Jump to content

Golf V 2.0TDI


Jeunderscore

Postare recomandată

Povestea mea incepe asa: In 2007 am cumparat un golf v cu motor de 1.9 TDI trendline la care am adaugat eu folie neagra, toba sport Borla, jante aliaj Denzent pe 16 si un plus de 35 de hp inainte cu 3 zile sa o fac praf la xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx.Masina s-a facut praf insa eu nu am avut decat niste zgarieturi pe fata si genunchiul stang. Am cumparat alta la fel adica tot golf v dar cu niste imbunatatiri si anume: 2.0 TDI/2004 BKD 16 V, 103 KW din fabrica/125 KW de la ABT la 0 km, modelul sportline, scaune sport, volan schimbator levier frana de mana in piele, dublu climatronic, mfd2 jante pe 18 cele de pe audi A8, 130286 km cand am luat-o din Germania.

post-61127-1267107294_thumb.jpg

Modificat de dudu
Nu sunt acceptate discutii referitoare la viteze peste limita sau alte activitati ilegale!! Citeste Regulamentul! Mersi
Link către comentariu

Mai pune poze si din interior...si grija de asta, poate data viitoare numai esti la fel de norocos!

Link către comentariu

imagine057.jpg

nokia150.th.jpg

nokia020.th.jpg

Cam asa arata masina acum. As vrea sa ii pun niste folie pe geam, stim noi baietii mai bine de ce vrem geamuri negre, doua iesiri la tobe, cand o pica turbina as vrea una mai mare, niste praguri de gti etc.

Dudu fara nici o suparare voiam sa spun prin descrierea faptelor ca nu e bine sa faceti ca mine, nu era o instigare la l....e.

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu

Da jos neoanele..se vad urat si nu se potrivesc..sa ai grija de tine si de ea..

Link către comentariu

Faina masina. O mica intrebare : RNS MFD 2 navi-ul nu ? :D. Ai CD / DVD cu ceva harti ? Europa / Romania (desi am inteles ca nu se fac pt modelul asta). Da-mi si mie un PM pls :)

Link către comentariu

Daca tie iti plac neoanele e ok...parerea mea e ca fac nota discordanta cu masina, care are un look simplu si jos se vad luminile de la neoane. In rest e frumoasa masina, si dotata :P. Bafta!

Link către comentariu

Stergatorul din spate nu stiu unde e, cred ca pe la cineva anume cariua ii trebuia mai mult ca mie. Navigatia este Mfd 2 cu cd si nu am decat harta germaniei. Masina am luat-o din germania la 130286 km si avea cip deja facut de la 0 km la ABT, de consumat cand am luat-o nu reuseam sub nici o forma sa ii scot un consum sub 8 chiar daca mergeam batraneste pana cand mi s-a pus pata sa ii pun niste duralube fiindca imi consuma ulei si am avut placuta placere sa vad ca imi scade consumul si asta nu la mers batraneste ca daca merg asa scot consum de 5.3 ltr/100km. Neoanele mi-au placut mie pt ca sunt fan 2 fast and 2 furios ;) . Masina asta merge brici. Are un cuplu care ma sperie de 410 Nm.

Pe spate are distantiere la roti de 5mm. Anvelopele sunt yokohama S306.

Intre masina asta care ar fi un GTD si un GTI normal fara cip intre viteza 80 - 120 km/h nu este nici o diferenta de timp in rest e mai bun GTI. In treapta 2 la 40 km/h daca accelarez brusc cu anvelopele de iarna pierd aderenta. Ma innebuneste masina asta.

Multumesc pt aprecieri si sugestii.

Revenind la celalalt golf pe care l-am avut, masinuta aia si-a dat duhul pt mine pt ca o iubeam mai mult ca orice. Cred ca nimeni nu e chiar atat de nebun sa puna castrol edge 5w40 in motor si sa faca schimbul de ulei si filtre la fiecare 5000km cum se intampla cu fostul meu golf. Accidentul s-a intamplat din cauza unei ambitii fata de un prieten de al meu care la randul lui a avut aceiasi masina si in cele din urma un bmw 320 d care imi spunea ca golful e o masina proasta si eu am vrut sa ii demonstrez ca e chiar mai buna ca bmw. Dar asta e omul din greseli invata. Acum a inviat dar intr-o alt culoare si dotari.

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Intre masina asta care ar fi un GTD si un GTI normal fara cip intre viteza 80 - 120 km/h nu este nici o diferenta de timp in rest e mai bun GTI. In treapta 2 la 40 km/h daca accelarez brusc cu anvelopele de iarna pierd aderenta. Ma innebuneste masina asta.

Draguta masina, dar nici mie nu imi plac deloc neoanele.

Putin off... Sa stii ca este diferenta intre masina ta si GTI stock chiar si pe 80-120 km/h, mai ales daca nu faci testul in treapta a 6-a. Incearca si vei vedea :D.

Uite aici niste date: http://www.km77.com/00/volkswagen/2008/golf/p01.asp si http://www.km77.com/00/volkswagen/2008/golf/p02.asp

Nu sunt cu GTI, dar poti ca compari cu 1,4 TSI 170cp stock. Si 1,4 TSI 170 e mai slab ca GTI.

