Jump to content

consum mare


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

nici a mea nu a apucat vara o am doar din noiembrie, si cat despre consumu de afara am scos consum de 8 la -8 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan.tuta

    26

  • trompy400

    14

  • dorinromeo

    11

  • SHARANEL

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am prins putina caldura... cea de al incepututl lui octombire si la un drum baia mare - cluj (160km) venit constant 90 mi-a arata pe bord un cunsum de 5.9l/100km cel mai putin in rest cam 6.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rezolvat consumul mare al masinii. Era din avansul motorului. Pt cei care aveti masina foarte puturoasa si consuma mult este din avans.Acum ia 7 in afara si 10 in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdan.tuta

super...

practic asta trebuie sa fie consumul unui Passat 1.8... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

referitor la consumul redus... stiti ceva despre SUPER FLUEL MAX?

<BR style="mso-special-character: line-break">Am auzit ca ar scadea consumul cu 20%

<BR style="mso-special-character: line-break">Motoare pe benzina volum de p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am tot citit sa vad daca imi pot rezolva problema si nu am reusit sa gasesc solutia. Am un passat din 1996 1.9 TDI 1Z MODELUL AMERICAN. Un coleg de munca are mufa de aceea de conectat la calculator si a vazut un "consum instantaneu", a zis el, de 0,741. Din ceea ce am inteles trebuie sa fie undeva pana in 0,6. Cand am pornit aerul conditionat s-a dus la 1,1 consumul. Astazi am fost la un baietas recomandat de cineva, i-am explicat, si a spus ca am debitul mare de motorina. A incecat sa "piste" (asa s-a exprimat) putin din debit, a umblat la pompa de injectie, si cand am dat sa o pornesc, pornirea a fost greoaie dar a pornit, si mi-a zis ca nu poate sa mai ia din debit, ca asa este reglata din fabrica. Am oprit motorul a revenit cu pompa de injectie si a pornit bine. Baiatul a zis ca motorul se aude foarte bine. Totusi consumul este mare, nu am pus masina iar pe tester inca, dar pot sa confirm ca, consumul este mare in afara undeva peste 6 litri la 100 km. Altii cu care am mai vorbit au zis de consum sub 5 litri la 100 km, chiar mi-a zis unul de 4,5. Si inca un fenomen, am niste vibratii la relanti, se simt in masina si daca pornesc aerul conditionat mai rau vibreaza, incepe sa se miste toata evacuarea de la galerie pana la toba si teava de esapament. Are legatura cu debitul asta mare??? Ce parere aveti si daca imi puteti da un ajutor. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimeni care sa ma ajute cu o informatie legat de consum????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!Am si eu o problema si va rog sa ma ajutati.Passat 1,9 TDI 116cp din 2000.Scoate fum alb tot timpul(probabil motorina nearsa)Pe unde ar putea sa fie problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o problema si va rog sa ma ajutati.Passat 1,9 TDI 116cp din 2000.Scoate fum alb tot timpul(probabil motorina nearsa)Pe unde ar putea sa fie problema?

In rest merge bine?...scoate fum si atat ?

In vas mai ai apa ?

scoate bule de aer in borcan?

Tija actuatorului de la turbina se misca cand accelerezi ?

puterea motorului e redusa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea e lunga.Am inlocuit turbo,2 biele,intercooler,segmenti modificat chiulasa si apoi in 3 luni segmentii au facut uzura pe blocul motor.....Am pus un motor second,merge dar scoate foarte mult fum (mecanicii zic ca e motorina nearsa)Acum tocmai au schimbat garniturile la injectoare.Daca aveti idee va rog ajutati-ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara!

