea, etc... recomand o verificare directa pe baterie, cu multimetrul.

 

calculatorul de usa.... e cel din usa, cel care e corp comun cu motorasul de geam... nu butoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

00526-Brake Light Switch-f

     008-implauzible signal -intermitent 

00668 - Supply Voltage Terminal 30

        008-implauzible signal -intermitent 

Ce ar putea genera aceste coduri la un Golf 5 benzina????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba switch pedala frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună ziua.  Ma puteți ajuta? M ia apărut în bord martor aprins servo rosu. Care s a stins la repornirea motorului și a rămas aprins esp.. Azi la testare m ia apărut cod eroare please check DTC memory Ecu number 2 P1923 sporadic 002_lower limit exceeded. Precizez ca este vorba de un golf 5 1.6 fsi din 2004.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza cu vcds si posteaza erorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
MarianBrailescu

Salut! 

 

Am întâmpinat și eu o problema asemănătoare legata de martorul EPC, însoțit de Engine Fault Workshop. De obicei, opresc motorul, decuplez contactul, îl las câteva secunde și își dispare la repornire. În plus, uneori în mers, după ce accelerez și apoi ridic pedala de accelerație, se aude un sunet, poate avea legătură o problema cu alta? A mai întâmpinat cineva ceva asemănător? 

https://youtu.be/y5K8UfSykQw

Modificat de MarianBrailescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce eroare ai stocata pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!