Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

lambda_dryver

Încearca sa-i faci o curățare si vezi ce efect are. Totusi, mai sigur si de durata este sa o schimbi, cu toate ca pretul uneia nu este deloc mic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e la diesel dar la mine a mers curatata. Schimbat senzorul. De 15k merge ca una noua. Merita efortul de a incerca. Dupa curatare , senzor schimbat , se face adaptarea din vag com. Sa ne spui daca au reusit.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog eu frumos daca puteti sa imi ziceti si mie un service in Bucuresti unde pot sa o curat . Masina merge fara nici-o problema doar ca sta martorul de motor aprins.

 

Va multumesc de raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se aprinde, cand merg mai mult prin oras si mai subturat martorul la motor, dar se stinge dupa 4-5 km de mers sportiv-accelerat. E vreun semn ca trebuie schimbata, in curand, galeria?  :icon_confused: . De vreo 3-4 mii de km face asa.

Inca ceva: Am o scurgere de ulei de la un furtun care intra in turbina (cred). Mecanicul (coleg de pe forum) a spus ca trebuie schimbata turbina. Este vreo sansa cat de mica sa nu trebuiasca schimbata turbina (nu am niciun semn de pierdere de putere, fum, sau zgomot la turbina)? Cand o sa imi fac putin timp, o sa merg si sa vad exact pe unde curge (acum stiu doar ca (,) curge uleiul pe acolo de este murdar tot blocul in spate), dar ma gandesc ca poate stie cineva care a avut o problema asemanatoare. Multumesc!

Modificat de iustinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se aprinde, cand merg mai mult prin oras si mai subturat martorul la motor, dar se stinge dupa 4-5 km de mers sportiv-accelerat. E vreun semn ca trebuie schimbata, in curand, galeria?  :icon_confused: . De vreo 3-4 mii de km face asa.

Inca ceva: Am o scurgere de ulei de la un furtun care intra in turbina (cred). Mecanicul (coleg de pe forum) a spus ca trebuie schimbata turbina. Este vreo sansa cat de mica sa nu trebuiasca schimbata turbina (nu am niciun semn de pierdere de putere, fum, sau zgomot la turbina)? Cand o sa imi fac putin timp, o sa merg si sa vad exact pe unde curge (acum stiu doar ca (,) curge uleiul pe acolo de este murdar tot blocul in spate), dar ma gandesc ca poate stie cineva care a avut o problema asemanatoare. Multumesc!

oarecumva ti-ai raspuns singur :))  daca ai masina diesel , si exact cum ziceai tu cand mergi accelerat/sportiv se stinge . Stii de ce ? un motor diesel e bine si recomandat schimbarea vitezei la peste 2500 turatii altfel se depune fum pe galerie , injectoare , ...etc .

da uneori poti sa mergi cu ea pe D , dar sincer eu iti recomand sa mergi cam 80 % din timp in S (sport ) . Eu unul asa merg si momentan nu am avut inca Slava Domnului probleme .

plus ca si alti mecanici imi spusesera cand eram mai mic , cand o masina are depuneri mergi cu ea mai mult timp supraturata si se mai curata din ea in mare .

P.S. Sper sa iti fi fost de folos sfatu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se stingea si se aprindea, dar acum de cateva zile nu se mai stinge, am mers mult pe autostrada foarte tare, nu vad sa aiba legatura, tot aprins sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg 99% in Bucuresti si merg pe D, sportiv, si schimba, de obicei, intre 2500 si 3000. Se aprinde doar cand merg normal (schimba pe D pana in 2000 - se intampla cam o data pe luna sa se aprinda becul), dar cand se aprinde, cum ziceam, dupa cativa km de mers "normal" pentru mine, se stinge. Nu imi place sa merg pe S deoarece este cam enervanta frana de motor, m-am obisnuit fara ea, si mi se pare ca este si cutia mai solicitata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne intelegem eu ma refer la martorul de motor, nu cumva sa confundati cu cel de filtru de particule. Masinile diesel e bine din cand in cand sa se mearga mai turat cu ele, dar asta nu inseamna ca trebuie mereu tinute pe sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ce sa le faci. DIeselurile nu snt concepute pt trafic urban 90%. Ori mergi turat ori la serice cla curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit in seara asta o chestie interesanta. Am inchis masina si cand so deschid nu sa mai deschis. Portbagaju in schimb so deschis. Am incercat cu cheia aia care iese afara si nu so deblocat nici asa. Am reusit sa intru prin portbagaj so deschid dar daca o blochez nu se mai deblocheaza. Ce poate fi ? Nu am a 2 cheie decat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Am avut fix aceeasi problema (si rezolvare - intrat prin portbagaj! :)) ). Din ce am inteles, butonul de deschidere de pe cheie e primul care isi da duhul... Cheia noua costa €250.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba :)) asa am intrat acuma seara. Dar nu poate fi gata bateria ? Deoarece pana acum imi palpaia ledu ala rosu cand o incuiam descuiam. Dar acum nu mai clipeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

