Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Pai d-aia ai auto hold, sa nu mai stai cu piciorul pe frana, desi daca ai start-stop-ul activat trebuie sa tii piciorul daca vrei sa se opreasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc. M-am liniștit. Încă ceva, deși cred ca e o întrebare banală: conteaza daca la semafor nu stau cu piciorul pe frâna (in D) (mașina nu se mișcă cu autohold-ul activat)?

Masina nu se mișcă cu autohold-ul activat doar dacă ai centura pusă ! Fără centură pusă trebuie sa stai cu piciorul pe frână pt ca autohold-ul lucrează doar când e centura pusă !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am exprimat un pic greșit. Am autohold-ul mereu activat. Știu ca sta, tocmai asta ziceam. Voiam sa întreb daca "afectează" cumva cutia faptul ca tin masina "in autohold" si nu cu piciorul pe frână. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linie logica, fie ca stai cu piciorul pe frana sau tine Autohold-ul frana in tensiune, masina este afectată. Atata motorul cat si cutia lucreaza pentru a-ti pune masina in mișcare, in timp ce frana lucreaza ca sa o tina pe loc, lucru care duce la uzura prematura a tuturor elementelor aflate in tensiune.

Recomandare, atat personală, cat si primită de la mai multe persoane "din domeniu", la semafor masina se tine in N (neutru), altfel este exact aceeasi situatie cu tinutul masinii manuale in viteza, cu ambreiajul apăsat, pe loc la semafor, adaugand in plus si faptul ca sunt ținute si franele in tensiune! Autohold-ul are menirea de a scădea șansele masinii de a aluneca in panta, nu de a o tine pe loc la semafor pentru a nu pleca...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe linie logica lambda ai dreptate , dar tind sa cred ca respectivele forte sunt calculate si tolerate de tot ce inseamna cutia DSG, Nu vad sensul sa faca o cutie automata pe care in oras la fiecare semafor sau la fiecare oprire sa o treci pe N. Cutia automata e pt oras , afara nu-si prea are rostul , fie masnuala fie automata o bagi intr-o viteza si merge. Cel mai indicat cred ca ar fi sa trimiteti un mail la VW. Ei sunt in masura sa raspunda punctual la intrebarea asta.

 

Am un amic cu o skoda octavia cu DSG in care a bagat ~650k km si nu a scos-o niciodata pe N nicaieri decat cand oprea motorul si se dadea jos din masina , e mai comod din fire si intr-adevar majoritatea km sunt facuti extra-urban , dar cel mai important este schimbul uleiului.Aia e principala problema , nu ca stai la semafor in D , cel putin din punctul meu de vedere. 

 

 

Iar schimbul de ulei la cutie ca si la motor , ce omit cei mai multi sa spuna , este  ca in scumpa noastra Romanie , se face la JUMATATE din nr de km recomandat ptr ca este HEAVY USE.

 

 

Eu cand schimbam uleiul in cutia de viteze la prima mea masina acum muuulti ani (un LUPO) zicea luma ca-s idiot "ca cica e lifetime", Prostia lor e lifetime ! :)

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver, si eu ma gandeam la un moment dat ca ar fi mai sanatos pentru masina sa o tii pe N la semafor, dar asa cutia automata isi pierde tot farmecul. Sa nu mai zic de situatia in care vrei sa pleci imediat de pe loc, pana dai iar de pe N pe D... Ma rog, asta e o chestie persoanala datorata unui stil de condus agresiv, sportiv, sau nebunesc  :D  :D .

 

AndreiCC, tind sa iti dau dreptate in ceea ce priveste schimbarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand si am primit aceste recomandări dupa ce am avut de reparat cutia DSG o data. La momentul respectiv, am facut si un schimb mai lung de mail-uri cu VW AG, din Germania, in care, in afara de faptul ca-mi recomandau sa ma adresez celui mai apropiat dealer VW, chiar ei imi recomandau sa menajez cutia prin scoaterea ei in N, sa evit plecările puternice de pe loc sau cu rotile bracate (maxim stanga sau dreapta), sa cuplez frana de mana inaintea cuplării cutiei in P atunci cand parchez masina in panta/rampa sau sa nu accelerez masina imediat dupa ce am cuplat in R, venind din D...

Nu mi-au zis nimic de revizia la cutie facuta la 30.000 km (jumatate din perioada data de ei, de 60.000). Asta a fost o concluzie logica de-a mea, la fel cum si revizia motorului o fac tot la jumatate din timpul recomandat de producator.

Poate ca asa isi pierde din farmec cutia automata, dar avantajul major adus de aceasta nu cred ca vin de la trecutul sau nu al ei in N, ci din faptul ca, in aglomerație, nu mai trebuie facut jocul de 1-2-1-2-3-2-1-2-1 in treptele de viteza... O alta chestie personală de menționat, care a mai fost discutata prin diferite arii ale forumului, este faptul ca ținutul piciorului pe frana poate fi deranjant pentru colegii de trafic aflați fix in spate la semafor. La masinile noi cu stopuri pe leduri de intensitate mare si pe mine ma mai deranjeaza cateodata... Revin, asta e doar o impresie pur personală!

