Jump to content

consum mare


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

m-am razgandit, poate s-ar ataca unii.

PLS DLT.

Modificat de SHARANEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan.tuta

    26

  • trompy400

    14

  • dorinromeo

    11

  • SHARANEL

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

cam ciudat ca un motor de 1.6 sa aibe asa un consum exacerat...

eu la motor de 1.8 nu am avut consum mai mare de 13%

asta in ideea ca am mers prin oras la ore de varf...si iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, D-lor,

am primit cadou de sarbatori un Passat CL 1,8 benzina, din 1989, nefolosit de ceva vreme, l-am luat putin la drum, consuma cam 12-13 litri la 100KM, consum calculat dupa vreo 300 de km. dar problema e ca daca nu porneste la prima cheie, nu mai porneste. uda bujiile, se inneaca motorul, iar daca porneste, la relanti parca merge in 2-3 bujii. i-am schimbat capacul delco, fisele, are bujii champion noi, altceva nu am idee unde sa pun mana. de tras, trage bine, dar cand opresc la stop, se opreste motorul. va rog dati-mi cateva idei, unde sa pun mana, ce sa reglez, sa verific, sa schimb... poate am noroc si-l fac sa mearga bine, sunt foarte incantat de el. multumesc celor care ma pot ajuta cu sfaturile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica flansa de sub carburator sa nu fie fisurata...

eventual schimba cele doua sonde de temperatura daca nu arata foarte bine...pt ca si de acolo ai consumul mare... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu are carburator. are o piesa mare, cu fire multe care intra in mufe. cred ca e injectie. nu vad carburator ca la dacie, (sorry, pe ala il stiu cu ochii inchisi, dar la injectie nu ma pricep) nu vad reglaje sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o poza ... ar fi un pic mai usor sa te ajutam sau un cod motor

Modificat de DjMc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din talon, cod motor RP. e un passat CL simplu, benzinar, motor 1,8 litri, 66 kW. inca nu i-am facut poza, voi gasi un aparat foto si ii voi face cateva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok...fie cum vrei tu...

dar ala e carburator...sau Injection Unit daca vrei asa ;)

si arata ceva de genul asta...este incercuit cu rosu in poza...

sub chestia aia, pe naiul de admisie este o garnitura care probabi e foarte veche si ar trebuyi schimbata...

atasez si o poza cu piesa exacta si codul ei...este numarul 33

post-46846-0-11518100-1293039319_thumb.j

post-46846-0-90515300-1293039787_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos motor!

apropo de problema mea. am disperat cu motorul si am luat din dezmembrari o injectie de pe un golf 1,8 adus pe roti din germania. am dat 150 lei dar acum merge excelent! mai am cateva mici reparatii de facut si pot sa spun ca nu mai am probleme. caldura, confort, etc. voi face testul la consum zilele astea, sper sa iasa bine. multumesc de ajutor. CRACIUN FERICIT TUTUROR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ai schimbat toata injectia inseamna ca era exact ce ti-am zis eu... ;)

oricum bine ca sa rezolvat cu bine si iti merge masina :D

sa ne ti la curent cu consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

LA MULTI ANI tuturor! revin cu noutati bune si nu prea. consumul dupa cam 500 km facuti de sarbatori ar fi cam 8 cu aproximatie, ceea ce cred ca e bine. partea proasta e ca de vreo 2 zile sta turat la relanti. am crezut ca e socul automat, dar si cand se incalzeste sta turat la relanti. nu exagerat dar totusi mult prea mult fata de normal. nu pot spune exact, turometrul nu functioneaza, sper sa-l pot schimba cand am timp(bani). am verificat cablu de acceleratie si e ok. la altceva nu m-am uitat. va rog dati-mi idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba senzori aia doi de temperatura...

unul dintre ei iti regleaza si turatia motorului la relantiu...adica cel albastru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan eu am motor ABS si unde ai tu senzorii ae am unul singur. Ala al meu e pt temperatura? Sau pt turatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil e doar o mufa, cu 4 fire! daca e cu 4 fire sunt ambii senzori acolo, daca e doar cu doua fire mufa, mai cauta, ca tre sa ai!

Eu am mai discutat o gramada despre relanti si turatii:

Cauze:

-acumulator varza

-prinde aer pe undeva (furtun aer, aerisire, vacuum)

-dus regulator de relanti

-pompa de injectie mai grav...aia cand se duce, nu mai face nimic

-filtru de benzina

-senzorii de temperatura

-termocontactul (ala cu cheie de 29, de pe radiator)

-benzina proasta

si oricum, e foarte rece afara!

