Jump to content

Mesaj "alternator workshop" problema


spy22
 Share

Postare recomandată

@raduradu81 aceiasi problema am avut-o si eu cu mesajul "alternator workshop", cand pornea, cand nu pornea. Dupa ce am schimbat blocul de diode si releul de incarcare am verificat alternatorul pe banc, perfect 14.1V - 14.4V, montat pe masina, acelasi mesaj "alternator workshop" si la masuratori 11.6V - 13.5V. Dupa mai multe verificari, am descoperit adevarata problema, firul gros de masa (-) care merge de la baterie la caroseria si mai apoi la cutia de viteze avea contact imperfect in prinderea la cutia de viteze (ochiul de prindere al cablului, era rupt pe jumatate si cand facea contact calumea, cand nu). Sper sa te ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi de dimineata,cand mergeam la munca mi-a aparut si mie mesajul in mers "Alternator workshop" si s-a aprins iconita de la baterie timp de vreo 5 minute apoi a disparut, nu am verificat incarcarea, dar presupun ca ori din cauza frigului (-18 c ) ,ori alternatorul e pe duca...Tin sa mentionez ca i-am dat curent inainte sa plec la munca vecinului, ca lui nu i-a pornit masina , nu cumva sa fi fost prea mult pentru alternator cum era si ger de dimineata..:-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La una din masinile anterioare am distrus puntea de diode si releul tocmai din cauza ca am tot dat curent la altii. Aveam niste cabluri serioase, facute acasa cu simt de raspundere, nu am facut niciodata scurt, dar s-a intamplat. Electricianul care mi-a reparat-o m-a intrebat direct daca dau des curent la altii.

De atunci m-am mai linistit, evit cat de mult pot sa dau, dar sunt si situatii in care nu poti lasa omul la nevoie, in mijlocul drumului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curent poti sa dai cat vrei, si cu motorul oprit, si astfel nu  provoci probleme instalatiei electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca am mai ajutat pe unul altul cu pornirile in iarna asta,scurt nu am facut niciodata, dar ma gandeam ca din cauza asta am patit si eu treaba cu alternatorul. Dupa ce am plecat de la munca , a stat intr-una aprins becul de la baterie si imi aparea mesajul "Alternator workshop", acasa am masurat curentul si aveam 11,46 v , acum 2 saptamani cand am masurat aveam 14,42 v daca imi aduc aminte bine,oricum am dat jos bateria si am incarcat-o iar maine dupa ce termin cu serviciul merg la un prieten sa dau jos alternatorul si sa vad unde il duc la reparat. O seara buna !

Modificat de eXperience88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa dai curent cat vrei, indiferent ca motorul e oprit sau nu. Important e sa ai baterie buna, clesti de calitate sa fie contactul perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e gata alternatoru sau fulia de la el...vezi ca aia e pe ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

A aparut si la mine mesajul Alternator Workshop si becul de baterie aprins. Pe VAGCOM am generator charging 99,6%. A murit destul de repede dupa ce a aparut mesajul intermitent de cateva ori si cred ca sunt carbunii. Freyul e schimbat, rola intinzatoare si cureaua sunt noi.

Stiti ce tip de carbuni si de unde se pot procura pentru alternator VALEO 120 A?

Merci

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, am dus luni alternatorul la reparat ,marti l-am luat, l-am pus pe masina si azi iar mi-a dat iar eroarea cu alternator workshop...nu mai incarca deloc,acum am terminat operatiunea de demontarea, si ma duc cu el direct la meserias, pentru reparatie mi-a laut 320 ron, si a tinut 3 zile,mai bine luam unul second ; Meseriasul mi-a dat intr-o pungulita,un rulment,placa acea cu releu si carbuni in care intra mufa si o bucsa de cupru,nu stiu daca pretul pt reparatie a fost corect dar macar de mergea, am vazut intr-un post anterior ca poate fi de la un contact imperfec al firului de masa, o sa verific si la mn dar nu cred sa fie aia problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am luat alternatorul de la reparat,cica merge bine, nu am primit concret raspuns ce i-a facut iar,dar mi-a zis meseriaul lu peste ca nu o sa tina mult ca e rotorul cam uzat...tare imi e ca il montez inapoi si peste o saptamana iar o sa am surprize :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@

eXperience88

Salut,

 

Rotor uzat nu prea inteleg cum vine. Acolo sunt rulmentii, inelele de alunecare si infasurarea. Rulmentii si inelele se uzeaza si se schimba iar  infasurarea se poate arde/scurtcircuita sau se poate rupe astfel incat e la indemana sa fie reparata.

 

Daca infasurarea e arsa si inelele sunt uzate probabil merita rotor nou altfel poate o solutie e sa rebobinezi si sa schimbi inelel de alunecare.

 

Daca ruptura la rotor e la indemana se lipeste si se solidifica locul bine cu rasina/vopsea. (cositorirea risca sa se rupa de la vibratii daca firele pot misca liber). Rasina / vopseaua nu stiu specificatiile dar trebuie sa reziste la vibratii caldura. Eu am pus nitrolac ca asta am avut la indemana - vom vedea cum rezista - vezi prima poza cu ruptura rotorului.

