Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Intrări de jurnal de evenimente 

Număr: U1023: Unitate de control pentru dans de control la distanță Vă rugăm să citiți memorie defect 

..... 

Număr: VAG00532: tensiunea de alimentare 

Tipul de eroare 1: limita inferioară de mai jos 

Eroare de tip 2: sporadic 

......... 

Număr: VAG00272: funcțională cut-off de perturbații electromagnetice 

  Tipul de eroare 1: defect electric în circuitul de curent 

Eroare de tip 2: sporadic 

......... 

Număr: VAG00003: unitate de control 

Tipul de eroare 1: defect 

Eroare de tip 2: static 

........ 

Număr: VAG00566: operație servodirecție 

Tipul de eroare 1: semnal Metode neplauzibile 

Eroare de tip 2: static

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune cineva ce treb facut ?

eroare  ACC

 multumesc anticipat 

 

 

Intrări de jurnal de evenimente 
Număr: U1023: Unitate de control pentru dans de control la distanță Vă rugăm să citiți memorie defect 
..... 
Număr: VAG00532: tensiunea de alimentare 
Tipul de eroare 1: limita inferioară de mai jos 
Eroare de tip 2: sporadic 
......... 
Număr: VAG00272: funcțională cut-off de perturbații electromagnetice 
  Tipul de eroare 1: defect electric în circuitul de curent 
Eroare de tip 2: sporadic 
......... 
Număr: VAG00003: unitate de control 
Tipul de eroare 1: defect 
Eroare de tip 2: static 
........ 
Număr: VAG00566: operație servodirecție 
Tipul de eroare 1: semnal Metode neplauzibile 
Eroare de tip 2: static
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca problemele legate de pompa de înalte sunt probleme caracteristice 2.0 CR, in general, nu doar la CC, eu nu am nicio problema de genu asta deocamdata, dar dupa ce am citit in topicul special creat, ma bufneste plansul. O sa desfac si eu filtrul sa verific daca e prezent spanul. Eram curios cati dintre ownerii de cc au avut acesta prob...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca volant iti face prob. Si eu am schimbat kitul ambreiaj, dar pt ca imi patina. La recomandarile mecanicului, am pus un kit de conversie valeo cu masa simpla. Totul a fost ok, doar ca am niste zgomote metalice la relanti... mecanicul spune ca am ceva la cutie, eu sper sa fie de vina kitul si sa trebuiasca sa pun tot ce a fost pe ea, luk, masa dubla.

Revin cu info dupa.

In orice caz, prea multe probleme la noile modele... alti colegi am vazut ca se plangeau de prob la cutie la passat b7 pe la 30 40.000 km. Nu e posibil asa ceva...

Kitul pe valeo este 1900 lei oar cel luk, in jur la 3000. Nu stiu daca e vreo diferenta la mine, eu am ....

....................................................................

Am revenit cu info, dupa cum am promis. Spre fericirea mea, nu a fost vorba de probleme la cutie, ci de incompatibilitate volant masa simpla la masina mea. Dupa indelungate discutii avute cu mai multi mecanici, inclusiv de la vw, care mi au spus ca au montat simpla masa fara prob. pe 2.0 cr, am insistat totusi sa pun pe masina si kitul masa dubla, pe luk, echipare de fabrica.

La prima cheie dupa instalare, surpriza, zgomotul a disparut.

Deci atentie colegi la masa simpla pe bluemotion.

Modificat de Sonny31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat cc din 2012 tdi 140 cp si deodata mi s-a aprins becul la  filtru de particule .Nu imi explic dc pt ca eu merg cu ea destul de turata . Astept pareri

Modificat de narcisxz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul turat nu are treaba cu regenerarea filtrului. Citeste conditiile ptr regenerare. Fa-i o scanare sa vezi exact cu ce te confrunti. Posibil pb cu g450 sau alt senzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si de la clapeta de cut-off .... nefunctionarea corecta a acesteia incarca filtru......asa am patit eu. Am reusit regenerarea lui doar dupa ce am schimbat clapeta :(

Dar tu fai un scan si vezi cu ce te confrunti.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice.... scanarea va indica despre ce e vb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Vin si eu cu o nelamurire...

Recent am fost si la service autorizat, auto mitric...am facut verificare completa la masina si nu mi-a gasit nimic cu probleme..

