Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Am incercat si asta, nu merge. Si nici nu ma lasa sa il resoftez, am fost la mai multe service-uri si nu prea stiu astia ce trebuie facut concret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema... nu se mai aprinde consola central, adica radio, cd , navigatie si toate nebuniile. afisajul este stins si orice buton as apasa nu merge nimik. este mort. mentionez ca senzorii de parcare functioneaza dar nu mi apar pe afisaj.

ce pot face? s a mai intalnit cineva cu o astfel de problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As incepe cu o verificare de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consola central, adica radio, cd , navigatie si toate nebuniile - asta inseamna unitatea ? RNS-ul ?.... restul, climatronicul - functioneaza, ii merge iluminarea, etc ?

 

daca da, problema e la RNS - asa cum ti-a zis si colegul - verifica sigurantele - daca sunt ok, atunci da jos unitatea si verifica-i siguranta de pe spatele ei - ai una de 10A in mufa neagra.

 

daca sigurantele sunt ok... atunci e o problema cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am facut revizia si cu aprox. 400km ( Bucuresti CT si inapoi iar restul in Bucuresti ) am consumul de motorina crescut. In centru ajunge si pana la 14% ( scade f greu spre 11 / 12 % daca merg batraneste)  iar pe autostrada pe pilot automat 150/160km/h @ 2900 RPM 7,8 > 8 %

 

Fac reviziile la 10k km sau chiar si mai putin

 

Unde sa ma apuc sa o caut ? Injectoare in parametrii / toate filtrele schimbate

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge climatronicul, senzorii de parcare, si imi arata pozitia pe harta, in rest pot accesa fiecare meniu in parte dar doar atat, radio nu merge, media nu merge( desi imi arata ce am pe cardul sd). Am incercat o resoftare dar ceva nu merge, vede cd cu sw dar il incaca in cateva secunde si spune sw updated succesfully si nu se schimba nimic. Cred ca voi schimba hardul, si voi verifica siguranta de care zici. Ms.

Si este vorba de rns 510.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu problema cu lapeta de la portbabaj.Nu se mai deschide din clapeta,din telecomanda sau din butonul de pe usa merge perfect.

Eu banuiesc ca a fost fortata cumva .La reprezentanta dupa ce au dat capitonajul jos si au verificat mi sa spus ca trebuie schimbat tot sistemul de deschidere(clapeta cu yala inclusa).

In schimb dupa ce am butonat setarile de deschidere si blocare a usilor a mers...de cateva ori dupa care iarasi merge deschisa numai din interior sau telecomanda

Ati mai intampinat astfel de probleme ?

Sfaturi sugestii daca  stie cineva care ar putea fi cauza .

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e ori vreo siguranta ori un fir care face figuri...Manunchiul ala de fire din usa e posibil sa se fi uzat putin. 
Cel putin asa am patit eu la vechea masina cu butonul de deschidere al geamului... Mergea cand si cand...

Nu are rost sa schimbi tot sistemul ca banuiesc ca o sa iti bage si un pret mare si nu este necesar asta odata ce el merge si apoi iar nu mai merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai pb cu continuitatea firelor  - ma refer sa nu fie intrerupte - mai mult ca sigur ca e de la arcul din interiorul mecanismului aflat sub capitonaj. Vezi in ari ade Passat B6 ca e un topic dedicat. Se desface capitonajul, se scoate mecanismul respectiv si se intareste un arc aflat in interiorul lui - acesta trece peste un pinten. Nu e fizica atomica, trebuie numai un pic de atentie la desfacerea corpului mecanismului. Trebuie verificat si switch-ul aflat pe laterala clapetei - sa nu fie si de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul sa verificat este ok,inchide/deschide circuitul ,ar ramane firele .

La o scanare se poate detecta daca este vreo problema pe circuitul electric ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal da. Asta verifica programul...intreruperi/ defecte ale circuitelor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul sa verificat este ok,inchide/deschide circuitul ,ar ramane firele .

La o scanare se poate detecta daca este vreo problema pe circuitul electric ?

 

http://vwforum.ro/topic/111982-problema-portbagaj/

 

ai sanse mari sa fi patit acelasi lucru ca si mine.

Modificat de sandreuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc o sa verific si o sa fac din nou o scanare,stie cineva in Constanta unde as putea sa merg ,caci cu Cardinal Motors...... 


Revin cu o intrebare,contactul/circuitul este normal inchis ?  daca ar fi fost firele de vina ar trebui sa aiba acelasi simptome ca la sandreuta  sa se deschida singur daca firul ar fi intrerupt/sectionat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc o sa verific si o sa fac din nou o scanare,stie cineva in Constanta unde as putea sa merg ,caci cu Cardinal Motors...... 

Revin cu o intrebare,contactul/circuitul este normal inchis ?  daca ar fi fost firele de vina ar trebui sa aiba acelasi simptome ca la sandreuta  sa se deschida singur daca firul ar fi intrerupt/sectionat ?

G&G motors pe interioara 4, intreaba de George. iar numai pe partea electrica poti sa mergi in sparele bavaria motors o hala albastra, intrebi de Alunitza sau de Marius.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc o sa verific si o sa fac din nou o scanare,stie cineva in Constanta unde as putea sa merg ,caci cu Cardinal Motors...... 

