Jump to content

Probleme caracteristice


mRcosmin
 Share

Postare recomandată

Cel dupa 2012 se numeste Volkswagen CC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti generaliza. Eu am masina de 160000+ de km din 2009 si nu bate nimic la nici o punte desi stau intr-o zona de case care e mai mult santier santier, unde in fiecare sapt apare un nou sant. Nu am nici un greieras in interior, pot doar sa spun ca la anumite gropi mai adanci probabil torsioneaza caroseria si intr-adeva imi atinge usa de aripa spate stanga. In rest nici o problema. Acum cateva sapt am avut niste cabluri de la senzorii de fata rupte din cauza incompetentilor de la Midocar care mi-au shimbat bara dupa ce am lovit un caine si nu am mai izolat sau prins acele cabluri, care s-au copt si sau rupt dupa vre-un an jumatate. Am facut scanare completa si la motor si masina e in parametrii optimi si la 160000 doar cu revizii si lichid de parbriz. Deci pot eu sa spun ca CC-ul e cea mai fiabila masina doar ca a mea NU a avut probleme?

P.S. Referitor la DSG, e o cutie extraordinara pana incepi sa ai probleme. Sunt pline forumurile de probleme la diverse modele si generatii, deci daca iei DSG iti asumi un risc si parerea mea ca nu e normal sa dai in model pentru o componenta proasta la nivel general.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt proaspat posesor al unu passat cc din 2011, cr 140.

Inainte de aceasta masina am avut un passat b5.5 de care am fost foarte multumit, 2004, 1.9 tdi. M-am decis sa-l vand cand m-a prins microbul GTI-ului. Am gasit unul exact pt mine, edi 30, alb, dsg, putini km, tot de pe forum si m-am gandit ca pt gti-ul asta sunt decis sa renunt la batrana mea. Zis si facut, am vandut masina, insa n-am mai apucat sa iau gti-ul pentru ca s-a dat. Ma ducumentasem de absolut toate problemele la motorul ala, la modelul ala, absolut tot. Ramanand fara masina, a trebuit sa caut altceva, alt gti ca cel care s-a dat bineinteles ca n-am mai gasit, si m-am orientat dintr-o data spre cc.

 

Am luat-o, insa am cateva probleme care ma sacaie, dar despre masina asta nu stiu absolut nimic... Poate le-ai intalnit si voi:

 

- un troncanit din partea dreapta spate, la denivelari mici, de afara nu se aude, am impresia ca e ceva la bancheta, dar nu stiu sigur.

 

- am sesizat ca atunci cand schimb din 4 in 3 si calc acceleratia mai sportiv, acul de la turometru se duce putin in gol timp de o sec iar apoi revine in ture si nu mai scapa pana pe limitare. Numai  cu 3 imi face chestia asta. Eu suspectez ambreiajul, dar din cate stiu, trebuia sa se manifeste problema in trepte superioare si in 5 sau 6 , chiar si in urcare, de la orice turatii as accelera, imi trage liniar toata plaja. Are vreun sistem electronic ceva la ambreiaj care sa-i preia din sarcina?

 

in jur la 1500  (cuplul maxim?) de ture se manifesta problema, de acolo scapa putin cam pana la 1700 1900 si apoi revine.

 

- cand virez pe loc se aude un zgomot gen trosnit de arc care vine de afara, iar cu cateva zile in urma am sesizat tot pe loc un trosnit dar zgomotul nu mi se parea ca vine dinspre roata , ca celalalt..

 

- plasticul de la interior mi se pare de toata jena, am dynaudio pe masina si pana si la anumite melodii cu bass putin mai puternic vibreaza si scot de felul de sunete care te fac sa nu te mai bucuri de muzica....

 

- a reusit cineva sa puna led-uri pentru pozitii fata si nr. spate?

 

Sper ca nu v-am plictisit cu story-ul meu, dar sunt destul de dezamagit si m-am gandit ca poate v-ati lovit si voi de prob astea si sper ca n-am postat aiurea dar nu prea am gasit altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e corect o comparatie VW vs Volvo. Putem facem si VW vs Renault, si mai vedem concluziile.