E posibil, dar daca era gata bateria, nu o mai încuia sau descuia portbagajul... Incearca sa o schimbi si vezi daca isi revine :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa fie bateria. Maine o schimb. De obicei cat poate tine o baterie la telecomanda ? Pt ca masina e la mine de 5 luni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit. am schimbat bateria si functioneaza perfect. Cost : 4 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Perfect! Ma bucur ca ai scapat usor! :D. Ciudat, totusi, ca atunci cand ramane fara baterie, nu mai descuie masina, dar de încuiat o încuie, respectiv, deschidere portbagajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua nu va apare pe c.b. "change key battery"? Mie imi apare, cam 1 data pe an. Explicatia primita de la service VW este ca avand  kessy nu tin telecomanda in contact si de aceea nu se incarca in mers...

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Da Cosmin, si eu patesc asta. Uneori imi apare si " Key not in range" sau cv de genul, desi cheia este in locul de depozitare de langa cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Chestia asta o fi valabila doar la masinile cu Kessy. La mine nu a aparut niciodata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu a aparut. Nu am kessy, doar ca nu se mai aprindea ledu ala rosu. Azi am vb la autoworld cluj pt ami face inca o cheie . Pret : 900 lei. O sa ma interesez si aici in italia cat costa pt ca in cluj trebuie sa duc si masina din cate mi-or zis ca sa adapteze telecomanda. In ce consta acea adaptare ? Trebuie facut cv cu vag comu ?? Pt ca cheia in sine costa 780 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cam in decurs de o luna jumate mi s-au intamplat cam urmatoarele: 

 

1. Incep cu cheia ca tot era discutia pe tema asta. Mi-a murit definitiv bateria de la cheie, am luat cheia de rezerva si keyless-ul nu mai merge cu cheia asta. Prima oara cand am bagat-o in contact mi-a aparut meniul in germana...ciudat.

 

2. Mi s-a ars un bec de cornering, mi-a aparut in bord eroarea cu AFS. Dupa o saptamana au inceput sa nu se mai ridice farurile. Fac doar stanga-dreapta la pornire. Am zis ca ma duc la diagnoza, nu am avut timp.

 

3. Dupa un drum lejer prin oras, cred eu, de la o groapa imi apare eroarea de airbag. Airbag fault sau ceva de genu.

 

4. Si ultima in seara asta, din senin nu imi mai merg comenzile pe volan si nici clapetele nu mai merg. Cred ca nu mai are curent ca nici nu mai sunt luminate.

 

Ca intrebare asa, exista vreo siguranta pentru comenzile de pe volan? Nu am apucat sa iau cartea din masina si sa stiu daca are rost sa rasfoiesc toata biblia aia.

Modificat de MihaiVdv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rozatoare prin apropierea masinii ? Pare o problema electrica provocata , sunt prea multe ca sa fie coincidenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil pb cu spira de la volan. Claxonul iti merge?

Ptr cheie-trebuie personalizata ca si cea veche-meniu limba etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obligatoriu - inainte de orice, fa o diagnoza - acolo o sa vedem clar, ce e de facut si unde sunt problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

S-o luam cu inceputul, prin ce am trecut si eu:

1) Cheia e memorata si la randul ei are niste setări memorate de genul: limba, scaun, oglinzi, Kessy. Cauta in manual fix procedura de memorare pentru o cheie nesetata.

3)-4) Posibile probleme de la spira.

Totusi, legat de comenzi, am patit-o si eu sa opresc masina si cand am pornit-o dupa 20 min, nu mai aveam comenzi pe volan. Rezolvare: isi pierduse efectiv toate setările si opțiunile din VCDS! Practic, masina nu stia ca are optiunea de comenzi pe volan sau padele. Refăcute setările si merge fara probleme de ceva timp.

Legat de airbag, trebuie verificat sa nu fie cel din scaun de vina si sa aiba firul de dedesubt deconectat sau mufa cu probleme.

2) Ciudat. Am avut de mai multe ori becul de Cornering ars, dar nu a influențat niciodata xenon-ul.

Toate aceste probleme presupun o diagnoza si/sau remediere din soft, deci trebuie sa-i faci o diagnoza cat de curand! Ulterior, posteaz-o aici si vedem care si cum se rezolva problemele. Multa bafta!

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!