Am un Passat CL 1.8 66 KW 1994 .La mine e de 8 ani aproape ,are 296000 km (avea 157000 cind l-am cumparat)Pot sa zic ca nu am avut probleme cu el.De ceva vreme a inceput sa cam "pape" benzina si parca si ulei mai mult (1L ulei la vreo 3000 Km).Dar cel mai mult ma dispera consumul de benzina.Un prieten mi-a facut o citire cu VAG-COM pe care o atasez .Am schimbat filtru de aer, capacul de la distribuitor , si urmeaza filtrul de benzina care nu l-am sch de vreo 4-5 ani.

Va rog cine stie interpreta log-urile de la VAG sa ma ajute ii multumesc mult.

Modificat de gino...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce nu ma lasa sa uploadez fisierul? Are doar 4Kb Error You aren;t permitted to upload this kind of file

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu stie '"interpreta" rezultatele de mai sus?

Sau daca e cineva cu acelasi model de masina/motor si sa aiba VAG-COM sa posteze o scanare de-a lui sa pot face o comparatie.

Modificat de gino...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un log cu 50 de inregistrari ce vrei "sa spuna" ???

Daca filtru de benzina l-ai schimbat acum 5 ani ma intreb bujiile si fisele cind le-ai schimbat????

Fa si un test de compresie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, totul pare o egnima in ceea ce priveste consumul :D si eu am un passat din 1995 1.8 nu stiu daca este GL sau CL .. :D dar are 66kw si 90cp problema cu consumul o am si eu si ma exzaspereaza ... consuma f mult dupa mine.... nu am reusit sa imi dau seama exact ce cosum are deoarece am cumparato acum 10 zile, ce va pot spune este ca am facut plinu 70 L si am meres in jur de 250-300 km in oras iar restul pana la 550 km in afara... deci un consum f mare.. cine ii da de cap la consum se face cinste cu bere :D

sonda lambda nu cred ca este problema desi nu am pusa pe tester dar in principiu sa fie sonda defecta ar avea ceva sintome: 1 evident consumul mare

2 relantiul fluctueaza

3 cand o accelerezi se ineaca

iar la mine doar consuma f mare, iar problema cu relantiul nu o am ...

am obs ca ati scris despre schimbarea sondei de temperatura?

unde este mai exact?

unde este un cot de plestic de se imparte in 3 parca nu? deasupra este o mufa rosie sau ceva in genul asta.. despre asta este vb?

astept un raspuns un sfat.. :D nu ma criticati ca sunt nou in vw

mentionez ca am cunostinte de mecanic... in general as merge pe ideea sonda lambda..... apoi debimetru dar astea nu au debimetru, filtru de benzina infundat, posibil desi f rar calc masini .. alte ideei va astept, si f f importat ce sus nu am obs ca au scris sau au uitat .... dupa schimbare sondei neaparat trebuie pus testarul si sters eroare din calc! poti schimba de 10 x o sonda daca nu este sters din calc este egal cu 0.

eu am avut mai multe masini si va pot spune din propia experienta ca am avut problema cu sonda lambada... de ex in oras un consum de 10-11 maxim un bmw 318 is 140 cp dupa ce sa stricat sonda, un consum de minim 15-20% schimbata sonda si resetata !!! un consum de 9-10 in oras

PS: revenind la passat .. as mai avea 3 probleme

1- rezistenta de la ventilator de la aeroterma asta am dat-o jos o schimb...

2- Masina are AC, si am obs ca imi pierde antigel sau freon... exact sub bord unde este ventilatorul de la aeroterma in stanga se obs un furtun negru si gros de intra intr-un radiator.. este cel de de AC nu? apa din borcan am obs ca nu o pierde .. iar Ac nu functioneaza nu baga aer rece..... furtunul de intra in radiator (cel de langa aeroterma) iese afara si intra in ceea ce cred ca este un tac de refrigerare a AC.... daca gresesc cu ceva sa ma corectati :D

3- Problema ce mai am este cu geamul soferului se inclina putin spre botul masini si nu se inchide bine.... (este modelul cu geamuri electrice) banuiesc ca este un surub slabit la gidajul de geam sau o rola de plastic care se plimba macaraua ... inca nu l am desfacut sa vad exact..

va multumesc pt raspunsuri

ceva care va poate ajuta la passat b3 : http://www.aficionadosalamecanica.net/inyeccion_monopunto.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda e imbatrinita sau dusa se merge cu harta standard...nu inseamna automat ca merge bilbiit etc...