 

Catre ceilalti colegi de forum:

 

Cand am desfacut statorul au cazut 3 piese mici de plastic (cred ca sunt de la centrarea statorului). Imi puteti spune la ce servesc si cum se monteaza la loc?

Vezi poza a doua si a treia.

 

Multumesc

post-125383-0-78726300-1421660157_thumb.

post-125383-0-45245500-1421660168_thumb.

post-125383-0-08213200-1421660273_thumb.

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am bagat sa il desfac,acum functioneaza,cred ca am dat peste meseriasul nepotrivit, se mai intampla..daca imi mai face figuri o sa iau unul second.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cine cauta perii la alternatorul VALEO de 120 A:

Furnizor CARGO

Referinta PX602

-sunt un pic mai late decat originalele dar se pot rezolva.

de asemenea acele 3 plastice nu mai pot sa le pun la loc. Cred ca trebuie sa desfac rotorul ca sa le pot pune la baza, ceea ce e mult prea dificil. Am centrat statorul cu lere (0,25 mm intre rotor si stator). Sper sa nu se miste de la loc cand dau in vreo groapa.

Stie cineva forta de strangere la suruburile de la stator?

 

Stima

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru referinta viitoare:

- defect - rotorul a avut o spira rupta conform pozei de mai sus

- manifestare defect - martorul din bord nu functiona, alternatorul nu incarca , impedanta pe rotor - infinita

 

Reparatie - lipirea spirei rupte si solidificarea zonei cu vopsea.

 

Ca dificultati :

- nu am vrut sa dau jos rotorul din cauza dificultatii de a scoate freiul si nu am mai reusit sa montez plasticele de centrare.

- centrarea statorului - masurat cu lera cam 0,5 -0,6 mm spatiu rotor - stator total (adica 0,25-0,3 pe o parte). Se poate folosi metoda cu un carton de 0,25/0,3 in jurul rotorului ca si distantier si se strang suruburile cate putin sa nu miste statorul.

- am optat sa aduc la nivel colectorul si cum nu am cunostinte strungari amd improvizat un strung ca in poza

---- o bormasina , inbus adaptat, prelungitor si o pila lata. Borna de plus a alternatorului e un suport perfect pentru a mentine paralelilsmul pilei fata de ax.

Total cost reparatie 25 RON - 1 set de perii (5 RON) + un capac de perii distrus la scoatere (4 RON) + 1 rulment 6202 2FS/C3 SKF (15 RON)

Rulmentul original era 6202 KOYO 2FD dar greu de obtinut...

Spor!

post-125383-0-23558400-1422023424_thumb.

post-125383-0-25345900-1422023442_thumb.

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai o poza pentru cei care vor sa vada starea periilor si sa scoata capacelul fara sa il distruga.

 

post-125383-0-32641400-1422260717_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua, de o sapt imi porneste c-am greu masina, si am ramas de 2 ori cu masina fara curent dupa niste drumuri scurte. incarcarea la relanti e undeva la 13,8v iar cu, consumatori la fel, dupa ce inchid consumatorii creste pentru cateva secunde la 14 apoi revine la 13,8. alt lucru observat e ca atunci cand foloseasc geamurile, activez dezaburirea lunetei, si se pornesc ventilatoarele de la radiator scade intensotatea farurilor. sunt constient ca astia sunt consumatori mari, dar e normal asa? dupa simptomele descrise ce parere aveti, e normal? stiu de la cealalta masina ca atunci cand scade intensitatea luminii e de la diode, e posibil sa fie acelasi lucru, ori regulator tensiune. multumesc. ce-i drept si bateria si-a c-am facut treaba are 5 ani, dar dupa 2 zile de stationare voltajul e 12,5 in conditiile de vreme actuale.

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este buna tensiunea la rece pe baterie...problema este evident de la alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îmi afișează și mie mesajul de eroare în bord. Alternatorul nu mai încarcă și vad niște sucituri pe întinzătorul de curea. 

Sa suspectez acea rola a alternatorului  care nu se mai învârte corect? 

Ce presupune reparația,  înlocuirea unui rulment? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul mai poarta denumirea de frey. L-am schimbat si eu in primavara, costa 100-150 ron- Inna iar manopera e destul de low cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
dragomiricacristinel

Help Urgent.

Am si eu o problema si anume:motorul porneste(bateria este cumparata de 8 luni) si cand o accelerez mi se aprinde bateria in bord si palpaie si uneori este la pachet cu alternator workshop.

In comportamentul masinii nu se simte nimic,de tras trage normal,in turatii nu scade.Daca opresc motorul dupa ce imi palpaie bateria si vreau sa o pornesc nu porneste.vreo 2 zile nici macar bateria nu bord nu s-a aprins cu toate ca a stat nemiscata in fata blocului si nici nu a vrut sa porneasca.

Sigurantele sunt bune ca le-am verificat astazi.

Cu vcsd-ul mi-a dat cateva erori 01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent si01176 - Key
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

Problema este ca in wekend imi trebuie urgent masina.

Singura piesa pe care am schimbato a fost blocul de lumini(aftermarket) si dupa 1 ora mi-au aparut bubele.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
dragomiricacristinel
  • Problema a fost remediata datorita colegului de pe Forum(elad) si a colegilor lui de la Carfix.Prolema la mine a fost din cabluri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!