Jump to content

suruburi baie ulei slabesc in timp


dieselbee
 Share

Postare recomandată

Ma confrunt cu o problema recurenta la care nu am gasit inca solutie. Am crezut ca am scapat de ea, insa a revenit recent.

Mi se slabesc suruburile de la baia de ulei, in asa hal incat pot sa strang pe ele cam trei sferturi sau o jumate de tura, lejer.

La prima ocurenta am schimbat doar garnitura, am crezut ca de acolo provine buba, la a doua am pus 2 garnituri, am curatat atit suruburile cat si filetele interioare de ulei si am strans bine de tot suruburile la loc. A fost OK cam 2,5 luni. Acum, dupa un drum lung (300 km+) am constatat ca nu mai am ulei in baie, adica menunea s-a intamplat din nou. Dupa ce m-am bagat sub masina, am gasit iarasi toate suruburile destranse.

Ce idei aveti ca sa nu mai patesc asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate suruburile ?? ciudat .am mai auzit sa se desfaca busonul din cauza vibratiilor sau cand se mai strica filetul :blush: poti incerca sa pui putin loctite pe suruburi

Modificat de vizi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu tine cu saibe grover pui loctite dar dinala slab sau mediu ca daca pui cel mai tare nu le mai desfaci veci pururi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urata situatie si eu ma confrunt cu ceva asemanator doar ca n-am probat inca daca s-au destrans dar e pe minim uleiul dupa 200 km de la schimbul garniturii de la baie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La filetele in aliminiu (de obicei, insa nu e regula, in functie de dimensionare suruburilor si cuplul de strangere) se foloseste pasta blocanta, se gaseste in 3 variante si culori, soft, medium si hard. Daca ati incerca si voi cu putina pasta nu ati mai avea probleme de destrangere a suruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai schimbat garnitura, ea este tare si in timp se inmoaie iar suruburile mai trebuie stranse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vazut in nicio documentatie de service sa trebuiasca sa restrangi garnitura de baie de ulei. Se strange la cuplu de la bun inceput si se pune pasta de blocat filete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi n-am avut timp sa incep munca la baia de golf sper dimineata sa dau cutia jos si sa pun la punct gti-ul ,pasta blocanta soft am asa k trebuie doar bunavointa :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pricipit ce ziceti voi.

tocmai asta e ciudat ca toate slabesc cam acelasi numar de rotatii. M-am gandit eu ca dupa ce am curatat cu am putut filetul interior si suruburile, la ultima schimbae nu va mai fi problema.

intreb eu: daca filetul nu este curat curat, mai tine pasta respectiva? Sau super-glue-le?

Voi incerca sa pun saibe mai intai. Poate merge asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite eu am saibe grover la toate si nu am avut niciodata problema de care zici tu; pune, deci mai intai saibe si apoi daca tot se desfac pui si pasta blocatoare si apoi le strangi cu tot cu saibe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pricipit ce ziceti voi.

tocmai asta e ciudat ca toate slabesc cam acelasi numar de rotatii. M-am gandit eu ca dupa ce am curatat cu am putut filetul interior si suruburile, la ultima schimbae nu va mai fi problema.

intreb eu: daca filetul nu este curat curat, mai tine pasta respectiva? Sau super-glue-le?

Voi incerca sa pun saibe mai intai. Poate merge asa.

Degreseaza inainte suruburile, pasta e gandita sa fie folosita pe suruburi noi, nu pe cele pline de ulei. Baga-le intr-un recipient cu benzina sau diluant inainte sa le montez. Si nu uita sa le strangi la cuplul care il cere fabricantul. Cred ca la alea de baie ulei este 15nm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus saibe azi. de strans doar cu simt, ca , cheie dinamometrica nu am. inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! problema la garnitura de la baie: schimbat de 2 ori si tot imi da ulei printre baie si bloc. Ma duce la disperare "Astept si eu sfaturi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti uleiul si bagi doar trei litrii si vezi ce indica joja; se poate ca joja sa indice mai putin decat ai in motor, tu pui ulei ca sa fie la nivel si motorul il da afara pe la semeringuri arbore cotit si garnitura; la 4 litrii max 4,5 ar trebui sa ai maxim pe joja; daca joja indica corect tre sa vezi de ce face presiune in baie - poate epurator gaze infundat, etc ... daca nu face presiune si totul e ok dar tot da afara ulei pune si nishte silicon peste garnitura cand montezi baia la loc, vezi sa fie saibe grover la suruburi si eventual niste blocator de suruburi de putere mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat garnitura la baia de ulei am folosit smirghel de 360 ca sa curat blocul motor cat si baia. dupa am degresat cu diluant nitro... si dupa am pus silicon gri (parca 60 de ron a costat) si asa a mers 30.000 de km fara probleme. Fara suruburi speciale... fara vopsea.. sau alte chestii. Daca se degreseaza bine nu are cum sa scape ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! problema la garnitura de la baie: schimbat de 2 ori si tot imi da ulei printre baie si bloc. Ma duce la disperare "Astept si eu sfaturi"

