Jump to content

Golf VI GTI VS Golf VI GTD


blordc
 Share

Postare recomandată

Mai jos am atasat comparatia de pret de pe configurator la echipari de baza. Cred ca la politica asta de preturi trebuie sa fii un maaare fan diesel, sau sa pui maaare pret pe consum ca sa iei un GTD.

Personal sunt si fan diesel si imi place si sa trag cat pot de masina afara si sa nu ajung la consumuri cu 2 cifre, dar avand in vedere ca e o comparatie turbo-benzina 210CP vs turbo-diesel 170CP la acelasi pret, decizia e simpla. As lua GTD-ul doar daca ar avea macar 200 cai (cu posibilitati similare GTI-ului de evolutie ulterioara) sau daca pretul ar fi mai mic.

Recunosc ca nu am comparat dotarile... nu cred sa fie mari diferente acolo unde conteaza.

Bafta!

P.S. sper sa nu fie un nou topic Otto vs Diesel

post-13132-1267354887_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E evident ca GTI-ul e mult mai OK la bani aia . De altfel se vede clar si cate GTI-uri si cate GTD-uri sunt pe strada , nu cumpara nimeni diesel la versiunile sportive .

Bine , acum poate sunt eu subiectiv pentru ca sunt fan GTI .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca diferente ar mai fi motorizarea, evacuarea pe 2 parti la gti, fata de gtd numai pe o parte, jantele(asta daca o iei stock), emblema :rolleyes: , culoarea (la stock gasesti rosie la gti iar la gtd gasesti alba la noi in tara la manuala iar la automata e chiar invers rosie la gtd si alba la gti). Si cam atat imi trece prin minte momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gti-ul este clar mai bun , dar eu stiam ca gtd0ul are demaraj 0-100 in 7.8 sau 7.9 secunde nu 8.1 secunde , dar probabil ala este cu dsg care scoate 7.8 sau 7.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pour ceux qui comprend le francais:

GTI vs GTD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punctul meu de vedere,un GTD nu va fi niciodata un GTI.nici la look,nici la performante.iar de pret nu are rost sa mai vorbim...puneti cele 2 masini una langa cealalta si va edificati.GTI va fi intotdeauna GTI,un icon de peste 30 de ani,restul sunt doar copii si surogate dictate de piata,marketing,de faptul ca orice idee poate vinde.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am facut test drive cu GTI DSG. O masina senzationala din toate punctele de vedere, iar DSG-ul este fenomeal. Ca sa cumperi GTD, la acelasi pret cu un GTI, trebuie sa fii un mare fan diesel si sa nu stii ce inseamna placerea de a conduce, contand doar consumul. Sper sa fiu cat mai curand posesorul unui GTI 6 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu inteleg totul ca Gti in sus si in jos dar exista un aspect important de luat in seamna si anume consumul. Iar aici vb de consumul real sa nu-mi zica mie nimeni ca GTi consuma 7.3 cum zic astia din reprezentanta. Eu calculez undeva la consum mixt Gti 9%(in cel mai normal mers) iar GTD 6% benzina e mai scumpa cu 20 de bani pe litru la ora actuala iar pt unul ca mine care face naveta cam 35.000km pe an. Sincer oare chiar merita acei 40de cai si un sunet mai sportiv. Cam 25%merg in oras si 75% afara.

Mie la consum imi ies calculele la 1400euro diferenta intre cele doua masini anual in cel mai fericit caz. oare mai merita sunetul acela sportiv si 41cai:P

Ajutati-ma sa ma decid. Am cam 2Luni sa ma hotarasc

2.0 tdi 170cai sau 2.0tsi 211cai pretul acelasi

Modificat de dudu
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu sti ce iti permite propriul buzunar,poti sa iti iei si r20 pt naveta de 35k km pe an.

ia ce crezi tu ca te va face sa zambesti,fara sa zici'of,mai bine o luam pe cealalta'.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de consum nu e nemaipomenit de mare la mers normal, insa daca alergi masina, se vor schimba putin lucrurile si nu in favoare benzinarului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am citit pe forum si un diesel care e alergat incepe sa pape mai ales unu de 170 cp, bine ca nu ca un benzinar dar totusi. Sunetu evacuarii unui benzinar nu se compara cu dieselu iar la gti se aude frumos tare. Daca faci un calcul cu cat ai da pe consum diferenta si pe intretinere cam tot pe acolo te invarti cu mici diferente in favoarea GTD-ului. Daca mergi potolit cu GTI poti sa scoti un consum uimitor de mic (drum drept pe o portiune de cativa km cu 80km/ora consum 4,7 in a 6 a) insa nu cred ca cine isi ia GTI o sa mearga fara accelerari bruste si altele. Gti cum zic multi pe aici ramane o legenda si va fi una pt ceva timp de acum incolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
din punctul meu de vedere,un GTD nu va fi niciodata un GTI.nici la look,nici la performante.iar de pret nu are rost sa mai vorbim...puneti cele 2 masini una langa cealalta si va edificati.GTI va fi intotdeauna GTI,un icon de peste 30 de ani,restul sunt doar copii si surogate dictate de piata,marketing,de faptul ca orice idee poate vinde.brgds

