Jump to content

Geamuri/chedere usi inghetate


cosminrot
 Share

Postare recomandată

Surpriza NEPLACUTA!

Acum cu nisorile acestea abundente, am avut o mare problema. Au inghetat geamurile la baza, si nu am mai putut sa intru in masina. M-am invartit vreo 10-15 min pe langa ea pana sa rezolv problema. Faza tare e ca imi cumparasem dinainte un spary pt dezgetare. Am dat din belsug cu el la baza geamurilor, si intr-un final dramatic, am reusit sa ridic geamul la loc.

Efectiv se lipise guma de la baza ( chederul ) si nu mai dadea voie sa coboare cei 2 cm ( sau cat coboara ) cand deschizi masina din telecomanda.

Deci mare atentie!

( o fi periculos de folosit pe chedere sprayul respetiv? nu scriam nimic impotriva folosirii pe cauciuc... sper sa nu am probleme pe viitor )

Sugestii? :)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Split din topicul "Noul Passat - Coupe"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mi-am inchipuit ca vor ingheta geamurile :rolleyes:

acum, dupa ce am dat toate geamurile cu sparyu contra inghetului, totul e ok :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Da intradevar sunt probleme cu chederele iarna , pentru ca ingheata . Dar acelasi lucru banuiesc ca se intampla cam la toate masinile care au usi fara cadru ...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da, toata chestia e sa dai inainte de inghet cu spray-ul :ceuameni: :icon_thumright:

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt curios voi cum tratati chederele.. Spre exemplu am obsercat ca sunt foarte uscate si aspre. Nu prea am idee cu ce sa le ung, pentru ca daca as pune ceva uleios pe ele sigur o sa fac geamurile varza, si din proprire experienta grasimile odata intrate in puful de pe cheder nu se curata decat foarte foarte greu. Am vazut undeva pe forum ca cineva recomanda ca la revizie sa ceara ungerea lor?! Nu mai stiu unde era postat reply-ul acesta. Ati facut asa ceva pana acum? Daca da cu ce le-au uns? Ma gandesc ca o fi vreun spray de la wurth care sa faca asta ca aia au de toate :biggrin: Altfel clar or sa se usuce si or sa inceapa sa scartaie ca la orice geam fara rama (chiar si unele geamuri cu rame de la uzura scartaie).

Modificat de alaraw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai, eu am masina de 1 an si jumatate, si nu le-am uns NICIODATA, si nici nu mie se pare ca scartaie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu le-am uns si nu le-am auzit sa scartie si am masina de 1 an si 8 luni. Dar in iarna care a trecut am avut probleme cu geamurile nu se mai deschideau. O problema am avut si cu usa nu s-a mai inchis din cauza gerului, mai corect geamul nu se mai ridica si usa se deschidea. Am mers vreo 5 km tinand de usa pana s-a dezghetat usa si s-a inchis.Problema cred ca era in interiorul usii , inghetase mecanismul care ridica geamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intr-un post al lui colegul cosminrot spunea : "legat de scartait? trebuie sa cureti toate chederele ( si cel de sus, si cel de pe montantul central ) foarte bine ( in service se foloseste o solutie pt chedere de la marca Wurth )"

Ar putea sa ne dea detalii despre aceasta solutie ? Macar cum se numeste, sau cum arata daca stie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa va dau detalii despre spary.

cand am fost cu masina la scorpion, mi-au curatat toate chederele cu un spay special pt asa ceva de la marca Wurth.

cu siguranta se gaseste si in comert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo de chedere, inca nu am masina, dar am auzit ca ar fi probleme de genul la toate coupeurile fara rama, aceste probleme apar in felul cum se deschide portiera, daca tragi de ea ca la o masina normala , geamul nu are timp sa se dea in jos si trage cu el si chederul, normal pt un coupe ar trebui tras f putin de manier, in momentul acela geamul se da in jos, iar dupaia se deschide portiera , recent am aflat si eu aceste lucruri si am spus la toti prietenii cu acest tip de masina cum sa procedeze pt ca nimeni nu stia de treaba asta. poate voi stiti , daca nu , faceti cum am spus mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Interesante sfaturi si semnale de alarma privind eventualele probleme cu chederele(scuze ptr redeschidere topic),acum ca se apropie iarna

o sa va urmez sfatul si o sa ma interesez la dealer de sprayul special ptr chedere .Sper sa nu am probleme ,voi porni masina

din telecomanda cu cel putin 5min inainte si poate incalzita inainte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit un pulverizator de la Rompetrol.