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta bine turata la 800 la relanti dar problema e de consum. Nu stiu ce sa mai fac sa mai scada consumul.Daca ii dau de cap va dau de veste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat senzorul albastru, ai dreptate, de acolo am probleme. cand ii scot mufa scade relantiul la normal, dar nu porneste fara mufa. daca i-o las, are relanti mare si sta turat, chiar daca motorul e cald. am cautat la second un senzor, al meu e cu 2 fire, dar nu am gasit decat cu 4. vreau sa intreb, daca senzorii, adica cel rosu si cel albastru, au aceiasi valoare? se pot schimba intre ei, doar pentru proba? probabil ca nu, dar intreb, o intrebare nu strica. si vreau sa mai intreb, oare indicatorul de temperatura de la bord, care nu merge acum, desi a functionat, nu indica pentru ca senzorul e stricat sau poate siguranta e de vina (daca are siguranta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan eu am motor ABS si unde ai tu senzorii ae am unul singur. Ala al meu e pt temperatura? Sau pt turatie?

eu din cate stiu motorul ABS este identic cu RP asa cum am eu...dar poate gresesc

daca bine tin minte trebuie sa ai 2 senzori...unul verde/negru si unul rosu...

daca zici ca flansa de pe chiulasa este alt model decat cea care se vede intr-o poza postata de mine cu cateva posturi mai sus atunci incearca sa vezi sub flansa daca nu cumva e al dolilea senzor...

am verificat senzorul albastru, ai dreptate, de acolo am probleme. cand ii scot mufa scade relantiul la normal, dar nu porneste fara mufa. daca i-o las, are relanti mare si sta turat, chiar daca motorul e cald. am cautat la second un senzor, al meu e cu 2 fire, dar nu am gasit decat cu 4. vreau sa intreb, daca senzorii, adica cel rosu si cel albastru, au aceiasi valoare? se pot schimba intre ei, doar pentru proba? probabil ca nu, dar intreb, o intrebare nu strica. si vreau sa mai intreb, oare indicatorul de temperatura de la bord, care nu merge acum, desi a functionat, nu indica pentru ca senzorul e stricat sau poate siguranta e de vina (daca are siguranta)

atunci se pare ca sonda respectiva este praf...

cel mai bine ai face sa cumperi una noua pt ca una SH risti sa fie la fel de defecta ca cea pe care o ai tu...

cat despre cei 2 senzori...ambi sunt de temperatura dar clar au alte valori deci nu pot fi inversati..

iar faptul ca nu iti indica la bord temperatura motorului este si din cauza ca sonda de temperatura este defecta... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut, scuze ca postez asa rar, dar ajung greu la net. am verificat instalatia de racire si am constatat ca nu am termostat. banuiesc ca tremostatul e pozitionat in furtunul care intra in motor, inainte de cei doi senzori de temperatura. am scos si curatat mufa din dreapta jos la radiator, aceea care comanda si electroventilatorul (care functioneaza dar nu stiu cum? daca e dusa sonda de temperatura) acul de la apa e mort. acea sonda trebuie schimbata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sondele trebuie incercate, apoi vazut daca au continuitate in circuit. Vezi in poza atasata pozitia termostatului.

post-45538-0-45582500-1296889900_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, scuze ca postez asa rar, dar ajung greu la net. am verificat instalatia de racire si am constatat ca nu am termostat. banuiesc ca tremostatul e pozitionat in furtunul care intra in motor, inainte de cei doi senzori de temperatura. am scos si curatat mufa din dreapta jos la radiator, aceea care comanda si electroventilatorul (care functioneaza dar nu stiu cum? daca e dusa sonda de temperatura) acul de la apa e mort. acea sonda trebuie schimbata?

termostat ai dar nu se gaseste acolo unde ai cautat tu...

atazez o poza cu pompa de apa si ai sa vezi la punctul 12 unde vine termostatul...

iar mufa ce ai curatato este termocupla de la radiator si aia porneste atunci cand sonda de temperatura albastra da semnal la calculator ca temperatura a ajuns la 87 grade

post-46846-0-64777900-1296907528_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar mufa ce ai curatato este termocupla de la radiator si aia porneste atunci cand sonda de temperatura albastra da semnal la calculator ca temperatura a ajuns la 87 grade

Nu vreau sa te supar dar cred ca nu ai dreptate in ceea ce spui despre termocupla. Aceasta porneste datorita senzorului din radiator cind apa in radiator este la 92/97 de grade daca e cu 2 trepte sau la 95 de grade daca are o singura treapta. Sonda de temperatura de linga motor da semnal la bord la ceasuri si la computerul de bord ca sa inchida socul automat. Nu zic ca sunt foarte specialist dar am citit asta aici:Temperatura apei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...ai dreptate... :icon_thumright:

am cam incurcat prmaria cu prefectura :lol:

defapt termocupla este independenta si actioneaza in 2 trepte...

cand apa ajunge la o temperatura de 84 sau 95 grade (in functie de ce fel de termocupla este cu 2 sa 3 pini) atunci ii da un impuls ventilatorului de doar 7V asta fiind treapta 1 de viteza iar dupa ce depaseste temperatura de 91 sau 102 grade atunci primeste un al doilea impuls si ventilatorul este alimentat cu 12V intrand practic in treapta 2 de viteza...

scuze pt confuzia facuta... :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nici o problema. Oricum din chestia asta a iesit ceva benefic pt cine mai trece pe aici. Acum colegii de forum o sa stie sigur ce si cum merge termocupla si care e rolul senzorului de temperatura.Apropo de consumuri mari am citit pe forum ca poate fi consumul mare si din cauza sondei lambda.

Modificat de trompy400
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul mare poate sa fie din foarte multe motove...chiar si din cauza sondei lambde...

consumul este influentat de temperatura de afara...de tipul de anvelope si marimea lor...filtre...uleiul in motor uzat...drumuri scurte...s.a.m.d

ai incercat sa bagi masina pe VAG Com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am pus-o dar in cel mai scurt timp cred ca o sa o pun. Apropo cam cit costa sa o pui pe tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!