Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Si a mea are un comportament asemanator dar cred ca la toate vitezele. De exemplu daca sunt in 2 si accelerez pana la 2000 RPM, cand schimba in 3 acul se duce in 1400RPM dupa care imediat mai face un pas spre 1300 RPM.

 

Nu i-am dat prea multa importanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca este de la cablaj.... vezi ce erori ai stocate pe centrala electrica.

Pana la urma cablajul era bun, dar pe acea 'placa de baza' era o piesa defecta, a fost identificata si inlocuita la ultima revizie, si am din nou stopul central.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de turumetru, am impresie ca se face niste filtrari pe semnal, sau rezolutie e prost, sau apara un lag in procesare de informatie undeva. Si la a mea la turatii mici (mai ales sub 1000rpm) uneori ramana in urma cu realitatea.

 

Unde pot sa repar si eu scrumiera la usa spate? Cine se pricepe? M-am uitat, pare a fi un surub torx sau ceva de genul dar nu ajung la el cu sculele mele. Cred ca daca surubul asta se desface, scrumiera iese din panoul de usa. Problema e ca sta mereu deschis, s-a desprins ceva la mechanism. Stau in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu noutati:

Troncanitul pe spate era de la triunghi, care nu mai statea fix in suport.

Iar faza cu turometrul... temerile mele s au adeverit. Ma lasa ambreiajul... a inceput sa faca mai des acum... a mai schimbat cineva ambreiajul? La cat se ridica suma cu totul?

Modificat de Sonny31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-75094-13973955859747_thumb.jpg este vreo solutie impotriva cojirii bordului?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti norocos, la mine s-a exfoliat si mai urat, tot in zona aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sa agatat butonul de start stop...

La mine sa agatat butonul de start stop...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la unii ca era exfoliat complet in jurul orificiului. Chestia asta se intampla de la sine sau din cauza neglijentei noastre?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifuploadfromtaptalk1397395585359.jpg este vreo solutie impotriva cojirii bordului?

 

 

Am vazut la unii ca era exfoliat complet in jurul orificiului. Chestia asta se intampla de la sine sau din cauza neglijentei noastre?

 

... si km, varsta... plus utilizare - ajuta la asta.... solutie impotriva - nu am gasit pana acum... din pacate.

 

se intampla deoarece sunt vopsite elementele respective..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea e exfoliata un pic acolo. la nici 40.000km era deja asa.

Suspectez ca nu a fost proiectat pentru atingeri mai putin fintute la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se exfoliase pana jos si ma batea gandul sa curat toata vopseaua si avea 80 000 km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 34.000. Am vazut astazi la o prietena cu B6, pe negru. La fel, exfoliat, insa oarecum "corectat" cu spray silicon pt bord. Il acopera, protejeaza..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor...am si eu o problema destul de grava si fara solutii pana acum...de ceva vreme..aveam o simpla bataie pe dreapta fata...bun..ce e...bielete antiruliu...le schimb..tot se aude..ce e ...cica absolut nimic...ma duc la altcineva..ce e..caseta de directie...bucsele mici si mari de la bascula le schimbasem acum 3 luni si am pus originale,deci caseta zice el..okey,sun un prieten care aduce piese din dezmembrari de afara cu km putini imi da cu imprumut o caseta imi cumpar si capete de bara si bielete de directie,pun pe masina....si aici incepe teroarea!

  Plec cu masina sa fac unghiul de fuga,il fac fata spate plec iau 2 canale exact pe ambele roti iar masina a avut un mare joc de spate ...da cand spun mare ..chiar mare...zic stai ca ceva nu e bine..ma duc inapoi la unghiul de fuga..imi arata imi explica..ca totul este okey..plec...iar iau o groapa..iar acelasi balans pe spate ...e balansul ala care il ai cand ai un amortizor stricat...DAR PANA SA UMBLU LA CASETA CAPETE BIELETE NU EXISTA ACEASTRA PROBLEMA! Ma opresc la Autosoft..sa fac din nou unghiul de fuga..crezand ca aia care mi l-au facut inainte au facut ceva gresit! Nenea de la geometrie zice totul okey! nuuuuu deja exasperam...ma intorc la mecanic sa traga de toata articulatia spate..nimic stricat nimic cu joc...mai rau ma exasperat,ieri duc masina la MIDOCAR VITAN...iau seful de service cu mine in masina ..ii povestesc tot ce va povestesc si voua aicea...ii arat si bataia nenorocita de la care a plecat totul! si imi spune unghiul de fuga l-ati facut..zic da de 2 ori in 2 locuri diferite!