Foarte bun! Topeste gheata si formeaza o pelicula pe geam, ce impedica lipirea chederului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa ridice mana sus cei care nu au putut deschide azi dimineata masina fara multi litri de lichid cald :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moi! Cand am plecat de dimineata era temperatura pe la -1 si s-au retras frumusel ca gheata era destul de casanta si nu aderase prea bine (masina muncita prin tara cu jeg din plin). Insa se pare ca am fost cel norocos, alt coleg s-a muncit de dimineata cu aceeasi problema gadiland-o cu sticla de apa.

Stai sa vezi maine dimineata la 5am ce distractie o sa fie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu am indraznit astazi sa plec cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am avut nicio problema cu masina in perioada respectiva cu toate ca am gasit-o absolut "invelita" intr-o carcasa compacta de gheata.

Toate usile s-au deschis fara probleme, geamurile laterale coborand mm respectivi. :icon_thumright:

E adevart ca durat cam 30 min. dezghetarea si curatarea efectiva dar, la cata gheata avea pe geamuri, nu vad o pb. in asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu mi-am luat 2 chestii; un fel de ruj, ca asa se si deschide, de la Sonax si un flacon, ii spune " Stift cu silicon " e exact ca flaconul pt. crema de pantofi, are un burete in capat. Am uns chederele si nu am avut probleme deloc, n-am mai folosit spray sau alte solutii :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am folosit osolutie de dezghetat pe care nu am mai gasit-o ! :(

La fiecare inghet mi se lipesc chederele de geamuri! Am incercat vreo 3-4 spray-uri de dezghetat dar fara nici un folos!

Solutia adoptata... bagi frumos mana dupa portofel, scoti legitimati de Metro, il itroduci pe jumatate in spatele chederului, pe la stalpul central si incepi sa tragi, usor, pana la capat, langa oglinda!!! :)) A mers de fiecare data! Numai ca acum trebuie sa-mi refac legitimatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul prefer sa nu umblu cu ea iarna... am invatat din greseala unui prieten cu un M6 care si-a schimbat iarna trecuta de 2 ori motoarele macaralelor de pe portiera stanga... o cunostinta cu un S 500 AMG a deschis cu chiu cu vai usa de la sofer dar n-a mai putut sa o inchida pana la prima spalatorie unde l-au "tratat" cu putina apa caldutza...

mare atentie la apa calda ca exista riscul sa crape geamul pe care dati si... nici racleta nu e indicata pt ca in timp or sa se observe zgarieturile...

e un risc sa descui un CC cu toate cele 4 geamuri inghetate pt ca se solicita fff mult motoarele macaralelor

cc ul meu l am luat din danemarca de nou si in urma dotarilor pe care le-am ales mi-au dat ca dotare bonus duze de spalare parbriz cu incalzire automata pe timp de iarna. n am folosit inca duzele pe timp de iarna.. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Iarna aceasta este adoua iarna pe care o traversez cu CC-ul. Mi-am luat si spray Pre-Icer pentru a da de seara sa nu inghete, si am luat si de dezghetat...fac treaba ambele, doar ca raman geamurile cam grase pana la prima spalare. Dar daca vreti un sfat practic si de cand mi-am dat seama nu mai folosesc spray-uri sau altceva. Aveti o rigla, o rupeti cam 10 cm ca sa o aveti mereu la voi sa fie usor de transportat si dimineata cand iesiti din casa, bagati rigla incepand de la jumatatea masinii (de la stalp, unde puteti baga rigla de-a latul fara sa ciupiti chederul) si va duceti cu rigla pe toata suprafata unde chederul inferior este lipit de geam si dezlipiti chederul(doar acela se lipeste la inghet) de geam si gata, in 30 de secunde la toate geamurile si puteti sa intrati fara a mai forta si mecanismul de coborare a geamurilor. Testat si verificat din proprie experienta.

Sper ca v-am putut fi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
the nameless one

Sau era buna optiunea aia cu incalzire stationara iarna ..nu mai ingheta nimic ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pai de unde stie gheata ca masina aia are nu-stu ce optiune gen ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin incalzire stationara, colegul se referea la faptul ca poti programa masina sa dea caldura in habitaclu cu o ora inainte de a pleca de acasa. Si astfel caldura din interior ar dezgheta geamurile si chederele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pun si eu o intrebare aici pentru a nu mai deschide un alt topic. Cand descui masina, toate 4 geamurile coboara 1 cm. Dupa ce urc in masina si pun contactul toate se ridica la loc. La fel si cand iau cheia din contact. Am setat sa se incuie automat si cand iau cheia din contact, toate geamurile coboara 1 cm. Se poate seta cumva ca atunci cand descui/scot cheia din contact sa nu mai coboare geamurile?? Sa coboare cate unu si doar atunci cand se trage de manar. Din BC am incercat optiunile alea dar nu am ajuns la un rezultat multumitor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!