Sanatate si spor!

Link către comentariu

Masina mea are 170 hp si e diesel. Spre deosebire de GT care nu cred ca are mai mult de 200 Nm cuplu si GTI nu edition 3.0 care nu cred ca sare la cuplu mai mult de 250 Nm, a mea ca si toate dieselurile au cuplu mult mai mare adica 410 Nm. Chestia asta a fost demonstrata la discovery la 5 gear. Comparatia asta se rezuma doar la 80 - 120 km/h, in rest nu mai vorbim pt ca GTI este superior.

Link către comentariu

:) Toata stima si respectul, dar nu stii despre ce vorbesti. Uita-te la diselurile de 170cp din linkurile de mai sus si apoi la GT-ul benzina.

Ai facut dyno ca sa stii cati cai/cuplu ai?

LE: Nu stii cat e cuplul la benzinarele de mai sus. Si nu uita ca, cuplul la volant e nu destul.

Modificat de rex
Link către comentariu

:) Ca sa se incheie aceasta problema o sa postez eu un versus (GTI VS GTD)care va edifica neintelegerile discutate.

VW Golf VI GTI vs VW Golf VI GTD

Si sa revenim la on topic.

Masina e frumoasa, bafta la modificari.

Modificat de blordc
Link către comentariu

GT stock are 240 nm.GTI 280 nm.in afara faptului ca vorbesti pe un ton superior fara a avea cunostinta de cauza,si bineinteles ca ne-ai facut praf cu nm tai,ca owner si de mk3 as vrea sa stiu cum ai upgradat vr 6-le pana la aia 235 de cai.cu respect.multumesc.brgds

Link către comentariu
Intre masina asta care ar fi un GTD si un GTI normal fara cip intre viteza 80 - 120 km/h nu este nici o diferenta de timp in rest e mai bun GTI. In treapta 2 la 40 km/h daca accelarez brusc cu anvelopele de iarna pierd aderenta. Ma innebuneste masina asta.

Multumesc pt aprecieri si sugestii.

Mi-e greu sa cred ca e comparabil cu un GTI Golful tau. SI nu e totuna cu GTD-ul oricum,chiar daca l-ai modificat. Motorul de 140 fuge destul de bine chiar si din fabrica, si daca mai este si remapat, sunt convins ca nu te face de rusine in depasiri. Insa pana la un GTI mai e.

Si apropo de pierdut aderenta intr-a doua, sa stii ca asta si un 1.9 remapat reuseste sa o faca, deci nu e mare lucru.

Masina are potential, insa neoanele si jantele o cam strica. Sa o stapanesti sanatos oricum.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu

Asa o fii daca asa arata cifrele insa eu am vazut testul facut la 5 gear. Nu vorbesc pe un ton de superioritate ca nu am de ce. Golful 3 vr6 cu 235 hp e asa din fabrica. Au fost facute prin 97 98 niste serii limitate care aveau motor de 3.1ltr nu cum este normal la vr6 de 2.8 ltr sau 2.9 ltr.

Stiu ca masina asta are 170 hp pt ca in brief de germania erau trecuti 125 kw, iar in acte am factura de la Abt in care scrie acelasi lucru deci nu trebuie sa ii fac test dinamometric.

Motorul de 1.9 tdi remapat stiu ca rupe aderenta fiindca am avut remapat, insa nu am apucat sa ma bucur de el decat 3 zile functional si inca 7 luni in spatele casei :).

Nu vreau sa fac praf pe nimeni nici cu Nm cu cu cati cai dar din cate am vazut e un topic unde fiecare isi prezinta masina si ca fiecare mama care isi lauda copilul asa si eu masina :(. Daca considera cineva ca am adus jigniri la adresa cuiva rog un moderator sa stearga.

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Stergatorul din spate nu stiu unde e, cred ca pe la cineva anume cariua ii trebuia mai mult ca mie. Navigatia este Mfd 2 cu cd si nu am decat harta germaniei. Masina am luat-o din germania la 130286 km si avea cip deja facut de la 0 km la ABT, de consumat cand am luat-o nu reuseam sub nici o forma sa ii scot un consum sub 8 chiar daca mergeam batraneste pana cand mi s-a pus pata sa ii pun niste duralube fiindca imi consuma ulei si am avut placuta placere sa vad ca imi scade consumul si asta nu la mers batraneste ca daca merg asa scot consum de 5.3 ltr/100km. Neoanele mi-au placut mie pt ca sunt fan 2 fast and 2 furios :) . Masina asta merge brici. Are un cuplu care ma sperie de 410 Nm.

Pe spate are distantiere la roti de 5mm. Anvelopele sunt yokohama S306.

Intre masina asta care ar fi un GTD si un GTI normal fara cip intre viteza 80 - 120 km/h nu este nici o diferenta de timp in rest e mai bun GTI. In treapta 2 la 40 km/h daca accelarez brusc cu anvelopele de iarna pierd aderenta. Ma innebuneste masina asta.

Multumesc pt aprecieri si sugestii.