Totusi, am sesizat eu unele nereguli ca sa zic asa.

 

 

1. Cu motorul rece, pana se incalzeste masina are un tremur...nu il are constant, da niste suturi asa..dar de intensitate mica. Se simte in scaun daca stai relaxat.

 

2. Uneori imi ramane turata la relanti, putin sub 1000 ture ( o sa vedeti in pozele de jos). Nu se face cred nicio regenerare pentru ca am patit asa de cateva ori pana acum.

 

3. Azi de-acasa pana la facultate ( sub 10 km, oras) mi-a ramas din nou turata la relanti si era ventilatorul pornit cand am oprit masina (radiator sau ce mama masii raceste acolo )

 

4. Cand apas ambreiajul stand la relanti, dupa cateva apasari, imi creste turatia si revine iar... Mecanicul a zis ca nu are niimc ( totusi nu cred ca ar trebui sa se tureze cand apas ambreiajul, urca undeva la 1100 ture si scade iar la cat e normal). Poate am sa fac si un video sa vedeti exact.

 

 

Is satul de service-urile astea de 2 lei.. in baza lor ( asa face masina, e normal) stau pana pica motorul de tot si dupaia stiu si ei cu siguranta cauza.

 

 

In video asta, mi-a stat asa turata vreo 30-40 minute, am stat si la relanti cu ea in parcare cu motorul pornit c-am zis poate se face regenerare ceva...am tot stat am stat..am dat de un topic cu "turata la relanti" si scria cineva sa dam drumul la toate consumabilele ( proiectoare, clima etc) sa vedem daca urca..

Ei bine, nu urca dar curios e atunci cand inchid clima, imi da un soc la turatie ( se vede in video)

 

In prima poza, turata la relanti chiar daca ar trebui sa fie mai jos +  consum ridicat.

9tpu9c.jpg

 

Dupa vreo 30-40 minute de asteptat, i-am dat putina acceleratie ( tot stand pe loc) si ca prin minune, a coborat la valoarea "normala" turatia.

 

20i6eyb.jpg

 

 

Cauza de azi as da vina pe senzorul de temperatura ... e totusi ciudat sa porneasca termocupla dupa doar cativa km si fara mers de-ala nebunesc sa zici ca avea nevoie...

Am avut un 320 din 2009 si nu am patit niciodata...si din SV pana in CT sub 120 n-a vazut masina aia si nu mi-a pornit niciodata termocupla..

Modificat de Nighty91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Ce ai postat tu in ultimele doua poze, este regenerarea filtrului de particule. Consumul la relanti ar trebui sa fie in jurul valorii de 0.6 l/h, dar cand isi face regenerarea, creste la 1.1-1.2 l/h. Evident si turatia este mai mare decat ~850 rpm cat este normal. Ca sa termine regenerarea mai repede, poti sa mergi cu ea mai agresiv (schimbat treptele de viteza la >3000 rpm, eventual mers o scurta perioada in afara orasului sau la

Regim de croaziera (>120 km/h).

Legat de cresterea mica la oprirea AC-ului, probabil este de la faptul ca il opresti din full-load si motorul deodata lucreaza mai lejer... Nu cred ca este motiv de ingrijorare :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred la fel ca este regenerarea de filtru, sfatu ar fi sa te plimbi cat isi face regenerarea nu sa stai pe loc si nici sa nu il intrerupi. El o sa reia procesu de fiecare data ... Exista riscu sa se infunde filtru daca nu isi face regenerarea. Mergi mult in oras ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati kilometrii are masina(reali)? 90℅ e regenerarea DPF daca tu faci majoritatea drumurilor de acasa pana la facultate eventual si cu o oprire pentru o cafea :)

Modificat de filterVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca a pornit termocupla ...e normal? 

Odata ce atunci am stat pana si-a revenit la relanti, nu a terminat cu regenerarea? 
Cand o sa se mai intample asta, am sa bag un drum extern sa vad... daca o sa-mi faca iar dupa cateva zile, inseamna ca e altceva.

 

In mare parte merg doar in oras. Eu am vreo 3-4000 km de cand am masina asta.

Are 140 000 reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timd sa cred ca tot are ceva :) pe tester nu arata nimic...

Alte posibile cauze?

