Jump to content

Martor " EPC " aprins


Diabllo
 Share

Postare recomandată

Mi s-a intamplat ieri cand am fost la cumparaturi ,intru in masina dau cheie se tureaza un pic , tremura si imi apare pe bord scris " Engine fault garage" si moare dupa aia ,am luat contactu si i-am dat cheie dupa aia , porneste imi apare tot mesaju ala si dupa 2 secunde dispare si ramane martoru EPC aprins si dupa cateva secunde dispare si martoru, iar motorul a mers normal dupa :| (masina din semnatura abia a facut un an si 3 luni ,prima revizie facuta la timp)

Modificat de Diabllo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea Victor

Am atasat doua poze potrivit manualului ca sa-ti dai seama la ce se refera defectiunea descrisa de tine dar recomandarea mea este sa faci o scanare cu VagCom-ul si sa depistezi exact de unde provine avaria semnalata in sistem.Din cate stiu erorile raman memorate in calculatorul masinii chiar daca defectiune s-a remediat intre timp si trebuie stearsa insa nu inainte sa depistezi cauza din care a aparut pentru ca aceasta poate reaparea daca stergi doar eroarea fara sa verifici sursa ei. Incearca sa nu mai mergi foarte mult cu masina sa nu se intample lucruri mai grave. Numai bine tuturor !

post-51074-1267793916_thumb.jpg

post-51074-1267793932_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat si eu pana la urma in carte ,interesant e ca nu mai apare nici martoru si nici informarea pe computeru de bord :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru anul trecut. M-am dus la service la Augsburg. Dupa ce au facut o scanare au venit cu 2 posibile cauze:

1. Ori pedala de acceleratie sa fie bulita - ceea ce implica schimbarea ei (apromixativ 1000 RON pedala + manopera nu mai stiu sincer cat)

2. Ori sa fie murdara clapeta de la admisie.

Din fericire nu a fost nevoie sa schimb pedala de acceleratie si s-a rezolvat doar cu curatarea admisiei care intr-adevar era plina de mizerie.

Toata operatiunea a costat undeva la 300 de Ron.

Te sfatuiesc sa faci o scanare sa vezi exact care ar putea sa fie cauza la tine.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms @Mihaif probabil o sa ma duc cu ea la service saptamana asta ca oricum mai am garantie pe ea ,am mai umblat cu ea dar nu mi-o mai aparut nimic :)

Modificat de Diabllo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O problema aseamanatoare am si eu nu stiu daca sunt off topic.

Problema este in felul urmator: intr-o seara am vrut sa plec din fata blocului, am pus contactul si imediat am auzit un zgomot ciudat care venea de la rezervor, se auzea "trrrr.." apoi in bord mi-a ramas aprins martorul de ESP. Cand am vazut asa, am luat contactul l-am pus iar... am auzit iar" trrr.." zgomotoul ciudat dar martorul de ESP nu a mai ramas aprins. Am pornit normal am mers cu masina si la un moment dat am parcat undeva.. cand am vrut sa plec acceasi problema: pus contact s-au aprins toate ledurile apoi s-au stins dar imediat martorul de ESP s-a reaprins si a ramas asa ..zgomotul l-am auzit. Dau la cheie masina nu voia deloc sa porneasca..Mai incerc odata, iau contactul il pun iar martorul de ESP ramane aprins ( nu se stinge cum ar fi normal), dau la cheie si nimic..masina nu voia sa porneasca! am lasat-o asa un pic ..m-am mai foit.. am pus iar contactul de data asta martorul de esp nu a mai ramas aprins si masina a pornit normal! In legatura cu zgomotul ciudat din rezervor dupa ce masina mi s-a oprit din mers si nu a mai vrut deloc sa porneasca.. am fost la service unde mi-am schimbat pompa de motorina deoarece baietii de acolo mi-au zis ca era dusa! am crezut ca problema asta cu ESP se va rezolva odata cu pompa ..insa si dupa schimbarea pompei de motorina am aceesi problema: daca martorul de ESP ramane aprins dupa ce pun contactul masina nu porneste deloc...daca el se stinge totul merge normal.

La scanarea cu VAG-cOM am erorile:

01 Engine- Status: Cannot be reach 1100

03 ABS Brakes - Status: Mallfunction 0011

08 Auto HVAC - Status: Mallfunction 0011

09 Cert Elect - Status: Mallfunction 0011

17 Instruments - Status: Mallfunction 0011

19 Can Gateway - Status: Mallfunction 0011

44 Steering Assinst- Status: Mallfunction 0011

Cred ca e vb de releu, senzor, siguranta, ceva oxidat...ceva care are legatura cu calculatorul motorului .