Cum s-ar zice, "just my 2 cents" :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma cam ingrijoreaza postarea ta, insa:  reparatia aceea ai avut-o cu softul de 210 cp, ca in semnatura, sau nu e relevant? (E ultima postare off-topic, imi cer scuze :D).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este relevant. Da, aveam softul pe masina de putin timp, dar problema a survenit din cauza unui defect de fabricatie, evident, imediat dupa ce a iesit masina din garantie... In fapt, asta a si fost motivul pentru care le-am dat inițial mail. Asta sa fi fost cel mai mare ghinion al meu! :))

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cuplatului franei de mana inainte de a duce cutia in P am invatat-o de unu singur. Nu stiu la voi cum e dar am lasat-o o data intr-o panta nasoala fara frana de mana si la plecare efectiv nu mai reuseam sa o scot din P.  A trebuit sa trag cu forta de schimbator, s-a auzit o pocnitura de am zis ca s-a rupt cutia in doua dar nu a avut nimic ... sper.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi discutam despre altceva aici Jorjel. Discutam despre tinutul piciorului pe frana in stationare in modul D , pe drum PLAN.

 

Normal ca n-a vrut sa intre in viteza , toata greutatea masinii statea in cutie.Te-as sfatui sa nu mai faci greseala asta sau daca se intampla , in cazuri exceptionale roaga pe cineva sa te impinga putin sa iei din sarcina , ca cine stie ce rupi pe la timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt ceva mai nou pe aici dar vin cu o problema la care sper sa am un raspuns. Am un passat cc 2010 140cp etc si am observat de ceva zile, a fost si ceva mai umeda vremea in ultima perioada (nu locuiesc in tara) , ca "fusta" sau "protectia" aia din semi plastic/material din spatele rotilor puntii spate s-a unflat sau are joc.Vreau sa stiu daca e normal sa "joace" asa. Atasez 2 linkuri cu o poza si un video.Va multumesc

Video :  http://sharemobile.ro/file/789720

IMG_20150228_153652.jpg

Modificat de CLAUDIUFR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Ma poate ajuta cineva cu codurile la vopsea alba, Passat cc2011? Stiu ca erau 2 nuante din cate imi amintesc ca am vazut pe configurator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de masina ta ? te-ai uitat pe eticheta din cartea masinii sau pe cea de la roata de rezerva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Da , masina mea, am verificat, cea de la roata a fost rupta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa cumpar un passat cc fabricat in 2010 luna a 11.a. La cati km se schimba distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema caracteristica ce intrebi tu aici. Puteai intreba macar in "Revizii". Depinde de motor, din cate stiu, la diesel, unele se schimba la 180000 iar altele la 210000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca nu am postat unde trebuie, asta stiam si eu ca ori la 180k ori 210k  :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabricate pana in 2010 - la 180.000km, dupa 2010 - la 210.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Irinel Tincea

Eu va sfatuiesc sa o schimbati la 4 ani, chiar daca nu aveti 180.000 km, respectiv 210.000 km. Eu am schimbat-o cand masina avea 4 ani si 7 luni si 140.000 de km si cureaua avea uzura pronuntata.

Modificat de Irinel Tincea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, care este diferenta intre un motor fabricat pana in 2010 si unul dupa ? A mea este 29/12/2010 (bluemotion) , tdi cr, 140 cp. , motor care este pe modelele fab dupa 2010 (cred)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rugaminte la cunoscatori :

Am un CC 2012 - DSG AUTOMAT ( CC-UL CU FACELIFTUL NOU )  seria / modelul sau ce o reprezenta codul acesta e CFFB .

IN CARTE DIN cate am vazut / citit eu ar aparea la discuri si placute fata product nr . 1zm -FN3 (16'') -ADICA DISCURI DE 312x25 cm  pana aici e simplu confirmandu-mi si cei de la Autoeco ca alea sunt .

 

Problema :

in carte apare pt spate disc 1kw-CII 38- ADICA 286x12 -plin

 

DILEMA :

cei de la auto eco dupa VIN au zis ca sunt de 282 mm

 

Cei care le-ati schimbat (discurile pe spate ) la un model ca al meu ce dim au ?

Ps. mentionez ca cei de la midocar nu au vrut sa imi zica decat daca duc masina pe rampa :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vaga impresia ca nu-mi functioneaza dimming-ul la oglinda. Nu am fost pana acuma cu o masina in care sa observ...dar ma gandesc ca daca masina din spate are faruri de te orbesc nu ar trebui sa fie deranjante :)) In oglinda retrovizoare nu am treaba...da luneta e totusi neagra. Si sincer nu-mi dau seama de diferente daca e pornit/oprit dimming-ul. Cred ca incerc cu blitu de la telefon. Ar fi complicat de reparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astupa senzorul din fata, ilumineaza senzorul din spate si vezi daca se inchide la culoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam rar sa cede acestea - pana acum nu am gasit stricata, la modelul nostru - dar cine stie.

 

ai folie cumva pe geamuri ?

 

ledul verde din oglinda, este aprins ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!