In legatura cu ventilatorul pornit ( termocupla) dupa doar cativa km, e ceva obisnuit? Totusi ma mira faptul ca o masina de clasa asta si din anul respectiv sa fie nevoita sa raceasca asa rapid motorul...

In fine nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ariile B6 si TDI sunt doua topic-uri in care se dezbat cam toate aspectele despre DPF. Te rog sa le citesti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am scris eu mai demult despre problema casetei de directie..intre timp am inlocuit o la autoestet (zona obor-fainari) -NU VA DUCETI NICIODATA ACOLO!

Ideea e ca dupa ce am inlocuit o se auzea un scartait cand viram pe loc, destul de neplacut, ca si cum ar freca un cauciuc. Evident ca jepcarii..dupa ce am stat 4 luni si am facut reclamatie la OPC mi au schimbat decat componentele casetei (partea mecanica) si problema e ca zgomotul nu a disparut de tot, se aude mult mai putin ce i drept dar tot e acolo.

As fi vrut sa va rog sa mi spuneti daca e normal, se aude vreun zgomot cand virati pe loc, sau nu se aude ABSOLUT nimic?

Daca sta cineva in zona unirii-tineretului..m ar ajuta tare mult sa "aud" ca sa pot face o comparatie. (Sau zona obor-pantelimon...acolo sunt la birou pe timpul zilei)

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca virezi la maxim, n-ar trebui sa se auda nimic.

Stiam ca acel scartait e de la o curea I nu stiu care) si doar aia trebuie schimbata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face pe tot parcursul virajului (pe loc..repet). Dar nu e de la curea. A aparut fix dupa ce am inlocuit caseta de directie..deci e clar! iar acum dupa ce au schimbat partea mecanica a ei, se aude mai putin..e clar ca acolo e problema.

Bun deci nu trebuie sa se auda nimic ..merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

Pentru cei care au problema cu ornamentul de plastic de pe portbagaj, montat pe generatia 2008-2011, am vorbit astazi la Midocar pentru a cere inlocuirea lui in regim de Call-back, fiind un defect de fabricatie ce in alte tari "mai rasarite" se accepta spre inlocuire. Ei bine, la noi cica nu a fost cerere pentru asa ceva si, fiind singurul care a cerut asa ceva, nu pot sa-mi ofere inlocuirea lui, decat contra cost, si anume: 896 ron (TVA inclus) ornamentul din plastic abs + 200 ron manopera.

Nu stiau nimic de varianta acestuia din metal. Ma poate ajuta cineva cu VIN-ul unui CC facelift 2012-2014 sau cu codul respectivului ornament in ETKA?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ornament? Cel de sub luneta? Ce se intample cu el? aoleu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam si eu sa sun la PBN sa vad daca se inlocuieste cumva pe motiv de "defect de fabricatie".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va agitati degeaba. N o sa inlocuiasca nimeni nimic. Daca era defect de fabricatie recunoscut..ati fi primit o scrisoare de chemare in service (chiar daca nu sunteti primii prorietari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In alte tari "normale" s-a acceptat inlocuirea lui stiindu-se ca se crapa din cauza adezivului folosit. Acum cica s-ar folosi un adeziv mai elastic. Oricum pe cc-ul face lift s-a pus unul metalic. Codul este cel dat de Hayate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lambda_dryver

lambda@ 3C8853465A 041

Merci mult, Hayate! O sa mai sun o data maine sa ma interesez de pret si la acesta. Din pacate, n-am gasit un parc de dezmembrari care sa-l vanda separat de haion, ca este cam scump pentru un ornament...

In alte tari "normale" s-a acceptat inlocuirea lui stiindu-se ca se crapa din cauza adezivului folosit. Acum cica s-ar folosi un adeziv mai elastic. Oricum pe cc-ul face lift s-a pus unul metalic. Codul este cel dat de Hayate.

Ma gandesc ca daca reusim sa facem rost de o dovada ca in alte tari s-a inlocuit in afara garantiei, si ne strangem mai multi cu aceasta problema, poate reusim sa facem ceva legat de asta. Domnul cu care am intrat in legatura la Midocar a fost foarte deschis si dispus sa ma ajute, dar, am inteles de la el, ca nu poate sa faca nimic atata timp cat nu-l lasa sistemul...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!