Daca poate cineva sa ma ajute raman dator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune erorile intregi, sa vedem ce e pe fiecare modul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu mai am acces la codurile de eroare ca se le postez insa,

in ultimele zile am observat totusi o modificare in bine. Acum cand pun contactul martorul de ESP nu se mai aprinde, abia o singura data s-a aprins am luat contactul l-am pus iar si s-a stins. Acum pare sa fie ok si masina merge zic eu ok. Totusi chestia asta sa fi avut legatura cu pompa de motorina?... sa mai fie si o alta problema?

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am reusit sa fac o noua scanare si am luat si codurile . Ideea este ca dupa ce am sters toate codurile si am pus contactul iar martorul de ESP nu s-a aprins nu am avut nici o eroare ... m-am mai jucat asa si pana la urma martorul ESP tot s-a aprins masina nu a pornit iar codurile de erori sunt:

Saturday,27,March,2010,14:17:16:04431

VCDS Version: Release 908.1

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 B HW: 028 101 147 8

Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG 5645

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 00000 028 00001

1 Fault Found:

18009 - Relay for Supply Voltage Terminal 30 (J317): Implausible Signal

P1601 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: -98.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.69 V

Bin. Bits: 00000000

Bin. Bits: 0

(no units): 0.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Saturday,27,March,2010,14:17:52:04431

VCDS Version: Release 908.1

Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl

Control Module Part Number: 1K0 907 379 K

Component and/or Version: ESP FRONT MK60 0103

Software Coding: 0021122

Work Shop Code: WSC 01279 785 00200

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Saturday,27,March,2010,14:18:17:04431

VCDS Version: Release 908.1

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl

Control Module Part Number: 1K0 937 049 L HW: 1K0 937 049 L*

Component and/or Version: Bordnetz-SG 1.0 H29 0701

Software Coding: ED890F0600041800001400001400000000

Work Shop Code: WSC 00621 219 55412

Additional Info: 1K1955119A Wischer VW350 011 0301 1K0955559 RegenLichtSens 002 0405

6 Faults Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

00188 - Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

00187 - Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X

010 - Open or Short to Plus - Intermittent

01321 - Control Module for Airbags (J234)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

00576 - Terminal 15

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

01049 - Supply Voltage Term 50

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Saturday,27,March,2010,14:19:01:04431

VCDS Version: Release 908.1

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl

Control Module Part Number: 1K1 909 144 E

Component and/or Version: EPS_ZFLS Kl.2 1202

Software Coding: 0000000

Work Shop Code: WSC 00000 000 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Mileage: 8880 km

Temperature: 17.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi 2 explicatii: Ori ai apa in cutia cu relee si sigurante de la motor, mai bine zis sub ea, acolo unde sunt mufele care pleaca spre instalatia masinii, ori ai probleme cu contactul masinii. Trebui evazut in 16 steering wheel starea terminalelor 15, 30 50, 75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor Al Bundy, macar este un inceput.

As vrea sa te rog daca poti sa imi dai mai multe detalii ... ce este acest "16 steering weel" sau unde il gasesc.. terminalele astea sunt intr-o schema ceva..

Te intreb lucrurile astea pt ca nu ma princep aproape deloc insa as vrea sa invat una alta.

Prima parte aia cu apa in cutia cu relee adica sub ea stiu unde este localizata pe masina ..sunt cateva suruburi de desfacut plus inca unu in centru ce este dat cu vopsea parca. Acolo as putea sa verific desi nu cred sa fi intrat nimik... Iar la partea cu contacul masini ce ar putea sa fie ? are legatura cu acest 16 steering weel ?

Merci anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 steering wheel este calc de coloana de volan la cera sunt legate manetele din stahga si dreapta si contactul masinii. Nu mai e legat direct ca la masinile mai vechi. Acest calc vede starea contactelor la actionarea cheii si acestea trebuie sa apara intr-o anumita ordine. Daca apar defectiuni acestrea sunt stocate acolo, eu nu vad la diagnoza facuta adresa 16. Si in blocurile de masura se vede starea contactelor la acyionarea cheii.

Schema, in elsa.

post-1788-1269891977_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns, m-am mai luminat un pic.

In scanarea initiala apare asa :

16-Steering weel - Status OK 0000

Eu am pus doar adresele cu eroare in primul post apoi am mai facut o diagnoza si am revenit cu detaliile pentru o parte din erori.(mai erau cred 2 erori pt care nu am mai pus )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, treaba cu contactul pica si ramane valabila cea cu cutia de sigurante de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

a verificat si cutia de sigurante de la motor am desfacut suruburile alea (erau un pic oxidate acolo) le-am curatat..m-am uitat in sub ea sa nu fie apa sau alceva- nu e nimic totu pare ok!

Alceva ce ar mai putea fi?..alte sugestii?..a mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MA uit la eroarea de pe motor si ma gandesc la releul 317 , e tot in cutia de siguirante si relee de la motor, ala se autoalimenteaza prin ECU, adica o mica parte din ECU ii da comanda sa alimenteze tot calculatorul, tebuie vazut daca primeste aceasta comanda. Masina a suferit vre-un accident ceva? Am gasit aceasi situatie, un fir intrerupt la un caddy, dar acesta a fost accidentat in fata.