 

Si daca iese mai bine Renault? Ca am mers cu ambele si mi se pare mai ok Renault-ul... Fara sa punem in balanta si gama Dacia de la Renault, care se pare ca e o gama de masini robusta.

P.S. Vorbesc din prisma cuiva care o sa-si achizitioneze in curand un Golf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi 2 probleme pe care le are sonny31 le am si eu....acelasi trocanit pe partea dreapta spate,un sunet asa infundat....am schimbat bieletele antirului mici pe spate...si bratele tot la fel face...si acelasi trosnit de arc cand virez maxim stanga pe loc...am schimbat flansele cu tot cu rulmenti de sarcina,tot la fel face...daca stie cineva de la ce e si cum a rezolvat sa ne spuna si noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F interesant. De ieri imi face si mie acel zgomot cand virez de la stanga la dreapta sau invers. Nu face chiar mereu si nu face cand rotiile sunt bracate la maxim.

Interesant e ca a inceput sa faca atunci cand am plecat de pe loc cu volanul stanga maxim. S a auzit un poc si dupa aia am observat ca face mereu cand iau mult de volan intr o directie.

O sa ma duc luni undeva sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi poc mi sa auzit si mie acum ceva timp...tot cu plecatul dupa loc volanul stanga maxim...da acel poc se aude din planetata...iar sunetul se aude sus pe amortizor....chiar sunt curios ce o sa iti zica desi banuiesc raspunsul...flansele cu rulmentii de sarcina...eu le-am schimbat intradevar nam pus originale ci febi...si face la fel..eu banuiesc ca este din tija de la amortizor....si in leg cu ce zice lumea mai sus de vw de passat cc...parerea mea e alta...nu masina e de vina...ci tara asta de c..at...tara asta nu merita masini dastea...logan ar trebui sa ne luam...cu 400 ron ii faci toata fata cu piese originale...numai ai stres de canale gropi...gabi_tro...sa ne zici si noua ce au zis despre sunetul ala acolo unde te duci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cozmin, incearca sa mergi cu partea dreapta a banchetei rabatata si daca nu se mai aude troncanitul, da cu niste banda pe clemele pe care se clipseaza bancheta, sa se clipseze mai fix. Din cate am inteles, si baietii de la vw au mai rezolvat asa. Btw, ideala cred ca ar fi banda ai gen textila asa, care cred ca se foloseste la matisat

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc maine sa fac asa cum ai zis u...u asa a rezolvat problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Christian.B77

Passat CC matur 2011-2012 este mai bun decat un CC din 2012, nou. La asta ma refeream, stiu ca sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva vreme, poate chiar de cand l-am luat dar nu am bagat de seama, la relanti, se aude un chitcait din zona rampei comune. Ba se aude, ba nu se aude. Nu face tot timpul. Cu capota inchise aproape ca e insesizabil. La acceleratie dispare de tot. Ieri fiind in reprezentanta cu ea pentru revizie l-am intrebat pe mecanic. A zis ca totul e in regula si in parametri si ca ar fi un zgomot de la presiunea din rampa care e perfect normal. Voi ati intalnit asa ceva?

 

Sunetul e ca si cum ati avea 2-3 soricei in zona aia care chitcaie :D. Erori nu are si de tras, trage de rupe.

 

Legat de pocnetul din partea dreapta spate eu am rezolvat cu banda pe urechile de clipsare ale banchetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reusit cineva sa puna led uri in far pt pozitii si spate pt. numar?

@ cozmin, n am apucat inca, eu doar am mers cu bancheta rabatata si parca nu se mai auzea nimic. O sa incerc si o sa scriu. Sa ne tii si tu la curent.

Am vazut ca si jorjel spune ca a rezolvat asa...