Am un Golf 6 GTd si am avut si Golf 5 GTi 30 Ed..da-mi voie sa-ti spun ca diferenta intre GTi vs GTD nici nu este asa mare cum se spune peste tot. Cand spun asta ma refer la condusul in trafic pe drumuri publice etc. Pe pista sunt sigur ca diferentele sunt cu mult mai vizibile vizibile! Exista pe youtube un filmulet in care si pe pista Gti-ul castiga dar GTd e mai mereu in spatele GTI-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nu ma gandeam ca nu o sa replice cineva cu g6 gtd!

oricum ai spus singur esentialul...ideea este ca gti inseamna ceva pt multa lume...restul e cancan.

brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 6 GTd si am avut si Golf 5 GTi 30 Ed..da-mi voie sa-ti spun ca diferenta intre GTi vs GTD nici nu este asa mare cum se spune peste tot. Cand spun asta ma refer la condusul in trafic pe drumuri publice etc. Pe pista sunt sigur ca diferentele sunt cu mult mai vizibile vizibile! Exista pe youtube un filmulet in care si pe pista Gti-ul castiga dar GTd e mai mereu in spatele GTI-ului.

De curiozitate de ce ai dat editionul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Lucrurile sunt f simple. daca consumul nu este o problema si ti-l asumi...senzatia pe care ti-o da un GTI (felul in care se tureaza, sunetul, plaja mare de turatie....placerea pura de a conduce si de a scoate tot ce se poate din ea)nu se compara niciodata cu un diesel... si fac comentariul asta in cunostiinta de cauza..avand in trecut mai multe golfuri tdi si acum sunt posesorul unui GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 6 GTd si am avut si Golf 5 GTi 30 Ed..da-mi voie sa-ti spun ca diferenta intre GTi vs GTD nici nu este asa mare cum se spune peste tot. Cand spun asta ma refer la condusul in trafic pe drumuri publice etc. Pe pista sunt sigur ca diferentele sunt cu mult mai vizibile vizibile! Exista pe youtube un filmulet in care si pe pista Gti-ul castiga dar GTd e mai mereu in spatele GTI-ului.

De curiozitate de ce ai dat editionul?

Sincer mi s-a parut o masina consumatoare de combustibil nejustificat fata de performantele produse! mie imi consuma 10 mediu si 15 in oras! Ceea ce pt mine e chiar mult...decat sa dau banii pe benzina mai bine imi schimb masina din 3 in 3 ani cu una noua Gen GTD:P. Dar asa gandesc la ora actoala deja vad ca limita asta de 3 ani nu imi mai ajunge si acum as vrea sa trec de la Golf GTD la phaeton cam brusca trecerea nu?:)) Va salut numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si pararea celor de la TopGear despre GTD http://www.topgear.com/uk/volkswagen/golf-6/road-test/gtd-3dr

Personal as alege GTD-ul, sunt fan diesel si ultima benzinara pe care am condus-o (masina proprie) a fost un Oltcit :) (off topic: ce vremuri bune si ce masina :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

@axndrei: Salutare! Din tot topicul asta mi se pare ca esti cam singurul cu o parere obiectiva avand in vedere faptul ai detinut un G5 GTI si acum ai trecut pe un G6 GTD si de aceea ma adresez in special tie: Regrete? Inteleg ca ai facut trecerea catre un motor mai economic exact din acest rationament avand o medie de kilometrii la care renteaza un diesel. Dilema mea e urmatoarea: un GTD sau un GTI Ed.35 (dpdv al dotarilor, cu exceptia catorva elemente aniversare pt 35 dintre care cel mai mult tin la jantele Glen Watkinson, mi-am configurat ambele modele la acelas nivel, iar preturile de asemenea sunt extrem de apropiate, cu un mic efort de aprox 800 eur in plus la Ed. 35 dar as face acest efort de dragul masinii). Sunt in faza in care vreau sa iau o hotarare intre cele doua, ambele cantaresc greu in judecata mea din puncte de vedere complet diferite, si m-am trezit cautand frenetic in forumuri topic-uri despre cele doua modele, consumurile lor, versus-uri ... etc. Din pacate nu pot face test drive cu nici unul dintre modele nefiind disponibile in momentul de fata pe la Porsche unde m-am interesat ... deci nu pot decat sa apelez la pareri ale unor detinatori. Ca sa concluzionez legat de ceea ce vreau: poti sa-mi faci o descriere cat mai succinta legata de cele doua modele (ma intereseaza si aspecte legate de costurile de intretinere: revizii, asigurari, consumuri medii etc). Multam si apreciez orice raspunsuri cat mai cuprinzatoare insa obiective (adica prefer sa primesc parerile unor oameni care au detinut macar un motor diesel pe langa un GTI vreodata ... restul tind sa fie subiectivi ... si ii inteleg benzinar fiind pana in prezent :P).