Te ajuta schema? trebuie masurata continuitatea de la pinul T94/49 de la ECU pana la pinul 4/85 al releului.

post-1788-1271184082_thumb.jpg

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a verificat si cutia de sigurante de la motor am desfacut suruburile alea (erau un pic oxidate acolo) le-am curatat..m-am uitat in sub ea sa nu fie apa sau alceva- nu e nimic totu pare ok!

Alceva ce ar mai putea fi?..alte sugestii?..a mai patit cineva ceva asemanator?

Da am patit eu acum 2 ani ceva asemanator cu EPC-ul aprins.

VW a rechemat in service un numar de x masini pentru schimbarea unui senzor si rescrierea softului pentru ca au fost ceva probleme la unele masini.ei bine pentru ca in perioada aia mi-am cumparat si eu masina am fost chemat si eu. Cand am ajuns acolo din cauza ca aveam soft la masina nu mi-au mai facut resoftarea. Dupa un an mi s-a aprins in bord becul EPC dar masina nu avea nici o problema,sau cel putin sa-mi dau eu seama. Cand am mers la VW au spus ca trebuie sa-mi resofteze masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca m-am saturat de atatea verificari si sa nu ii dau de capat am luat decizia sa merg la "reprezentata" cu masina (nu vreau sa dau nume) -o decizie nu prea inspirata:( Dupa ce masina a stat la ei 2 zile si in care au verificat cablajele toate ce vin de la ECU si au constatat ca releul 485 din cutia de sigurante este defect. L-au schimbat si mi-au zis ca asta a fost tot...era f frumos sa fie asa de usor ..dar se pare ca nu a fost asa. Ieri cand pun contactul :P mare surpriza becul de ESP s-a aprins iar si masina iar nu porneste.. DECI... zile pierdute pe la service..cateva milioane..aruncate in vant..problema este acceasi :)

Acum revin aici si pun cateva intrebari..Cum as putea sa verific daca un releu este defect..daca releul asta nou a picat si el care sunt cauzele....are legatura acest releu cu problema mea?..sau a fost ceva asa de care s-au legat "meseriasii" de la reprezentanta...

Amintindu-mi din trecut si raspunzand la ce m-a intrebat Al Bundy( merci pt sfaturi ), de cand o am eu, masina nu a suferit nici un accident..nu stiu daca a avut la viata ei .. dar eu cu putin timp inainte sa patesc problema asta i-am schimbat bateria si atunci cand am schimbat-o am pus una de 74 Ah in loc de 72 daca imi aduc bine aminte...are vreo legatura?

48BYG ms pt raspuns dar masina mea e inca din 2004 asa ca nu cred sa fie din acel lot cu probleme :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

485 nu este, doar 458 si este J317 de care spuneam mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate am scris gresit 485 in loc de 458 care este defapt J317 pe schema.

Revin totusi cu intrebarile ..Cum as putea sa verific daca releul este defect..daca releul asta nou a picat si el care sunt cauzele....are legatura acest releu cu problema mea?..sau a fost ceva asa de care s-au legat "meseriasii" de la reprezentanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,releul sau conexiunile lui sunt problema ta, se alimenteaza bobina releului si se masoara contactele acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e releul cel vinovat, si nici conexiunile sau cutia cu sigurante. Alimentat pe direct, adica fara releu, la 2-3 puneri de contact se aprinde in bord esp si nu marge pompa de mptorina. Mai ramane ECU .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
catalin1979

salut,sunt nou pe forumul acesta si de aceea daca gresesc cumva postarea doleantei mele va rog sa ma ajutati!

Martorul epc si esp se aprind simultan,in timpul mersului,daca opresc motorul si pornesc din nou acestea dispar si se reaprind dupa o anumita distanta parcursa.Nu sunt modificari in mersul motorului.la testarea cu VAG a reiesit urmatoare coduri:17580 sau P1172,care este echivalent cu partea electronica a clapetei de acceleratie.Ma poate ajuta cu o clapeta de acceleratie la mana 2?.........pentru motor bca 55 kw,16v,benzina......codul piesei este 114:4 20:38my2 si 03C133062.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Revin cu problema mea ..sper sa o fi rezolvat!

Dupa multe incercari si verificari prin service desfaceri si cautari, mi-a venit ideea sa ii fac un update de soft le ECU poate mergea si o rescriere de soft insa am preferat update ! Zis si facut! Se pare ca nu mai am probleme ... am deja 1 luna in care nu am mai avut nici o problema cu acel led de ESP si sa nu imi porneasca masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu ce variante ti-am dat de acum ceva timp? NU tot resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!