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sonny31

 

Eu am pus leduri can-bus in far pentru pozitii iar la numarul de inmatriculare am schimbat lampile cu totul. Gasesti kit (aici pe forum in sectiunea vanzari) cu 18 leduri/bucata si se da jos lampa veche cu tot cu suport si se monteaza cea noua. Totul e plug&play.

 

 Nu am erori in bord!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa schimbi lampa. Gasesti in targ cate leduri vrei fara eroare in bord. Si e 15 lei setul

Eu am pus si pe pozitii si pe drl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat prima data leduri can-bus de la un coleg de forum. Imi dadeau eroare in bord. Am mai incercat un set de la altcineva si la fel. Dupa ce am schimbat lampile nu am mai avut probleme.

 

Legat de problema mea din postul #562 nimeni nici o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus leduri, omu mi a zis ca sunt fara eroare dar imi da eroare in bord. Ledurile nu sunt d alea simple, au si placuta aia electronica si radiator.... dar degeaba. N as vrea sa schimb lampile cu totul ca din cate am vazut cele after market nu sunt lucrate chiar cum trebuie si n as vrea sa mi intre apa pe acolo cum am patit la vechea masina si sa mi rugineasca portbagajul.

...acum mi am dat seama nu mai sunt pe usa porbagajului, dar tot nu ma incanta ideea cu lampile am.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Modificat de Sonny31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos stopul de pe luneta ca mi facea si acela zgomot la gropi, am facut un drum fara el si apoi l am pus la loc, dar nu mi a indicat nimic in bord absenta lui.  La fel daca am porbagajul deschis si plec la fel, nimic, zic asta ca la cealalta masina pe care am avut o imi indica in bord. Este normal?

Jorel eu am sa zic asa un fluierat la relanti si la fel cand face cand nu. Odata turata masina dispare. Eu tind sa zic ca vine din partea dreapta pe la distributie sau vreo rola , oricum nu ma deranjeaza si nici nu am intrebat pe nimeni la reprezentanta de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude exact ca un chitcait sau cam cum ai lovi usor doua linguri intre ele :D. Nu stiu cum sa ma fac mai explicit. O sa incerc sa inregistrez video cand mai aud!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am vazut ca in spate am o scrumiera pe usa dreapta, dar nu si pe usa stanga. Asa sunt facute?  :icon_confused:

Masina nu a avut nici o interventie in afara de bara spate revopsita..

 

Si scrumiera asta nu se mai inchide. Cum o scot de acolo ca s-o repar? Am citit undeva ca e un surub torx (care am si gasit) accesibil de sub scrumiera si daca o desfaci iese scrumiera. Nu am incertat pentru ca mi-e frica ca acel surub tine alceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Da, asa sunt facute, doar pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu stiu daca e corect o comparatie VW vs Volvo. Putem facem si VW vs Renault, si mai vedem concluziile.

 

Si daca iese mai bine Renault? Ca am mers cu ambele si mi se pare mai ok Renault-ul... Fara sa punem in balanta si gama Dacia de la Renault, care se pare ca e o gama de masini robusta.

P.S. Vorbesc din prisma cuiva care o sa-si achizitioneze in curand un Golf. 

 

Atunci de ce mai platim extra pentru un VW?

Eu acuma ma uit la Megane si Lagune break, par masini care fac fix ce am eu nevoie.

Da, asa sunt facute, doar pe dreapta.

Asta mi se pare foarte cuidat..

Care o fi motivul? Nu ai voie sa fumezi in spatele soferului? Toti fumatori folosesc mana dreapta pentru fumatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Sunt proaspat posesor al unu passat cc din 2011, cr 140.

Inainte de aceasta masina am avut un passat b5.5 de care am fost foarte multumit, 2004, 1.9 tdi. M-am decis sa-l vand cand m-a prins microbul GTI-ului. Am gasit unul exact pt mine, edi 30, alb, dsg, putini km, tot de pe forum si m-am gandit ca pt gti-ul asta sunt decis sa renunt la batrana mea. Zis si facut, am vandut masina, insa n-am mai apucat sa iau gti-ul pentru ca s-a dat. Ma ducumentasem de absolut toate problemele la motorul ala, la modelul ala, absolut tot. Ramanand fara masina, a trebuit sa caut altceva, alt gti ca cel care s-a dat bineinteles ca n-am mai gasit, si m-am orientat dintr-o data spre cc.