Revin cu o intrebare,contactul/circuitul este normal inchis ?  daca ar fi fost firele de vina ar trebui sa aiba acelasi simptome ca la sandreuta  sa se deschida singur daca firul ar fi intrerupt/sectionat ?

 

La mine uneori se deschideae singur, iar alteori statea inchis si nu putea fi deschis de la emblema. Pe peretele din stanga portbagajului ai un capac de acces la cabluri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu problema cu lapeta de la portbabaj.Nu se mai deschide din clapeta,din telecomanda sau din butonul de pe usa merge perfect.

Eu banuiesc ca a fost fortata cumva .La reprezentanta dupa ce au dat capitonajul jos si au verificat mi sa spus ca trebuie schimbat tot sistemul de deschidere(clapeta cu yala inclusa).

In schimb dupa ce am butonat setarile de deschidere si blocare a usilor a mers...de cateva ori dupa care iarasi merge deschisa numai din interior sau telecomanda

Ati mai intampinat astfel de probleme ?

Sfaturi sugestii daca  stie cineva care ar putea fi cauza .

Multumesc 

 

asa cum ti-au zis si colegii - cele mai intalnite cazuri - switch-ul din sigla sau cablaj cu probleme, la iesirea din balama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor

 

Am un Passat CC din 2010, model 1.8 tsi 160 Cp!

Pana la inceputul acestui an nu am avut nicio problema cu ea, singurele drumuri la reprezentanta/service fiind ocazionate de schimburi de consumabile, revizii, schimburi anvelope...si cam atat! :)

 

Prin februarie 2014 a aparut o problema: uneori, cand pun contactul, motorul moare pur si simplu!

Indiferent daca o turez, moare! Salta putin (1-2 secunde) pana la maxim 1.500 turatii, trepideaza de 2-3 ori si moare, ramanand pe bord martorul de la baterie!

 

Mi-au fost shimbate pompa de benzina, pompa de combustibil inalte, cativa senzori aferenti, calculator pompa benzina, flansa si alte cateva piese din acelasi angrenaj (astea toate in decurs de vreo 3 luni)! Ultima data mi-au schimbat inclusiv bateria - desi nu prea avea legatura cu problema mea (dar am zis ca oricum trebuia schimbata, avand 4 ani)! :)

 

Rezultatul: face la fel! :) In mers nu se opreste niciodata, se comporta normal (atat in oras, cat si la drum lung)! Problema apare atunci cand o pornesc (si nu intotdeauna!, ci doar cand ii vine ei! :) Poate sa se intample si de 3 ori in aceeasi zi  sau poate sa se intample si la un interval de o luna!

 

Isi revine cam dupa 20-30 min. de fiecare data, timp in care incerc de cateva ori sa o pornesc, fara niciun ajutor extern!

 

Cei de la reprezentanta tot imi schimba piese, eu tot platesc bani, iar probleme persista!

 

S-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema?

Multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu mi s`a mai intamplat asta cu opritul motorului , dar mi s-a intamplat sa tot platesc bani la reprezentante pe testele lor , pana intr-o zi cand le-am zis ca daca nu se rezolva problema eu nu mai platesc nici o piesa.Din a 3a incercare au nimerit`o :) 

 

Te sfatuiesc sa faci si tu acelasi lucru sau treci mai modelul nou de banii care ii "donezi" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal ! Sa nu iti faci probleme , este regenerarea filtrului de particule. Motorul de 2 mii cu 140 CP, nu este pentru oras . Am fost la cateva service si nu au stiut ce are masina , au dat din umeri ,raspunsul l_am gasit la reprezentatanta VW. Cana se ridica turatia si apare tremuratul incepe regenarea, si nu trebuie oprita masina.La mine cand apare ies o tura pe autostrada 30 km , in treapta a 4 a, undeva la 2 mii si putin de ture , o pun pe pilot automat .Doua saptamani nu mai am treaba , eu merg si foarte des prin oras .

Multumesc

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Doar la cel de 140 Cp se intampla asta ? La cel de170nu? La mn nu s-a intamplat niciodata regenerarea, motor 2.0 170cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca se face regenerarea si la 170 din moment ce ai dpf. Poate nu ai observat tu. Si eu tot de 170 am si cateodata observ cum ramane turatia la 1000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face la fel de des si la cel de 170cp important e cat de mult circuli in oras si la cat timp iesi afara sa ii dai si ceva km de autostrada sau alte drumuri mai lungi unde nu o sa iti dai seama dar atunci se face si regenerarea. Poate nu ai prins sa vezi turatia ridicata si ai oprit motoru sau ai circulat constant si in afara cat si in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar se pare ca de vina sunt cablurile,dupa ce am miscat manuchiul de cabluri merge si nu a mai dat rateuri desi nu am gasit vreun cablu care sa arate ciupit sau izolatia deteriorata.

Multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Vreau sa achizitionez un passat cc din 2010 - 2011 dar am vazut acum la probleme faza cu martorul de bujie si motor aprinse. Cum ii pot face un test sa vad daca se aprind ? Sunt probleme mari la motorul acestei masini ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!