Multumiri si sper sa ajung sa va scriu cat de curand legat de noua mea achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt si nu am fost posesor de GTD, dar imi permit sa iti spun: nu-ti lua diesel, fie el GTD sau altceva.

O masina diesel cu cai multi(stiu ca imi pun multa lume in cap! ;) ) nu e decat o masina mai rapida decat un diesel/ o benzina mai putin potenta. In mod evident vrei o masina cu valente sportive, iar GTD-ul nu e asa ceva. Presupun ca oricine e de acord cu faptul ca o masina sportiva/ sport e definita de 2-3 caracteristici: acceleratie, manevrabilitate si sunet.

Bineinteles, daca vrei vreodata SUV, iti iei diesel. Aici inteleg nevoia/ diferenta de cuplu si chiar de consum/ autonomie.

P.S.: Nu inteleg de asemenea cum 2-3-5000 EUR dati odata in plus pot fi amortizati( a se citi "simtiti") printr-o economie ulterioara de 100-150 RON pe luna. Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi detin 2 motoare diesel, din punctul meu de vedere balanta inclina clar in favoarea GTI. Un hot-hatch diesel nu e hot-hatch.

P.S.: Nu inteleg de asemenea cum 2-3-5000 EUR dati odata in plus pot fi amortizati( a se citi "simtiti") printr-o economie ulterioara de 100-150 RON pe luna. Parerea mea!

Daca folosesti masina numai ca sa te plimbi si sa te fatai cu prietenii nici nu o sa intelegi. Nu-i acelasi lucru sa dau 800 lei/luna pe motorina sau 1600 lei pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@paul.todea&anybody else :

Sa zicem ca mergi 40.000 de km/ an(nu mergi, dar sa zicem) => 3300 km/luna

Consum benzina(mediu) pentru un motor asemanator cu cel de pe Octavia ta: 9.5l/ 100 km.

Consum motorina(mediu) pentru motorul tau de pe Octavia: 7l/ 100 km.

Cost total pe luna(benzina): 9.5l*33*5.9RON= 1850 RON

Cost total pe luna(motorina): 7l*33*5.4RON= 1250 RON

Diferenta este de 600 RON adica 140 EUR si scade puternic daca mergi mai putin decat am presupus. Diferenta intre masina ta si echivalentul benzinar: 2250 EUR=> Amortizare in 16 luni.

Acum explica-mi tu cum e mai bine, cu 140 EUR in plus in buzunar(adica niste EURoi maruntis in plus pe saptamana)pe luna sau cu 2250 EUR.

Nu e mai bine sa pui aia 2250EUR deoparte la banca sau sa faci ceva cu ei sau sa pui diferenta treptat la benzina?!

P.S.: 1. Nu vorbeam de carat castraveti cu duba in topicul GTI vs. GTD. Atunci placebo-ul de diesel isi face bine simtit efectul.

2. GTI si chiar GTD sunt masini cu care sa te "fatai", cu prietenii sau fara. Asta daca nu vrei sa-l faci taxi...sa scoti si bani, nu?!

P.S.2: A nu se considera offtopic. Bineinteles ca GTI vs. GTD inseamna, de fapt, benzina vs. diesel.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. COnsumul mediu la 1.9 105 e mult mai mic decat 7.

2. Nu vorbeam nici eu de carat castraveti, nu doar carand castraveti poti sa faci 30-35-40000 km/an. Si sa-ti mai zic ceva: nu inteleg de ce consideri ca golf gti e masina de duminica, de plimbari, etc...Chiar ma faci sa rad. Pana la urma e un VW, e un GOLF. E o masina misto, dar tot masina poporului ramane. Doar pt ca are 40 cp in plus fata de 2.0 TDI de pe Superb, nu se transforma in Koenigsegg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe GTI as merge si eu....daaaaaar 14,2l / 100km ?!?!? Tre sa ai buzunarul cam gros...si este si asta un factor important de luat in considerare inainte de a face achizitia. Parerea mea.

Sunt destui si pe forum care si-au luat benzinare, iar dupa o vreme si-au dat seama ca baga prea multi bani in benzina si au trecut pe diesel.

Numai bine si drumuri bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!