Revenind la celalalt golf pe care l-am avut, masinuta aia si-a dat duhul pt mine pt ca o iubeam mai mult ca orice. Cred ca nimeni nu e chiar atat de nebun sa puna castrol edge 5w40 in motor si sa faca schimbul de ulei si filtre la fiecare 5000km cum se intampla cu fostul meu golf. Accidentul s-a intamplat din cauza unei ambitii fata de un prieten de al meu care la randul lui a avut aceiasi masina si in cele din urma un bmw 320 d care imi spunea ca golful e o masina proasta si eu am vrut sa ii demonstrez ca e chiar mai buna ca bmw. Dar asta e omul din greseli invata. Acum a inviat dar intr-o alt culoare si dotari.

Aici ai zis ca ii faceai revizii din 5000 de km in 5000 de km. Cu nush ce ulei care mai da 10CP in plus te pomeni? Imi pare rau pentru fostul tau Golf (daca ar fi existat si iti spun si dc sunt sceptic) dar te consider un infantil, cu privire la cauzele accidentului, daca a existat.

Asa o fii daca asa arata cifrele insa eu am vazut testul facut la 5 gear. Nu vorbesc pe un ton de superioritate ca nu am de ce. Golful 3 vr6 cu 235 hp e asa din fabrica. Au fost facute prin 97 98 niste serii limitate care aveau motor de 3.1ltr nu cum este normal la vr6 de 2.8 ltr sau 2.9 ltr.

Stiu ca masina asta are 170 hp pt ca in brief de germania erau trecuti 125 kw, iar in acte am factura de la Abt in care scrie acelasi lucru deci nu trebuie sa ii fac test dinamometric.

Motorul de 1.9 tdi remapat stiu ca rupe aderenta fiindca am avut remapat, insa nu am apucat sa ma bucur de el decat 3 zile functional si inca 7 luni in spatele casei :icon_cheesygrin:.

Nu vreau sa fac praf pe nimeni nici cu Nm cu cu cati cai dar din cate am vazut e un topic unde fiecare isi prezinta masina si ca fiecare mama care isi lauda copilul asa si eu masina :). Daca considera cineva ca am adus jigniri la adresa cuiva rog un moderator sa stearga.

Iar aici ne spui ca te-ai bucurat de fostul tau Golf, 3 zile functional si 7 luni in spatele casei, dupa cum ai spus. Nu inteleg, desenaza-mi! In 3 zile ai facut 5000 km si inca o revizie? Sau ii faceai revizia in alea 7 luni? Oricum, bafta cu Golf-ul (cel nou) si sa-l tunezi in stitul Fast&Furios la maxim, asa cum era la moda tuning-ul acum un deceniu. Succese....

Modificat de Alexis491
Link către comentariu
  • Administrator

Golful mk3 nu a avut niciodata motor VR6 de 3.1

Cel putin asta ne invata www-ul

Daca intradevar ai un astfel de exemplar, prezinta-l aici... e o raritate si sigur ar starni mai mult interes tehnic decat G5-ul cipuit de ABT care rupe norii, cauciucurile si newtonii

Rog afirma-ti parerile fara a declansa flame-uri. Aici nu ne masuram nici Nm, nici CP si nici altceva

Mersi

Link către comentariu

Alexis491,nici eu nu sunt fan al descrierii facute de intiatorul topicului...si eu sunt sceptic in anumite privinte,dar sa stii ca te-ai chinuit sa-i storci greselile degeaba. Omul a zis ca s-a bucurat de Golf doar 3 zile cu motorul softat,nu de masina in sine stock. Nu mai cautati sa fiti asa carcotasi tot timpul,ca se poate ca voi sa cadeti in ridicol. Tu tocmai ai facut-o!

Link către comentariu

ma bag si eu in seama :icon_thumleft:

on topic: scoate neoanele de sub masina ... nu ai nici supra, nici skyline ... nici alte japoneze care dau bine cu neoane a la fast and furious

off topic: gti cu anvelope de iarna rupe aderenta si in a 3-a daca asa se fac comparatiile :ceuameni: si asta stoc

Link către comentariu

Teka multumesc pt ajutor si pentru raspunsul dat in locul meu. Cred ca toata lumea stie ce ulei este castrol edge 5w40 si nu cred ca da nici macar un magar in plus dar aminte 10 cai.

Domnule moderator Dudu uite aici golful 3 vr6 de 3 ltr de 234 hp. Pacat ca nu mai gasesc masina pe mobile.de, dar in fine tu esti moderator si le stii mai bine ca mine: http://www.youtube.com/watch?v=tUehy8pXC_I

Am si eu o intrebare si cu asta am terminat fiindca vad ca unii citesc printre randuri : Va roade invidia pe cei cu gt si gti ca aveti numai la jumatate din Nm care ii are un diesel ?, ca vad ca numai cei cu masini pe benzina aveti ceva cu newtonii. Daca voiam sa imi cumpar gti puteam sa imi cumpar pt ca gasisem una la acelasi pret ca si cea pe care o am acum.

Dupa partea mea topicul poate fi sters fiindca nu vreau sa se creeze flame-uri din cauza mea sau a altora.

regards,

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!