Motorul merge ok si cu "default" ...numai daca e uzat prea tare si corectiile date de sonda sint mari atunci de abia se vede diferenta... si nici atunci f mari...

Scoate mufa de la sonda si vezi diferente...

Senzorul de temp se pare ca e ala de care zici...

Daca pierzi freon nu te uzi :)...du-te si verifica instalatia...poate fi de la senzorul de presiune, cupla compresor etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bag-o pe un calculator sa iti citeasca erorile..e cam 80-100 ron.

Am păţit şi eu să mi se înnece la accelerare, să nu stea relantiul bine şi să consume mult. Mie mi-a gasit cand am dus-o sa o scaneze... senzor/transductor Hall, situat in capul vibrochenului. O metodă foarte bună să scap de 300 ron :D

Dacă geamul de la şofer se înclină în faţă, tre să dai jos faţa de uşă, şi izolaţia (izolaţia e lipită destul de temenic de uşă.. o să te chinui acolo). Macaraua electrică culisează pe o bară, care la rândul ei e prinsă cu 2 şuruburi de geam. Eh, bara aia la capătul dinspre stâlp, se prinde de ghidajul geamului. Cred că a scăpat de acolo

Modificat de Liviu-Razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decit sa dezlipesti bariera de vapori- folia de plastic- mai bine o tai si o lipesti cu scotch dupa aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă iei un cutter şi tai încet exact pe banda aia adezivă cauciucată, între izolaţie şi uşă, o să se desfacă frumos...... si se si lipeste la loc dupa aia :) Durează 10-15 min maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit .. :D am rezolvat cateva probleme cu masina ...

1 cu geamul avea o parte din cheder rupt si forta geamul in el...

am lasat masina cateva zile fara sa merg cu ea.. si am obs ca dupa 25 km mers in afara.. nu se ridica apa mai deloc... abia abia daca fac 25 km se ridica la 70 km ..

am pus mana pe furtun da se parea ca este caludut .. in nici un caz nu a ajuns la 80-90 grade.. am cumparat unul si parte haioasa este ca nici nu am avut timp sa il montez ca minune si a revenit ... in oricecaz schimb termostatul .. :D

ce rugaminte am si eu si maine cred ca am sa revin cu o poza.. la filtru de polen ceva nu sta bine pt ca iese un fier mic de loveste in mijlocul filtrului iese in afara.... .. cineva cred ca a umblat si nu a pus ceva bine ..

daca aveti o poza plz sa vad cum ar trebui sa fie suportul de la filtru de polen

si cine stie exact daca este radiatorul de ac sau ce mama naiba este??

iar cu sonda lambda dupa parerea mea trebuie ca masina sa se manifeste .. nu doar cu consumul f mare... eu cred ca daca ar fi vorba de sonda ar trebui sa scoata fum negru, renaltiul fluctueaza, iar masina nu trage bine ....

am sa o duc si la tester intre timp am gasit ceva interesant cu autodata am sa revin cu detalii referitor la consum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu cateva informati :D

am tradus si am scris din Autodata cateva chesti interesante, poti masura si proba usor si rapid fara nici un tester diferiti senzori si alteleCe se poate masura la vw passat 1.8 cl.doc, cine vrea poate sa ia fisierulu care l-am atasat si sa arunce o privire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult sacal19 o sa incerc saptamina viitoare si o sa revin cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am schimbat termostatul, cam dificil si mult de munca pt ajunge la el, acuma apa sta cam la 90-100 g .... voua la cat va indica apa?? am aerisit instalatia, mi se pare mult totusi ca sta chiar cu o linie sub indicatorul de 110 .. deci 100 g e mult? la voi cum sta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!