 

Am luat-o, insa am cateva probleme care ma sacaie, dar despre masina asta nu stiu absolut nimic... Poate le-ai intalnit si voi:

 

- un troncanit din partea dreapta spate, la denivelari mici, de afara nu se aude, am impresia ca e ceva la bancheta, dar nu stiu sigur.

 

- am sesizat ca atunci cand schimb din 4 in 3 si calc acceleratia mai sportiv, acul de la turometru se duce putin in gol timp de o sec iar apoi revine in ture si nu mai scapa pana pe limitare. Numai  cu 3 imi face chestia asta. Eu suspectez ambreiajul, dar din cate stiu, trebuia sa se manifeste problema in trepte superioare si in 5 sau 6 , chiar si in urcare, de la orice turatii as accelera, imi trage liniar toata plaja. Are vreun sistem electronic ceva la ambreiaj care sa-i preia din sarcina?

 

in jur la 1500  (cuplul maxim?) de ture se manifesta problema, de acolo scapa putin cam pana la 1700 1900 si apoi revine.

 

- cand virez pe loc se aude un zgomot gen trosnit de arc care vine de afara, iar cu cateva zile in urma am sesizat tot pe loc un trosnit dar zgomotul nu mi se parea ca vine dinspre roata , ca celalalt..

 

- plasticul de la interior mi se pare de toata jena, am dynaudio pe masina si pana si la anumite melodii cu bass putin mai puternic vibreaza si scot de felul de sunete care te fac sa nu te mai bucuri de muzica....

 

- a reusit cineva sa puna led-uri pentru pozitii fata si nr. spate?

 

Sper ca nu v-am plictisit cu story-ul meu, dar sunt destul de dezamagit si m-am gandit ca poate v-ati lovit si voi de prob astea si sper ca n-am postat aiurea dar nu prea am gasit altceva.

 

Troncanitu partea dreapta spate vine de la sasiu, daca o sa dai bancheta jos ai sa vezi ca este ca o arcuire din ceva tabla acolo iar acolo cand masina sta inclinat cobori de pe o bordura iei una maxim stanga caroseria se torsioneaza un pic si se atinge exact acolo in partea dreapta spate la arcuirea din spatele banchetei, solutii care le-am gasit eu pe ceva forum din US este sa te duci la vw sa le zici sa puna ceva ulei mai deosebit si cand o sa se mai atinga cele 2 piese metalice nu o sa se mai auda si exista si o solutie tehnica mai complexa tot la vw in care se sudeaza ca un fel de bratara ceva acolo - nici eu nu am prea inteles.

 

La fel si cu maxim stanga - maxim dreapta e tot la fel din inclinatia caroserier.

 

Plasticu de interior este de o calitate superioara, drumurile de la noi nu - din cauza ca avem niste drumuri de toata jena si mai luam si cate o groapa mai serioasa plasticu incepe si se mai deplaseaza cate 1 - 2 mm dar e destul sa atinga pe alta piesa de plastic, mie de exemplu ceasurile din bord mai fac asa pe piatra cubica.

 

Referitor la ledui, pentru pozitii din cate stiu eu nu exista, stiu pe cineva care are pe cc leduri in locul becurilor de ceata.

 

Concluzia la care a mai ajuns cineva de sus, masini foarte bune dar nu pentru Romania.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci si mie im trosnea si am aflat ca era de la cheder cu geam...vezi ca este un spray special pt cheder....si nu a mai trosnit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CosminBalan26

Salut. Astazi am observat ca in momentul in care schimba a-3a acul turometrului ramane intepenit o fractiune de secunda intr-un loc iar apoi coboara mai jos deodata , mentionez ca doar cand schimba a 3-a. Masina are dsg . E vreo problema , mai pateste cineva asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!