Jump to content

Golf 6 - Lag al pedalei de acceleratie


blordc
 Share

Postare recomandată

Nu e aceeasi problema, e exact turbolagul, un fenomen absolut normal. Vrei sa scapi de el, retrogradeaza sau cumpara masina cu compresor mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pai da, asta e de fapt lag la treapta 1 la turatie mica se simte la plecarile de pe loc. Daca mergi intr-un trafic aglomerat devine enervant lagul de la plecare. Daca patinezi mai mult ambreiaju (adica turezi mai mult si dai drumu la ambreiaj mai usor ) nu se simte. Insa daca nu turezi prea mult si dai dumu si se cupleaza si dai sa accelerezi, nu se accelereaza imediat simtind un lag si apoi te smuceste ca accelereaza deodata, tu tinand piciorul pe acceleratie in aceiasi pozitie, iar apoi poti merge normal daca vrei cu treapta 1 fara pb. Deci se simte doar la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelas lucru il am si eu la scirocco si e foarte enervant ca pleaca fara sa iti dai seama si taree

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca trebuie vazuta sau catalogata ca si o problema...si eu la GT simt cateodata asa ceva,dar nu e nici pe departe deranjant,mai degraba dau vina pe mine ca nu am dat drumul la pedala de ambreiaj cum trebiue.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am condus golf 3 gti timp de 4 ani (nu am avut nici macar o data aceasta problema, normal alt soft alta masina)dupa care am trecut la golf 6 gti si pentru mine e foarte sesizabila si enervanta cate o data cand esti nevoit sa stai in coloana si sa opresti si sa pornesti si nu poti merge decat cu treapta 1 si trebuie sa pleci incet ca cel din fata ta se misca incet si deci aici apare fenomenu la plecarea de pe loc, si nu e o impresie ci e ceva comun la multi.

E posibil sa se rezolve cu soft, ca am vazut ca cei din state (am pus linku in primul post) au si ei aceiasi problema si sunt o gramada deci exista aceasta problema si ar zice ca softul o rezolva. Acum astept sa iasa din garantie si o sa ii fac si eu un soft pana atunci ma obisnuiesc cu ea asa. Daca se patineaza ambreiajul mai mult o sa mearga lin ca o accelerezi mai mult (turatie mai mare sa zic 2500 ture)si atunci o tii din ambreiaj si nu apare fenomenu deloc insa o sa se duca ambreiajul mai repede in stilu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca turatia nu incepe sa creasca deloc din momentul apasarii acceleratiei, atunci e clar nu vorbim numai de turbolag. Presupunand ca turatiile sunt prea mici ca turbina sa faca boost, si eliminand turbina din ecuatie, tot avem macar un motor aspirat care ar trebui sa intre in sarcina si sa creasca incet incet turatia. Daca motorul nu are nici un raspuns la acceleratie (macar sonor, sa auzi ca incepe sa tremure si sa lucreze), atunci cauza este alta si nu turbolag-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Totul se intampla intre 800 si 1000 ture. Dupa 1000 nu mai simti acea zmucitura care nu o face tot timpu. Si numai la treapta 1 ca la celelalte nu se simte nimic. E posibil sa fie din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai acceleratie electronica (DBW),lag-ul este normal la acceleratie,asa a fost setat de producator.E normal sa nu simti lag-ul la golf 3 unde aveai acceleratie cu cablu.Se poate anula cu sprint booster sau din soft cu chiptuning!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sprint Booster poti cumpara de la mai multe reprezentante VW-Audi, fiindca se poate monta si la motoarele in garantie.

Ori, se poate si de la noi, la pretul de 979 lei inclus TVA si montaj. Avem retea de revanzatori (service-uri auto) in aproape toata tara.

Se acorda 30 de zile de garantie de returnare. Cu stocul nostru acoperim toate modelele VW-Audi.

Merita de incercat, nu aveti ce pierde!

Va rog nu sariti pe mine ca am facut reclama, dar cred ca aceasta era subiectul.

Informatii spulimentare, certificate, garantii, etc la www.power-tuning.ro

post-11562-0-30990700-1309988357_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Dragi colegi, desi topicul este vechi, poate il mai citeste cineva din cei care au rezolvat problema. 