Vali, vezi sa nu fie un montaj defectuos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! problema la garnitura de la baie: schimbat de 2 ori si tot imi da ulei printre baie si bloc. Ma duce la disperare "Astept si eu sfaturi"

Inainte de a monta garnitura curata cu grija atit blocul , cit si baia si uita-te cu mare atentie daca baia nu e cumva lovita . Unge garnitura cu silicon rosu ( rezistent la temperaturi ) atit fata spre baie cit si fata spre bloc . Pune la toate suruburile saibe grower ( sint mai sigure decit pasta autoblocanta ) si sint sigur ca nu o sa mai ai scurgeri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema uleiul venea de la sondele de pe termoflot si de la curentul de aer se

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

N-am mai fost demult pe aici , dar ma bag si eu in seama , pt. ca am vazut ca multa lume recomanda sa se puna silicon negru/rosu intre baie si bloc.

Chiar cu riscul de a ma face antipatic , va sfatuiesc/rog sa NU FACETI asa ceva ( cred ca nemtii care au proiectat motorul isi pun mainile in cap cand aud asa ceva). Si va explic de ce ( explicatie bazata pe experiente personale cu 2 motoare desfacute) pe scurt :

- Intr-un timp destul de scurt se desprind franjuri din acest silicon => sute de bucatele de silicon in baie + barbotaj. Dupa cum stiti , sorbul pompei de ulei are un fel de scut de plastic/tabla care are rolul de a nu lasa motorul fara ulei in curbe. Acest scut , din pacate , aduna toate acele franjuri de silicon + alte eventuale impuritati ...exact in sita sorbului pompei de ulei si le tine acolo pana sunt absorbite in sita. De aici incolo , va dati seama de restul filmului => sita infundata => presiunea de ulei tinde rapid spre zero => end of story. Engine dead.

Asa ceva nu se face decat in Romanica ( sau in tarile vecine si prietene).Se curata bine , la nevoie se planeaza , se monteaza garnitura noua + suruburi , se da cu Loctite pe suruburi si se strange la cuplu. Daca toti pasii sunt facuti asa cum i-a intentionat neamtul/francezul/japonezul , nu are cum sa nu fie OK>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perfect de acord cu tine, insa intre baia de ulei de otel nu ai cum sa o planezi, iar intre a cumpara o baie noua si un tub de silicon, alegi varianta cea mai ieftina. Si daca ai si putina inspiratie, folosesti doar putin silicon, pelicula subtire, nu faci strat de 1cm, iar atunci nu mai ai cum sa creezi franjurii de care povestesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si tu ai dreptate , dar e valabil doar daca o faci tu cu mana ta si stii ce faci. Din pacate , in Romanica , dupa cum stii , marea majoritate a "priceputilor" intr-ale automobilului sunt modelul "totul se repara cu o sarma , un patent si un ciocan" si nu sunt in stare sa gandeasca mai departe de proximitatea respectivei probleme. El pune un tub de silicon , rezolva problema momentan si gata - inca o reparatie reusita de Marele Mecanic. Intamplator , "fara nici o legatura " cu mirifica lui reparatie , in 500-1000 km iti crapa motorul.

Sunt asa de pornit pe chestia asta pentru ca am vazut 2 motoare MOARTE din cauza acestei probleme aparent minore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu gripari de motor din aceasta cauza. Asa e cand se repara masinile in fata blocului..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reparatul in fata blocului cred ca e problema...

eu am schimbat distributie, pompa de apa, radiator... totul in fata blocului

doar ceva mai multa atentie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!