  Bun lasati masina aici sa vedem si noi..okey..azi ma duc iau  masina,si imi spun asa!

 - necesar senzor acceleratie G343(l-am cautat pe net sa il vad si eu cum arata sau unde este)..nam gasit habar nam ce e unde e si ce face!..imi dau seama si eu ca e ceva legat de acceleratie

-adaptare caseta directie - defect inregistrat

-cap planetara dreapta spre cutia de vitez ,prezinta uzura ,joc(de aici venea bataia)

inlocuirea piesei nu are legatura cu solicitarea legata de zgomotul la denivelari si instabilitate.Pentru zgomotul reclamat si instabilitatea la rulare si denivelari este necesar sa fie efectate verificari amanuntite cu demontare ansamble articulatii pentru stabilire necesar.

 

EU AM DUS MASINA LA MIDOCAR..PENTRU CA CINEVA MI-A ZIS CA PANA NU A AJUNS LA REPREZENTANTA SA FACA UNGHIUL DE FUGA NU PUTEA MERGE CU MASINA! 

Ei mi-au facut unghiul de fuga ,intradevar erau cateva lucruri gresite si lasate asa de cei de la autosoft si auto garage unde facusem primele 2 unghiuri de fuga si mi-au facut si un test la amortizoare...care a iesit okey! unghiul e okey,amortizoarele sunt okey..DAR MASINA MERGE CA NAIBA..SI NIMENI NU STIE CE ARE.....

DACA AVETI CEA MAI MICA IDEE SAU A-TI MAI AUZIT ASA CEVA VA ROG AJUTATI-MA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara ca iti spun.. si eu am greierasi.. masina asta nu este facuta pt tara noastra. Imj este mila ca trebuie sa o bag prin mizeria pe care noi o numim drum - judetean, national, European... desi poate starni zambete batjocoritoare, luati gropile mai incet si protejati masina. Lasati I pe altii sa ia toate gropile neconditionat... si in felul asta sigur va scadea si incidenta problemelor, macar pe partea de articulatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am dsg....de greierasii aia numai vorbesc ca am inceput sa ma obisnuiesc cu ei....

Sa iau gropile mai incet:))))...pai eu le iau atat de incet..si trec atat de incet peste sinele de tranvai...incat uneori blochez circulatia...daca as putea as luao in brate si as trece sinele....dar despre ce va povestesc eu aicea e ceva ...ce anume nu stie nimeni...care face masina instabila de imi e scarba sa merg cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru cu circulatia fac si eu.. :) in orice caz, vezi la alta reprezentanta? Stiu ca cei mai buni sunt cei de la Nurvil Valcea.. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atenție la gropi ! Nu știu când cum si unde dar m am ales cu una janta indoita ( Miami ) si o gâlma in cauciuc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal.

Intre timp am schimbat kitul de ambreiaj.

Am sperat ca e dus decat discul dar cand mi a desfacut mecanicul, a vazut că era dusa si volant. Kitul complet era in jur la 4000 lei, pe luk, cu volant cu masa dubla, exact ce a fost pe masina oem. Eu am si start stop. In ciuda a ce mi au spus toti distribuitorii ca nu pot sa pun monomasa ca o sa fie zgomotoasa, ca o sa vibreze, etc etc, mecanicul meu a insistat sa pun un kit de conversie cu volant cu masa simpla valeo. L am pus si totul e ok. Si a costat 1900 lei. V am scris ca sa nu va luati teapa de 4000 lei + ca sistemul asta se dovedeste a fi mai fiabil din cauza faptului ca sistemul de amortizare a vibratiilor motorului nu mai este montat pe volant, ci pe disc. La o eventuala noua interventie se poate sa fie vb doar de inlocuirea discului.

O alta prob.... voua va vibreaza capacul de plastic de deasupra motorului?

Mie imi face un zgomot de nesuportat la anumite turatii... am si un amortizor din ala de cauciuc lipsa la el. Are cineva vreo solutie sau unde gasesc un cauciuc din ala? Un cod ceva? Multumesc.

Modificat de Sonny31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi vibra putin la relanti. Am schimbat toate cele 4 tampoane de cauciuc. Le-am luat de la reprezentanta si au fost in jur de 60 RON toate 4. Cand ajung acasa ma uit pe factura si iti dau codul de original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca la toate vibreaza.....si mie imi vibreaza la relanti, dar nu foarte rau....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

07C103226 este codul tampoanelor de la capacul motorului si sunt 4 de toate.

 

16.34 RON cu TVA la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult Jorjel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!