Vorbim de o jetta din 2008 cu motor 1.9 tdi de 101 caluti frumosi :D. 

Fenomenul pe care il prezinta este de lag la pedala, nu de turbo lag. De ce spun ca nu este vorba de turbo, pentru se manifesta odata la apasarea pedalei de acceleratie, cum au descris si colegii mai sus, dar se manifesta si in momentul in care iei piciorul de pe acceleratie, adica, daca apesi acceleratia stai aproximativ o secunda, dupa care se tureaza motorul, mentii motorul turat la o turatie constanta, iei piciorul de pe acceleratie mai astepti la fel aproximativ o secunda, dupa care se hotaraste sa scada turatiile.

Cei care a-ti spus ca se rezolva din soft, cum se poate rezolva? ce anume din soft stabileste aceasta intarziere? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e din soft, la mine e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6 - Lag al pedalei de acceleratie
  • 11 months later...

Salut!

Acelasi lag il simt si eu, doar ca se manifesta la accelerare si la deccelerare si nu este un lag de la turbo, sau cel putin la mine. Lag-ul de la turbo se manifesta prin cresterea turatiei foarte lent pana ce turbina devine eficienta, nicidecum nu ar trebui sa se simta intarziere la apasarea pedalei de acceleratie.

Acest fenomen a aparut dupa curatarea pedalei de acceleratie cu un spray de geamuri.

Cred ca a intrat putina solutie la senzorul pedalei si de atunci a inceput sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Aceeasi problema o am si eu...la apăsare aproximativ 1 cm din acceleratie e inactiv motorul...

G6-2009-2.0-110cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Corect blordc    si a mea face la fel pe treapta 1 , uneori parca nu vrea sa se tureze , nu are pista moarta in pedala de acceleratie ( verificat cu Obdeleven functia Live Data ) dar daca te infigi mai bine in acceleratie nu mai ezita . Gti Mk6 cutie manuala , varianta US

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Te obisnuiesti cu aceasta problema dupa un timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

pana la urma a gasit cineva de unde ar putea fi aceasta problema?!Clar nu este turbolag pt ca practic se simte ca si cum nu ar face "contact elctric"...cum am spus si mai sus:aproximativ 1 cm din cursa pedalei  de acc este inactiv...

Nu ma pricep la mecanica,dar ma gandesc sa nu aibe legatura cu injectoarele?!?!

Modificat de Adelin g6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mica observatie , dupa pornire cu ambreajul calcat si controlul tractiunii dezactivat , am apasat violent pe acceleratie de cateva ori pana motorul a inceput sa raspunda o data cu apasarile mele pe acceleratie , pe restul drumului de apoximativ 18 Km a raspuns foarte bine la "pedala" . Incercati si reveniti cu un raspuns . Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

In masura in care mai e de interes problema.

 

O rezolvare pe propria raspundere poate fi gasita aici:

https://www.golfmk6.com/forums/index.php?threads/diy-throttle-dead-zone-fix.234813/ (eu am incercat aceasta solutie si a rezolvat 90% din problema)

 

De pe alte forumuri reiese ca golfurile fabricate dupa 2012 nu mai au aceasta problema, deci o alta solutie ar putea fi inlocuirea pedalei de acceleratie cu una noua (nu am incercat).

 

Acest lag ar mai putea proveni (sau ar putea contribui la el) si din cauza uzurii danturii rotilor dintate (doua dintre ele sunt de plastic) din mecanismul clapetei de acceleratie (https://ars.els-cdn.com/content/image/1-s2.0-S1367578817300068-gr1.jpg). Exista kituri de reparatie pe piata care cuprind doar aceste roti dintate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

 Salutare,

Cand apas pedala la maxim, dupa 1800 turatii imi apar oscilatii la turometru, adica se tureaza pana la 2800 si apoi revine la 2000. Problema apare doar cand apas pedala la maxim, daca accelerez constant nu apare oscilatia. Detin vw jetta 1.2tsi 105hp

A mai intampinat cineva aceste probleme, si care a fost rezolvarea?

Nu stiu daca m-am facut inteles :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!